Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Το PSVR ήταν και απ'ότι φαίνεται θα είναι ανύπαρκτο. Όσο αντιμετωπίζεται σαν gimmick ή side project ή extension όπως λεει και ο Luffy θα έχει την τύχη που είχαν και αντίστοιχα παλιότερα project όπως πχ το Sega 32x.

Όταν και αν θα έχουν ποτέ τα @@ να το υλοποιήσουν με κάποιο τρόπο αντίστοιχο με το Wii τότε ξαναμιλάμε. Δε βγάζει λογική το ότι ξοδεύουν πόρους σε αυτό αυτό το πράγμα με αυτό το τρόπο ενώ είναι καταδικασμένο να αποτύχει.

Είναι οξύμωρο να λέμε ταυτόχρονα:

  • Γιατί ξοδεύει χρήματα ενώ θα αποτύχει;
  • Θα αποτύχει γιατί δεν ρίχνει αρκετά χρήματα για παιχνίδια.
  • Like 1
  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kaliakman είπε

Είναι οξύμωρο να λέμε ταυτόχρονα:

  • Γιατί ξοδεύει χρήματα ενώ θα αποτύχει;
  • Θα αποτύχει γιατί δεν ρίχνει αρκετά χρήματα για παιχνίδια.

Οξύμωρο δεν είναι αυτό που είπα. Οξύμωρο είναι αυτό που κάνει.

Αυτό που είπα είναι ή το πηγαίνει all-in ή δεν αξίζει να ασχολείται.

Αυτό που κάνει είναι:

  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • κτλ.

Νομίζω αυτό είναι το οξύμωρο. Αν το πιστεύει ας βγάλει το PS6 VR-only.

  • Like 1
Δημοσ.

δεν ειναι ακριβως ετσι. 

πρωτα απο ολα ξεκιναμε οτι δεν ηταν δυσαρεστημενοι απο τις πωλησεις του πρωτου ps vr.

νομιζω ειχα ακουσει για 5εκ συσκευες, που για την περιοδο ηταν σημαντικο μεριδιο της αγορας.

επενδυουν οσα πιστευουν οτι μπορουν να κανουν αποσβεση. Ο ζουκενμπεργκ βγηκε 3 χρονια νωριτερα στην αγορα και ηδη εχει σημαντικο προβαδισμα. Το στοιχημα για τη sony αυτη τη στιγμη ειναι να ανταγωνιστει το quest 2, που απο πωλησεις παει επισης καλα, μια και πλησιαζει τα νουμερα του series x. Αν πιασουν τετοια νουμερα και στη sony ο Ραιαν θα ηταν ευτυχισμενος.

Και απο αποψη περιεχομενου σε παιχνιδια, συνηθως η sony υπερτερει σε σχεση με το ζουκενμπεργκ. Βεβαια  διαφορα στη τιμη μεταξυ των 2 συσκευων ειναι θεμα, αλλα προς το παρον μαλλον και οι 2 απευθυνονται σε enthusiasts κοινο, που ισως να μη παιζει τοσο ρολο.

οσο αυξανεται η βαση χρηστων, τοσο θα μεγαλωνουν οι επενδυσεις και το αντιθετο αν παει απατο...

Δημοσ.

https://www.pushsquare.com/news/2023/01/bruce-straley-wasnt-credited-in-hbos-the-last-of-us-calls-for-unionization

In a long-form piece published in the Los Angeles Times, Straley suggests that unionization in the video games industry may be the solution to ensuring creators are recognized for their contributions.

Straley states that "it’s an argument for unionization that someone who was part of the co-creation of that world and those characters isn’t getting a credit or a nickel for the work they put into it." He describes what he thinks is the solution, musing that "maybe we need unions in the video game industry to be able to protect creators." According to the LA Times article, both HBO and Sony declined to comment on Straley's statement.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποτε το στοίχημα της Sony ήταν να ανταγωνιστεί την Nintendo στον τομέα της αγοράς handheld και είδαμε που κατέληξε τελικά η ιστορία. Τα έδωσαν όλα στο hardware και από ανάπτυξη τίτλων απλώς πέταξαν το μπαλάκι στους 3rd parties οι οποίοι χωρίς μια καλή εγκατεστημένη βάση χρηστών, προφανώς και δεν ήθελαν να επενδύσουν επιπλέον χρήματα για να βγάλουν τα παιχνίδια τους σε PSP/Vita.

