Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, TutaKachun είπε

Οι τηλεορασεις εχουν arm επεξεργαστες και "mobile" λειτουργικα. Υποθέτω πως αφου υπαρχει σε Android και Tizen, δεν θα ειναι δυσκολο να περασει και σε Web OS. Με αυτά τα 3 καλύπτει Samsung, LG, Sony, Philips, Panasonic, Hisense, Grunding, Sharp, TCL, Visio. οπότε πραγματικά δεν πιστευω να δυσκολευτει στις τηλεορασεις. Τώρα αυτο που λες για τις turbo X πχ ειναι σωστο. Αλλά με μια γρηγορη ματια, ακομα και οι hd ready των 139 ευρω εχουν android πλεον. Μονο αυτες με τιμη απο 89-129 δεν εχουν. Αλλά αν η μονη τηλεοραση που που μπορεις να παρεις κοστιζει 89 ευρω, τοτε εισαι σε μια οικονομική κατηγορια που ετσι κι αλλιως δεν μπορεις να πληρωνεις συνδρομη για cloud gaming η γρηγορη γραμμη κτλ, οποτε δεν απευθυνεται σε αυτους

Και πάλι θεωρώ ότι καλύτερα θα λειτουργεί σε box-stick από ότι σε απ. Από προσωπική εμπειρία τα απ σε tizen υπολειτουργούν σε σχέση με android.  Καλύτερα να δουλεύουν όλα όπως πρέπει μέσα σε λειτουργικό το οποίο έχει βελτιστοποιηθεί από την MS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, planezero είπε

requiem2.jpg

requiem3.jpg

Στο Plague Tale: Requiem φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορά δύναμης μεταξύ XSX και PS5. Σε περίπτωση που δούμε ''Pro'' εκδόσεις, περιμένω επιδόσεις ~6800XT.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, planezero είπε


performance analysis digital foundry ουσιαστικά στο πρώτο current-gen παιχνιδι,
επιβεβαιώνει αυτά που είχαμε καταλάβει από την αρχή, από όταν είχαν ανακοινωθεί τα xbox & ps5


στο mode 120fps/3, δηλ. αυτό που κλειδώνει στα 40fps για τηλεοράσεις με hdmi 2.1
βλέπουμε πως το xbox ειναι κλειδωμενο στα 40 στο πιο απαιτητικό σημείο που διάλεξε το digital foundry, ενω το ps5 ειναι 25% κάτω
άρα η διαφορά στο ταβάνι των δυο είναι σίγουρα μεγαλύτερη από 25%

το digital foundry αναφέρει πως πέρα από την 20%+ διαφορά στο GPU compute που έχει πλεονέκτημα το xbox έναντι του ps5
υπάρχει επίσης η σαφέστατη διαφορά 25% στο memory bandwidth

και για να το μεταφράσουμε αυτό σε όρους σύγκρισης, η διαφορά υπέρ του xbox έναντι του ps5 μετριέται να είναι ανάλογη/μεγαλύτερη από τη διαφορά μιας 3080 έναντι μιας 2080 gpu.

 

requiem2.jpg

requiem3.jpg

Πέρα από αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω, στο βίντεο του DF αναφέρθηκε οτι η gpu των κονσολών (του Sx σίγουρα) θα μπορούσε να υποστηρίξει 60 fps και οτι αυτό που απέτρεψε αυτό από το να συμβεί, είναι η cpu η οποία αποδεικνύεται λίγη στη πράξη.

Έχω την εντύπωση πως και σε αυτή τη γενιά των κονσολών πάλι η cpu θα αποδειχθεί φύρα παρά τις υψηλές προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν (πιθανώς και δικαιολογημένα).

Επεξ/σία από gregpec2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, gregpec2 είπε

Έχω την εντύπωση πως και σε αυτή τη γενιά των κονσολών πάλι η cpu θα αποδειχθεί φύρα παρά τις υψηλές προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν (πιθανώς και δικαιολογημένα).

Αυτό που παίζει ρόλο πέραν από τα ξερά specs, είναι και πως αξιοποιεί ο κάθε developer, αυτό που έχει στην πράξη.

Και σε κάθε γενιά, πάντα τα in house studio των εταιρειών, έδιναν τα καλύτερα αποτελέσματα στο κομμάτι του optimization.

Γιατί και το TheMedium, στα 30fps τρέχει στο SeriesX και σε καμια περίπτωση ο οπτικός του τομέας, δεν το δικαιολογεί αυτό.

