Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 5/3/2022 στις 9:05 ΜΜ, Tigio13 είπε

Επειδή παίζω αρκετή ώρα πλέον με τα ακουστικά έχω να πω πως είναι πάρα πολύ άνετα. Και στην ένταση τελικά δεν υστερούν. Απλά ήταν χαμηλωμένο από το μενού του xbox και μου φάνηκε έτσι. 

Από ποιο μενού ανέβασες την ένταση γιατί εμένα ειναι χαμηλή ένταση και δεν βρίσκω τον τρόπο! 

Δημοσ.
  Στις 12/3/2022 στις 12:35 ΠΜ, manthos_27 είπε

Από ποιο μενού ανέβασες την ένταση γιατί εμένα ειναι χαμηλή ένταση και δεν βρίσκω τον τρόπο! 

Πατάς το κεντρικό κουμπί μια φορά και μετά πας στα κουμπιά που έχει στο κάτω μέρος. Ένα από τα κουμπιά στο κάτω μέρος ελέγχει την ένταση των ακουστικών. Αν δεν κάνω λάθος είναι κάτω το τέρμα δεξιά. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 9/3/2022 στις 5:19 ΜΜ, WolvesInTheThroneRoom είπε

Χαρακτηριστικό παράδειγμα γιατί θεωρώ τα achievements θέλουν overhaul. 

Στην πρώτη εικόνα rare achievement 7,07% των παικτών το έχει, 10 points. 

Στην δεύτερη εικόνα, όχι rare, το εχουν 46,88% των παικτών. 20 points!!! 

Screenshot_20220309-191559_Xbox.jpg

Screenshot_20220309-191607_Xbox.jpg

Επέκταση  

Χωρίς να έχω παίξει τον συγκεκριμένο τίτλο, φαντάζομαι πως χρειάζεται περισσότερη "δουλειά" το 2ο achievement για αυτό και δίνει περισσότερους πόντους. Μπορεί απλά πολλοί να μην κάνουν horse assassinations, εξού και το χαμηλό ποσοστό που έχει. 

Δημοσ.

Επιτέλους προστέθηκε η επιλογή όποτε συνδέουμε ακουστικά στο gamepad να γίνεται αυτόματα mute ο ήχος στο HDMI.

  • Like 8
Δημοσ.
  Στις 12/3/2022 στις 7:00 ΜΜ, music_lover είπε

Μόνο για update είναι αυτό; 

Αν ναι φαντάζομαι για να λειτουργήσει θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η αντίστοιχη επιλογή για αυτόματες ενημερώσεις στα παιχνίδια. Σωστά;

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 12/3/2022 στις 7:36 ΜΜ, d_gkal είπε

Μόνο για update είναι αυτό; 

Αν ναι φαντάζομαι για να λειτουργήσει θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η αντίστοιχη επιλογή για αυτόματες ενημερώσεις στα παιχνίδια. Σωστά;

Σωστά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 13/3/2022 στις 12:51 ΜΜ, kostiger είπε

Γιατί ανησυχία? Απ' ό,τι έχει ειπωθεί ώς τώρα αυτό είναι η Initiative.
Μπαίνει κόσμος, στήνει ένα πρότζεκτ, το δίνει σε στούντιο, πάει παρακάτω. Λογικό είναι μόλις τελειώσει το Project, να πουλιάσουν μερικοί. Δεν ξέρω μπορεί να λέω και βλακείες αλλα αυτά έχω καταλάβει ώς τώρα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 13/3/2022 στις 10:04 ΜΜ, chncynic είπε

Γιατί ανησυχία? Απ' ό,τι έχει ειπωθεί ώς τώρα αυτό είναι η Initiative.
Μπαίνει κόσμος, στήνει ένα πρότζεκτ, το δίνει σε στούντιο, πάει παρακάτω. Λογικό είναι μόλις τελειώσει το Project, να πουλιάσουν μερικοί. Δεν ξέρω μπορεί να λέω και βλακείες αλλα αυτά έχω καταλάβει ώς τώρα

