Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουμε ακούσει, εφόσον το Series S έρχεται με nvme και όχι με μηχανικό δίσκο, δεν κρατάει πίσω τη γενιά μιας και το data streaming είναι το πραγματικό next-gen στοιχείο αυτής της γενιάς. 
 

Τώρα όσο αναφορά τον lowest common denominator, εν μέρει ισχύει αλλά μη ξεχνάμε ότι όταν βγήκε το original Crysis στο PC, έπεσαν σαγόνια και πέρασε μια δεκαετία μέχρι να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν τα υπόλοιπα παιχνίδια.

 

Οπότε αυτό είναι απόδειξη ότι όταν θέλουν να πουσάρουν οι devs τα γραφικά, μπορούν μια χαρά χωρίς να τους επηρεάζει τόσο πολύ το αδύναμο hw της αγοράς. 

Ναι αλλά το Crysis ήταν PC exclusive και αυτά τα push-αραν γενικά τότε. Far Cry, DOOM 3, HL2. Ήταν άλλες εποχές όπου οι κονσόλες ήταν έτη φωτός πίσω από τα καλά PC. Πλέον δεν είναι έτσι, η βάση είναι η πιο αδύναμη κονσόλα της αγοράς για τα multiplatform και στα πιο καλά συστήματα απλά έχεις μεγαλύτερη ανάλυση και υψηλότερο frame-rate.

Κάποιες εξαιρέσεις ας πούμε τύπου CP 2077 όπου τα έσκασε ο πέτσινος για μπόλικα RT effects όπου και πάλι ξέφυγε το high-end PC σε σχέση με τις κονσόλες αλλά δεν συμβαίνει συχνά. Που και πάλι δηλαδή το PC υποφέρει από το χαμηλό LoD της κονσόλας μιας και δεν έδωσαν επιλογή στο PC να το ανεβάσεις.

Άρα σε όλες τις περιπτώσεις, η πιο αδύναμη κονσόλα έχει τον πρώτο λόγο και οι υπόλοιποι ακολουθούν με βελτιώσεις λόγω brute-force.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι, το visual fidelity δεν μπορεί να πάρει το ίδιο push. Για παράδειγμα θα μπορούσε να σου δώσει ενας dev κάτι πραγματικά next-gen οπτικά που θα έτρεχε σε 1080P/60FPS στα XSX/PS5. Τώρα δεν μπορεί να συμβεί αυτό γιατί το Series S θα πρέπει να πέσει στο 720P και άρα δεν θα το κάνουν ποτέ.

Γιατί να μην το κάνουν? Αν έχουν φτιάξει upscaling tech που να δείχνει 1080 σε 4k τιβί τέλεια με 60fps, δεν τους σταματάει τίποτα απο να κάνουν το ίδιο απο τα 720 στα 1080. Ίσα ίσα είναι πολύ πιο εύκολο.

 

2 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουμε ακούσει, εφόσον το Series S έρχεται με nvme και όχι με μηχανικό δίσκο, δεν κρατάει πίσω τη γενιά μιας και το data streaming είναι το πραγματικό next-gen στοιχείο αυτής της γενιάς. 
 

Τώρα όσο αναφορά τον lowest common denominator, εν μέρει ισχύει αλλά μη ξεχνάμε ότι όταν βγήκε το original Crysis στο PC, έπεσαν σαγόνια και πέρασε μια δεκαετία μέχρι να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν τα υπόλοιπα παιχνίδια.

 

Οπότε αυτό είναι απόδειξη ότι όταν θέλουν να πουσάρουν οι devs τα γραφικά, μπορούν μια χαρά χωρίς να τους επηρεάζει τόσο πολύ το αδύναμο hw της αγοράς. 

Προφανώς και μπορούν να το κάνουν. Αν δεν μπορούν, δεν έχουν προγραμματίσει σωστά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης οι εταιρείες έχουν κι' άλλα κολλήματα τύπου ''Είναι άδικο το PC να είναι πολύ μπροστά από τις κονσόλες οπτικά''.

Ubisoft Massive: ‘It would be unfair to push PC far away from console’

Θέλουν parity γενικά οι devs για τους λόγους τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να χει το Series S αρχιτεκτονικά είναι το ίδιο με τις μεγάλες κονσόλες. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα brute force για μεγαλύτερο draw distance, καλύτερα textures, υψηλότερη ανάλυση. Αυτό που γίνεται και στο PC.
 

Αν το Series S είχε αρχιτεκτονική One τότε ναι θα κρατούσε σίγουρα πίσω αρκετά πράγματα. 
 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Επίσης οι εταιρείες έχουν κι' άλλα κολλήματα τύπου ''Είναι άδικο το PC να είναι πολύ μπροστά από τις κονσόλες οπτικά''.

Ubisoft Massive: ‘It would be unfair to push PC far away from console’

Θέλουν parity γενικά οι devs για τους λόγους τους.

Εάν μπορούσαν οι devs θα μας έδιναν τον κώδικα στα μούτρα και θα μας έλεγαν κάντε το port εσείς, αλλά το 80€ θα στο πάρουν. 

4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Όπως και να χει το Series S αρχιτεκτονικά είναι το ίδιο με τις μεγάλες κονσόλες. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα brute force για μεγαλύτερο draw distance, καλύτερα textures, υψηλότερη ανάλυση. Αυτό που γίνεται και στο PC.
 

Αν το Series S είχε αρχιτεκτονική One τότε ναι θα κρατούσε σίγουρα πίσω αρκετά πράγματα. 
 

 

Ακριβώς αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι το sS τονίζει πολύ εύκολα τα προβλήματα που έχουν τα παιχνίδια του χ-ψ Studio. Ενώ το sX/Ps5 λόγο ποιο δυνατού combo δεν κάνει τόσο μπαμ. Εκεί είναι το θέμα! 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Όπως και να χει το Series S αρχιτεκτονικά είναι το ίδιο με τις μεγάλες κονσόλες. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα brute force για μεγαλύτερο draw distance, καλύτερα textures, υψηλότερη ανάλυση. Αυτό που γίνεται και στο PC.
 

Αν το Series S είχε αρχιτεκτονική One τότε ναι θα κρατούσε σίγουρα πίσω αρκετά πράγματα. 
 

 

To σύστημα έχει ουσιαστικά λιγότερη Ram και πιο αδύναμη GPU. Πραγματικά λιγότερος όγκος assets on ram, μικρότερη ανάλυση και αυτά που ανέφερες. Δεν είναι βλάκες στο tech κομμάτι της MS να βάλουν τρικλοποδιές στον εαυτό τους.

Άν κάτι τρέχει 4k 30 στο X, θα τρέχει 1440/1080 30 στο S αν δεν γράφαν οι devs με τα πόδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, MorcyGr είπε

Εάν μπορούσαν οι devs θα μας έδιναν τον κώδικα στα μούτρα και θα μας έλεγαν κάντε το port εσείς, αλλά το 80€ θα στο πάρουν. 

Ο κώδικας είναι η δουλειά τους, αυτό χρεώνουν.

2 λεπτά πριν, chn-cynic είπε

To σύστημα έχει ουσιαστικά λιγότερη Ram και πιο αδύναμη GPU. Πραγματικά λιγότερος όγκος assets on ram, μικρότερη ανάλυση και αυτά που ανέφερες. Δεν είναι βλάκες στο tech κομμάτι της MS να βάλουν τρικλοποδιές στον εαυτό τους.

Άν κάτι τρέχει 4k 30 στο X, θα τρέχει 1440/1080 30 στο S αν δεν γράφαν οι devs με τα πόδια.

Είναι 3 φορές ισχυρότερο το XSX(12 TFLOPs) σε σχέση με το XSS(4 TFLOPs). Το 4Κ είναι 2.25x πάνω από το 1440P, άρα εκτός από την παραπάνω ανάλυση σηκώνει κι' άλλο το XSX.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο κώδικας είναι η δουλειά τους, αυτό χρεώνουν.

Είναι 3 φορές ισχυρότερο το XSX(12 TFLOPs) σε σχέση με το XSS(4 TFLOPs). Το 4Κ είναι 2.25x πάνω από το 1440P, άρα εκτός από την παραπάνω ανάλυση σηκώνει κι' άλλο το XSX.

Λολ δεν ξέρω γιατι νομίζεις οτι υπάρχει γραμμικό Big O βασισμένο στην output ανάλυση. Δεν είναι όπως τα νομίζεις γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο κώδικας είναι η δουλειά τους, αυτό χρεώνουν.

Ναι, και εγώ τον κώδικα χρεώνω αλλά δεν λέω στον πελάτη - θες υπολογιστή με 16 πύρινες 16g ram για να μην φένετε ότι σέρνετε το site και αν πάει σε ποιο νορμάλ pc αααα με κρατάει πίσω δημιουργικά. Κάθομαι και κάνω optimization. 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αστείο που το συζητάμε. Εγώ νιώθω ηλιθιος και μειώνω τον εαυτό μου, μόνο που κάθομαι να ασχοληθώ και να γράψω για το tweet του κάθε βλακα που θα πει ότι θα τον κρατήσει πίσω ένα μηχάνημα με zen 2, rdna2, gddr6 ram, vrr, fsr 2.0, nvme gen 4, που μέχρι χθες Σάββατο έκανε port τα games του στο nintento switch για να κονομήσει. Το μόνο που του αξίζει οποιος πει κάτι τετιο είναι τσάπα όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Έτσι ακριβώς είναι, PC HW έχουν οι κονσόλες πλέον. Τα PS3 era με τον Cell με τα ''secret optimizations'' κλπ έχουν φύγει προ πολλού.

Αν απαντάς σε μένα, ναι δεν είναι έτσι. Το rendering διαφορετικών assets σε διαφορετικές αναλύσεις με διαφορετικά settings δεν κάνουν scale γραμμικα απο άποψη απαιτήσεων σε επεξεργαστική ισχύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, chn-cynic είπε

Αν απαντάς σε μένα, ναι δεν είναι έτσι. Το rendering διαφορετικών assets σε διαφορετικές αναλύσεις με διαφορετικά settings δεν κάνουν scale γραμμικα απο άποψη απαιτήσεων σε επεξεργαστική ισχύ.

Ρε μαν, στο ίδιο παιχνίδι η 4Κ ανάλυση είναι όντως 2.25x πιο βαριά από το 1440P.  Ποια assets και rendering μου λες τώρα. Δες benchmarks από διάφορα παιχνίδια και θα δεις ότι σε 4Κ βγάζουν τα μισά καρέ ή και λιγότερα οι κάρτες. 

2 ώρες πριν, MorcyGr είπε

Ναι, και εγώ τον κώδικα χρεώνω αλλά δεν λέω στον πελάτη - θες υπολογιστή με 16 πύρινες 16g ram για να μην φένετε ότι σέρνετε το site και αν πάει σε ποιο νορμάλ pc αααα με κρατάει πίσω δημιουργικά. Κάθομαι και κάνω optimization. 

Ναι οκ, μαγικά πράγματα δεν υπάρχουν. Το optimization αε ένα παιχνίδι σημαίνει κατά κύριο λόγο ότι κόβεις ποιότητα από σημεία που δεν πάει το μάτι εύκολα για να κερδίσεις επιδόσεις.

Δείτε το βίντεο με το RT στο BF V που τους βοήθησε η NVIDIA και πόσο βελτιώθηκε η απόδοση χωρίς να βλέπεις downgrade στην εικόνα. 

Από 'κει και πέρα υπάρχουν και περιπτώσεις Crysis 2 με tessellation κάτω από το έδαφος που έτρωγε πόρους χωρίς να βλέπεις το παραμικρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Εκτός αυτού έχει και λιγότερη μνήμη το Series S που κόβει κι' άλλα πράγματα αυτό. Πάντα υπάρχει ο ''lowest common denominator'' και αυτό παίρνουν ως βάση οι devs. Θεωρώ δηλαδή ότι από τα exclusives του PS5 θα δούμε πιο εντυπωσιακά πράγματα σε σχέση με τα XSS/XSX exclusives γι' αυτό το λόγο.

Η ms έχει φροντίσει να γεμίσει με features  τα μηχανακια ,το θέμα είναι να υπάρχουν developers που δουλεύουν .

Ml,vrs,Sfs,fsr το θέμα είναι να τα αξιοποιήσουν και οι lazy dev πέραν τα first party. Καθόλου δεν υστερεί το hardware

Sampler Feedback Streaming (SFS) – A component of the Xbox Velocity Architecture, SFS is a feature of the Xbox Series X and Xbox Series S hardware that allows games to load into memory, with fine granularity, only the portions of textures that the GPU needs for a scene, as it needs it. This enables far better memory utilization for textures, which is important given that every 4K texture consumes 8MB of memory. Because it avoids the wastage of loading into memory the portions of textures that are never needed, it is an effective 2.5x multiplier on average on both amount of physical memory and SSD performance

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...