Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ρε μαν, στο ίδιο παιχνίδι η 4Κ ανάλυση είναι όντως 2.25x πιο βαριά από το 1440P.  Ποια assets και rendering μου λες τώρα. Δες benchmarks από διάφορα παιχνίδια και θα δεις ότι σε 4Κ βγάζουν τα μισά καρέ ή και λιγότερα οι κάρτες. 

Δεν είναι 2.25. Είναι πολυπαραγοντικό αλλα και μόνο η ανάλυση να ήταν, η επεξεργαστική ισχύς που θα χρειαζόταν χωρίς ματσακωνιές είναι πιο μεγάλυ απο *2.25

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Η ms έχει φροντίσει να γεμίσει με features  τα μηχανακια ,το θέμα είναι να υπάρχουν developers που δουλεύουν .

Ml,vrs,Sfs,fsr το θέμα είναι να τα αξιοποιήσουν και οι lazy dev πέραν τα first party. Καθόλου δεν υστερεί το hardware

Sampler Feedback Streaming (SFS) – A component of the Xbox Velocity Architecture, SFS is a feature of the Xbox Series X and Xbox Series S hardware that allows games to load into memory, with fine granularity, only the portions of textures that the GPU needs for a scene, as it needs it. This enables far better memory utilization for textures, which is important given that every 4K texture consumes 8MB of memory. Because it avoids the wastage of loading into memory the portions of textures that are never needed, it is an effective 2.5x multiplier on average on both amount of physical memory and SSD performance

Και θα μπορούσε κάλλιστα με ενα tweet αλλουνού βλακα να έλεγε ότι το ps5 δεν διαθέτει κανένα εργαλείο από τα παρακάτω καθι θα κρατήσει την γενιά πισω,υπό άλλες συνθήκες θα ανέβαινε και τετιο tweet και θα παπαγαλιζαν κατά του ps5.

Screenshot_2022-10-23-00-43-38-41_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Και συνεχίζω μόνο που σκέφτομαι ότι βγαζουν ακόμα ps4 ,one port switch και λεει κάποιος το series s θα μας κολλησει ξεπερνάει και τον τοτο

  • Like 3
Δημοσ.

Θέλω να κάνω μια ερώτηση σε σχέση με αυτό που λέτε αν το ss κρατάει πίσω το sx. 

Εγώ έχω και τις 2 κονσόλες  και expansion card. Αν κατεβάσεις ένα παιχνίδι στο xs είναι μεγαλύτερο από το να το κατεβάσεις στο ss. 

Εγώ λοιπόν όλα τα παιχνίδια τα κατεβάζω μέσω sx στην expansion. Όταν τη βάζω στο ss τα κατεβασμένα παιχνίδια του sx παίζουν μια χαρά. 

Αν η κονσόλα ήταν πολύ κατώτερη αυτό δε θα σήμαινε πως δε θα μπορούσε καν να τρέξει τα παιχνίδια που προορίζονται για το sx? 

Δεν ξέρω καθόλου πως δουλεύει όλο αυτό. Απλά ρωτάω για να μάθω. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Θέλω να κάνω μια ερώτηση σε σχέση με αυτό που λέτε αν το ss κρατάει πίσω το sx. 

Εγώ έχω και τις 2 κονσόλες  και expansion card. Αν κατεβάσεις ένα παιχνίδι στο xs είναι μεγαλύτερο από το να το κατεβάσεις στο ss. 

Εγώ λοιπόν όλα τα παιχνίδια τα κατεβάζω μέσω sx στην expansion. Όταν τη βάζω στο ss τα κατεβασμένα παιχνίδια του sx παίζουν μια χαρά. 

Αν η κονσόλα ήταν πολύ κατώτερη αυτό δε θα σήμαινε πως δε θα μπορούσε καν να τρέξει τα παιχνίδια που προορίζονται για το sx? 

Δεν ξέρω καθόλου πως δουλεύει όλο αυτό. Απλά ρωτάω για να μάθω. 

@Tigio13 όχι απλά σκέψου το σαν PC γιατί ουσιαστικά PC είναι. Αγοράζεις ένα παιχνίδι στον υπολογιστή σου που είναι τούμπανο, και τα βάζεις όλα στο τέρμα και παίζει τέλεια. Μετά αν βάλεις το ίδιο παιχνίδι σε έναν άλλο υπολογιστή πιο αδύναμο, πρέπει να κατεβάσεις τα settings για να παίξει σωστά το παιχνίδι.

