Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Cariolanoc είπε

Επισης, εχει παιξει κανεις το Hades στο ps5 να μου πει αν αξιζει; Μπορω να το παρω στα €20.

Αν ρωτας αν ειναι καλο παιχνιδι, στο διπλανο τοπικ φαινεται να ειναι.

20 disc το βρισκεις?

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Cariolanoc είπε

Περι GT7 και ανίχνευση ακτίνων νομιζω ειναι μικρο το κακο γιατι σιγουρα δεν θα κοιτας τα ρεφλεξιονς την ωρα που παιζεις, αλλα στο replay θα εχει αλλο βαρος. Μαλλον συνειδητη επιλογη ηταν αυτο ωστε να αφιερωσουν πορους σε καποιο αλλο συστημα in-game.

Δεν είναι κάτι καινούριο από την polyphony digital. Το game θα είναι στα 60 fps και τα garage transitions/replays κλπ στα 30. Οπότε μπορούν να ξοδέψουν budget για RT εκεί. Τα ίδια είχαν κάνει και με τα GT στο ps3 όπου το main game ήταν 720p60 και τα replays 1080p30.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Εχουμε λυσει ολα τα υπολοιπα θεματα και οι αντανακλασεις και οι ακτινες φωτος μας μαραναν. Και αντε να καταλαβω την Nvidia να προμοταρει αυτες τις πιπες. Εμας γιατι μας απασχολουν;

Εχουμε φτασει 2021 και ακομη ασχολουμαστε με αντανακλασεις και το πως κουνιουνται οι τριχες απο τα αυτα του Gerald οταν εχει αερακι. 
 

Το οτι ακομη εχουμε braindead npcs/enemies η στην καλυτερη περιπτωση scripted events και η AI εχει παει 0 βηματα μπροστα τα τελευταια 20 χρονια δε μας απασχολει. Το οτι τα bosses σε ολα τα παιχνιδια ειναι απλα σφουγγαρια δε μας νοιαζει.

Καλα μας κανουν και μας δουλευουν ψιλο γαζι αφου το μονο που μας νοιαζει ειναι τα DF videos και οι συγκρισεις στατικων φωτογραφιων που δειχνουν ακριβως το ιδιο αλλα οι πρωταθλητες του photoplay ανακαλυπτουν διαφορες

άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Τα depts στα studios που ασχολούνται με τα γραφικά είναι ξεχωριστά από αυτά που ασχολούνται με cpu stuff (AI, physics, κτλ). To ότι στο CPU έχουν μείνει πίσω (κυρίως λόγω άθλιων επεξεργαστών που είχαν οι προηγούμενες κονσόλες) δεν σημαίνει ότι πρέπει να μείνουν πίσω και τα γραφικά. Η εξέλιξη πάντα είναι καλή, το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Απλά στην περίπτωση των next gen κονσολών δεν μπορούμε να περιμένουμε και πολλά στο θέμα του RT αφού το RT perf τους είναι πολύ χαμηλό. Χαρακτηριστικά, το Series X είναι λίγο πιο κάτω από την 2060 Super (!?). Τώρα σε physics, AI όταν βγουν τα πραγματικά next gen παιχνίδια σίγουρα θα είναι καλύτερα τα πράγματα απ' ότι τώρα απλά και εκεί δεν ξέρω πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν από τη στιγμή που έχουν downclocked zen2. Θα δούμε βέβαια..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Τα depts στα studios που ασχολούνται με τα γραφικά είναι ξεχωριστά από αυτά που ασχολούνται με cpu stuff (AI, physics, κτλ). To ότι στο CPU έχουν μείνει πίσω (κυρίως λόγω άθλιων επεξεργαστών που είχαν οι προηγούμενες κονσόλες) δεν σημαίνει ότι πρέπει να μείνουν πίσω και τα γραφικά. Η εξέλιξη πάντα είναι καλή, το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Απλά στην περίπτωση των next gen κονσολών δεν μπορούμε να περιμένουμε και πολλά στο θέμα του RT αφού το RT perf τους είναι πολύ χαμηλό. Χαρακτηριστικά, το Series X είναι λίγο πιο κάτω από την 2060 Super (!?). Τώρα σε physics, AI όταν βγουν τα πραγματικά next gen παιχνίδια σίγουρα θα είναι καλύτερα τα πράγματα απ' ότι τώρα απλά και εκεί δεν ξέρω πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν από τη στιγμή που έχουν downclocked zen2. Θα δούμε βέβαια..

Δε συμφωνω με τη λογικη σου που το πας δηλαδη προς specs. 

Ακομη και τα γραφικα που αναφερεις δεν ειναι θεμα specs. Εχω δει πανεμορφα παιχνιδια οπως το TLOU2 σε σαπακι κονσολα να τσαλακωνει τιτλους που βγαινουν σημερα. Μπορει να εχει χαμηλοτερη αναλυση, pixels η και γω δε ξερω τι αλλα παραμενει ομορφοτερο απο το 99% των games.

