Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, planezero είπε

φαντάζομαι είδες στο λινκ σου αυτό:
"We tested the public release version 1.0.0 of A Plague Tale Requiem, not a press preview version. Neither AMD and nor NVIDIA have released game-ready drivers for the game, so we used the newest available."

το df τεσταρε το τελευταίο βερσιον του παιχνιδιού, όπου και διαπίστωσε σημαντικό performance upgrade σε ολες τις πλατφορμες

Και? Άλλαξαν τα fps στις κονσόλες? Παίζει το παιχνίδι πλέον στα 60? Που είναι το 60fps mode? Δεν μπορεί το hardware ή μήπως δεν είναι ικανός ο developer να παραδώσει ένα τέτοιο mode? Πόσο δύσκολο είναι να προσαρμόσεις την ανάλυση και το επίπεδο γραφικών του παιχνιδιού ώστε αυτό να αποδίδει 60fps? Επίσης είπες ότι το ταβάνι του SeX δεν είναι τα 40fps αλλά υψηλότερα και ίσως να έχεις δίκαιο, η κονσόλα όμως διαθέτει VRR, που είναι η επιλογή για ξεκλείδωτο fps για όλους εμάς που έχουμε την ανάλογη οθόνη? Δεν είναι και αυτό κομμάτι του optimization? Μην το παίρνεις προσωπικά, τα έχω με την εταιρεία. Αυτό το πράγμα δεν θα το αγόραζα πάνω από 20 ευρώ σε PS5. Και επουδενί δεν μπορώ να βλέπω να δικαιολογούνται παιχνίδια κάτω από 60fps εν έτη 2022. Κάθε developer οφείλει πλέον να παραδίδει και 60fps mode, γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gregpec2 είπε

Σαφώς και το optimization παίζει ρόλο δεν το συζητάμε, όμως βλεπουμε οτι τα 3rd party studios δεν δείχνουν και μεγάλη ζέση να ασχοληθούν πολύ. Οπότε είμαστε στο ίδιο σημείο πάλι.

Ας ψηφίσει τότε ο κόσμος με το πορτοφόλι του αν θέλει να στηρίζει αυτές τις καταστάσεις, να δούμε αν θα το συνεχίσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια ερώτηση σε εσάς με Xbox Series X controllers που είχατε παλιότερα και xbox 360 controller. Εγώ εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ ένα xbox 360 controller me to dongle στο pc για gaming. Είπα να πάρω το νέο controller για να το αντικαταστήσω... Ρε παιδιά η δόνηση του είναι η μισή από αυτή του 360... υπερβολικά αδύναμη ενώ του 360 είναι χορταστική, επίσης τα joysticks είναι πολύ μαλακά αλλά οκ. Έπεσα σε ελαττωματικό ή όλα βγαίνουν έτσι με ψόφιο vibration? Θα το έλεγα και downgrade πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, music_lover είπε

Και? Άλλαξαν τα fps στις κονσόλες? Παίζει το παιχνίδι πλέον στα 60? Που είναι το 60fps mode? Δεν μπορεί το hardware ή μήπως δεν είναι ικανός ο developer να παραδώσει ένα τέτοιο mode? Πόσο δύσκολο είναι να προσαρμόσεις την ανάλυση και το επίπεδο γραφικών του παιχνιδιού ώστε αυτό να αποδίδει 60fps? Επίσης είπες ότι το ταβάνι του SeX δεν είναι τα 40fps αλλά υψηλότερα και ίσως να έχεις δίκαιο, η κονσόλα όμως διαθέτει VRR, που είναι η επιλογή για ξεκλείδωτο fps για όλους εμάς που έχουμε την ανάλογη οθόνη? Δεν είναι και αυτό κομμάτι του optimization? Μην το παίρνεις προσωπικά, τα έχω με την εταιρεία. Αυτό το πράγμα δεν θα το αγόραζα πάνω από 20 ευρώ σε PS5. Και επουδενί δεν μπορώ να βλέπω να δικαιολογούνται παιχνίδια κάτω από 60fps εν έτη 2022. Κάθε developer οφείλει πλέον να παραδίδει και 60fps mode, γνώμη μου.