Θα δούμε του χρόνου το Forza Motorsport ή αργότερα το νέο Halo,Gears κλπ, αν θα τρέχουν στα 30 ή 40fps στο SeriesX.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η asobo studio καλά θα κάνει να κάνει ένα σοβαρό optimization στο παιχνίδι της. Δεν το πιάνω αν δεν πέσουν τα πρώτα σχετικά patches. Ξεκινάμε με implementation του AMD's FSR στις κονσόλες και βλέπουμε. Εδώ στα pc και έγινε η σφαγή του Δράμαλη με τις κάρτες γραφικών, θέλουμε 4090 για να παίξουμε 60fps σε 4k και 3070 για 60fps σε 1440p. Άσε που αλλάζεις ρυθμίσεις γραφικών από low σε ultra settings και δεν βλέπεις αποτέλεσμα. Πάλι καλά δλδ που έβαλαν εκεί DLSS και τσουλάει λίγο το παιχνίδι. Είπαν ότι αργότερα θα προσθέσουν και RT, εκεί να δείτε γλέντια. Η φάση μου θυμίζει crysis. Σε λίγα χρόνια θα λέμε can it run requiem?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Στο Plague Tale: Requiem φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορά δύναμης μεταξύ XSX και PS5. Σε περίπτωση που δούμε ''Pro'' εκδόσεις, περιμένω επιδόσεις ~6800XT.

Νομίζω ότι είναι βέβαιο πως θα δουμε pro κονσόλες και σε αυτή τη γενιά
 

 

26 λεπτά πριν, gregpec2 είπε

Πέρα από αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω, στο βίντεο του DF αναφέρθηκε οτι η gpu των κονσολών (του Sx σίγουρα) θα μπορούσε να υποστηρίξει 60 fps και οτι αυτό που απέτρεψε αυτό από το να συμβεί, είναι η cpu η οποία αποδεικνύεται λίγη στη πράξη.

Έχω την εντύπωση πως και σε αυτή τη γενιά των κονσολών πάλι η cpu θα αποδειχθεί φύρα παρά τις υψηλές προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν (πιθανώς και δικαιολογημένα).

Σε εκείνο το σημείο το DF βγάζει κάπως ...αυθαίρετα συμπεράσματα, και θα στο εξηγήσω:
 Δεν έχουν ιδέα ποιό είναι το ταβάνι στο xbox, καθώς στο πιο απαιτητικό σημείο που βρήκαν, εκεί που το ps5 πάλευε να κρατήσει 30-32fps το xbox παρέμεινε κολλημένο στα 40fps.
Οπότε μιλάμε για ένα καλό σημείο σύγκρισης μιας και τερματίζει το ps5, αλλά όχι σημείο που δείχνει τις max δυνατότητες του xbox.
Αν υπάρξει με κάποιο patch η δυνατότητα για uncapped frames, τότε θα μπορεί κανείς να κάνει σύγκριση όσον αφορά το ταβάνι του xbox.

Όταν λοιπόν δεν έχεις μέτρο για τη μέγιστη απόδοση στην ανάλυση που εξετάζεις, είναι λίγο αυθαίρετο να κάνεις υπολογισμούς για το ποιό είναι το μέγιστο στη μισή ανάλυση :)

Επίσης στο σημείο αυτό φαίνεται πως ξέχασαν τις διαφορές των 2 κονσολών και τις ...εξισώνουν στο θεμα CPU, ενώ δεν είναι καθόλου έτσι.
Στο xbox η CPU τρέχει σταθερα με 300hz παραπάνω από τη μέγιστη ταχύτητα της CPU του ps5,
η οποία CPU στο ps5 ας μην ξεχνάμε οτι μπορεί να τρέξει στη μέγιστη τιμή της μόνο όταν η GPU δεν έχει σοβαρό φορτίο.

 Πέρα απο τις διαφορές των δυο μηχανημάτων πάντως, το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή τη φορά οι CPUs τους είναι πολλές κλάσεις καλύτερες από των προκατόχων τους.

ινσ3.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, planezero είπε

να κλείσω το πάνω μιας και δεν πρόκειται να τα ξαναγράψω όλα, αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι οτι το gamepass δεν στηρίζεται ΚΑΘΟΛΟΥ στους επεξεργαστές των τηλεοράσεων


και παμε στο αλλο θεμα:

performance analysis digital foundry ουσιαστικά στο πρώτο current-gen παιχνιδι,
επιβεβαιώνει αυτά που είχαμε καταλάβει από την αρχή, από όταν είχαν ανακοινωθεί τα xbox & ps5


στο mode 120fps/3, δηλ. αυτό που κλειδώνει στα 40fps για τηλεοράσεις με hdmi 2.1
βλέπουμε πως το xbox ειναι κλειδωμενο στα 40 στο πιο απαιτητικό σημείο που διάλεξε το digital foundry, ενω το ps5 ειναι 25% κάτω
άρα η διαφορά στο ταβάνι των δυο είναι σίγουρα μεγαλύτερη από 25%

το digital foundry αναφέρει πως πέρα από την 20%+ διαφορά στο GPU compute που έχει πλεονέκτημα το xbox έναντι του ps5
υπάρχει επίσης η σαφέστατη διαφορά 25% στο memory bandwidth

και για να το μεταφράσουμε αυτό σε όρους σύγκρισης, η διαφορά υπέρ του xbox έναντι του ps5 μετριέται να είναι ανάλογη/μεγαλύτερη από τη διαφορά μιας 3080 έναντι μιας 2080 gpu.

 

requiem2.jpg

requiem3.jpg

Ολα αυτα τα ξεραμε λιγο πολυ με το launch των 2 κονσολων. Απλα ενω αυτο εγινε ξεκαθαρο τωρα ακομα δεν ειδαμε πχ τον υπεργρηγορο ssd του ps5 που ενα Χ παιχνιδι δεν θα μπορουσε να τρεξει στο ps4 pro .Γιαυτο ολοι επρεπε να μεταβουν στην νεα ps κονσολα 😉

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αυτό που παίζει ρόλο πέραν από τα ξερά specs, είναι και πως αξιοποιεί ο κάθε developer, αυτό που έχει στην πράξη.

Και σε κάθε γενιά, πάντα τα in house studio των εταιρειών, έδιναν τα καλύτερα αποτελέσματα στο κομμάτι του optimization.

Γιατί και το TheMedium, στα 30fps τρέχει στο SeriesX και σε καμια περίπτωση ο οπτικός του τομέας, δεν το δικαιολογεί αυτό.

Θα δούμε του χρόνου το Forza Motorsport ή αργότερα το νέο Halo,Gears κλπ, αν θα τρέχουν στα 30 ή 40fps στο SeriesX.

Σαφώς και το optimization παίζει ρόλο δεν το συζητάμε, όμως βλεπουμε οτι τα 3rd party studios δεν δείχνουν και μεγάλη ζέση να ασχοληθούν πολύ. Οπότε είμαστε στο ίδιο σημείο πάλι.

1 ώρα πριν, planezero είπε

Νομίζω ότι είναι βέβαιο πως θα δουμε pro κονσόλες και σε αυτή τη γενιά
 

 

Σε εκείνο το σημείο το DF βγάζει κάπως ...αυθαίρετα συμπεράσματα, και θα στο εξηγήσω:
 Δεν έχουν ιδέα ποιό είναι το ταβάνι στο xbox, καθώς στο πιο απαιτητικό σημείο που βρήκαν, εκεί που το ps5 πάλευε να κρατήσει 30-32fps το xbox παρέμεινε κολλημένο στα 40fps.
Οπότε μιλάμε για ένα καλό σημείο σύγκρισης μιας και τερματίζει το ps5, αλλά όχι σημείο που δείχνει τις max δυνατότητες του xbox.
Αν υπάρξει με κάποιο patch η δυνατότητα για uncapped frames, τότε θα μπορεί κανείς να κάνει σύγκριση όσον αφορά το ταβάνι του xbox.

Όταν λοιπόν δεν έχεις μέτρο για τη μέγιστη απόδοση στην ανάλυση που εξετάζεις, είναι λίγο αυθαίρετο να κάνεις υπολογισμούς για το ποιό είναι το μέγιστο στη μισή ανάλυση :)

Επίσης στο σημείο αυτό φαίνεται πως ξέχασαν τις διαφορές των 2 κονσολών και τις ...εξισώνουν στο θεμα CPU, ενώ δεν είναι καθόλου έτσι.
Στο xbox η CPU τρέχει σταθερα με 300hz παραπάνω από τη μέγιστη ταχύτητα της CPU του ps5,
η οποία CPU στο ps5 ας μην ξεχνάμε οτι μπορεί να τρέξει στη μέγιστη τιμή της μόνο όταν η GPU δεν έχει σοβαρό φορτίο.

 Πέρα απο τις διαφορές των δυο μηχανημάτων πάντως, το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή τη φορά οι CPUs τους είναι πολλές κλάσεις καλύτερες από των προκατόχων τους.

ινσ3.jpg

Το DF (όπως έχω πει σε άλλο νήμα) δεν το έχω σαν ευαγγέλιο σε καμμία περίπτωση. Υποθέτωντας οτι είναι αξιόπιστοι λοιπόν, τρέξανε το game σε pc με αντίστοιχα περίπου specs των κονσολών με τις ρυθμίσεις των κονσολών στα γραφικά και είδανε οτι έκανε bottleneck η cpu. (3600 για την ακρίβεια). Δεν μπορουσε να κρατήσει σταθερό 60άρι με τίποτα. Αυτό σχολίασα εγώ, όχι τις διαφορές Sx/Ps5 (που είναι υπέρ του Sx). 

