Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, xavier είπε

δεν μπορεις

Μια ερώτηση ακόμα αν γνωρίζεις..είχα νοικιάσει το ghost of Tsushima και το έχω ακομα εγκατεστημένο στην κονσόλα αλλά εχω επιστρέψει το δισκάκι..μου βγάζει επιλογή στη δεξιά μεριά αναβάθμιση σε directors cut με 20€…αν εγώ το αγορασω θα μπορώ να το παίξω;;δλδ θα μπυ κατεβάσει το παιχνίδι ολόκληρο ή θα μπυ πετάει βάλτε το δισκάκι;;ρωτάω γτ αν γίνετε έτσι μην πάω να δίνω δίπλα λεφτά για να το πάρω retail.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, kjtzemis είπε

Μια ερώτηση ακόμα αν γνωρίζεις..είχα νοικιάσει το ghost of Tsushima και το έχω ακομα εγκατεστημένο στην κονσόλα αλλά εχω επιστρέψει το δισκάκι..μου βγάζει επιλογή στη δεξιά μεριά αναβάθμιση σε directors cut με 20€…αν εγώ το αγορασω θα μπορώ να το παίξω;;δλδ θα μπυ κατεβάσει το παιχνίδι ολόκληρο ή θα μπυ πετάει βάλτε το δισκάκι;;ρωτάω γτ αν γίνετε έτσι μην πάω να δίνω δίπλα λεφτά για να το πάρω retail.

Θα πρεπει να βάζεις πάντα μέσα στο PlayStation το δισκάκι του παιχνιδιού για το ps4 για να παίζεις το directors cut  (αφού κάνεις την αναβάθμιση προφανώς). 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικη αποψη, δεν ειναι καλο ολο αυτο που γινεται. Φυσικα δεν μπορουμε να κανουμε κατι.

Η sony παιζει ταμπουρι και γνωριζοντας την αγορα κανει vfm αγορες, σε συνεργατες που θα της δωσουν τεχνογνωσια και microsoft αγοραζει οτι εν δυναμει θα μπορουσαν να αγορασουν οι Tencent, Amazon, Google, iphone αν ηθελαν να μπουν στην μπιζνα.

Ασχετο. Ξαναδιαβαζω: "sony παρε την μια, sony αγορασε την αλλη". Σε αυτο το παιχνιδι η sony δεν μπορει να μπει. Η εξαγορα της Μπαντζι κοστισε περιπου τα μισα απο αυτα της Bethesda και το 1/20 απο αυτα της Activision και ξεκαθαρισαν απο την πρωτη μερα πως τα παιχνιδια θα συνεχισουν να τα κανουν multiplatform. Προφανως γιατι θελουν καποια στιγμη να κανουν αποσβεση.

Επισης, εταιρειες που πανε καλα και πουλανε σαν τρελες, δεν αγοραζονται στην χρηματιστηριακη τους αξια, αλλα σε οτι ζητουν αυτοι που την εχουν. Τα ακολουθα νουμερα ειναι τυχαια και ουτε ειμαι ειδικος, αλλα αν πχ η ΕΑ εχει αξια 20 δις και ετησια κερδη μισο δις, χωρις μεγαλα χρεη, δεν καιγονται να πουλησουν, εκτος αν τους δωσεις πολλα παραπανω απο την αξια τους.

Σε καθε περιπτωση, σορυ guys αλλα το θεμα δεν ειναι να εξαγορασει η Sony την Take 2 πχ και να βγαζει τα RDR μονο στην πλατφορμα της. Αν ειναι να εχει exclusives, αυτο που μας βολευει ειναι να φτιαχνει καινουργια παιχνιδια και οχι να "κοβει" ηδη υπαρχοντα απο τους ανταγωνιστες.

Εκτος αν το βλεπουμε σαν μπαλα, οποτε παω πασο και καταλαβαινω οσους ειναι "οπαδοι". Κι εγω πανηγυριζα οταν πηραμε τον Νικοπολιδη και τον Σπανουλη απο τον παναθηναικο.

Επεξ/σία από Brazhlias
  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Twisted_Metal είπε

Τόση κουβέντα για τα... "unplayable" 30 καρέ (πιο πάνω ειπώθηκε πως το U4  σχεδόν δεν παίζεται. Παναγια μου δλδ) και εν τω μεταξύ παίζουμε παιχνίδια σε 20,30 και 60fps εδώ και 30 χρόνια. Και παραπάνω δηλαδή. Από την εποχή του Atari και του NES.

 

πω πω ελιτισμός

Καταλαβα τι θες να πεις αλλα το αστειο ειναι οτι τα παιχνιδια στο NES και Atari τρεχανε εν δυναμει στα 60fps 😋. To "unplayable" ειναι οταν εχεις συνηθισει σε 60 καρε και κανεις τραμπα μεταξυ 30 και 60 συνεχεια, εκει φαινεται η διαφορα. Αν καποιος παιζει συνεχεια σε 30 εν τελει θα το συνηθισει.

9 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Χθες τελειωσα το Jedi Fallen Order. Τι παιχνιδαρα ηταν αυτη?

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ειδικα το τελος μου αρεσε αρκετα. Το γεγονος οτι ειχε αρκετα cinematics μετα την αφιξη στον Dathomir. Και προφανως το τελος με τον Darth Vader. Βασικα θα ηθελα λιγο παραπανω διαρκεια σε αυτο το κομματι. 

 

Ηταν δικαιο και εγινε πραξη

image.png.e04ce26acf935e0f0c8b7fc6cfc79be6.png

 

🥲

Μέχρι τότε, playstationdiscord app (Google it) 

Ωραιο παιχνιδι αλλα θα μπορουσε να βελτιωθει σε αρκετους τομεις. Ελπιζω το 2ο να δωσει αυτο το κατι παραπανω!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφήνοντας στην άκρη την συζήτηση για consolidation της αγορας, μονοπώλια κλπ που οπως σε κάθε μικρή ή μεγάλη εξαγορά είναι ενα προφανες άγχος, η κίνηση της Sony ήταν παρα πολυ χρήσιμη για την εταιρία. Με την MS να έχει στα χερια του 343, Machine Games, ID και Treyarch/Raven/Infinity Ward/Sledgehammer, η Bungie ήταν στην ουσία η μόνη ελεύθερη εταιρία που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί σε εμπειρία και budget αυτες. Η άλλη ηταν η Dice αλλα αυτη δεν εβγαινε με τιποτα απο την EA, οπότε η κίνηση της Sony ηταν πάρα πολυ σωστή. Η εταιρία υπέφερε σοβαρά από έλειψη οποιουδήποτε σοβαρού exclusive FPS σε ολη τη προηγούμενη γενια, εκμεταλευόμενη ειδικες σπέσιαλ συμφωνίες με CoD, Destiny αλλα και εχοντας ολα τα multiplatforms. Xανοντας Doom, Quake, Wolfenstein κ βλεποντας κ την επιτυχία του νεου Halo, σιγουρα ειδε οτι ειχε κενο πλεον, κενο που θα γινει πολυ μεγαλυτερο αν περασει η εξαγορα της Activision και χασει κ τα CoD. Οπότε ναι, πολυ καλή κίνηση από την Sony που έβαλε στην ομάδα της εναν από τους καλύτερους FPS devs όλων των εποχων και αγορά εφάμιλλη σε ποιότητα με την εξαγορα της ID από την MS. To οφελος δε, ειναι ακόμα μεγαλύτερο γιατι η Sony ειχε μείνει πίσω πολυ και στο θεμα multiplayer αλλά και GAAS games σε σχεση με τον ανταγωνισμό και η Bungie εχει πλεον 10+ χρονια εμπειρία, έχοντας στην ουσία ξεκινήσει τη μεγάλη μοδα των GAAS οπότε θα δώσει στη Sony νέες δυνατότητες. Οπως καθε εξαγορα, μακροπρόθεσμα μπορούν όλα να μας βγουν στραβα. Μεσοπρόθεσμα από την άλλη, για την Sony αλλά και για τον σκληρότερο ανταγωνισμο, βλέπω πολύ όφελος. Είναι πάντως σουρεαλιστικο να βλέπεις Crash στην MS και Bungie στην Sony :P

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Χθες τελειωσα το Jedi Fallen Order. Τι παιχνιδαρα ηταν αυτη?