Απαντώ στα bold:
-Ναι, άλλαξαν τα fps, δραματικά. Συγκεκριμένα αν δεις το βίντεο, στο ps5 έχει 35% μεγαλύτερο framerate στις απαιτητικές σκηνές. Και στο κανονικό gameplay πλέον 40αρίζει. Παρόμοια βελτίωση και στις άλλες 2 πλατφόρμες.

-Το VRR έχει νόημα όταν μιλάμε για πτώσεις από τα 60 έως τα 48. Πιο κάτω από αυτό δεν έχει απολύτως κανένα νόημα.
πχ στο ps5 μετράνε 32fps στη σκηνή με τη φωτιά στο αλώνι. Τι να σου κάνει το VRR?

-Όσο για το ταβάνι του xbox, απλά δεν το ξέρουμε γιατί το game είναι v-sync'd στα 40, και το xbox ακόμα και στην πιο απαιτητική στιγμή δεν κουνάει ρούπι από εκεί.
Εάν/όταν υπάρξει ξεκλείδωτο mode, τότε θα ξέρουμε. Μπορεί να είναι 41, μπορεί 45, μπορεί 50.


Πάντως σε αντίθεση με το πρόσφατο batman -που το στηλίτευσαν πρώτοι απ'ολους οι pcακηδες- εδώ κανείς δεν παραπονιέται για μη-optimized game. Όλοι συμφωνούν ότι είναι βαρύ, αλλά καλοπρογραμματισμένο. Ναι, φυσικά μπορείς να κόψεις διάφορα και να παραδώσεις ένα παιχνίδι με 60fps, απλά η παρουσία του δεν θα είναι πια η ίδια. Για αυτό και το παιχνίδι από day1 είχε την επιλογή να παίζει 120/3=40 fps στις ανάλογες οθόνες, που είναι αρκετά καλύτερα από 30, ενώ ταυτόχρονα διατήρησε πλήρη τη γραφική του παρουσία. Και μετά το πρώτο performance patch οι κονσόλες -στο μεγαλύτερο κομματι του παιχνιδιού- παίζουν πλέον ικανοποιητικά στα 40, ενώ πριν το patch τα αποτελέσματα ήταν κυμαινόμενα.


 

 

ινσ4.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, malias4 είπε

ακομα δεν ειδαμε πχ τον υπεργρηγορο ssd του ps5 που ενα Χ παιχνιδι δεν θα μπορουσε να τρεξει στο ps4 pro

Ratchet and clank rift apart 

:)

@jimtriol δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο θέμα κατανόησης, αλλά ζητήθηκε ένα game, και δόθηκε. Το να μπουν loading screens, να μειωθούν τα textures κτλ, πλέον το κάνει διαφορετικό game :)

 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, planezero είπε

Απαντώ στα bold:
-Ναι, άλλαξαν τα fps, δραματικά. Συγκεκριμένα αν δεις το βίντεο, στο ps5 έχει 35% μεγαλύτερο framerate στις απαιτητικές σκηνές. Και στο κανονικό gameplay πλέον 40αρίζει. Παρόμοια βελτίωση και στις άλλες 2 πλατφόρμες.

-Το VRR έχει νόημα όταν μιλάμε για πτώσεις από τα 60 έως τα 48. Πιο κάτω από αυτό δεν έχει απολύτως κανένα νόημα.
πχ στο ps5 μετράνε 32fps στη σκηνή με τη φωτιά στο αλώνι. Τι να σου κάνει το VRR?

-Όσο για το ταβάνι του xbox, απλά δεν το ξέρουμε γιατί το game είναι v-sync'd στα 40, και το xbox ακόμα και στην πιο απαιτητική στιγμή δεν κουνάει ρούπι από εκεί.
Εάν/όταν υπάρξει ξεκλείδωτο mode, τότε θα ξέρουμε. Μπορεί να είναι 41, μπορεί 45, μπορεί 50.


