Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πιο  κοντα στο no man's sky ειναι το starfield , νομιζω οτι παλιοτερα ο howard εχει επιβεβαιωσει οτι θα υπαρχει random generated περιεχομενο. Για το δικο μου γουστο, θα προτιμουσα πολυ περισσοτερο με πιο σφιχτο gameplay και ιστορια, τυπου mass effect, παρα αυτο το generic πραγμα που εδειξαν , τυπου no man's sky. Γουστα ειναι αυτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, xavier είπε

Πιο  κοντα στο no man's sky ειναι το starfield , νομιζω οτι παλιοτερα ο howard εχει επιβεβαιωσει οτι θα υπαρχει random generated περιεχομενο. Για το δικο μου γουστο, θα προτιμουσα πολυ περισσοτερο με πιο σφιχτο gameplay και ιστορια, τυπου mass effect, παρα αυτο το generic πραγμα που εδειξαν , τυπου no man's sky. Γουστα ειναι αυτα.

Δηλαδή δεν ήθελες να το φτιάξει η Βethesda :) Όταν η Bethesda έφτιαχνε παιχνίδια με το pattern ΑΚΡΙΒΩΣ που έδειξε χθες, οι υπόλοιποι ήταν στα δέντρα ακόμα. Το no mans sky δεν έχει καμία σχέση με αυτό που δείξανε εκτός απο το οτι είναι μεγάλο και στο διάστημα. Προφανώς θα υπάρχει πολύ σοβαρό lore όπως σε όλα τα προηγούμενα και αστεία απύθμενο branching. Αυτό είπαν οτι θα είναι και αν είναι όπως φαίνεται, θα είναι ό,τι καλύτερο έχει βγεί ποτέ στο genre, όπως πάντα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επιστρέφουμε μετά από διαγραφή μηνυμάτων με κόντρες και καβγά. 

  • Μην συνεχίσετε τα console warring μηνύματα.
  • Γράφετε σε κόσμιο ύφος και ήπιους τόνους. 
  • Αυστηρά on-topic τα επόμενα μηνύματα παρακαλώ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

FM & Starfield is all I need... Μακριά είναι όμως γμτ...

https://forza.net/news/forza-motorsport-the-most-technically-advanced-racing-game-ever-made/

Καμία σχέση το NMS με το Starfield, όσοι το πιστεύουν μάλλον δεν έχουν παίξει ποτέ Beth game.

Σαν να λέμε ότι το Rage είναι ίδιο με το Fallout ως post apocalyptic fps...

Επεξ/σία από gr8effect
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, xavier είπε

Πιο  κοντα στο no man's sky ειναι το starfield , νομιζω οτι παλιοτερα ο howard εχει επιβεβαιωσει οτι θα υπαρχει random generated περιεχομενο. Για το δικο μου γουστο, θα προτιμουσα πολυ περισσοτερο με πιο σφιχτο gameplay και ιστορια, τυπου mass effect, παρα αυτο το generic πραγμα που εδειξαν , τυπου no man's sky. Γουστα ειναι αυτα.

Πιο πολύ για μείγμα fallout και sea of thieves (στο διαστημα φυσικα). Θα εχει σιγουρα και σημαντικο ονλαιν κομματι. Story mode (campaign) + resource management combat and exploration

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gr8effect είπε

FM & Starfield is all I need... Μακριά είναι όμως γμτ...

https://forza.net/news/forza-motorsport-the-most-technically-advanced-racing-game-ever-made/

Καμία σχέση το NMS με το Starfield, όσοι το πιστεύουν μάλλον δεν έχουν παίξει ποτέ Beth game.

Σαν να λέμε ότι το Rage είναι ίδιο με το Fallout ως post apocalyptic fps...

