Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 7/3/2023 στις 8:21 ΜΜ, Billie13 είπε

Παίδες έχω μια απορία.Για ποιον καταραμένο λόγο,το Hifi Rush δεν είχε ακουστεί ποτέ μέχρι την ημέρα που κυκλοφόρησε; Υπάρχει λογική;Μιλάμε για έναν από τους διασκεδαστικότερους τίτλους που έχω παίξει ποτέ,και έχω παίξει στην κυριολεξία εκατοντάδες παιχνίδια από το 90 που ξεκίνησα.Υπεροχο στα πάντα του.

Γιατι σαν ειδος παιχνιδιου δεν πουλαει. Δεν μπορεις να πεισεις τον κοσμο να δωσει ευκολα λεφτα για rythm game ουτε να ξοδεψεις εκατομμυρια σε διαφημιση. Η τακτικη της MS ηταν πολύ εξυπνη θεωρω. Απο το πουθενα σου δειχνει ενα game απο ενα καταξιωμενο studio, στο κυκλοφορει την ιδια μερα, στο εχει gamepass οποτε ολοι εχουν την περιεργεια και το κατεβαζουν. Και αφου το κατεβασουν και δουνε ποσο ωραιο ειναι καταληγουμε στις πωλησεις κτλ

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 8/3/2023 στις 7:43 ΠΜ, TutaKachun είπε

Γιατι σαν ειδος παιχνιδιου δεν πουλαει. Δεν μπορεις να πεισεις τον κοσμο να δωσει ευκολα λεφτα για rythm game ουτε να ξοδεψεις εκατομμυρια σε διαφημιση. Η τακτικη της MS ηταν πολύ εξυπνη θεωρω. Απο το πουθενα σου δειχνει ενα game απο ενα καταξιωμενο studio, στο κυκλοφορει την ιδια μερα, στο εχει gamepass οποτε ολοι εχουν την περιεργεια και το κατεβαζουν. Και αφου το κατεβασουν και δουνε ποσο ωραιο ειναι καταληγουμε στις πωλησεις κτλ

Δεν είναι ακριβώς rythm game φίλε μου.Το παίζεις και χωρίς να ακολουθείς τον ρυθμο,απλά αν το κάνεις, κερδίζεις πολλά περισσότερα.Βεβαια κάποιες φάσεις θέλει να θυμάσαι ρυθμο για κάποια qte αλλά πραγματικά είναι πολλά περισσότερα το παιχνίδι.

Δημοσ.
  Στις 7/3/2023 στις 8:21 ΜΜ, Billie13 είπε

Παίδες έχω μια απορία.Για ποιον καταραμένο λόγο,το Hifi Rush δεν είχε ακουστεί ποτέ μέχρι την ημέρα που κυκλοφόρησε; Υπάρχει λογική;Μιλάμε για έναν από τους διασκεδαστικότερους τίτλους που έχω παίξει ποτέ,και έχω παίξει στην κυριολεξία εκατοντάδες παιχνίδια από το 90 που ξεκίνησα.Υπεροχο στα πάντα του.

Γιατί η MS έχει αλλάξει τακτική με τα media γενικά κατα την άποψή μου. Απο το τέλος της προηγούμενης χρονιάς έχουν γίνει πολύ πιο επιθετικοί με τις στρατηγικές τους. Μπουκοτάρουν events, πετάνε day one games, κάνουν self host τα πάντα.

TLDR; κάνουν τα πάντα για να παρακάμψουν τα media outlets όταν μπορούν. Αυτά είναι τα καλά του gamepass - Επειδή δεν τους νοιάζει να πουλήσουν copies day one για τα games τους, απλά τα πετάνε gp και με το word of mouth πάνε βίτσα.

Επίσης τα shadow drops χτίζουν hype. Τώρα κάθε φορά που έχει κάποιο event έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου οτι θα πετάξουν κανένα διαμάντι απο το πουθενά.

  • Like 4
Δημοσ.
  Στις 7/3/2023 στις 8:21 ΜΜ, Billie13 είπε

Παίδες έχω μια απορία.Για ποιον καταραμένο λόγο,το Hifi Rush δεν είχε ακουστεί ποτέ μέχρι την ημέρα που κυκλοφόρησε; Υπάρχει λογική;

Μικρές παραγωγές ειναι, δεν διαθέτουν πολλά χρήματα για διαφήμιση ,εξού και η χαμηλότερη τιμή.