To ή μηπως οχι θεωρεις οτι το εγραψα τυχαια;

Ακομα δεν ειμαστε σιγουροι για το τι ειναι η Initiative. Να κυκλοφορησουν τουλαχιστον 2 παιχνιδια και τοτε θα αρχισουμε να σχηματιζουμε σαφεστερη εικονα. Oπως δεν υπαρχει τιποτα κακο στο να εχει ενα σταθερο roster και με βαση αυτο συν τις οποιες προσθηκες να αναπτυσσει τα εκαστοτε projects, αντιστοιχα δεν ειναι απαραιτητα κακο το να εναλλασσονται οι σκηνοθετες, αν ο επομενος υπηρετει το οραμα της εταιρειας..

Επεξ/σία από kostiger
  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 14/3/2022 στις 12:00 ΠΜ, kostiger είπε

To ή μηπως οχι θεωρεις οτι το εγραψα τυχαια;

Ακομα δεν ειμαστε σιγουροι για το τι ειναι η Initiative. Να κυκλοφορησουν τουλαχιστον 2 παιχνιδια και τοτε θα αρχισουμε να σχηματιζουμε σαφεστερη εικονα. Oπως δεν υπαρχει τιποτα κακο στο να εχει ενα σταθερο roster και με βαση αυτο συν τις οποιες προσθηκες να αναπτυσσει τα εκαστοτε projects, αντιστοιχα δεν ειναι απαραιτητα κακο το να εναλλασσονται οι σκηνοθετες, αν ο επομενος υπηρετει το οραμα της εταιρειας..

Αν το καλοσκεφτείς όλα τα σεβαστά στουντιο έχουν σχετικά σταθερό roster και κάνουν προσθήκες έτσι κι αλλιώς.

Νομίζω οτι οι περισσότεροι έχουμε (δεν το λέω προσωπικά για σένα)  μια τάση να θεωρούμε τα games ένα καθαρά technical pursuit όταν μιλάμε για το development. Λες και είναι όλοι engineers εκεί μέσα και σκάνε γραφείο, χέζουν κώδικα 9-5 και πάνε σπίτι ^_^ Ευτυχώς υπάρχει ένα τεράστιο κομμμάτι απο δημιουργικούς ανθρώπους οι οποίοι για να λειτουργήσουν αποδοτικά, ειδικά σε επίπεδα  ΑΑΑ χρειάζονται έμπνευση, να τους αρέσει το IP,  να έχουν αρκετή ελευθερία κτλ κτλ. Γι' αυτό και πάρα πολλοί τελειώνουν τα projects και πηδάνε σε άλλη εταιρία να δουλέψουν σε τίτλους που γουστάρουν, ανεξαρτήτως χρημάτων (που έτσι κι αλλιώς σε αυτά τα επίπεδα είναι πάρα πολλά). Οι devs, αν είναι χαρούμενοι με τα ωράρια, τα λεφτά και τα benefits αράζουν όπου είναι ^_^ Όταν αυτοί αρχίζουν και χοροπηδάνε, τότε είναι πρόβλημα συνήθως :P

Τέσπα, θεωρώ οτι αν το μοντέλο της initiative δουλέψει και παράγει αποτελέσματα όπως ελπίζει το Xbox, πολλοί publishers θα αρχίζουν να υιοθετούν το μοντέλο. Ακούγεται πολύ ωραίο στη θεωρία να δουλεύει π.χ. ένας game designer σε μια higly efficient ομάδα που κάνει ΜΟΝΟ game design και μετά να μπορεί να πάει κάπου αλλού και να συνεχίσει να κάνει κάτι καινούριο και δημιουργικό 100%, παρά να μείνει κολλημένος στο ίδιο project και να δουλέυει παράλληλα σιγά σιγά σε κάτι άλλο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...