Πάντως σε αντίθεση με το πρόσφατο batman -που το στηλίτευσαν πρώτοι απ'ολους οι pcακηδες- εδώ κανείς δεν παραπονιέται για μη-optimized game. Όλοι συμφωνούν ότι είναι βαρύ, αλλά καλοπρογραμματισμένο. Ναι, φυσικά μπορείς να κόψεις διάφορα και να παραδώσεις ένα παιχνίδι με 60fps, απλά η παρουσία του δεν θα είναι πια η ίδια. Για αυτό και το παιχνίδι από day1 είχε την επιλογή να παίζει 120/3=40 fps στις ανάλογες οθόνες, που είναι αρκετά καλύτερα από 30, ενώ ταυτόχρονα διατήρησε πλήρη τη γραφική του παρουσία. Και μετά το πρώτο performance patch οι κονσόλες -στο μεγαλύτερο κομματι του παιχνιδιού- παίζουν πλέον ικανοποιητικά στα 40, ενώ πριν το patch τα αποτελέσματα ήταν κυμαινόμενα.


 

 

ινσ4.jpg

Αν δικαιολογήσουμε από τώρα τα 40fps games τότε να περιμένουμε πολλά ακόμα τέτοια στο μέλλον. Ποια η διαφορά τότε της παλιάς με την νέα γενιά? Το 60fps gaming υποτίθεται πως είναι βασική προϋπόθεση αυτής. Στο requiem η asobo έκανε μια console orientation επιλογή. Να παραδώσει ένα όσο το δυνατόν καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα θυσιάζοντας την απόδοση. Κάτι τέτοιο όμως δεν έκαναν τόσα χρόνια όλοι στην προηγούμενη γενιά που ήταν γεμάτη από 30fps τίτλους? Γιατί κάναμε λοιπόν την μετάβαση στην νέα? Στην τελική ο developer έκανε την επιλογή του, ας πορευτεί με αυτήν. Ίσως γιατί ένα από τα αδύναμα σημεία του προηγούμενου τίτλου ήταν τα γραφικά. Έκαναν μπαμ ότι προέρχονται από μη 3A developer.

Και κάτι τελευταίο. Επειδή βλέπω ότι τονίζεις σε κάθε ευκαιρία την καλύτερη απόδοση του X, κάτι αναμενόμενο και λογικό αφού ως γνωστόν το hardware του είναι ισχυρότερο, για μένα όμως, είτε 30, είτε 40, είτε 50, η απόδοση του εξακολουθεί να είναι κακή χωρίς την παρουσία 60fps mode. Ναι δεν θα είναι το ίδιο οπτικά αποτέλεσμα αλλά θα ζήσουμε και με αυτό, όπως ακριβώς ζήσαμε και με τα 60fps mode ένα σωρό άλλων developers. Η συντριπτική πλειοψηφία άλλωστε επιλέγει αυτό το mode όταν είναι διαθέσιμο. Ειλικρινά είναι να απορείς δλδ με την επιλογή της asobo. Δεν πρόκειται λοιπόν να ασχολειθώ σε καμία κονσόλα με αυτόν τον τίτλο αν αυτός δεν αλλάξει. Είναι κακό πράγμα η συνήθεια των 60. Εδώ παρέλειψα ένα σωρό τίτλους στο PS4 για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Και αν τελικά δεν στρώσει θα το παίξω στο PC, εκεί όπου το DLSS κάνει την δουλειά του. Αλλά το να λέμε, να κοιτά εδώ παίζει 32, εκεί παίζει 40, δεν σώνει την κατάσταση, κακό είναι και στα δύο, ε στο πρώτο είναι απλά χειρότερο. Δεν δέχομαι δλδ "το μη χείρον, βέλτιστον". Ούτε με την δικαιολογία ότι έχει γραφικάρες, ναι ok έχει και μπράβο του, ας είχε λιγότερο καλές και ας έπαιζε 60.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 hours ago, music_lover said:

Αλλά το να λέμε, να κοιτά εδώ παίζει 32, εκεί παίζει 40, δεν σώνει την κατάσταση, κακό είναι και στα δύο, ε στο πρώτο είναι απλά χειρότερο. Δεν δέχομαι δλδ "το μη χείρον, βέλτιστον". Ούτε με την δικαιολογία ότι έχει γραφικάρες, ναι ok έχει και μπράβο του, ας είχε λιγότερο καλές και ας έπαιζε 60.