Εχω δει physics στο Max Payne πριν απο 20 χρονια που βαζουν κατω σχεδον τα παντα σημερα. 
 

Δεν ειναι θεμα spec. Ειναι θεμα θελησης και ταλεντου. Για καθε Cyberpunk που βγαινει με ωραιο περιτυλιγμα αλλα μεσα ειναι κουφιο υπαρχει ενα GTA που βγηκε 2 και 3 γενιες πισω που αν πεταξεις το cd του απο το μπαλκονι θα ανοιξει τρυπα στην ασφαλτο.

Τι να το κανω το RT στη τζαμαρια ενος ουρανοξυστη αν αυτος ο ουρανοξυστης δεν εχει πορτα να μπω, δεν εχει δωματια, δε σπανε τα παραθυρα και ο κοσμος που μπαινοβγαινει εχει ΑΙ χειροτερο απο lemmings?

Και για τα depts που αναφερεις ναι οκ λογικα ετσι ειναι αλλα αν το budget πεφτει στο τμημα που παιρνει εναν κυβο και τον κανει ομορφο να γυαλιζει και οχι στο τμημα που τον κανει να μην ειναι κουφιος δε μου λεει κατι.

  • Like 12
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Cariolanoc είπε

Επισης, εχει παιξει κανεις το Hades στο ps5 να μου πει αν αξιζει; Μπορω να το παρω στα €20.

Παιζω εγω, τα καλύτερα 25 ε που έδωσα σε indie. Πρεπει ομως να σαρεσει το στυλ του, πχ η φαση returnal σαρεσε; δλδ ας πούμε 3ς πιστες 3 boss κ ξανα απο την αρχη; αν ναι είναι κάργα εθιστικο , οι ανθρωποι έχουν κανει εξαιρετική δουλειά στο τροπο που δινουν τα upgrade ωστε να παίξεις κ να ξαναπαίξεις κ να ξαναπαίξεις κ σε καθε παίξιμο να νε διαφορετικης δυσκολίας.

Θεωριτικα αν θες να δεις ολοκληρωμένη την ιστορια πρεπει να τερματίσεις 10 φορές (είμαι στις 7)

Εχει 6 οπλα που σε καθε παίξιμο αλλάζει εντελώς ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τα mob. Έχει πχ 6 θεους που σε καθε run δινουν αλλα σκιλλ κ εχεις 4 σκιλλ τα οποια γίνονται upgrade μέσα στο  run 

Οι συνδιασμοι όπως καταλαβαίνεις είναι ΠΟΛΛΟΊ για νανε κ διαφορετικό καθε φορα.

η καθε γυρα κραταει κανα 45 λεπτο μέσο όρο χωρίς να σε κουράζει η να σε τσατιζει με αποτέλεσμα να λες αντε μια φορα ακομα κ μα περνά η ωρα χώρις να το καταλάβεις.

Ηχος κ μουσική εξαιρετικός με βαση το ύφος του παιχνιδιού. Γραφικά ενος indie αλλα πολυ ωραίο για τα γουστα μου εικαστικό , πολυ smooth κινηση. 

Σύμφωνα με το pstrophie ειμαι στις 83 ωρες. 83ς ωρες σε indie... κ ειμαι τυπος που αμα τελειωσει κατι βαριεται να το ξαναπαίξει κ θεωρητικά αυτό μπορει να βγει σε 45 λεπτά 

 

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Δε συμφωνω με τη λογικη σου που το πας δηλαδη προς specs. 

Ακομη και τα γραφικα που αναφερεις δεν ειναι θεμα specs. Εχω δει πανεμορφα παιχνιδια οπως το TLOU2 σε σαπακι κονσολα να τσαλακωνει τιτλους που βγαινουν σημερα. Μπορει να εχει χαμηλοτερη αναλυση, pixels η και γω δε ξερω τι αλλα παραμενει ομορφοτερο απο το 99% των games.

Εχω δει physics στο Max Payne πριν απο 20 χρονια που βαζουν κατω σχεδον τα παντα σημερα. 
 

Δεν ειναι θεμα spec. Ειναι θεμα θελησης και ταλεντου. Για καθε Cyberpunk που βγαινει με ωραιο περιτυλιγμα αλλα μεσα ειναι κουφιο υπαρχει ενα GTA που βγηκε 2 και 3 γενιες πισω που αν πεταξεις το cd του απο το μπαλκονι θα ανοιξει τρυπα στην ασφαλτο.

