Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

@Malthador και @chncynic δε συμμερίζομαι αυτό που λέτε.

  • Και γω πρόσφατα θεωρούσα ότι τα ΑΑΑ παιχνίδια για να φτιαχτούν θέλουν 200-300-400εκ. αλλά μετά από κάποια τυχαία αναζήτηση που έκανα ελάχιστα είναι τα παιχνίδια που χρειάζονται πάνω από 100εκ. Είναι οι εξαιρέσεις.
  • Δε μου προκύπτει από κάπου ότι αν ένα υποτίθεται καλό παιχνίδι δε "βγαίνει" από τις εκατομμύρια πωλήσεις (που φυσιολογικά θα κάνει αφού είναι καλό και ΑΑΑ) θα "βγει" ως τμήμα μιας συνδρομής (εκεί πάει το πράγμα όσο και να χτυπιέται η Sony). Έχω διαφωνήσει αρκετές φορές για αυτό το κομμάτι αλλά το ίδιο το παράδειγμα του Netflix που πολύ συχνά χρησιμοποιείται στις κουβέντες βγάζει ελάχιστες ΑΑΑ παραγωγές.
  • Συνεπώς ΕΙΔΙΚΆ αν το gaming οδηγηθεί σε συνδρομητικό μοντέλο με 2-3 παίκτες όχι απλά αυτό δεν είναι καλό για τις ΑΑΑ παραγωγές αλλά είτε θα ρίξουν τα budget τους ή θα τα γεμίσουν microtransaction. Το να "μη βγαίνει" με 60-70€ ανά πώληση αλλά να "βγαίνει" το free-2-play προσωπικά δε μου κάθεται με άλλο τρόπο. 
  • Ναι θα προτιμούσα την εξαγορά της Χ εταιρίας από Disney/Amazon κτλ. καθώς έτσι δε θα έμπαινε πιθανότατα κάποια αποκλειστικότητα.

 

Και για να διορθώσω λίγο αυτό που είπα. Ούτε με απασχολεί ούτε καν με νοιάζει το κομμάτι ιδιοκτησίας των εταιριών. Ας εξαγοραστούν, ας πουληθούν, ας κάνουν αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ας πάρουν δάνεια, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Αυτό που με απασχολεί σας gamer είναι ότι κάθε μέρα που περνάει αν δεν είχα τη δυνατότητα να πάρω και τις 2 κονσολές αντί να διαβάζω για νέα παιχνίδια που πιθανώς θα παίξω, διαβάζω για παιχνίδια που πιθανώς δε θα παίξω γιατί θα γίνει αποκλειστικό στην Α ή στη Β κονσόλα.

Πραγματικά ας αγοράσουν οι 2 τους ό,τι κυκλοφορεί αρκεί να τα βγάζουν και στις 2 πλατφόρμες

  • Η μεν Microsoft μπορεί να βγάζει τα δικά της δωρεάν στο GP και 70€ στους κατόχους PS.
  • Η δε Sony να τα βγάζει day one στο PS και μετά από κάποιο διάστημα στο Xbox

 

Και το netflix και το Disney+ βγάζουν αρκετά μεγάλες "AAA" παραγωγές - Δεν έχει να λέει το budget που ρίχνουν.
Το Netflix δεν νομίζω οτι έχει τόσο προβλήματα budget - έχει πρόβλημα στο τι επιλέγει να χρηματοδοτήσει. Εκεί τα έχει κάνει σκ@τ@. Σε αντίθεση,  το HBO που ήταν καλωδιακή, που στο κομμάτι του service είναι pretty much το ίδιο πράγμα με το netflix, έχει βγάλει κουβάδες διαμάντια.
TL;DR Προσωπική άποψη είναι οτι η ποιότητα και το budget είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά πράγματα. Συνδρομητικές υπηρεσίες που είναι σωστά στημένες και νοιάζονται για την ποιόητα, μπορούν να βγάλουν ΠΟΛΛΑ λεφτά. Το θέμα είναι στο τι θέλουν να κάνουν.

Επίσης το 15e το κεφάλι δεν είναι free to play... είναι πολλά πολλά λεφτά in scale. Είναι φάση 30m x 15 χωρίς ads, χωρίς MTX χωρίς user data monetization + engagement.