Επίσης παρόλο τον ιντερνετικό ντόρο τον Γενάρη και τις θετικές κριτικές, η πλειοψηφία του κόσμου για άλλη μια φορά ούτε τίτλους τέλους δεν είδε με μόλις 7% ποσοστό ολοκλήρωσης στο normal και 1% στο Easy

Μια από τα ίδια και στο προηγούμενου μήνα Chained Echoes . Μόλις 4% του κόσμου είδαν τίτλους τέλους 3 μήνες μετά.

  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 8/3/2023 στις 12:35 ΜΜ, Fulgore είπε

Μικρές παραγωγές ειναι, δεν διαθέτουν πολλά χρήματα για διαφήμιση ,εξού και η χαμηλότερη τιμή.

Επίσης παρόλο τον ιντερνετικό ντόρο τον Γενάρη και τις θετικές κριτικές, η πλειοψηφία του κόσμου για άλλη μια φορά ούτε τίτλους τέλους δεν είδε με μόλις 7% ποσοστό ολοκλήρωσης στο normal και 1% στο Easy

Μια από τα ίδια και στο προηγούμενου μήνα Chained Echoes . Μόλις 4% του κόσμου είδαν τίτλους τέλους 3 μήνες μετά.

Το Xbox division δεν διέθετε χρήματα για να το προμοτάρει? :) Δεν νομίζω - ενσυνείδητη απόφαση ήταν για τον ντόρο.

Επίσης ποιόν νοιάζει το ποσοστό ολοκλήρωσης ενός game? Οι περισσότεροι casuals δεν τερματίζουν ποτέ παιχνίδια. Ειδικά παιχνίδια που είναι φτιαγμένα να είναι fun προτίστως και όχι 100% story driven.

  • Like 3
Δημοσ.
  Στις 8/3/2023 στις 12:35 ΜΜ, Fulgore είπε

Μικρές παραγωγές ειναι, δεν διαθέτουν πολλά χρήματα για διαφήμιση ,εξού και η χαμηλότερη τιμή.

Επίσης παρόλο τον ιντερνετικό ντόρο τον Γενάρη και τις θετικές κριτικές, η πλειοψηφία του κόσμου για άλλη μια φορά ούτε τίτλους τέλους δεν είδε με μόλις 7% ποσοστό ολοκλήρωσης στο normal και 1% στο Easy

Μια από τα ίδια και στο προηγούμενου μήνα Chained Echoes . Μόλις 4% του κόσμου είδαν τίτλους τέλους 3 μήνες μετά.

Που στηρίζεις αυτά τα στοιχεία 8% για ολοκλήρωση για δώσε link.

Εγώ το τερμάτισα στο normal μου πήρε 15ωρες και 40 λεπτά με 280/1000 gamerscore και 21/61 achievements. Για να κάνεις ολα τα achievements απ' ότι λενε στο true achievement θελει 80 με 100 ωρες. Το παιχνίδι ακόμα και στο Normal δεν το λες και εύκολο πάντως, έχει κατι qte πολύ δύσκολα και boss fights που θέλουν καλο συγχρονισμό σε ρυθμό και parry, άρα αν ισχύουν αυτά τα ποσοστά ολοκλήρωσης δεν μου φαίνεται και πολύ παράξενο πολλύς κόσμος να αποθαρρύνεται και να μην το τερματίζει. Πάντως είναι παιχνιδάρα και δικαίως έχει πάρει αυτές τις κριτικές, εγώ που δεν τα παίζω αυτά τα παιχνίδια κόλλησα άσχημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 8/3/2023 στις 1:11 ΜΜ, Marios Rios είπε

Ο sabotaz έχει λιώσει στο γέλιο... Χαχαχα

Ψήθηκα να παίξω το game να δω ποιος έχει δίκιο τελικά 

Οταν διαβαζω οτι τα Games φτιαχνονται για να μην τα ολοκληρωνει ο καταναλωτης, ε ειναι αστειο οπως και να το κανουμε.

Εγω οταν το κανω αυτο σε σειρες και ταινιες, ειναι προφανως επειδη δεν μου αρεσαν ;) 

  Στις 8/3/2023 στις 1:15 ΜΜ, Saloufas είπε

Που στηρίζεις αυτά τα στοιχεία 8% για ολοκλήρωση για δώσε link.

Για αυτο το λογο υπαρχουν achievements bro

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πλατίνες είναι για εκείνους που δεν έχουν να ασχοληθούν με άλλα παιχνίδια.

Εγώ μόνο main story σε όλα τα games και πάλι το backlog έχει φθάσει στο Θεό.