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ειδικα το τελος μου αρεσε αρκετα. Το γεγονος οτι ειχε αρκετα cinematics μετα την αφιξη στον Dathomir. Και προφανως το τελος με τον Darth Vader. Βασικα θα ηθελα λιγο παραπανω διαρκεια σε αυτο το κομματι. 

 

Ηταν δικαιο και εγινε πραξη

image.png.e04ce26acf935e0f0c8b7fc6cfc79be6.png

 

🥲

Μέχρι τότε, playstationdiscord app (Google it) 

Spoiler

Εμένα πάλι όταν τελείωσε μου άφησε σαν συναίσθημα ένα... κενό. Γραφικάρες, ωραία κίνηση των χαρακτήρων, ποικιλία περιβάλλοντος, εχθρών κλτ αλλά από story, nope. Δεν δέθηκα ποτέ με κανέναν χαρακτήρα. Ούτε η ιστορία με άγγιξε. Σεναριακά υπήρχαν κενά και ο κόσμος μου φάνηκε νεκρός. Λίγοι χαρακτήρες και πολύ μικρή συναναστροφή μαζί τους. Οι αναβαθμίσεις μόνο αισθητικές και όσον αφορά τον παίκτη ξεκλείδωμα απλά δυνατοτήτων. Δεν ξέρω, θα το ήθελα περισσότερο σε φάση Mass Effect.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

Αφήνοντας στην άκρη την συζήτηση για consolidation της αγορας, μονοπώλια κλπ που οπως σε κάθε μικρή ή μεγάλη εξαγορά είναι ενα προφανες άγχος, η κίνηση της Sony ήταν παρα πολυ χρήσιμη για την εταιρία. Με την MS να έχει στα χερια του 343, Machine Games, ID και Treyarch/Raven/Infinity Ward/Sledgehammer, η Bungie ήταν στην ουσία η μόνη ελεύθερη εταιρία που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί σε εμπειρία και budget αυτες. Η άλλη ηταν η Dice αλλα αυτη δεν εβγαινε με τιποτα απο την EA, οπότε η κίνηση της Sony ηταν πάρα πολυ σωστή. Η εταιρία υπέφερε σοβαρά από έλειψη οποιουδήποτε σοβαρού exclusive FPS σε ολη τη προηγούμενη γενια, εκμεταλευόμενη ειδικες σπέσιαλ συμφωνίες με CoD, Destiny αλλα και εχοντας ολα τα multiplatforms. Xανοντας Doom, Quake, Wolfenstein κ βλεποντας κ την επιτυχία του νεου Halo, σιγουρα ειδε οτι ειχε κενο πλεον, κενο που θα γινει πολυ μεγαλυτερο αν περασει η εξαγορα της Activision και χασει κ τα CoD. Οπότε ναι, πολυ καλή κίνηση από την Sony που έβαλε στην ομάδα της εναν από τους καλύτερους FPS devs όλων των εποχων και αγορά εφάμιλλη σε ποιότητα με την εξαγορα της ID από την MS. To οφελος δε, ειναι ακόμα μεγαλύτερο γιατι η Sony ειχε μείνει πίσω πολυ και στο θεμα multiplayer αλλά και GAAS games σε σχεση με τον ανταγωνισμό και η Bungie εχει πλεον 10+ χρονια εμπειρία, έχοντας στην ουσία ξεκινήσει τη μεγάλη μοδα των GAAS οπότε θα δώσει στη Sony νέες δυνατότητες. Οπως καθε εξαγορα, μακροπρόθεσμα μπορούν όλα να μας βγουν στραβα. Μεσοπρόθεσμα από την άλλη, για την Sony αλλά και για τον σκληρότερο ανταγωνισμο, βλέπω πολύ όφελος. Είναι πάντως σουρεαλιστικο να βλέπεις Crash στην MS και Bungie στην Sony :P

