Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

https://news.ubisoft.com/en-us/article/yPBvUMfKxIeLcvqYDgDcY/dawn-of-ragnark-takes-assassins-creed-valhalla-players-into-the-realm-of-svartalfheim-on-march-10

Once purchased, the content can be accessed at any time from within Assassin’s Creed Valhalla (and can boost players to the recommended power level of 340 if they haven’t yet reached it on their own).

Χαζή ερώτηση αλλά θα έχει level scaling ετσι; Γιατι εγω ειμαι power level 466. Αν θελει 340, θα τους ριχνω 1-hit :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αναφορά σε κείμενο

Χαζή ερώτηση αλλά θα έχει level scaling ετσι; Γιατι εγω ειμαι power level 466. Αν θελει 340, θα τους ριχνω 1-hit :P

το έχουν προσθέσει καιρό τώρα

Επεξ/σία από Daredevil
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΧΧαχαχα ρε παιδιά θα τρελαθώ!Πηρα και δεύτερο χειριστήριο σήμερα και πάω να παίξω injustice με τον γιο μου τίποτα...δεν μπορώ να επιλέξει ο δεύτερος παίκτης.Το ίδιο και στο killer instinct.

Το δεύτερο χειριστήριο το κάνω ως επισκέπτη...

Στο street of rage παίζει κανονικά διπλό.Καμια ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, 26ska είπε

ΧΧαχαχα ρε παιδιά θα τρελαθώ!Πηρα και δεύτερο χειριστήριο σήμερα και πάω να παίξω injustice με τον γιο μου τίποτα...δεν μπορώ να επιλέξει ο δεύτερος παίκτης.Το ίδιο και στο killer instinct.

Το δεύτερο χειριστήριο το κάνω ως επισκέπτη...

Στο street of rage παίζει κανονικά διπλό.Καμια ιδέα;

Στείλε πίσω την κονσόλα 😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Choutas είπε

Στείλε πίσω την κονσόλα 😆

Σωστό , αν κάτι δεν δουλεύει και είσαι μέσα στις 14 μέρες μπορείς να την στείλεις πίσω , καλά λέει ο choutas

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 26ska είπε

Ρε παιδιά μην τρολαρετε μωρέ...

Καλά κάνω κ βάζω το δεύτερο χειριστήριο επισκέπτης;Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται...

Κάτι κάνεις λάθος εσύ.

Τράβα ένα βίντεο και κάντο share.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Choutas είπε

Κάτι κάνεις λάθος εσύ.

Τράβα ένα βίντεο και κάντο share.

Και εγώ το ίδιο κάνω εδώ και καιρό.

Δεν υπάρχει τρόπος plug in play τουλάχιστον στο mk11

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

Και εγώ το ίδιο κάνω εδώ και καιρό.

Δεν υπάρχει τρόπος plug in play τουλάχιστον στο mk11

Το ίδιο εννοείς με το δεύτερο χειριστήριο ως επισκέπτης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Edge of Eternity το χαλβάδιαζα κι εγώ, αλλά έρχεται φορτωμένο πρόγραμμα με Forbidden West και Elden Ring και δε θέλω να το ξεκινήσω και να το αφήσω. Θα του δώσω το χρόνο που χρειάζεται σε μερικούς μήνες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Charismo είπε

Το Edge of Eternity το χαλβάδιαζα κι εγώ, αλλά έρχεται φορτωμένο πρόγραμμα με Forbidden West και Elden Ring και δε θέλω να το ξεκινήσω και να το αφήσω. Θα του δώσω το χρόνο που χρειάζεται σε μερικούς μήνες.

Έτσι να το δοκιμάσω το έβαλα και εγώ ενώ έπαιζα συγχρόνως άλλα 2 παιχνίδια και κόλλησα. Η έκπληξη της χρονιάς για μένα μέχρι στιγμής, θυμίζει πολύ Dragon's Quest και FF. Tο project ξεκίνησε από το Kick starter και η Midgar αποτελούμενη από 4 άτομα! ζητούσε 44.000$ για να το φτιάξει, μάζεψε $165k από τους Bakers και στην πορεία προσλάβανε άλλα 10 άτομα, το αποτέλεσμα είναι πέρα απο κάθε προσδοκία για μένα! Πολλά μπράβο ασχέτως αν σαν indie τίτλος έχει αρκετές αδυναμίες και δεν είναι polished σε θέματα 3D Models, facial animations,  performance issues και αρκετό popin(πιστεύω δεν τους βοηθάει και η Unity Engine). Αλλά σε gameplay,story, World Art, Tactical Combat, Exploration, character design/relations, music, crafting system, side quests, weapon upgrading mechanics κ.π.α. δίνει ρέστα!