Νομίζω οτι απλά τα βλέπουμε όλα μαύρα σε μια εποχή που το gaming γίνεται όλο και πιο προσιτό. Όσο γίνεται αυτο και η πίτα των users που ασχολούνται με το gaming θα μεγαλώνει, τα exclusives θα λιγοστεύουν. Υπήρχαν και υπάρχουν γιατί κάποιες εταιρίες θέλαν να κόψουν τον ανταγωνισμό όσο πιο επιθετικά γίνεται. Προφανώς και σιγά σιγά οι 3rd party αρχίζουν και βλέπουν την πιτα να μεγαλώνει, οπότε τους φαίνεται ηλίθιο να κλειστούν σε μία πλατφόρμα και ζητάνε περισσότερα για exclusives. Οπότε, φτάνουμε στο μέλλον που θα υπάρχουν άπειροι 3rd party, και xbox / sony / nintendo που θα βγάζουν τα exclusives για τις κονσόλες τους. Πολύ καλύτερο μέλλον απο τα timed exclusives που απλά καταστρέφουν τους πιο αδύναμους.






 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

υπαρχει και η  αποψη οτι στο συνδρομητικό κομμάτι απο τη στιγμη που κρατάνε στατιστικά βλέπουν τι παιζει περισσοτερο ο κοσμος με καθε λεπτομέρεια.

πόσες ώρες σε πιο επίπεδο παιχνιδιού ποσό κάθετε σε καθε πίστα με τι ασχολειτε  και αλλα πόσα στοιχεια. πολυ ευκολα λοιπον σου λεει ο κοσμος παίζει κυρίως αυτό, μην ασχολείσαι με το ταδε παιχνιδι και αλλαξε το να ειναι ετσικ ετσι . Αυτο το βλεπω πολυ κακο για εμάς  γτ περίεργες κ διαφορετικές προσπάθειες τύπου death stranding πιστεύω θα εξαφανιστούν μαζι και ΑΑΑ που εχουν διαφορα πραγματα να πουν επειδη καποιο αλλο στυλ "πουλαει" εκεινη τη περιοδο καλυτερα.

αν ολα αυτα τα στουντιο σύγχρονος ανοικουν λοιπόν στην ιδια εταιρία που εχει και τη συνδρομητική φοβάμαι πολυ το πόσο επιρροή θα εχει στη πολυφωνία  κ το αποτέλεσμα των 3Α. Δεν ειναι μόνο το budged πολλές φορες

ολοι απο τη πλευρα τους το βλεπουν διαφορετικά κ έχουν μια αλιωτη γνωμη, προσωπικά με τρομάζουν τετοιες εξαγορές και τετοιες απότομες αλλαγες για το hobby μου

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η sony δεν εχει εξαγορασει κανεναν publisher μεχρι τωρα και δε βλεπω το λογο να αρχισει τωρα. Θα προτιμουσα να συνεχιζει να εξαγοραζει τοπ ταλεντο και να τους δινει τα εφοδια να βγαζουν τα παιχνιδια υπερπαραγωγες που μας εχει συνηθισει. 

δεν ενδιαφερθηκε με καμια εξαγορα να μαζεψει ip's, να στερησει παιχνιδια απο τον ανταγωνισμο κτλ.

τοπ ταλεντο-τοπ παιχνιδια

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 hours ago, Mitroglou7 said:

@Malthador και @chncynic δε συμμερίζομαι αυτό που λέτε.