Πως χτίζεις μια καλή εγκατεστημένη βάση? Κάνεις αυτό που κάνει η Nintendo. Βγάζεις πρώτα τη δική σου αρμάδα τίτλων (αποκλειστικών για το σύστημα) και με αυτόν τον τρόπο σιγά σιγά χτίζεις αυτή τη βάση χρηστών. Μετά οι 3rd parties αρχίζουν να ενδιαφέρονται και το σύστημα εμπλουτίζεται με ακόμα περισσότερα παιχνίδια και η βάση χρηστών μεγαλώνει συνεχώς. Και κάπου εκεί το σύστημα γίνεται επιτυχία.

Εγώ όσο αναφορά το PSVR2 βλέπω προς το παρόν την ίδια τακτική με τα PSP/Vita. Βγάζουμε ένα καλό hardware, λέμε στον κόσμο ότι το δικό μας είναι πιο μπροστά σε specs από τα υπόλοιπα, δείχνουμε 2-3 τίτλους και τέλος. Ελπίζουμε ότι πολύς κόσμος θα το αγοράσει από ενθουσιασμό και μετά θα ακολουθήσει η ανάπτυξη παιχνιδιών αν και εφόσον πουλήσει το σύστημα!! Ανάποδα δηλαδή.

Εφόσον λοιπόν η Sony βλέπει το προιόν της ως niche αγορά, ο κόσμος πως θα το δει? Ως mainstream?

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, xavier είπε

δεν ειναι ακριβως ετσι. 

πρωτα απο ολα ξεκιναμε οτι δεν ηταν δυσαρεστημενοι απο τις πωλησεις του πρωτου ps vr.

νομιζω ειχα ακουσει για 5εκ συσκευες, που για την περιοδο ηταν σημαντικο μεριδιο της αγορας.

επενδυουν οσα πιστευουν οτι μπορουν να κανουν αποσβεση. Ο ζουκενμπεργκ βγηκε 3 χρονια νωριτερα στην αγορα και ηδη εχει σημαντικο προβαδισμα. Το στοιχημα για τη sony αυτη τη στιγμη ειναι να ανταγωνιστει το quest 2, που απο πωλησεις παει επισης καλα, μια και πλησιαζει τα νουμερα του series x. Αν πιασουν τετοια νουμερα και στη sony ο Ραιαν θα ηταν ευτυχισμενος.

Και απο αποψη περιεχομενου σε παιχνιδια, συνηθως η sony υπερτερει σε σχεση με το ζουκενμπεργκ. Βεβαια  διαφορα στη τιμη μεταξυ των 2 συσκευων ειναι θεμα, αλλα προς το παρον μαλλον και οι 2 απευθυνονται σε enthusiasts κοινο, που ισως να μη παιζει τοσο ρολο.

οσο αυξανεται η βαση χρηστων, τοσο θα μεγαλωνουν οι επενδυσεις και το αντιθετο αν παει απατο...

Γενικότερα το θέμα VR με μπερδεύει σαν concept. Δε καταλαβαίνω προς τα που πηγαίνει.

Από τη μία μεγαλώσαμε με ταινίες, σειρές κτλ. με "εικονική πραγματικότητα" και μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι το συνολικό μέλλον του gaming είναι αυτό. Αυτό δε πρόκειται να γίνει όσο αντιμετωπίζεται σαν gadget με το δικό του "κοινό".

Από την άλλη διαβάζω για άτομα που δε το "αντέχουν", ζαλάδες κτλ και σκέφτομαι και τον εαυτό μου και το γεγονός ότι πλέον παίζω αποκλειστικά ξαπλωμένος στον καναπέ και δε παίζει σαν σενάριο να το χρησιμοποιήσω τακτικά. Συνεπώς αναγκαστικά πάει σε κατηγορία gimmickιας και στη καλύτερη απλά να δημιουργηθεί ένα ακόμη genre όπως είναι τα simulation που θα είναι για λίγους. Αν αυτή είναι η στόχευση τότε υποθέτω καλά το πάει αλλά θα συνεχίσει να είναι αδιάφορο για τους πολλούς.

 

  • Like 1
Δημοσ.

για να γινει mainstream προιον θα πρεπει να ριξει τη τιμη κατω απο το 100ικο στα επιπεδα ενος χειριστηριου.

μεχρι να γινει αυτο δυσκολα. 

Παντως για τη δημιουργια τιτλων απο third party developers , η επιτυχια του quest ανοιγει το δρομο και στη sony.

Αν και δεν εχω ιδεα για το ποσοι τιτλοι απο αυτους που βγαινουν στο quest ειναι αποκλειστικοι. 

  • Confused 1
Δημοσ.

Ας ανοιχτει ένα νεο θέμα για το PSVR 2. Δεν νομίζω να ενδιαφέρει πανω απο 10-15% απο όποιους εχουν PS5 και παρακολουθούν αυτό το θέμα.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

Το Quest 2 υποτίθεται ότι έχει πουλήσει στα 15 εκατομμύρια. Γράφω υποτίθεται γιατί έχουν αποδοθεί με βάση εκτιμήσεις αναλυτών. Το PSVR κάπου στα +5 εκατομμύρια. Αν ισχύουν τα νούμερα του Quest 2 δείχνει δυναμική στην συγκεκριμένη αγορά. Το Playstation έχει επενδύσει και σε εξαγορά πάνω σε στούντιο για την ανάπτυξη vr games. Ακόμα και το ps5 controller προσφέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε στα vr 2 χειριστήρια που θεωρώ πως δεν είναι τυχαίο.

9 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Πως χτίζεις μια καλή εγκατεστημένη βάση? Κάνεις αυτό που κάνει η Nintendo. Βγάζεις πρώτα τη δική σου αρμάδα τίτλων (αποκλειστικών για το σύστημα) και με αυτόν τον τρόπο σιγά σιγά χτίζεις αυτή τη βάση χρηστών. Μετά οι 3rd parties αρχίζουν να ενδιαφέρονται και το σύστημα εμπλουτίζεται με ακόμα περισσότερα παιχνίδια και η βάση χρηστών μεγαλώνει συνεχώς. Και κάπου εκεί το σύστημα γίνεται επιτυχία.

Η Ν ανέκαθεν βασιζόταν στα δικά της παιχνίδια από εποχής NES ασχέτως αν δεν το έχουν αντιληφθεί κάποιοι. Το θέμα είναι πως και το μοντέλο του Playstation λειτούργησε όπου βασίστηκε σε περιεχόμενο τρίτων εταιριών. Δεν είναι το ένα ή το άλλο, μπορεί να λειτουργήσουν επιτυχημένα και τα δύο. Το πρόβλημα με το vr είναι πως οι τρίτες εταιρίες δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τo vr γενικότερα.

  • Like 4
Δημοσ.

Μετά από ένα μήνα

Μ ενημέρωσαν ότι η κονσόλα αντικαταστήθηκε

Αλλά δεν ξέρω αν είναι καινούργια ή refurbished

Περιμένω από Δευτέρα ενημέρωση από τον Κωτσόβολο

Εσείς τι πιστεύετε 

Δημοσ.
Στις 21/1/2023 στις 7:45 ΠΜ, xavier είπε

νομιζω ειχα ακουσει για 5εκ συσκευες, που για την περιοδο ηταν σημαντικο μεριδιο της αγορας.

5m στα 120m ps4 σε μια γενιά με νεκρό ανταγωνισμό, δεν ξέρω κατά πόσο σημαντικό μερίδιο αγοράς είναι. Σαν πρώην κάτοχος psvr και νυν κάτοχος occulus, το occulus με 0 παρελθόν και IPs έκανε πολύ πιο επιτυχημένη πορεία σε όλους τους τομείς. Και πάλι δεν πάει όπως θέλανε ακόμα και με της τιμολογιακή πολιτική που είναι πολύ ανταγωνιστική.