Εγώ αναφέρθηκα στην πιθανότητα να προσομοιάζει στο nms απο την πληροφορία που δώσανε για τους 1κ πλανήτες που θα είναι εξερευνήσιμοι, όχι από τα υπόλοιπα. Να είναι και οι χίλιοι μη random generated θα εκπλαγώ ευχάριστα, μακάρι, τι να πω. Και ναι, έχω παίξει όλα τα rpg της bethesda 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε οποιον αλλον αρεσε το pentiment, το παιχνιδι μοιαζει πολυ σε art style και υφος με το πολυ ωραιο procession to calvary που ειχα παιξει σε pc πριν κανα κανα 2 χρονια και εχει βγει και σε κονσολες. 

Επεξ/σία από gtsoui
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιον τρόπο προτείνεται για να ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές των παιχνιδιών στο gamepass; Το app του xbox στέλνει notifications στο κινητό;

Μέχρι σήμερα το έκανα χειροκίνητα αλλά πολλές φορές περνάν μήνες μέχρι να θυμηθώ να τσεκάρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aggelos87 είπε

Ποιον τρόπο προτείνεται για να ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές των παιχνιδιών στο gamepass; Το app του xbox στέλνει notifications στο κινητό;

Μέχρι σήμερα το έκανα χειροκίνητα αλλά πολλές φορές περνάν μήνες μέχρι να θυμηθώ να τσεκάρω

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1kspw-4paT-eE5-mrCrc4R9tg70lH2ZTFrJOUmOtOytg/edit#gid=0

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί σας χαλάει το combat του Starfield. Το παιχνίδι είναι κατά κόρον rpg και παίζει με στατιστικά damage κτλ. δεν είναι καθαρό FPS να μετράμε headshots, body shots όπως κάνουν τα περισσότερα shooters σήμερα (καλά τα Perfect Dark και Goldeneye σε θέμα πειστικότητας των χτυπημάτων είναι αλλού). Έτσι ήταν και τα προηγούμενα Fallout, έτσι ήταν το Alpha Protocol, έτσι είναι τα Borderlands και έτσι είναι όλα τα games με stats. Το headshot είναι critical, more damage δεν είναι μια σφαίρα κι έξω. Τα perks που έχει ο τίτλος με perception, damage modifier, stealth και ούτω καθεξής αυτό το πράγμα εξυπηρετούν. Κατά τα άλλα η παρουσίαση ήταν χορταστική και είχε από όλα ο μπαξές και ΑΑΑ και ΑΒ παραγωγές, μέχρι και για κουνητά.

 Σημέρα για οποιον ενδιαφέρεται έχει και μια πιο extended δεύτερη παρουσίαση της MS αλλά αναμενόμενα θα έχει περισσότερα ανάλυση και μπλα μπλα σε μερικά games και φυσικά υπάρχουν και ανακοινώσεις που δεν χώρεσαν στην παρουσίαση.

Επεξ/σία από Ren_of_Heavens
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Ren_of_Heavens είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί σας χαλάει το combat του Starfield. Το παιχνίδι είναι κατά κόρον rpg και παίζει με στατιστικά damage κτλ. δεν είναι καθαρό FPS να μετράμε headshots, body shots όπως κάνουν τα περισσότερα shooters σήμερα (καλά τα Perfect Dark και Goldeneye σε θέμα πειστικότητας των χτυπημάτων είναι αλλού). Έτσι ήταν και τα προηγούμενα Fallout, έτσι ήταν το Alpha Protocol, έτσι είναι τα Borderlands και έτσι είναι όλα τα games με stats. Το headshot είναι critical, more damage δεν είναι μια σφαίρα κι έξω. Τα perks που έχει ο τίτλος με perception, damage modifier, stealth και ούτω καθεξής αυτό το πράγμα εξυπηρετούν. Κατά τα άλλα η παρουσίαση ήταν χορταστική και είχε από όλα ο μπαξές και ΑΑΑ και ΑΒ παραγωγές, μέχρι και για κουνητά.

Εμένα προσωπικά με ενόχλησε ότι οι αντίπαλοι δεν "νιώθουν" τις σφαίρες. Και το cyberpunk ήταν RPG αλλά όταν πυροβολούσες κάποιον "τιναζόταν". Αυτό ήταν το βασικό που με ενόχλησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...