  • Και γω πρόσφατα θεωρούσα ότι τα ΑΑΑ παιχνίδια για να φτιαχτούν θέλουν 200-300-400εκ. αλλά μετά από κάποια τυχαία αναζήτηση που έκανα ελάχιστα είναι τα παιχνίδια που χρειάζονται πάνω από 100εκ. Είναι οι εξαιρέσεις.
  • Δε μου προκύπτει από κάπου ότι αν ένα υποτίθεται καλό παιχνίδι δε "βγαίνει" από τις εκατομμύρια πωλήσεις (που φυσιολογικά θα κάνει αφού είναι καλό και ΑΑΑ) θα "βγει" ως τμήμα μιας συνδρομής (εκεί πάει το πράγμα όσο και να χτυπιέται η Sony). Έχω διαφωνήσει αρκετές φορές για αυτό το κομμάτι αλλά το ίδιο το παράδειγμα του Netflix που πολύ συχνά χρησιμοποιείται στις κουβέντες βγάζει ελάχιστες ΑΑΑ παραγωγές.
  • Συνεπώς ΕΙΔΙΚΆ αν το gaming οδηγηθεί σε συνδρομητικό μοντέλο με 2-3 παίκτες όχι απλά αυτό δεν είναι καλό για τις ΑΑΑ παραγωγές αλλά είτε θα ρίξουν τα budget τους ή θα τα γεμίσουν microtransaction. Το να "μη βγαίνει" με 60-70€ ανά πώληση αλλά να "βγαίνει" το free-2-play προσωπικά δε μου κάθεται με άλλο τρόπο. 
  • Ναι θα προτιμούσα την εξαγορά της Χ εταιρίας από Disney/Amazon κτλ. καθώς έτσι δε θα έμπαινε πιθανότατα κάποια αποκλειστικότητα.

Είναι πολλά αυτά που θίγεις:

  • Με απλές αριθμητικές πράξεις μπορείς να καταλήξεις μέσες άκρες πόσο κοστίζει η παραγωγή ενός ΑΑΑ τίτλου. Ένας μέσος developer βγάζει $10k το μήνα, αν γνωρίζεις πόσοι ασχολήθηκαν με τον τίτλο και για πόσο καιρό βγάζεις το καθαρό development cost μπακαλίστικα. Χωρίς τα περαιτέρω έξοδα διανομής, διαφήμισης κλπ. Για παράδειγμα πάνω στο τελευταίο God of War (μιας και είμαστε στο PS5 topic) δούλεψαν κοντά 300 άτομα για περίπου 5 χρόνια, οπότε καταλήγουμε στα $180m κόστος παραγωγής. Και αυτό υπολογισμένο με μισθούς μέσου developer που δεν θα εργάζονται πολύ τέτοιοι στην Santa Monica, επομένως το πιθανότερο είναι ότι πληρώνονται πολύ παραπάνω και το καθαρό κόστος παραγωγής να έφτασε και τα $250m. Σε κάθε περίπτωση πολύ εύκολα ένας random ΑAA τίτλος να φτάσει τα 300m αν υπολογίσεις μέσα και κόστη διανομής, διαφήμισης, μεταφράσεων κλπ.
  • Το Νetflix βγάζει πάρα πολλές ΑΑΑ παραγωγές, μπες στην αρχική σελίδα και μέτρα πρωτοκλασάτα ονόματα που έχουν παίξει μόνο φέτος σε ταινίες και σειρές του. Αυτή τη στιγμή βλέπω Jack Nicholson και Nicolas Cage στα trending, πράγμα που σημαίνει δέκα εκατομμυριάκια για δυο άτομα ξέρω 'γω. Το πόσες από αυτές της ΑΑΑ παραγωγές είναι ποιοτικές είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα και αυτό θα πρέπει να μας προβληματίζει: όχι το αν θα έχουμε ΑΑΑ παραγωγές, αλλά πολύ περισσότερο το αν θα μπορούν να παιχτούν χωρίς να σκίσουμε τις φλέβες μας από την βαρεμάρα. 
  • Οι συνδρομές είναι που φέρνουν χρήματα μέσω της διάρκειας και της συνέπειας, με το τωρινό μοντέλο τα ΑΑΑ games κρέμονται από το launch price τους για να πουλήσουν, πράγμα που σημαίνει με την σειρά του ότι πρέπει να κάνουν πωλήσεις μέσα στους 2-3-5 πρώτους μήνες για να βγάλουν κέρδη. Στο συνδρομητικό μοντέλο δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, είτε σήμερα παίξεις Ηalo Infinite, είτε σε 2 χρόνια το ίδιο κέρδος θα φέρει στον developer/publisher.
  • Οκ, έχουμε διαφορετική οπτική επάνω στο θέμα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί τόσο η αποκλειστικότητα, με ενδιαφέρει περισσότερο να βγαίνουν καλά games, ακόμα κι αν δεν τα παίξω άμεσα. Αν π.χ. αγοράσει την S-E η Disney θα την κάνει σαν τα μούτρα της και μετά θα έχεις multi-platform games που δεν θα τα παίζεις γιατί δεν θα παίζονται.
6 hours ago, Mitroglou7 said:

Και για να διορθώσω λίγο αυτό που είπα. Ούτε με απασχολεί ούτε καν με νοιάζει το κομμάτι ιδιοκτησίας των εταιριών. Ας εξαγοραστούν, ας πουληθούν, ας κάνουν αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ας πάρουν δάνεια, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Αυτό που με απασχολεί σας gamer είναι ότι κάθε μέρα που περνάει αν δεν είχα τη δυνατότητα να πάρω και τις 2 κονσολές αντί να διαβάζω για νέα παιχνίδια που πιθανώς θα παίξω, διαβάζω για παιχνίδια που πιθανώς δε θα παίξω γιατί θα γίνει αποκλειστικό στην Α ή στη Β κονσόλα.

Πραγματικά ας αγοράσουν οι 2 τους ό,τι κυκλοφορεί αρκεί να τα βγάζουν και στις 2 πλατφόρμες

  • Η μεν Microsoft μπορεί να βγάζει τα δικά της δωρεάν στο GP και 70€ στους κατόχους PS.
  • Η δε Sony να τα βγάζει day one στο PS και μετά από κάποιο διάστημα στο Xbox

 

Δεν θεωρώ ότι υπάρχει εταιρεία στον πλανήτη που δίνει 5, 10 ή 70 δις για να αγοράσει κάτι με σκοπό να μην βγάλει κέρδος. Κατά την άποψή μου, η ΜS θα συνεχίζει να βγάζει τα ΑΑΑ games της Bethesda για παράδειγμα και σε PS5, γιατί έτσι θα έχει μεγαλύτερο κέρδος.

Θεωρώ ότι το ίδιο θα κάνει η Sony αν αγοράσει κάποια εταιρεία του μεγέθους της Square-Enix. Γι' αυτό με ξενίζει που η Sony βάζει τα ΙP's της μεν στο GeForce Now, αλλά τα μπλοκάρει σε ΧBOX, πραγματικά ακατανόητο.

1 hour ago, xavier said:

η sony δεν εχει εξαγορασει κανεναν publisher μεχρι τωρα και δε βλεπω το λογο να αρχισει τωρα. Θα προτιμουσα να συνεχιζει να εξαγοραζει τοπ ταλεντο και να τους δινει τα εφοδια να βγαζουν τα παιχνιδια υπερπαραγωγες που μας εχει συνηθισει. 

δεν ενδιαφερθηκε με καμια εξαγορα να μαζεψει ip's, να στερησει παιχνιδια απο τον ανταγωνισμο κτλ.

τοπ ταλεντο-τοπ παιχνιδια

Οι κινήσεις της Sony αυτή την στιγμή δείχνουν ότι ακολουθεί κατά πόδας τον ανταγωνισμό. Είναι θέμα χρόνου να αρχίσει να ανακοινώνει εξαγορές για να στηρίξει την συνδρομητική υπηρεσία της.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Malthador είπε

αρχίσει

 

1 ώρα πριν, xavier είπε

η sony δεν εχει εξαγορασει κανεναν publisher μεχρι τωρα και δε βλεπω το λογο να αρχισει τωρα. Θα προτιμουσα να συνεχιζει να εξαγοραζει τοπ ταλεντο και να τους δινει τα εφοδια να βγαζουν τα παιχνιδια υπερπαραγωγες που μας εχει συνηθισει. 

δεν ενδιαφερθηκε με καμια εξαγορα να μαζεψει ip's, να στερησει παιχνιδια απο τον ανταγωνισμο κτλ.

τοπ ταλεντο-τοπ παιχνιδια

Ωραίος λολ - η Sony κάνει το πιο σιχαμενο πράγμα απ' όλα το οποίο είναι τα timed exclusives. Τα οποία τα κάνανε ξεκάθαρα λόγω θέσης στην αγορά. Τώρα που το αυγό σπρώχνεται απαλά και σταθερά, μια χαρά καίνε τα δις. Πάει το virtuous cycle :D

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Ένας μέσος developer βγάζει $10k το μήνα, αν γνωρίζεις πόσοι ασχολήθηκαν με τον τίτλο και για πόσο καιρό βγάζεις το καθαρό development cost μπακαλίστικα

Eαν παιρνουν τοσα λεφτα μεσο ορο οι developers τοτε το Star Citizen επρεπε να εχει βαλει λουκετο στα στουντιο του εδω και μια 4ετια αφου εχουν μαζεψει εως τωρα 400 εκατομμυρια και πληρωνουν 700 developers πανω κατω.

Και τα ενοικια που τα πας,τα ξεχασες...

Μαζι με αυτα θα ειχε τελειωσει το project πριν λιγο μετα το kickstarter του.

Να σαι καλα παντως με εκανες και γελασα!!!

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, chncynic said:

 

Ωραίος λολ - η Sony κάνει το πιο σιχαμενο πράγμα απ' όλα το οποίο είναι τα timed exclusives. Τα οποία τα κάνανε ξεκάθαρα λόγω θέσης στην αγορά. Τώρα που το αυγό σπρώχνεται απαλά και σταθερά, μια χαρά καίνε τα δις. Πάει το virtuous cycle :D

Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει/είχε μόνο η Sony timed exclusives πχ The Medium, Stalker 2, Yakuza like a dragon, Tetris effect connected, Warhammer 40K Darktide, Rise of The Tomb Raider κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chncynic είπε

Ωραίος λολ - η Sony κάνει το πιο σιχαμενο πράγμα απ' όλα το οποίο είναι τα timed exclusives.

Ευτυχώς η MS δεν κάνει τέτοια πράγματα...

https://www.ign.com/articles/stalker-2-will-be-exclusive-to-xbox-for-three-months

(Ίδια σ**** κάνουν όλες)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 minutes ago, optimus prime said:

Eαν παιρνουν τοσα λεφτα μεσο ορο οι developers τοτε το Star Citizen επρεπε να εχει βαλει λουκετο στα στουντιο του εδω και μια 4ετια αφου εχουν μαζεψει εως τωρα 400 εκατομμυρια και πληρωνουν 700 developers πανω κατω.

Και τα ενοικια που τα πας,τα ξεχασες...

Μαζι με αυτα θα ειχε τελειωσει το project πριν λιγο μετα το kickstarter του.

Να σαι καλα παντως με εκανες και γελασα!!!

https://money.usnews.com/careers/best-jobs/software-developer/salary

How Much Does a Software Developer Make?

Software Developers made a median salary of $110,140 in 2020. The best-paid 25 percent made $140,470 that year, while the lowest-paid 25 percent made $84,020
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Malthador είπε

https://money.usnews.com/careers/best-jobs/software-developer/salary

How Much Does a Software Developer Make?

Software Developers made a median salary of $110,140 in 2020. The best-paid 25 percent made $140,470 that year, while the lowest-paid 25 percent made $84,020

Κοιτα επειδη επιμενεις δες εδω την αναλυση των οικονομικων της CIG την οποια μας την εχει διαθεσιμη καθε χρονο για να βλεπουμε που πανε τα λεφτα μας.

Σου βαζω και το link,παρε μια μπυριτσα απο το ψυγειο και διαβασε το με την ησυχια σου..

Cloud Imperium Financials for 2020 - Cloud Imperium Games

209aa95282f7409998a7b79bbb3738c0.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
19 minutes ago, optimus prime said:

Κοιτα επειδη επιμενεις δες εδω την αναλυση των οικονομικων της CIG την οποια μας την εχει διαθεσιμη καθε χρονο για να βλεπουμε που πανε τα λεφτα μας.

Σου βαζω και το link,παρε μια μπυριτσα απο το ψυγειο και διαβασε το με την ησυχια σου..

Cloud Imperium Financials for 2020 - Cloud Imperium Games

209aa95282f7409998a7b79bbb3738c0.jpg

Δεν ξέρω τι σχέση έχει το Star Citizen με αυτό που συζητάμε. Δεν πρόκειται για ένα "generic" AAA game. 