Τι να το κανω το RT στη τζαμαρια ενος ουρανοξυστη αν αυτος ο ουρανοξυστης δεν εχει πορτα να μπω, δεν εχει δωματια, δε σπανε τα παραθυρα και ο κοσμος που μπαινοβγαινει εχει ΑΙ χειροτερο απο lemmings?

Και για τα depts που αναφερεις ναι οκ λογικα ετσι ειναι αλλα αν το budget πεφτει στο τμημα που παιρνει εναν κυβο και τον κανει ομορφο να γυαλιζει και οχι στο τμημα που τον κανει να μην ειναι κουφιος δε μου λεει κατι.

Στο CP77 συγκεκριμένα μπορείς να μπαίνεις στα κτήρια αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Γενικότερα τα graphics πουλάνε περισσότερο στους νέους gamers που τα βλέπουν και εντυπωσιάζονται, αυτό δυστυχώς είναι ένα γεγονός. Να δούμε όμως τι θα γίνει στο θέμα AI και στα truly next gen games και μετά βλέπουμε. Εγώ θέλω να δω επιτέλους μια πιο αληθοφανή συμπεριφορά από τους εχθρούς και όχι απλά να κρύβονται και εσύ να περιμένεις πότε θα βγάλουν το κεφάλι για να τους ρίξεις. Το GTA V δεν το έχω παίξει οπότε δεν ξέρω αν το ΑΙ ξεφεύγει από αυτό το μοτίβο και είναι πιο έξυπνο. Αλλά ακόμη και έτσι να είναι, η κατάσταση δεν σώζεται από ένα game. Θέλω να δω με τα CPU των νέων κονσολών τι καινούργιο θα δούμε.

Δημοσ.

Όλα είναι χρήσιμα παιδιά  σε διάφορους βαθμούς. Εξαρτάται το game για μενα. Οταν πας για να κάνεις simulator, τα GFX είναι close 2nd στα  physics. ΠΡΩΤΑ τα physics. Αν είναι να φαίνεται λες και είσαι εκεί  και στον χειρισμό είναι arcade, κλείστο το μαγαζί.

Στα TLOU, GoW λόγου του οτι είναι linear storytelling χωρίς τπτ επαναστατικά mechanics κάθε φορά, τα GFX παίζουν απίστευτο ρόλο στο immersion. Εγω που πάω για fighting games, τα γραφικά είναι πολύ χαμηλά στη λίστα. Το AI, το netcode και το latecy με τα χειριστήρια παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο.

Τώρα η Sony συγκεκριμένα έχει εδραιωθεί με ένα συγκερκιμένο είδος τελευταία που βασίζεται στα GFX αρκετά. Οπότε για να ακουμπήσει το fan base παίζει ο Jimmάκος (δρόμο) να ανοίξει το ρημάδι και να τα κάνει κώλο σε κάθε ευκαιρία, τάζοντας 60/4k/RT illuminations ενώ οι devs παλεύουν για το 4k/30 εκείνη τη στιγμή.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μένα το 60fps push που κάνουν και οι δύο σε αυτή τη γενιά είναι το σημαντικότερο. Και μην ακούω για δικαιολογίες του στυλ "εξαρτάται από τον τύπο παιχνιδιού".

Τα 30fps σε μια OLED TV τουλάχιστον, δεν βλέπονται. Πχ παίζω λίγο MK11 Crypt (30fps cap) αυτή την περίοδο που είναι στην ουσία μόνο περπάτημα και μετά βίας μπορώ να διακρίνω τι γίνεται γύρω μου όταν η κάμερα είναι σε κίνηση. Εμετός.

Και για να προσθέσω, ίσα ίσα η native 4Κ ανάλυση είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να απασχολεί τους devs. Ένα παιχνίδι με καλό reconstruction έρχεται πολύ κοντά σε sharpness με native αλλά η διαφορά 30fps με 60 είναι η μέρα με τη νύχτα. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αν ρωτας αν ειναι καλο παιχνιδι, στο διπλανο τοπικ φαινεται να ειναι.

20 disc το βρισκεις?

Ναι disc ειναι.

2 ώρες πριν, sndev είπε

Παιζω εγω, τα καλύτερα 25 ε που έδωσα σε indie. Πρεπει ομως να σαρεσει το στυλ του, πχ η φαση returnal σαρεσε; δλδ ας πούμε 3ς πιστες 3 boss κ ξανα απο την αρχη; αν ναι είναι κάργα εθιστικο , οι ανθρωποι έχουν κανει εξαιρετική δουλειά στο τροπο που δινουν τα upgrade ωστε να παίξεις κ να ξαναπαίξεις κ να ξαναπαίξεις κ σε καθε παίξιμο να νε διαφορετικης δυσκολίας.