αυτό που έγινε τώρα είναι οτι ένας dev της κακιάς ώρα βγήκε και έιπε οτι επειδή πρέπει το παιχνίδι να παίζει σε χαμηλότερα settings ( για το series s ) δεν μπορούσαν να κάνουν αυτό που ήθελαν στο series x. Το οποίο είναι κουραφέξαλα δεδομένης της ισχύος του SS

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chn-cynic είπε

Δεν είναι 2.25. Είναι πολυπαραγοντικό αλλα και μόνο η ανάλυση να ήταν, η επεξεργαστική ισχύς που θα χρειαζόταν χωρίς ματσακωνιές είναι πιο μεγάλυ απο *2.25

Ωρέ σαν πας στην Καλαμάτα και 'ρθεις με το καλό.

19 λεπτά πριν, chn-cynic είπε

@Tigio13 όχι απλά σκέψου το σαν PC γιατί ουσιαστικά PC είναι. Αγοράζεις ένα παιχνίδι στον υπολογιστή σου που είναι τούμπανο, και τα βάζεις όλα στο τέρμα και παίζει τέλεια. Μετά αν βάλεις το ίδιο παιχνίδι σε έναν άλλο υπολογιστή πιο αδύναμο, πρέπει να κατεβάσεις τα settings για να παίξει σωστά το παιχνίδι.

αυτό που έγινε τώρα είναι οτι ένας dev της κακιάς ώρα βγήκε και έιπε οτι επειδή πρέπει το παιχνίδι να παίζει σε χαμηλότερα settings ( για το series s ) δεν μπορούσαν να κάνουν αυτό που ήθελαν στο series x. Το οποίο είναι κουραφέξαλα δεδομένης της ισχύος του SS

Ναι αν το engine που χρησιμοποιούν δεν έχει το scalability που θέλουν, είναι λογικό αυτό που λένε. Συνήθως τα in-house engines έχουν θέμα με αυτό και όχι η Unreal Engine που έχει πολύ καλό scalability.

  • Confused 1
Δημοσ.

Anyway, τα σπάνε τα γραφικά του Plague Tale, φωτισμοί και textures είναι κορυφή. Θα ήθελα 60FPS mode αλλά λόγω της φύσης του παιχνιδιού και τα 40 είναι οκ. 

Αν σταματήσουν το development για τις παλιές κονσόλες θα βλέπουμε παντού τέτοιο επίπεδο. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μόλις τελείωσα τον πρόλογο του παιχνιδιού. Πρέπει να είναι τα καλύτερα γραφικά που έχω δει ποτέ.

Ακόμα όμως δεν έχω αποφασίσει ..από την μια σκέφτομαι ότι άμα με ρωταγαν να έχω τέτοια γραφικά από δω και πέρα στα 30 η 40 fps θα λεγα ναι. Από την άλλη όμως, όσο παίζω, γίνεται πολύ αισθητή η ελλειψη των 60...

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ωρέ σαν πας στην Καλαμάτα και 'ρθεις με το καλό.

ΝΕ ΤΙ

3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι αν το engine που χρησιμοποιούν δεν έχει το scalability που θέλουν, είναι λογικό αυτό που λένε. Συνήθως τα in-house engines έχουν θέμα με αυτό και όχι η Unreal Engine που έχει πολύ καλό scalability.

Άρα τελικά φταίει το Series S ή οι προγραμματιστές? Εκεί είναι το θέμα μας.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι αν το engine που χρησιμοποιούν δεν έχει το scalability που θέλουν, είναι λογικό αυτό που λένε. Συνήθως τα in-house engines έχουν θέμα με αυτό και όχι η Unreal Engine που έχει πολύ καλό scalability.