Το οτι οι cpu των τωρινών κονσολών είναι σαφώς ανώτερες από τα σαπάκια της προηγούμενης γενιάς, δεν χωράει καμμία αμφιβολία. Το πρόβλημα όμως είναι οτι στην πορεία ίσως φανούν ανεπαρκείς για 60 fps, θές λόγω μη optimization, θες λόγω καινούριων μηχανών γραφικών; Εγώ αυτό φοβάμαι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, gregpec2 είπε

Σαφώς και το optimization παίζει ρόλο δεν το συζητάμε, όμως βλεπουμε οτι τα 3rd party studios δεν δείχνουν και μεγάλη ζέση να ασχοληθούν πολύ. Οπότε είμαστε στο ίδιο σημείο πάλι.

Το οτι οι cpu των τωρινών κονσολών είναι σαφώς ανώτερες από τα σαπάκια της προηγούμενης γενιάς, δεν χωράει καμμία αμφιβολία. Το πρόβλημα όμως είναι οτι στην πορεία ίσως φανούν ανεπαρκείς για 60 fps, θές λόγω μη optimization, θες λόγω καινούριων μηχανών γραφικών; Εγώ αυτό φοβάμαι.

πάντως στο βίντεο το digital foundry επαινεί το requiem τόσο λεκτικά όσο και με γραφήματα για το πόσο optimized είναι, και από πλευράς cpu thread utilization αλλά και από πλευράς vram management

επίσης, για αυτό που λες, προσπαθεί με 2070 να παιξει 1080/60fps, μια κάρτα που είναι χειρότερη από το series X και περίπου εφαμιλλη με το ps5 σύμφωνα με τον ίδιο.
παρ'ολα αυτα βλεπουμε 50-58fps καθως επιτηδες τριγυρίζει στην σκηνή της αγοράς του χωριού, μια από τις σχετικά βαριές περιοχές του παιχνιδιού.

Επεξ/σία από planezero
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάλογα την μηχανή γραφικών, πχ η Epic πρόσφατα έχει δώσει στην κυκλοφορία update της UE5, στους developers, που αφορά τίτλους οι οποίοι δυσκολεύονται να πιάσουν 60fps στις κονσόλες. Η team asobo από την άλλη χρησιμοποιεί μια proprietary game engine την οποία ανέπτυξε η ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, music_lover είπε

Ανάλογα την μηχανή γραφικών, πχ η Epic πρόσφατα έχει δώσει στην κυκλοφορία update της UE5, στους developers, που αφορά τίτλους οι οποίοι δυσκολεύονται να πιάσουν 60fps στις κονσόλες. Η team asobo από την άλλη χρησιμοποιεί μια proprietary game engine την οποία ανέπτυξε η ίδια.

θεωρητικα το σεριες χ μπορει σε 2κ να πιασει 60 φπς ακομα και με την ue5

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, planezero είπε

πάντως στο βίντεο το digital foundry επαινεί το requiem τόσο λεκτικά όσο και με γραφήματα για το πόσο optimized είναι, και από πλευράς cpu thread utilization αλλά και από πλευράς vram management

επίσης, για αυτό που λες, προσπαθεί με 2070 να παιξει 1080/60fps, μια κάρτα που είναι χειρότερη από το series X και περίπου εφαμιλλη με το ps5 σύμφωνα με τον ίδιο.
παρ'ολα αυτα βλεπουμε 50-58fps καθως επιτηδες τριγυρίζει στην σκηνή της αγοράς του χωριού, μια από τις σχετικά βαριές περιοχές του παιχνιδιού.

Ναι τα καταφέρνει καλά σε αυτά που ανέφερες πχ δεν ξεπερνάει τα 6gb σε vram usage σε 4k αλλά εσένα σου φαίνεται αυτή η απόδοση για optimized? 

https://www.techpowerup.com/review/a-plague-tale-requiem-benchmark-test-performance-analyis/5.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, music_lover είπε

Ναι τα καταφέρνει καλά σε αυτά που ανέφερες πχ δεν ξεπερνάει τα 6gb σε vram usage σε 4k αλλά εσένα σου φαίνεται αυτή η απόδοση για optimized? 

https://www.techpowerup.com/review/a-plague-tale-requiem-benchmark-test-performance-analyis/5.html

φαντάζομαι είδες στο λινκ σου αυτό:
"We tested the public release version 1.0.0 of A Plague Tale Requiem, not a press preview version. Neither AMD and nor NVIDIA have released game-ready drivers for the game, so we used the newest available."

το df τεσταρε το τελευταίο βερσιον του παιχνιδιού, όπου και διαπίστωσε σημαντικό performance upgrade σε ολες τις πλατφορμες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...