Η Bungie λέγεται ότι έχει υπό ανάπτυξη νέα IP εδώ και κάποιους μήνες οπότε πιθανόν -ξέχωρα από το Destiny- να δούμε νέο fps/3rd person από την εταιρεία, αποκλειστικά για τη Sony. Γενικά ανοίγονται πολλοί δρόμοι στη Sony καθώς η Bungie μπορεί να μην έχει τη... χρηματιστηριακή αξία της Activision αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο studio με πολλά χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και ανάπτυξη multiplayer τίτλων και fps.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, -WISE- είπε

Η Bungie λέγεται ότι έχει υπό ανάπτυξη νέα IP εδώ και κάποιους μήνες οπότε πιθανόν -ξέχωρα από το Destiny- να δούμε νέο fps/3rd person από την εταιρεία, αποκλειστικά για τη Sony. Γενικά ανοίγονται πολλοί δρόμοι στη Sony καθώς η Bungie μπορεί να μην έχει τη... χρηματιστηριακή αξία της Activision αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο studio με πολλά χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και ανάπτυξη multiplayer τίτλων και fps.

 

Μάλλον θα τα κρατήσουν multiplatform τα απ' ότι λένε όλα. Η αξία είναι οτι είναι το μόνο διάσημο FPS στούντιο μεγάλου βεληνεκούς που δεν ανήκει στον ανταγωνισμό πλέον. Πιο πολύ συμφωνώ με το 2o point σου γιατί η Sony θα χρειαστεί την τεχνογνωσία τους σε καμιά 5-6 multiplayer gaas games που έχουν στα σκαριά και μάλλον ζοριζονται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά γελάω με κάποιους που νομίζουν ότι το Halo IP ανήκει ακόμα στην Bungie και μάλιστα περιμένουν να γίνει και PS exclusive :D

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Skywalker333 είπε

Αφήνοντας στην άκρη την συζήτηση για consolidation της αγορας, μονοπώλια κλπ που οπως σε κάθε μικρή ή μεγάλη εξαγορά είναι ενα προφανες άγχος, η κίνηση της Sony ήταν παρα πολυ χρήσιμη για την εταιρία. Με την MS να έχει στα χερια του 343, Machine Games, ID και Treyarch/Raven/Infinity Ward/Sledgehammer, η Bungie ήταν στην ουσία η μόνη ελεύθερη εταιρία που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί σε εμπειρία και budget αυτες. Η άλλη ηταν η Dice αλλα αυτη δεν εβγαινε με τιποτα απο την EA, οπότε η κίνηση της Sony ηταν πάρα πολυ σωστή. Η εταιρία υπέφερε σοβαρά από έλειψη οποιουδήποτε σοβαρού exclusive FPS σε ολη τη προηγούμενη γενια, εκμεταλευόμενη ειδικες σπέσιαλ συμφωνίες με CoD, Destiny αλλα και εχοντας ολα τα multiplatforms. Xανοντας Doom, Quake, Wolfenstein κ βλεποντας κ την επιτυχία του νεου Halo, σιγουρα ειδε οτι ειχε κενο πλεον, κενο που θα γινει πολυ μεγαλυτερο αν περασει η εξαγορα της Activision και χασει κ τα CoD. Οπότε ναι, πολυ καλή κίνηση από την Sony που έβαλε στην ομάδα της εναν από τους καλύτερους FPS devs όλων των εποχων και αγορά εφάμιλλη σε ποιότητα με την εξαγορα της ID από την MS. To οφελος δε, ειναι ακόμα μεγαλύτερο γιατι η Sony ειχε μείνει πίσω πολυ και στο θεμα multiplayer αλλά και GAAS games σε σχεση με τον ανταγωνισμό και η Bungie εχει πλεον 10+ χρονια εμπειρία, έχοντας στην ουσία ξεκινήσει τη μεγάλη μοδα των GAAS οπότε θα δώσει στη Sony νέες δυνατότητες. Οπως καθε εξαγορα, μακροπρόθεσμα μπορούν όλα να μας βγουν στραβα. Μεσοπρόθεσμα από την άλλη, για την Sony αλλά και για τον σκληρότερο ανταγωνισμο, βλέπω πολύ όφελος. Είναι πάντως σουρεαλιστικο να βλέπεις Crash στην MS και Bungie στην Sony :P

Είχαμε δει banzo kazooie  και conker στο παρελθόν στο xbox, ενώ κάτι παρόμοιο θα μπορούσες να πεις για το oddworld. Γενικά δε νομίζω ότι πάει καλά αυτό. Κάθε κονσόλα έχει το κοινό της. Ιδια brands μπορεί να έχουν διαφορετική επιτυχία, μόνο και μόνο επειδή απευθύνονται στο σωστό κοινό. Ας πούμε πιστεύω ότι το sunset overdrive στο playstation θα είχε καλύτερη τύχη.

Τα ip's από μόνα τους δε λένε πολλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xavier είπε

Είχαμε δει banzo kazooie  και conker στο παρελθόν στο xbox, ενώ κάτι παρόμοιο θα μπορούσες να πεις για το oddworld. Γενικά δε νομίζω ότι πάει καλά αυτό. Κάθε κονσόλα έχει το κοινό της. Ιδια brands μπορεί να έχουν διαφορετική επιτυχία, μόνο και μόνο επειδή απευθύνονται στο σωστό κοινό. Ας πούμε πιστεύω ότι το sunset overdrive στο playstation θα είχε καλύτερη τύχη.

Τα ip's από μόνα τους δε λένε πολλά.

προφανως δε λενε πολλα τα ips από μονα τους, ο σχολιασμός μου ειναι στο οτι βλέπουμε ξαφνικα την μεγάλη μασκότ του PS1 να ειναι πλέον στην MS ή την εταιρία που εφτιαξε την μεγαλη μασκοτ του Xbox (Master Chief) να ειναι πλέον στην Sony. Σουρεαλιστικο εντελως!

Απο εκει κ περα, προφανως ολα θα κριθούν στα παιχνίδια και οχι στο παρελθον τους.

 

υγ: Τεραστιος παιχνιδαρος το Conker του Xbox, να μια σειρα που θα ηθελα πολυ να ξαναδω με σοβαρο budget.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα υπάρχει κ συνέχεια.....

 

https://www.gamesindustry.biz/articles/2022-01-31-playstation-bungie-will-considerably-accelerate-our-journey-with-multiplatform-live-service-games

Επεξ/σία από ilias78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Live service games & GAAS και εμείς ζητωκραυγάζουμε ένθεν και ένθεν. Μπράβο τους που μας κάνανε αγελάδες τους με την ευχή μας. Εκεί βασίζεται το game pass και εκεί θα πάει και ο Σπάρτακος και σε λίγο θα αναπολούμε Uncharted και condemned criminal origins και θα αναρωτιόμαστε τι έγινε ...

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι η Sony, όπως φαίνεται και από τις κυκλοφορίες για PC (δηλαδή θα έβγαζε το Destiny 3 πχ από τα PC;;εξαιρετικά απίθανο) αλλά και από το MLB the show 2022 (που πάλι μπαίνει game pass ενώ είναι από Sony Studios) θέλει να αφήσει πίσω της (σε μερικά multiplayer ips τα single παίζει ακόμα με ένα ποσοστό 50-50) την αποκλειστικότητα.

Αυτό φυσικά είναι πολύ καλό πλέον για όλους καθώς και η Sony αυξάνει τα έσοδα και οι καταναλωτές έχουν την επιλογή για το που θα παίξουν (μην ξεχνάμε και το crossplatform που πλέον το παίρνουμε ως δεδομένο αλλά δεν ήταν πάντα ειδικά από Sony).

Αφού έτσι και αλλιώς όπως πάει, σε λίγα χρόνια(και αν η γενιά κρατήσει παραπάνω από 7 χρόνια-όπως μου φαίνεται θα γίνει λόγω και των καθυστερήσεων) θεωρώ ότι η Sony θα έχει μπει με hardware σε όλο το market pool που μπορεί(αφού οι έρευνες δείχνουν ότι μεγάλωσε μεν, αλλά δεν είναι για τις κονσόλες και το PC αλλά πάνω από το 50% είναι για smartphones). Εγώ δε θεωρώ καθόλου απίθανο να έχουν όλοι οι classic console gamers (και όσοι είναι mid-low pc gamers λόγω τιμών στις κάρτες) και τις 2 (λογικά και τις 3 αλλά το switch είναι άλλη φιλοσοφία) πλατφόρμες.

Επομένως θα στοχέυσει, τα κενά που έχει μεταξύ των κυκλοφοριών της να τα "γεμίζει" με κέρδη από gaas multiplayer games.Θεωρώ ότι από το ps4 είχε την εικόνα ότι δε βγαίνουν τόσο καλά αποτελέσματα με 2 (βαριά 3) single player τίτλους καθώς το reach της σε κονσόλες ήταν 120 εκ. ενώ ο μέσος όρος πωλήσεων των games ανά έτος βγάινει περίπου 1,5 game,(έχω διαβάσει χωρίς να μπορώ να το εξακριβώσω αλλά και δε νομίζω να βγαίνει έυκολα αυτό το στατιστικό ότι πούλησε σύνολο 1,5 δις software δηλαδή διά 120 εκ. κονσόλες 12,5 ανά κονσόλα σε βάθος από το 2013-2022 άρα 1,5 περιπου) και φαίνεται και από το τα exclusive (αν ισχύει βέβαια αυτός ο όρος για αυτή τη γενιά γιατί xbox είχαν οι μισοί) που μέσος όρος είναι ακόμα χαμηλότερος.Και να μην υπολογίσουμε ότι μερικά αγοράζονταν σε τιμή χώμα (τύπου classics 20€ ή και ακόμα χαμηλότερα που παίζουν μερικά). Ενώ αντίθετα από multiplayer (και ας μη γελιόμαστε κυρίως από f2p games) έστω και με 30% cut που έχει βγαίνουν υπέρογκα τα ποσά.Έχει αποδειχτει πλέον ότι το developing ενός ΑΑΑ single player game θέλει και υπέρογκα ποσά και πολλά χρόνια.Γιατί επομένως να μην πάει να πάρει μερίδιο και από διάφορα τέτοια.

Πιστεύω στο μέλλον θα βγάλει και σε smartphones κάποια games (εδώ το έκανε η Nintendo που είναι ο ορισμός της οπισθοδρομικής εταιρείας).Και καλά θα κάνει για να συνεχίσει να ρίχνει και χρήματα στην παραγωγή διαφόρων ips. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, chncynic είπε

Μάλλον θα τα κρατήσουν multiplatform τα απ' ότι λένε όλα. Η αξία είναι οτι είναι το μόνο διάσημο FPS στούντιο μεγάλου βεληνεκούς που δεν ανήκει στον ανταγωνισμό πλέον. Πιο πολύ συμφωνώ με το 2o point σου γιατί η Sony θα χρειαστεί την τεχνογνωσία τους σε καμιά 5-6 multiplayer gaas games που έχουν στα σκαριά και μάλλον ζοριζονται

Νομίζω ότι είπες την λέξη κλειδί: τεχνογνωσία. Ας συνδυάσουμε αυτήν την λέξη με τις φήμες / ειδήσεις περί ΑΑΑ multiplayer από πρωτοκλασάτο στούντιο της Sony. Η τεχνογνωσία ήταν και ο λόγος αγοράς του στούντιο nixxes. Φαίνεται ότι η Sony σχεδιάζει να απλωθεί περαιτέρω και της λείπει η τεχνογνωσία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...