Στα λόγια μας έρχεσαι να κάνουν optimized το engine που χρησιμοποιούν, κρύβονται πίσω από την δύναμη του sX/Ps5 για να μην φανούν τα προβλήματα τους. 80€ θες κάτσε δούλεψε μην πετάς ένα μισό τελειωμένο παιχνίδι για να προλάβεις το slot που έχεις. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα περισσότερα παιχνίδια πλέον δυστυχώς βγαίνουν βιαστικά και έχουν τεχνικά προβλήματα. Εκτός των άλλων, DLCs(Που ουσιαστικά είναι κομμένα μέρη από το κυρίως παιχνίδι που τα πουλάνε ξεχωριστά), microtransactions κλπ κλπ. Γενικά βλέπεις μια νοοτροπία αρπαχτής όπου δεν δουλεύουν πάνω στο project με μεράκι(Όπως έγινε με το The Witcher 3 ας πούμε που έδωσαν τζάμπα 16 DLCs και δύο expansions με μεγάλη διάρκεια).

Δηλαδή καλό είναι να περιμένεις από 3 έως 6 μήνες πριν παίξεις ένα νέο παιχνίδι, ειδικά αν μιλάμε για RPG όπου τα bugs είναι αρκετά στις αρχές.

Από 'κει και πέρα στο θέμα της τιμής, το κόστος παραγωγής έχει ξεφύγει σε σχέση με παλιότερα. Δεν είναι pacman ούτε tetris τα παιχνίδια πλέον, έχουν ηθοποιούς που κάνουν motion capture, σκηνοθέτες, σεναριογράφους κλπ. Ουσιαστικά μιλάμε για παραγωγές επιπέδου ταινιών Hollywood. Το θέμα είναι ότι το 80άρι για ένα παιχνίδι 10 ωρών πονάει, ενώ αν μιλάμε για RPG 100+ ωρών ή multiplayer τα βγάζει τα λεφτά του(Κατ' εμέ).

  • Like 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τα περισσότερα παιχνίδια πλέον δυστυχώς βγαίνουν βιαστικά και έχουν τεχνικά προβλήματα. Εκτός των άλλων, DLCs(Που ουσιαστικά είναι κομμένα μέρη από το κυρίως παιχνίδι που τα πουλάνε ξεχωριστά), microtransactions κλπ κλπ. Γενικά βλέπεις μια νοοτροπία αρπαχτής όπου δεν δουλεύουν πάνω στο project με μεράκι(Όπως έγινε με το The Witcher 3 ας πούμε που έδωσαν τζάμπα 16 DLCs και δύο expansions με μεγάλη διάρκεια).

Δηλαδή καλό είναι να περιμένεις από 3 έως 6 μήνες πριν παίξεις ένα νέο παιχνίδι, ειδικά αν μιλάμε για RPG όπου τα bugs είναι αρκετά στις αρχές.

Από 'κει και πέρα στο θέμα της τιμής, το κόστος παραγωγής έχει ξεφύγει σε σχέση με παλιότερα. Δεν είναι pacman ούτε tetris τα παιχνίδια πλέον, έχουν ηθοποιούς που κάνουν motion capture, σκηνοθέτες, σεναριογράφους κλπ. Ουσιαστικά μιλάμε για παραγωγές επιπέδου ταινιών Hollywood. Το θέμα είναι ότι το 80άρι για ένα παιχνίδι 10 ωρών πονάει, ενώ αν μιλάμε για RPG 100+ ωρών ή multiplayer τα βγάζει τα λεφτά του(Κατ' εμέ).

Θα συμφωνήσω με μια μικρή υποσημείωση, αυτό το βιολί με τα dlcs και τα συνεχή patches  έχει τουλάχιστον μια δεκαετία που έχει ξεκινησει..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, kostiger είπε

Θα συμφωνήσω με μια μικρή υποσημείωση, αυτό το βιολί με τα dlcs και τα συνεχή patches  έχει τουλάχιστον μια δεκαετία που έχει ξεκινησει..

Παλιότερα δεν είχαν όλοι γρήγορες συνδέσεις ή αρκετοί δεν είχαν internet καλά καλά, οπότε οι devs δεν είχαν τη νοοτροπία ''Ας το κυκλοφορήσουμε τώρα και θα το στρώσουμε στη πορεία με 10+ patches''.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Παλιότερα δεν είχαν όλοι γρήγορες συνδέσεις ή αρκετοί δεν είχαν internet καλά καλά, οπότε οι devs δεν είχαν τη νοοτροπία ''Ας το κυκλοφορήσουμε τώρα και θα το στρώσουμε στη πορεία με 10+ patches''.

Οπότε τώρα που βρήκαμε παππά, ας θάψουμε πέντε-έξι :P

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...