snarp7 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 4 λεπτά πριν, l337 είπε το θέμα είναι λήξαν. Δηλαδή αν μια βλάβη, που έχει παραδεχτεί ο πάροχος πως υπάρχει, κρατήσει για 1-2 μήνες, 1 χρόνο ή για πάντα, τι θα με συμβούλευες να κάνω; ασε το εταιρικο, για το δικό μου ρωτάω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 6 minutes ago, snarp7 said: Δηλαδή αν μια βλάβη, που έχει παραδεχτεί ο πάροχος πως υπάρχει, κρατήσει για 1-2 μήνες, 1 χρόνο ή για πάντα, τι θα με συμβούλευες να κάνω; ασε το εταιρικο, για το δικό μου ρωτάω. Κινείσαι ανάλογα με τα δικαιώματα καταναλωτή που απορρέουν από το συμβόλαιο. Η παραπάνω εταιρική σύνδεση ανήκει στον εταιρικό ΑΦΜ οπότε μόνο η εταιρία μπορεί να δει το τι και πως. Επίσης η εταιρία κατέχει και γνωρίζει το συμβόλαιο και βλέπει αν είναι beστ effort υπηρεσία ή υπάρχει και κάποιο sla. Εσένα δεν είναι δουλειά σου αρχικά και δεύτερον δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Καμμια εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα δεν δίνει SLA αδιαλείπτου παροχής σε υπηρεσίες κινητής. Σε σταθερή και Internet δινονται σε μεγάλες εταιρείες πακέτα με εγγυημένα KPIs κάνοντας χρήση μισθωμένων κυκλωμάτων με το ανάλογο κόστος. Οπότε πρακτικά εσύ δεν μπορεις να κανεις κατι Εαν η εταιρεία σου επιθυμεί να το κυνηγήσει μπορεί να δει τι εχει υπογράψει και να μιλήσει με τον account manager που σας εξυπηρετεί για τα περαιτέρω. Μαρούσι μένω και εγώ (και κάμποσοι φίλοι / συγγενείς. Οσοι εχουμε Vodafone κινητή δεν εχουμε αντιμετωπίσει κάποιο θέμα (στην κινητή) μέχρι στιγμής. Γενικά επειδή κινούμαι σε όλο το Μαρούσι νομίζω οτι ειναι από τις λίγες περιοχές που η Vodafone παίζει πολύ καλά. Εγώ σήμερα είχα θέματα με το εταιρικό Cosmote περιέργως (προβλήματα στην ομιλία ) Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2021 από prometheas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
snarp7 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, prometheas είπε Γενικά επειδή κινούμαι σε όλο το Μαρούσι νομίζω οτι ειναι από τις λίγες περιοχές που η Vodafone παίζει πολύ καλά Δεν έχω πρόβλημα με την Vodafone κινητή γενικά αλλά και ειδικά στο Μαρούσι εδω και 20 χρόνια όπως έχω γράψει και πιο πάνω. Τις τελευταίες 4 ημέρες απλά δεν μπορώ να πάρω, να με πάρουν, δεν έχω mobile Internet και δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει όλο αυτό. 48 λεπτά πριν, l337 είπε Εσένα δεν είναι δουλειά σου αρχικά και δεύτερον δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Μα είπαμε παρακάτω: 58 λεπτά πριν, snarp7 είπε ασε το εταιρικο, για το δικό μου ρωτάω Οπότε απλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος αυτό το "Κινείσαι ανάλογα με τα δικαιώματα καταναλωτή που απορρέουν από το συμβόλαιο" το έχει κάνει και αν το έχει κάνει, με τι μορφή το έχει κάνει; Με εξώδικο; με καταγγελία στην ΕΕΤΤ; με άλλο μέσο; Να το πω πιο απλά για να μην παρεξηγηθώ για τους σκοπούς μου: αν κάποιος μου πει απο την Vodafone "ξέρεις κατι φίλε μου, δεν θα ξαναέχεις σήμα στην τάδε γειτονιά π.χ. για ένα δίμηνο ή ποτέ ξανά, γι' αυτό και γι' αυτό το λόγο", απλά θέλω να το ξέρω για να αλλάξω εταιρία. Δεν με νοιάζει ούτε να μου δώσουν δώρο MB, ούτε έκπτωση στο πάγιο, ούτε απλά το κάνω για να γκρινιάξω. Το να μην έχεις επιλογή να πάρεις τηλέφωνο είναι επικίνδυνο. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2021 από snarp7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα