Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας , ο πατέρας μου παράγγειλε στις 28/5 ένα σετ φούρνου-εστίας και από το κατάστημα του Πλαισίου από όπου έγινε η παραγγελία τον είπαν ότι θα τον έχουν σε δύο εβδομάδες ( 15 με 16 Ιουνίου). Όταν πέρασε από το κατάστημα στις 18/6 τον είπαν ότι θα αργήσει κι άλλο και αν θέλει να πάρει άλλο μοντέλο. Να τονίσω ότι το ποσό έχει εξοφληθεί και χθες που επικοινώνησε ξανά τον είπαν τα ίδια όπως την προηγούμενη φορά πάλι καμία απάντηση για το πότε θα παραλάβουν ακριβώς τον φούρνο. Μπορούμε να πάρουμε πίσω τα λεφτά;

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Γεια σας , ο πατέρας μου παράγγειλε στις 28/5 ένα σετ φούρνου-εστίας και από το κατάστημα του Πλαισίου από όπου έγινε η παραγγελία τον είπαν ότι θα τον έχουν σε δύο εβδομάδες ( 15 με 16 Ιουνίου). Όταν πέρασε από το κατάστημα στις 18/6 τον είπαν ότι θα αργήσει κι άλλο και αν θέλει να πάρει άλλο μοντέλο. Να τονίσω ότι το ποσό έχει εξοφληθεί και χθες που επικοινώνησε ξανά τον είπαν τα ίδια όπως την προηγούμενη φορά πάλι καμία απάντηση για το πότε θα παραλάβουν ακριβώς τον φούρνο. Μπορούμε να πάρουμε πίσω τα λεφτά;

Ναι.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, aetos1988 είπε

Μπορούμε να πάρουμε πίσω τα λεφτά;

Και αν γίνεται να μην προπληρώσετε ξανά

  • Like 2
Δημοσ.

Για αυτόν τον λόγο, τηλέφωνο στο κατάστημα για ενημέρωση της διαθεσιμότητας πριν από κάθε παραγγελία και πληρωμη με καρτα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά ύστερα από ορισμένα ''μπινελίκια'' πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα και μας ενημέρωσαν ότι στις 29/6 θα κάνουν παραλαβή. Αντε να δούμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...