^^ Συμφωνώ απόλυτα, είναι ανούσια η κουβέντα σχετικά με το που τρέχει ένα game λιγότερο χειρότερα.

Αν σκάσατε ένα 500αρικο για κονσόλα και ένα 1000άρικο για τηλεόραση ώστε να παίζετε στα 30 και στα 40 καρέ και να είστε και ικανοποιημένοι κιόλας, γούστο σας και καπέλο σας. Εγώ προσωπικά είχα μια κρυφή ελπίδα ότι θα βλέπαμε πιο ανθρώπινα πράγματα στο κομμάτι του performance σε αυτή τη γενιά, ειδικά από τη στιγμή που μπορούμε να παίξουμε με αναλύσεις και γραφικά πλέον.

Και να συμπληρώσω και κάτι ακόμα μιας και είναι ο τίτλος που παίζω αυτό τον καιρό, το Requiem πατάει πάνω στα βήματα του προκατόχου του ένα προς ένα: εξαιρετική medieval ατμόσφαιρα, σωστά δομημένοι χαρακτήρες (η Amicia κατά βάση δηλαδή, ο Hugo πάλι εκνευριστικός είναι), αλλά κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά του. Το gameplay είναι για ακόμα μια φορά μέτριο (έως κακό σε σημεία), η ΑI των φρουρών πανηγυρικά scripted και η ιστορία συμπαθητική μεν, στα πλαίσια του sci-fi όμως για ακόμα μια φορά.

Αν έχει τόσο πολύ μεγάλη σημασία το πως τρέχει ένας τέρμα mediocre τίτλος στις κονσόλες, τι να πω, έχουμε ρίξει πολύ τα στάνταρτς μας. Τουλάχιστον κάτι DOOM 3, Crysis, RDR2, Witcher 3 και όποιο άλλο game έχει χρησιμοποιηθεί ως benchmark στην πάροδο των ετών ήταν πρωτίστως άριστο στο κομμάτι που αντιπροσώπευε (το gameplay του δηλαδή) και μετά μας άφηνε με το στόμα ανοιχτό στον τεχνικό τομέα. Αν είναι μόνο τα γραφικά που μετράνε κλάιν, σε λίγο καιρό θα δούμε Avatar 2 στο σινεμά. 

  • Like 7
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθω την κουβεντα και μιυ γεννηθηκε η απορια..καθως δεν ειμαι και γνωστης τεχνικων θεματων.. 

Το elden ring που ειχε και αυτο ασχημη αποδοση, το επαιξα στο series x λογω vrr (νομιζω το ps5 δεν ειχε ακομα) και μου φαινοταν οτι επαιζα ενα 60 fps παιχνιδι. 

Γιατι δε συμβαινει το ιδιο και στο requiem (και σε αλλα παιχνιδια βεβαια) και οταν το παιζα καταλαβαινες οτι ηταν 30 και φαινοταν πιλυ βαρυ? Φταιει οτι στα 30 δεν ενεργοποιειται το vrr? Φταιει το cap στα frame rate σε αντιθεση με το elden ring που νομιζω ηταν unlocked? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, planezero είπε

Πάντως σε αντίθεση με το πρόσφατο batman -που το στηλίτευσαν πρώτοι απ'ολους οι pcακηδες- εδώ κανείς δεν παραπονιέται για μη-optimized game. Όλοι συμφωνούν ότι είναι βαρύ, αλλά καλοπρογραμματισμένο. 