Επεξ/σία από Lobo10
  • Like 3
Δημοσ.
  Στις 8/3/2023 στις 1:19 ΜΜ, SabotazNic είπε

Οταν διαβαζω οτι τα Games φτιαχνονται για να μην τα ολοκληρωνει ο καταναλωτης, ε ειναι αστειο οπως και να το κανουμε.

Εγω οταν το κανω αυτο σε σειρες και ταινιες, ειναι προφανως επειδη δεν μου αρεσαν ;)

Οι σειρές και οι ταινίες λένε μια ιστορία με αρχή μέση και τέλος, κάτι που δεν ισχύει σε όλα τα παιχνίδια. Επίσης, έχει μεγάλη διαφορά αν σε ένα παιχνίδι με διάρκεια π.χ. 50 ώρες, κάποιος σταματήσει στις 2 και κάποιος στις 15, 25 ή 40 ώρες.

Για παράδειγμα εγώ δεν έχω φτάσει ούτε καν κοντά στο τέλος της ιστορίας στο Skyrim, ενώ παράλληλα έχω αφιερώσει πάρα  ώρες στα τριγύρω. Το παιχνίδι και την πώληση του έχει κάνει και εγώ το διασκέδασα.

  • Like 5
Δημοσ.

Lol τι άλλο θα σκαρφιστείτε ρε αλάνια για να βγάλετε μέτριο ένα παιχνίδι 98% Overwhelmingly Positive? Κωμωδία έχει καταντήσει :D

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αγαπητέ Fulgore,νομίζω ότι η Bethesda ανήκει στη ms άρα από χρήματα δεν υπάρχει κανένα θέμα.Ακομα και χρήματα να μην υπήρχαν που λέει ο λόγος,δε κάνει τίποτα να βγάλουν βίντεο και να τα ανεβάζουν στα Social.Τσαμπα είναι.Επισης το ότι δε το τερμάτισαν πολλοί,δε μου λέει κάτι.Και εγώ στην τύχη το ξεκίνησα μόνο και μόνο για τον ντόρο που έχει γίνει.Εχω μεγάλο backlog και έλεγα ότι δε θα το ξεκινήσω ακόμα.Τελικα το ξεκίνησα και το πάω μαζί με το Bayonetta 3, σερί.Αντε να βγάλει κάνα παιχνίδι και η Sony γιατί η κονσολα είναι ένα βήμα πριν το πούλημα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό ακριβώς γράφω και εγώ στο σχόλιο μου.

Oτι το Xbox division προτίμησε να μην διαθέσει χρήματα στην προώθηση του συγκεκριμένου παιχνιδιού μιας και είναι μικρότερη παραγωγή, για να τα διαθέσει στους πιο μεγάλους τίτλους οι οποίοι κυκλοφορούν αργότερα(αυτοί οι τίτλοι για τους οποίους ο κόσμος θα κάτσει να βάλει και συνδρομή μόνο για αυτούς).

Γιαυτο έγινε και Shadow drop μιας και ούτε κουτάτο από ότι φαίνεται θα κυκλοφορήσει.

Και εννοείται ότι το ποσοστό ολοκλήρωσης παιχνιδιών, ειδικά μέσα σε μια υπηρεσία όπως το Gamepass έχει ενδιαφέρον, για να βλέπουμε πόσοι τελικά από όλους αυτούς που δοκιμάζουν όλα τα νέα παιχνίδια(ειδικά όταν μιλάμε για ντόρο), τα τελειώνουν κιολας.....

Για αυτό το λόγο ανέφερα και το άλλο δημοφιλές Indie, αλλά βλέπω ότι πάλι αλλού πήγε το πράγμα...

  Στις 8/3/2023 στις 1:43 ΜΜ, chn-cynic είπε

Lol τι άλλο θα σκαρφιστείτε ρε αλάνια για να βγάλετε μέτριο ένα παιχνίδι 98% Overwhelmingly Positive? Κωμωδία έχει καταντήσει :D

Πάλι η ίδια ιστορία? Ποιος έβγαλε το συγκεκριμένο παιχνίδι μέτριο ? Πάλι με το παραμικρό να δημιουργηθεί χωρίς λόγο θέμα?

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λίγες είναι οι σημαντικές κυκλοφορίες με καρφιτσωμένο release date

Pέζι 4, Jedi Survivor, Redfall, Diablo 4 και Tears of the Kingdom για Switch

Έρχεται μεγάλη ξηρασία απο Sony, MS, Ubi, EA γι' αυτο λοιπόν,  καθαρίστε backlog

 

Επεξ/σία από firepc
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...