Θεωριτικα αν θες να δεις ολοκληρωμένη την ιστορια πρεπει να τερματίσεις 10 φορές (είμαι στις 7)

Εχει 6 οπλα που σε καθε παίξιμο αλλάζει εντελώς ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τα mob. Έχει πχ 6 θεους που σε καθε run δινουν αλλα σκιλλ κ εχεις 4 σκιλλ τα οποια γίνονται upgrade μέσα στο  run 

Οι συνδιασμοι όπως καταλαβαίνεις είναι ΠΟΛΛΟΊ για νανε κ διαφορετικό καθε φορα.

η καθε γυρα κραταει κανα 45 λεπτο μέσο όρο χωρίς να σε κουράζει η να σε τσατιζει με αποτέλεσμα να λες αντε μια φορα ακομα κ μα περνά η ωρα χώρις να το καταλάβεις.

Ηχος κ μουσική εξαιρετικός με βαση το ύφος του παιχνιδιού. Γραφικά ενος indie αλλα πολυ ωραίο για τα γουστα μου εικαστικό , πολυ smooth κινηση. 

Σύμφωνα με το pstrophie ειμαι στις 83 ωρες. 83ς ωρες σε indie... κ ειμαι τυπος που αμα τελειωσει κατι βαριεται να το ξαναπαίξει κ θεωρητικά αυτό μπορει να βγει σε 45 λεπτά 

 

Με καλυψες πληρως! Δεν εχω παιξει Returnal ακομα αλλα το εχω στα υποψιν σιγουρα. Πιο πολυ ειχα ανησυχια για την μεταφορα των controls απο το pc στο χειριστηριο.😋

Δημοσ.

Τα 30fps πρέπει να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, να κλειδωθούν και να πετάξουν το κλειδί στο ποτάμι. Δεν γίνεται να φτάνουμε στο 2022 και να μιλάμε για 30fps. 60fps και όσο πάει πιο ψηλά η ανάλυση. Άντε να βγει και το DirectML να βοηθήσει.

Δημοσ.
4 hours ago, yiannis1991 said:

Τα 30fps πρέπει να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, να κλειδωθούν και να πετάξουν το κλειδί στο ποτάμι. Δεν γίνεται να φτάνουμε στο 2022 και να μιλάμε για 30fps. 60fps και όσο πάει πιο ψηλά η ανάλυση. Άντε να βγει και το DirectML να βοηθήσει.

Το 30αρι δεν πιστευω να φυγει ποτε απο τις κονσολες. Απλα πιστευω απο εδω και περα παντα θα υπαρχει ενα 60αρι mode για οποιον θελει να θυσιασει γραφικα και αναλυση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, privateer είπε

Το 30αρι δεν πιστευω να φυγει ποτε απο τις κονσολες. Απλα πιστευω απο εδω και περα παντα θα υπαρχει ενα 60αρι mode για οποιον θελει να θυσιασει γραφικα και αναλυση.

Ε εντάξει ναι, έστω και αυτό, να μην είσαι υποχρεωμένος να παίζεις στα 30fps. Άντε να βάλουν και M/K τουλάχιστον σε όλα τα first person μπας και πάρω ξανά κονσόλα μετά από το PS1 :P

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kundi είπε

σήμερα για πρώτη φορά άκουσα τον ανεμιστήρα να δούλευει full...cod beta ,

Σε μένα δεν έχει κανει κιχ στο ιδιο.

Μόνο σε μένα συμβαίνει τις μισές φορες που το PS5 μπει σε rest mode μόνο του μετα να μην βλέπει τον εξωτερικό δίσκο και να πρέπει να κάνω shutdown και μετα να το ανοιξω για τον δει?

Επεξ/σία από vorlon68
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπα ότι ήρθε η ώρα να ξεκινήσω το Rift Apart και έχω μείνει άναυδος από τα γραφικά του. Είναι ολοφάνερο ότι το οπτικό αποτέλεσμα σε ένα παιχνίδι είναι πολύ ανώτερο όταν δεν υπάρχει crossgen από πίσω.

Παραθέτω δύο (δυστυχώς πολύ compressed) screenshots που φυσικά δεν καταφέρνουν να αποδώσουν το οπτικό μεγαλείο του τίτλου όταν το βλέπει κάποιος σε (60fps) κίνηση σε μια oled TV με HDR. Θα ανέβαζα και άλλες αλλά το όριο 2Mb του φόρουμ είναι πολύ μικρό...

Spoiler

1779149984_Ratchet_Clank_RiftApart_20210917231515.jpg.d297993c1614b4d9c883bef08d630903.jpg

 

Spoiler

1056695410_Ratchet_Clank_RiftApart_20210917233915.jpg.974c5ba815c6ee77c6e9d8c57869720d.jpg

 

Βασικά οι εικόνες έχουν ανέβει πολύ πιο θολές απ' ότι περίμενα χάνοντας όλη την λεπτομέρεια των textures.. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ανεβάζουμε shots χωρίς compression?.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...