Μα είναι μη-optimized. Εξού και το μεγάλο performance gain του τελευταίου patch...

Και ποιος ξέρει πόσο χώρο έχουμε ακόμα για περαιτέρω βελτίωση. 

Επίσης, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ένα game είναι optimized απλά και μόνο επειδή έχει μεγάλο utilization σε cpu threads και vram. Μπορεί να μη γίνεται εξαρχής σωστή διαχείρηση αυτών των συγκεκριμένων διαθέσιμων πόρων του συστήματος. Δεν μπορείς να βγάλεις λοιπόν συμπέρασμα επάνω σε αυτό μόνο με γραφήματα. Υπάρχουν ένα σωρό παιχνίδια (ή software γενικά) που μαξάρουν ό,τι HW τους δώσεις χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Αυτό από μόνο του σημαίνει ότι είναι "optimized"?

Δικαιολογεί ο οπτικός τομέας το framerate? Εγώ δεν είμαι σίγουρος στην περίπτωση του Requiem. Και αυτό γιατί ήδη το προηγούμενο Innocence μετά βίας έπιανε 1440p60 σε SX/PS5 και ήθελε και πολύ δυνατό PC για να πιάσεις καλά νούμερα. Ήταν βαρύ χωρίς να μοιάζει οπτικά με AAA παιχνίδι. Άρα λοιπόν κάτι δεν πάει καλά με την in-house engine της Asobo.

 

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Requiem για μένα δικαιολογεί το performance που έχει, στο PC είναι ό,τι καλύττερο έχουμε σε γραφικά αυτή τη στιγμή και στο XSX δεν πάει πίσω.

Ο φωτισμός, το draw distance και το σχεδόν ανύπαρκτο pop-in δικαιολογούν απόλυτα τα νούμερά του. Σίγουρα υπάρχει κάποιος χώρος για βελτίωση αλλά δεν περιμένω κάτι φοβερό εκτός κι αν ρίξουν downgrade στα γραφικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, μήπως γνωρίζει κάποιος ένα email επικοινωνίας από steelseries.com? Έκανα εχθές μια παραγγελία και ενώ έφτασα στο τελικό στάδιο της και ενώ με τράβηξε τα χρήματα από την κάρτα, στην συνέχεια έβγαλε error! Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη που είμαι off topic 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Παρακολουθω την κουβεντα και μιυ γεννηθηκε η απορια..καθως δεν ειμαι και γνωστης τεχνικων θεματων.. 

Το elden ring που ειχε και αυτο ασχημη αποδοση, το επαιξα στο series x λογω vrr (νομιζω το ps5 δεν ειχε ακομα) και μου φαινοταν οτι επαιζα ενα 60 fps παιχνιδι. 

Γιατι δε συμβαινει το ιδιο και στο requiem (και σε αλλα παιχνιδια βεβαια) και οταν το παιζα καταλαβαινες οτι ηταν 30 και φαινοταν πιλυ βαρυ? Φταιει οτι στα 30 δεν ενεργοποιειται το vrr? Φταιει το cap στα frame rate σε αντιθεση με το elden ring που νομιζω ηταν unlocked? 

Εγραψα και πιο πάνω, το VRR κάνει δουλίτσα όταν από 60 πέφτει μέχρι ~48fps.
 

16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Requiem για μένα δικαιολογεί το performance που έχει, στο PC είναι ό,τι καλύττερο έχουμε σε γραφικά αυτή τη στιγμή και στο XSX δεν πάει πίσω.

Ο φωτισμός, το draw distance και το σχεδόν ανύπαρκτο pop-in δικαιολογούν απόλυτα τα νούμερά του. Σίγουρα υπάρχει κάποιος χώρος για βελτίωση αλλά δεν περιμένω κάτι φοβερό εκτός κι αν ρίξουν downgrade στα γραφικά.