Νομίζω ότι η Sony βλέποντας το μέλλον να είναι πολύ ανταγωνιστικό, κάνει double down σε τεχνολογίες και marketing σε πράγματα που είναι ήδη μπροστά, απλά για να διατηρήσει brand identity. Δεν θα βγάλει λεφτά απ' αυτό σε αυτή τη γενιά. 

Προσωπικά γουστάρω που το κάνουν γιατί κανένας άλλος δεν φαίνεται να ασχολείται με το VR μεχρι να ωριμάσει, αλλά πιστεύω ότι πέρα από τα reviews και το tech που μάλλον θα είναι πολύ κομπλέ, δεν είναι και πολύς κόσμος που θα σκάσει 550 + 500 η όσο κάνει + 70αρια για κάτι τέτοιο. Στα 200κάτι θα τα έπιανε τα 5m σε βάθος χρόνου. Τώρα δεν νομίζω.

Στις 21/1/2023 στις 9:57 ΠΜ, xavier είπε

για να γινει mainstream προιον θα πρεπει να ριξει τη τιμη κατω απο το 100ικο στα επιπεδα ενος χειριστηριου.

Μπα όχι. Απλά πρέπει να προσφέρει value ανάλογο της τιμης.

16 ώρες πριν, mansa2k είπε

Η Ν ανέκαθεν βασιζόταν στα δικά της παιχνίδια από εποχής NES ασχέτως αν δεν το έχουν αντιληφθεί κάποιοι. Το θέμα είναι πως και το μοντέλο του Playstation λειτούργησε όπου βασίστηκε σε περιεχόμενο τρίτων εταιριών. Δεν είναι το ένα ή το άλλο, μπορεί να λειτουργήσουν επιτυχημένα και τα δύο. Το πρόβλημα με το vr είναι πως οι τρίτες εταιρίες δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τo vr γενικότερα.

Αυτά έχουν να κάνουν με dominance στην αγορά. Όταν είσαι game dev και το PS έχει 80% του console space δεν έχεις επιλογή. Το occulus αυτή τη στιγμή έχει dominance στην αγορά για αυτό μπαίνουν 3rd party. Αν υπήρχαν σοβαρές ανταγωνιστικές πλατφορμες στο mainstream space, θα ήταν διαφορετική η δυναμικη - θα χρειάζονταν πολύ περισσότερο first party.

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Se7en92 είπε

Μετά από ένα μήνα

Μ ενημέρωσαν ότι η κονσόλα αντικαταστήθηκε

Αλλά δεν ξέρω αν είναι καινούργια ή refurbished

Περιμένω από Δευτέρα ενημέρωση από τον Κωτσόβολο

Εσείς τι πιστεύετε 

Απο την στιγμη που εχεις εγγυηση θα πρεπει να ειναι καινουρια και ετσι πιστευω και εγω δεν νμζ να ειναι refurbished

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, DimitrisMax είπε

Απο την στιγμη που εχεις εγγυηση θα πρεπει να ειναι καινουρια και ετσι πιστευω και εγω δεν νμζ να ειναι refurbished

Έχω την εντύπωση πως νομικά είναι καλυμμένοι να σου δώσουν refurbished. Επίσης στο παρελθόν ήταν πάγια τακτική τους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Έχω την εντύπωση πως νομικά είναι καλυμμένοι να σου δώσουν refurbished. Επίσης στο παρελθόν ήταν πάγια τακτική τους. 

Ειναι 100% καλυμμενοι μιας και βαση νομου η σειρα παει επισκευη/αντικατασταση (χωρις να αναφερει νεο/refurbished) ιδιων προδιαγραφων ή καλυτερων/τελος επιστροφη χρηματων. 

Προφανως τα refurbished, και οχι μονο σε ps5 (βλεπε και iphone) ειναι ελεγμενα απο το επισημο service και εχουν τεσταριστει για να αντεχουν στις ιδιες προδιαγραφες με τα καινουργια. Οποτε σιγουρα δεν μπορει να γινει αντικατασταση με οποιαδηποτε κονσολα. 

Επεξ/σία από SabotazNic
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...