smpt Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Ας μας το πει να μην το συζητάμε άδικα. Άσχετο αλλά και εδώ στην εξωτική Αγία Παρασκευή (Αθήνα ) κάθε 15 μέρες περνάει ο ταχυδρόμος Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2021 από smpt
corsair04 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Όχι, τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ και τους είπα ότι δεν μπορώ να περιμένω άλλο και ζήτησα να το γυρίσουν πίσω αλλά προηγουμένως είχα τηλεφωνήσει στα ΕΛΤΑ Κουριερ και μου είπαν ότι μπορούσαν να δηλώσουν να το παραλάβω σε άλλο κατάστημα αλλά ήθελε επιπλέον κόστος και τρεις ή πέντε εργάσιμες....
GREGORYMO Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, corsair04 είπε Όχι, τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ και τους είπα ότι δεν μπορώ να περιμένω άλλο και ζήτησα να το γυρίσουν πίσω αλλά προηγουμένως είχα τηλεφωνήσει στα ΕΛΤΑ Κουριερ και μου είπαν ότι μπορούσαν να δηλώσουν να το παραλάβω σε άλλο κατάστημα αλλά ήθελε επιπλέον κόστος και τρεις ή πέντε εργάσιμες.... Δηλαδή, για πόσες ημέρες καθυστέρηση, μιλάμε ? ΥΓ. Όταν λέμε για ηλεκτρονική καταγραφή, τι εννοουν αφού ΔΕΝ έφεραν το δέμα ? (38 χλμ απόσταση)
corsair04 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 7 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε Δηλαδή, για πόσες ημέρες καθυστέρηση, μιλάμε ? ΥΓ. Όταν λέμε για ηλεκτρονική καταγραφή, τι εννοουν αφού ΔΕΝ έφεραν το δέμα ? (38 χλμ απόσταση) Πάνω από δέκα εργάσιμες ....όταν αρνείσαι μια αποστολή γράφει ως αιτιολογία (απαράδεκτο)
Basilhs23___ Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δεν παίζει να διεκδικήσουν 6 ευρώ με τίποτε, εκτός αν μαζί με εσένα έχουν και άλλους πολλους οπότε θα σας κάνουν μαζική αγωγή. Τώρα το περί προώθησης στο νομικό τμήμα είναι για εκφοβισμό. 2 1
GREGORYMO Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, Basilhs23___ είπε Δεν παίζει να διεκδικήσουν 6 ευρώ με τίποτε, εκτός αν μαζί με εσένα έχουν και άλλους πολλους οπότε θα σας κάνουν μαζική αγωγή. Τώρα το περί προώθησης στο νομικό τμήμα είναι για εκφοβισμό. Δεν μιλάνε για 6€. Μιλάνε για 6€ συν τα δικαστικά έξοδα.
Basilhs23___ Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε Δεν μιλάνε για 6€. Μιλάνε για 6€ συν τα δικαστικά έξοδα. Ναι το ξέρω αυτό, και πάλι είναι ασύμφορο για αυτόν που προσφεύγει, πληρώνει ένα ποσό δοκαστικων εξόδων και περιμένει ποτέ θα γίνει το δικαστήριο για να το εισπράξει, αν το εισπράξει και δεν προκαλέσει καθυστερήσεις ο έχων την οφειλή. Μόνο αν κάνουν μαζική αγωγή θα βάλουν και τα δικά του μέσα.
GREGORYMO Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Ναι το ξέρω αυτό, και πάλι είναι ασύμφορο για αυτόν που προσφεύγει, πληρώνει ένα ποσό δοκαστικων εξόδων και περιμένει ποτέ θα γίνει το δικαστήριο για να το εισπράξει, αν το εισπράξει και δεν προκαλέσει καθυστερήσεις ο έχων την οφειλή. Μόνο αν κάνουν μαζική αγωγή θα βάλουν και τα δικά του μέσα. Σίγουρα, δεν πρόκειται να κάνουν αγωγή για 6€, όσοι και να είναι αυτοί.