👍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Draw distance σε παιχνίδι που δεν είναι καν open-world? Δεν το θεωρώ μεγάλο κατόρθωμα... Παιδιά οι λεπτομέρειες στον ορίζοντα είναι high resolution card boards. Αν μπορούσες να φτάσεις μέχρι εκεί που βλέπεις σε στυλ AC, τότε ναι θα συμφωνούσα. 

Το παιχνίδι έχει καλό baked GI αλλά τι να πει και το Cyberpunk που έχει Ray-Traced GI (στο PC τουλάχιστον). 

Το pop-in και το LOD για εμένα είναι τα μοναδικά "next-gen" features του Requiem.

Υπάρχουν πράγματα στα οποία είναι πίσω ακόμα και σε σχέση με προηγούμενης γενιάς παιχνίδια. Όπως το φτωχό animation και το έντονο clipping (πχ επάνω στα ρούχα της Amicia)...

Για να μη παρεξηγηθώ, έχει σίγουρα πάρα πολύ καλά γραφικά αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ceiling όσο αναφορά τα 60fps στις κονσόλες...

Θα έλεγα ότι το Cuberpunk μαζί με όλα τα Ray-Tracing features είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει μέχρι στιγμής σε PC

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Θα έλεγα ότι το Cuberpunk μαζί με όλα τα Ray-Tracing features είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει μέχρι στιγμής σε PC

οκ, να πουμε οτι το requiem είναι το 2ο καλύτερο για να μην αναλωνόμαστε σε λεπτομέρειες?
σε μερικά πράγματα η ποιότητα εικόνας του requiem ειναι καταπληκτική, και το (επίσης καταπληκτικό) cyberpunk δεν είναι κι αυτό και πολύ ελαφρύ :)
η asobo θα βγάλει και άλλα technical patches, άλλωστε έχει υποσχεθεί και r/t στο pc τουλάχιστον.


α, και μιλώντας για cdpr ας μην ξεχνάμε πως το witcher 3 current-gen upgrade βγαινει μέσα στο Δεκέμβριο, και όσοι δεν το έχετε πρόχειρο, αυτή τη στιγμή έχει -80% στο xbox store.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, planezero είπε

οκ, να πουμε οτι το requiem είναι το 2ο καλύτερο για να μην αναλωνόμαστε σε λεπτομέρειες?
σε μερικά πράγματα η ποιότητα εικόνας του requiem ειναι καταπληκτική, και το (επίσης καταπληκτικό) cyberpunk δεν είναι κι αυτό και πολύ ελαφρύ :)
η asobo θα βγάλει και άλλα technical patches, άλλωστε έχει υποσχεθεί και r/t στο pc τουλάχιστον.


α, και μιλώντας για cdpr ας μην ξεχνάμε πως το witcher 3 current-gen upgrade βγαινει μέσα στο Δεκέμβριο, και όσοι δεν το έχετε πρόχειρο, αυτή τη στιγμή έχει -80% στο xbox store.

 

Το requiem αντικειμενικά είναι ότι καλύτερο έχει βγει από άποψη γραφικών το τελευταίο καιρό.Εμενα με ενοχλεί αφάνταστα να μην έχει 60 fps mode αλλά δείχνω μια ανοχή γιατί οπτικά είναι κορυφαίο.Εννοειται επίσης ότι δε θα το συγκρίνω με open world games γιατί είναι απείρως πιο εύκολο να έχεις καλό οπτικό αποτέλεσμα σε σχέση με ένα open world στυλ Cyberpunk αλλά αυτό ισχύει για όλα τα linear παιχνίδια που βγαίνουν.Ας το έχουμε αυτό στο μυαλό μας όταν βγει πχ το Starfield γιατί πάλι θα βλέπουμε συγκρίσεις του στυλ μπρόκολα με πορτοκάλια.Και για να καταλήξω το θέμα το μεγάλο το εχω για παιχνίδια που ούτε σουπερ-οαου γραφικά έχουν και πάλι δε μπορούν να παραδώσουν 60fps.Εκει λες κάπου όπα.Το θέμα είναι να μη γίνει κανόνας το 30ρι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...