Δεν μπορώ να φανταστώ αυτό το στούντιο αποτελούμενο από 14 άτομα με τόση δημιουργικότητα τι θα μπορούσε να φτιάξει υπο την στέγη των MS Game Studios και με πολλαπλάσιο budget! Σε τέτοια studio πρέπει να στοχεύει η Microsoft για να συμπληρώσει το ρόστερ με jrpg's style games.  Πριν λίγες μέρες πάντως το studio πέρασε υπό την στέγη της Nacon.

1627859960_EdgeOfEternity01.jpg.4ba823b156972ada5e41953d48cf3cb5.jpg

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ONE: Dynamic 900p at 30fps (common 720p) 56,8Gb

ONEX: Dynamic 1440p at 30fps (common 1440p) 56,8Gb

SeriesS: Dynamic 1440p at 30fps (common 1440p) 63,1Gb

SeriesX: Performance Mode: Dynamic 2160p at 60fps (common 1440p) Ray-Tracing Mode: Dynamic 2160p at 30fps (common 1440p) 63,1Gb 

-According to the official note from CD Projekt, Cyberpunk runs at dynamic 4K on Series X. However, in all areas tested its resolution is 1440p.

- Xbox Series X featured a 1800p resolution mode. This mode is no longer available.

- Load times on Xbox Series have been greatly reduced.

- The most notable improvement is in the general shading and lighting.

- Ray-tracing mode adds contact shadows and enhances others. Ray-tracing does not apply to reflections or global illumination. Xbox Series S doesn't have Ray-Tracing.

- The pop-in has improved considerably in Xbox Series, but it is still present in certain elements (especially when we use a vehicle).

- There is a texturing improvement on certain elements on Xbox Series X.

- In general, a more solid game feels on all platforms. However, Xbox One is still a version with insufficient optimization

. - There is an increase in draw distance and anisotropic filtering on Xbox Series.

- The framerate in both modes is practically perfect during gameplay (with occasional drops in some cinematics or loads) except on Xbox One.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Daredevil είπε
ONE: Dynamic 900p at 30fps (common 720p) 56,8Gb

ONEX: Dynamic 1440p at 30fps (common 1440p) 56,8Gb

SeriesS: Dynamic 1440p at 30fps (common 1440p) 63,1Gb

SeriesX: Performance Mode: Dynamic 2160p at 60fps (common 1440p) Ray-Tracing Mode: Dynamic 2160p at 30fps (common 1440p) 63,1Gb 

-According to the official note from CD Projekt, Cyberpunk runs at dynamic 4K on Series X. However, in all areas tested its resolution is 1440p.

- Xbox Series X featured a 1800p resolution mode. This mode is no longer available.

- Load times on Xbox Series have been greatly reduced.

- The most notable improvement is in the general shading and lighting.

- Ray-tracing mode adds contact shadows and enhances others. Ray-tracing does not apply to reflections or global illumination. Xbox Series S doesn't have Ray-Tracing.

- The pop-in has improved considerably in Xbox Series, but it is still present in certain elements (especially when we use a vehicle).

- There is a texturing improvement on certain elements on Xbox Series X.

- In general, a more solid game feels on all platforms. However, Xbox One is still a version with insufficient optimization

. - There is an increase in draw distance and anisotropic filtering on Xbox Series.

- The framerate in both modes is practically perfect during gameplay (with occasional drops in some cinematics or loads) except on Xbox One.

 

εγω το εβαλα σε 60 σταθερο φαινεται αλλα δεν τρελαθηκα . Θα το τελειωσω γιατι η ιστορια του ειναι ωραια γενικα αλλα ναι ηταν απατη η ολη κατασταση συνολικα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...