Εδώ οι μισθοί στο Santa Monica Studio που έφερα ως παράδειγμα. Πολύ περισσότερο από τα πενιχρά $120k που υπολόγισα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, chncynic είπε

 

Ωραίος λολ - η Sony κάνει το πιο σιχαμενο πράγμα απ' όλα το οποίο είναι τα timed exclusives. Τα οποία τα κάνανε ξεκάθαρα λόγω θέσης στην αγορά. Τώρα που το αυγό σπρώχνεται απαλά και σταθερά, μια χαρά καίνε τα δις. Πάει το virtuous cycle :D

δεν μιλησα για καλη sony, προφανως και αυτοι αποσκοπουν στο κερδος. ειδαμε οτι και καποιες συμφωνιες για timed exclusives πολλες φορες γινονται για να προστατευτουν απο αλλες κινησεις, οπως εγινε με το deathloop και το ghostwire tokyo. Ομως ετσι και αλλιως τα θελει τα exclusives η sony, απλα λεω οτι δεν μπηκε ποτε στη διαδικασια να αγορασει καποιο publisher για να το πετυχει αυτο. 

@malthador αυτο που παραγνωριζεις ειναι οτι η σονι εχει ηδη τα εσοδα απο συνδρομητικη υπηρεσια, χωρις να εχει τα παιχνιδια της μεσα.(το plus οπως το ξεραμε). 

Το συνδρομητικο μοντελο για μια εταιρεια με τα εσοδα της sony απο τα ποσοστα σε πωλησεις software τριτων δε βγαζει κανενα νοημα, περα απο την εκμεταλλευση παιχνιδιων που μετα τα πρωτα χρονια της κυκλοφοριας τους, ετσι και αλλιως σταματουν να φερνουν εσοδα.

επισης π.χ. για τη santa monica, πολλοι απο τους developers δεν εργαζονται μονο σε ενα παιχνιδι. Ιδιως τα πρωτα χρονια της παραγωγης ενος παιχνιδιου και ειναι ηδη γνωστο π.χ. οτι εχουν και το νεο ip του balrog σε παραλληλη αναπτυξη και εχουν λειτουργησει υποστηρικτικα σε αλλα projects, τριτων.

Επεξ/σία από xavier
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gRim είπε

Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει/είχε μόνο η Sony timed exclusives πχ The Medium, Stalker 2, Yakuza like a dragon, Tetris effect connected, Warhammer 40K Darktide, Rise of The Tomb Raider κτλ

 

1 ώρα πριν, stevenfins είπε

Ευτυχώς η MS δεν κάνει τέτοια πράγματα...

https://www.ign.com/articles/stalker-2-will-be-exclusive-to-xbox-for-three-months

(Ίδια σ**** κάνουν όλες)

Αυτό λεμε. Όπλισε τα φράγκα η MS τώρα και κάνει ακριβώς ότι έκανε η Sony, επί 10 γιατι τόσο καιρό τους πήγανε βίτσα. Ε τώρα, σιγά σιγά που βγαίνουν τα πορτοφόλια, ε τώρα θα αρχίσει και η Sony να σταματάει τα grass fed grass finished practices, θα σταματήσει τα virtuous circles και θα πληρώσει όπως όλοι οι υπόλοιποι τόσα χρόνια

18 λεπτά πριν, xavier είπε

δεν μιλησα για καλη sony, προφανως και αυτοι αποσκοπουν στο κερδος. ειδαμε οτι και καποιες συμφωνιες για timed exclusives πολλες φορες γινονται για να προστατευτουν απο αλλες κινησεις, οπως εγινε με το deathloop και το ghostwire tokyo. Ομως ετσι και αλλιως τα θελει τα exclusives η sony, απλα λεω οτι δεν μπηκε ποτε στη διαδικασια να αγορασει καποιο publisher για να το πετυχει αυτο. 

Δεν μπήκε γιατί δεν χρειάστηκε. Έδινε το 1/100 των χρημάτων, έκλεινε exclusive 1 χρόνο και έκλεβε τα games από τον υπόλοιπο gaming χώρο. Τώρα, για να κλείσει timed exclusive θέλει τα 10πλασια όταν η MS ανεβαίνει με τους ρυθμούς που ανεβαίνει σε market share και έχει έτοιμα τα φράγκα non stop. Τώρα θα φανεί αν όντως έχουν ποιότητα η θα συνεχίσουν να παραπατανε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...