sarakats85 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Νομίζω ότι λέει ξεκάθαρα για καταβολή μόνο των 6€..Αν δεν τα πληρώσεις θα είναι 6€ + δικαστικά έξοδα... Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2021 από sarakats85
godfather0991 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν φτάιει ο πελάτης. Ο πελάτης κάνει μια αγορά, το κατάστημα λέει ότι στέλνει με ΕΛΤΑ Courier και λογικά αν είναι σε χωριό και απομακρισμένη περιοχή πρέπει να αναφέρει τις τιμές, τον χρόνο παράδοσης κτλ. Το κατάστημα παραδίδει στα ΕΛΤΑ Courier και εκείνοι ωφείλουν να παραδώσουν το πακέτο μέσα στο διάστημα που αναφέρει το κατάστημα, τον πελάτη δεν τον ενδιαφέρει αν υπάρχει φόρτος εργασίας, αν τα ΕΛΤΑ καθυστερούν κτλ. Όταν ο χρόνος παράδοσης είναι αναγραφόμενος πρέπει να τηρείται. Τα ΕΛΤΑ όπως φαίνεται δεν παρέδωσαν όταν ώφειλαν να παραδώσουν και προφανώς ο πελάτης δεν θέλει πια το πακέτο γιατί είναι δικαίωμά του. Εφόσον λοιπόν είναι λάθος τον ΕΛΤΑ το κατάστημα πρέπει να ζητήσει εξήγηση από τα ΕΛΤΑ που ζημείωσαν την εταιρία μη παραδίδοντας το πακέτο όταν έπρεπε. Εξήγησέ τους ότι εσύ δεν φταις και ότι τα ΕΛΤΑ φέρουν όλη την ευθύνη, δεν είσαι υποχρεωμένος να περιμένεις πότε τα ΕΛΤΑ θα ξυπνήσουν, ούτε να πας να παραλάβεις εσύ εφόσον έκανες παραγγελία που μπορεί να παραδοθεί στην πόρτα σου. Αν επιμείνουν με δικαστικά κτλ. πες τους ότι θα προωθήσεις το email τους και θα κάνεις παράπονα στον Συνήγορο του Καταναλωτή για εκφοβισμό κτλ. γιατί αυτό που κάνουν είναι εκφοβισμός. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2021 από godfather0991 11 2
papapontikas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Να προσθέσω και κάτι ακόμα στα όσα είπε ο godfather. Ποσες μερες υποτιθεται οτι θα εκανε η αποστολη απο την στιγμη που παραγγειλες; Αν ηταν πχ. 7 μερες και περασαν πχ 10 η 12 τοτε. Τοτε πες τους οτι το ακυρωσες λογω μη τηρησης της προθεσμιας και ας τα βρει με τα ΕΛΤΑ. (Η γραμματεια καταναλωτη αναφερει πως Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.) Επίσης η αγορά έγινε μέσω skroutz? Αν ναι στείλε μνμ στο Σκρουτζ για το συγκεκριμένο μαγαζί. 5 1
HappyMerchant Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 6 ώρες πριν, corsair04 είπε όπως ενημερωθήκαμε από την εταιρεία ταχυμεταφορών Εδώ πρέπει να ορίσουμε την "εταιρεία ταχυμεταφορών" γιατί αυτό που έκανε ο OP το έχω κάνει και εγώ πολλές φορές: μαθαίνω πως η παραγγελία μου έγινε με elta-courier ΑΚΥΡΩΣΗ εκείνη την στιγμή γιατί σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, όπως στην δική μου, τα elta-courier ΔΕΝ παρέχουν την βασική υπηρεσία της κατ'οίκον παράδοσης.
godfather0991 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Επισης να αναφερω κατι που ξεχωριζει τα καλα μαγαζια με τα μαγαζια που δεν ενδιαφερονται. Οταν μια αλλη εταιρια courier καθυστερουσε χωρις λογο την παραγγελια μου και επικοινωνησα με το μαγαζι αμεσως βρηκε λυση και το δεμα ηρθε την επομενη μερα. Τα μαγαζια που θελουν να εξυπηρετησουν το κανουν με χαρα για να εχουν πελατες δεν απειλουν με δικηγορους κτλ. Αυτα ειναι αστειοτητες... 4 1
filip123go Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Ts αν θέλεις πες μας και το κατάστημα. Αν δεν θέλεις να το αναφέρεις εδώ, στείλε μου Pm. Σε ευχαριστώ!
StamTheMan Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 2 ώρες πριν, godfather0991 είπε Τα ΕΛΤΑ όπως φαίνεται δεν παρέδωσαν όταν ώφειλαν να παραδώσουν και προφανώς ο πελάτης δεν θέλει πια το πακέτο γιατί είναι δικαίωμά του. Εφόσον λοιπόν είναι λάθος τον ΕΛΤΑ το κατάστημα πρέπει να ζητήσει εξήγηση από τα ΕΛΤΑ που ζημείωσαν την εταιρία μη παραδίδοντας το πακέτο όταν έπρεπε. Εξήγησέ τους ότι εσύ δεν φταις και ότι τα ΕΛΤΑ φέρουν όλη την ευθύνη, δεν είσαι υποχρεωμένος να περιμένεις πότε τα ΕΛΤΑ θα ξυπνήσουν, ούτε να πας να παραλάβεις εσύ εφόσον έκανες παραγγελία που μπορεί να παραδοθεί στην πόρτα σου. Αν επιμείνουν με δικαστικά κτλ. πες τους ότι θα προωθήσεις το email τους και θα κάνεις παράπονα στον Συνήγορο του Καταναλωτή για εκφοβισμό κτλ. γιατί αυτό που κάνουν είναι εκφοβισμός. Αυτο 1 ώρα πριν, papapontikas είπε Να προσθέσω και κάτι ακόμα στα όσα είπε ο godfather. Ποσες μερες υποτιθεται οτι θα εκανε η αποστολη απο την στιγμη που παραγγειλες; Αν ηταν πχ. 7 μερες και περασαν πχ 10 η 12 τοτε. Τοτε πες τους οτι το ακυρωσες λογω μη τηρησης της προθεσμιας και ας τα βρει με τα ΕΛΤΑ. (Η γραμματεια καταναλωτη αναφερει πως Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.) Επίσης η αγορά έγινε μέσω skroutz? Αν ναι στείλε μνμ στο Σκρουτζ για το συγκεκριμένο μαγαζί. και αυτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα