Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, chncynic είπε

Δεν νομίζω ότι η Ubisoft δεν ξέρει. Απλά είναι πολύ πιο επικερδές να κάνει οριακά ένα reskin :) μακαρι όμως

Μπα δε νομίζω ότι ξέρουν. Πολλές εταιρίες κάνουν re-skin σε κάτι που όμως είναι απολαυστικό. Ακόμη και η FromSoftware εν μέρη re-skins κάνει.

Έλλειψη ταλέντου έχουν εκεί στη Ubisoft και δε μπορούν να δημιουργήσουν κάτι καλό ώστε μετά τα reskins να είναι αντίστοιχα καλά και ας έχουν λιγότερο hype λόγω του re-skin.

Το να μη μπορούν να έχουν καλό pacing στην ιστορία με normal διάρκεια, να γεμίζουν ένα τεράστιο χάρτη με άπειρα άσκοπα bullets, το σύστημα μάχης τους να είναι bland του κερατά κτλ κτλ. νομίζω μαρτυράει την έλλειψη ταλέντου. Και κάνουν το ίδιο τόσο στα Farcry όσο και στα AC.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή την περίοδο παίζω κι εγώ το GoT director's cut και είμαι ακόμα Act 1. Κι εμένα δεν με έχει τρελάνει μέχρι τώρα να πω την αλήθεια και νομίζω φταίει σε μεγάλο βαθμό το OCD μου που δεν αφήνω κανένα σημείο ανεξερεύνητο και κοιτάω να μαζεύω τα πάντα μέχρι να πάω στην αποστολή μου και χάνεται ο ρυθμός. Μέχρι τώρα τα μικρά side quest μου φαίνονται βαρετά πάντως και σκοπεύω από δω και πέρα να συγκεντρωθώ στις αποστολές και από side quests μόνο όσα έχουν να κάνουν με companions ή για να αποκτήσω νέες δυνατότητες/στολές κτλ (αυτά τα μπλε). 
Κατά τα άλλα οι μάχες απολαυστικές όπως και η ιστορία. Δεν έχω συναντήσω το παραμικρό bug μέχρι τώρα  και μου αρέσει που μπορώ να κινούμαι στον χάρτη πολύ εύκολα (παντού σημεία για fast travel το οποίο είναι στιγμιαίο). 

Assasins Creed πάντως δεν θα το έλεγα. Με τα συγκεκριμένα παιχνίδια έχω να ασχοληθώ από το Syndicate. Δοκίμασα Origins και Odyssey και μου ήταν αδύνατο να αφιερώσω πάνω από μία ώρα. Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω το Valhalla. 
 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Μπα δε νομίζω ότι ξέρουν. Πολλές εταιρίες κάνουν re-skin σε κάτι που όμως είναι απολαυστικό. Ακόμη και η FromSoftware εν μέρη re-skins κάνει.

Έλλειψη ταλέντου έχουν εκεί στη Ubisoft και δε μπορούν να δημιουργήσουν κάτι καλό ώστε μετά τα reskins να είναι αντίστοιχα καλά και ας έχουν λιγότερο hype λόγω του re-skin.

Το να μη μπορούν να έχουν καλό pacing στην ιστορία με normal διάρκεια, να γεμίζουν ένα τεράστιο χάρτη με άπειρα άσκοπα bullets, το σύστημα μάχης τους να είναι bland του κερατά κτλ κτλ. νομίζω μαρτυράει την έλλειψη ταλέντου. Και κάνουν το ίδιο τόσο στα Farcry όσο και στα AC.

Γενικά δεν έχω την άποψη ότι εταιρίες τέτοιου βεληνεκούς που έχουν ας πούμε splinter cell IPs και top level dev δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι καλό. Προσωπικά πιστεύω ότι αν το πρόβλημα ήταν το narrative και το pacing που αναφέρεις, θα προσλάμβαναν 5-6 άτομα να το κάνουν. Τόσα χρειάζονται Χ - τα άλλα είναι art+dev. Νομίζω ότι απλά πουλάνε και δεν έχουν λόγο για το κάτι παραπάνω. Θαρρώ όπως και τα cod.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chncynic είπε

Γενικά δεν έχω την άποψη ότι εταιρίες τέτοιου βεληνεκούς που έχουν ας πούμε splinter cell IPs και top level dev δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι καλό. Προσωπικά πιστεύω ότι αν το πρόβλημα ήταν το narrative και το pacing που αναφέρεις, θα προσλάμβαναν 5-6 άτομα να το κάνουν. Τόσα χρειάζονται Χ - τα άλλα είναι art+dev. Νομίζω ότι απλά πουλάνε και δεν έχουν λόγο για το κάτι παραπάνω. Θαρρώ όπως και τα cod.

Τι να σου πω. Είναι μεγάλες παραγωγές και ρίχνουν αρκετά λεφτά ακόμη και αν θεωρείται re-skin. Δε μπορώ να φανταστώ ότι μπορούν να φτιάξουν παιχνίδι 90άρι+metacritic και από επιλογή τους φτιάχνουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ 80άρια "καλούτσικα" παιχνίδια.

Θεωρώ ότι με αρκετούς πόρους είναι εύκολο να φτάσεις στο 8/10. Για παραπάνω θέλει ταλέντο.

Το ότι πουλάνε ήδη αρκετά οπότε δε νιώθουν πίεση ισχύει. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι αν νιώθαν πίεση θα παρέδιδαν ντε και καλά αριστουργήματα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Τι να σου πω. Είναι μεγάλες παραγωγές και ρίχνουν αρκετά λεφτά ακόμη και αν θεωρείται re-skin. Δε μπορώ να φανταστώ ότι μπορούν να φτιάξουν παιχνίδι 90άρι+metacritic και από επιλογή τους φτιάχνουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ 80άρια "καλούτσικα" παιχνίδια.

Θεωρώ ότι με αρκετούς πόρους είναι εύκολο να φτάσεις στο 8/10. Για παραπάνω θέλει ταλέντο.

Το ότι πουλάνε ήδη αρκετά οπότε δε νιώθουν πίεση ισχύει. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι αν νιώθαν πίεση θα παρέδιδαν ντε και καλά αριστουργήματα.

Κι όμως παίζει να είναι πιο ελκυστικό στους επενδυτές ένα 80αρι δίχως ρίσκο από ενα 90αρι με ρίσκο. Επίσης από άποψη παραγωγής, χρειάζεται 2 χρόνια το reskin,4 η καινούρια παραγωγή.

Τεσπά το πρόβλημα είναι ότι λόγω οικονομικών έχουν γίνει όλοι one trick pony, εκτός της EA που τελευταία βγάζει κάνενα bold παιχνιδάκι π.χ. it takes two.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, chncynic είπε

Τεσπά το πρόβλημα είναι ότι λόγω οικονομικών έχουν γίνει όλοι one trick pony, εκτός της EA που τελευταία βγάζει κάνενα bold παιχνιδάκι π.χ. it takes two.

Εν τω μεταξύ το πληκτρολόγιο των developers στην ΕΑ είναι κάπως έτσι:

27587229-keyboard-with-three-buttons-ctr

 

Σόρρυ αλλά δε μπορούσα να το αφήσω να περάσει.

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Εν τω μεταξύ το πληκτρολόγιο των developers στην ΕΑ είναι κάπως έτσι:

27587229-keyboard-with-three-buttons-ctr

 

Σόρρυ αλλά δε μπορούσα να το αφήσω να περάσει.

Σωστός 😂

Δημοσ.

Έχοντας γράψει πλέον αρκετές ώρες gameplay στο Days Gone, λυπάμαι ειλικρινά που δεν έδωσε τελικά η Sony το πράσινο φως για μια συνέχεια του γιατί δεν είναι άσχημο παιχνίδι, έχει τόση όση ποιότητα χρειάζεται και ενδιαφέρον όσο εξελίσσεται η ιστορία του ώστε να σε τραβήξει μέχρι το τέλος και γιατί όχι και σε ένα δεύτερο κεφάλαιο. Οι παίκτες το λάτρεψαν, οι κριτικοί όμως όχι, ίσως έπεσε θύμα του πολύ καλού Last of Us γιατί έχει ανάλογη θεματολογία και gameplay. Μακάρι κάποια στιγμή στο μέλλον να συνεχιστεί. Δεν είναι ανάγκη όλα τα παιχνίδια να πάρουν 8+ βαθμολογία στο metacritic για να φτάσουν στον καταναλωτή.

  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, music_lover είπε

Έχοντας γράψει πλέον αρκετές ώρες gameplay στο Days Gone, λυπάμαι ειλικρινά που δεν έδωσε τελικά η Sony το πράσινο φως για μια συνέχεια του γιατί δεν είναι άσχημο παιχνίδι, έχει τόση όση ποιότητα χρειάζεται και ενδιαφέρον όσο εξελίσσεται η ιστορία του ώστε να σε τραβήξει μέχρι το τέλος και γιατί όχι και σε ένα δεύτερο κεφάλαιο. Οι παίκτες το λάτρεψαν, οι κριτικοί όμως όχι, ίσως έπεσε θύμα του πολύ καλού Last of Us γιατί έχει ανάλογη θεματολογία και gameplay. Μακάρι κάποια στιγμή στο μέλλον να συνεχιστεί. Δεν είναι ανάγκη όλα τα παιχνίδια να πάρουν 8+ βαθμολογία στο metacritic για να φτάσουν στον καταναλωτή.

Το παιχνίδι όταν κυκλοφόρησε είχε πολλά θέματα, τα frame drops και τα stutters πήγαιναν σύννεφο, έπεφτε μέχρι και τα 15fps στο ps4. Μην κοιτάς τώρα που έστρωσε μετά από πολλά pach και που το ps5 το τρέχει με brute force. Όταν είχε κυκλοφορήσει απλά δεν στάθηκε στα υψηλά standards ποιότητας που ήθελε η Sony.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Saloufas είπε

Το παιχνίδι όταν κυκλοφόρησε είχε πολλά θέματα, τα frame drops και τα stutters πήγαιναν σύννεφο, έπεφτε μέχρι και τα 15fps στο ps4. Μην κοιτάς τώρα που έστρωσε μετά από πολλά pach και που το ps5 το τρέχει με brute force. Όταν είχε κυκλοφορήσει απλά δεν στάθηκε στα υψηλά standards ποιότητας που ήθελε η Sony.

Στην πορεία όμως φαίνεται πως έστρωσε, συνάντησα ελάχιστα bugs ή glitches, πήρε και ένα patch για PS5 και τρέχει νεράκι. Μέχρι σήμερα κανείς δεν κατάλαβε με σιγουριά, γιατί η Sony το απέρριψε. Γράφτηκαν διάφορα ότι έχει εμμονή με τις κριτικές του metacritic, με τις παραγωγές AAA κτλ αλλά υπάρχουν ένα σωρό μέτρια παχνίδια στην πλατφόρμα της.

  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, music_lover είπε

Στην πορεία όμως φαίνεται πως έστρωσε, συνάντησα ελάχιστα bugs ή glitches, πήρε και ένα patch για PS5 και τρέχει νεράκι. Μέχρι σήμερα κανείς δεν κατάλαβε με σιγουριά, γιατί η Sony το απέρριψε. Γράφτηκαν διάφορα ότι έχει εμμονή με τις κριτικές του metacritic, με τις παραγωγές AAA κτλ αλλά υπάρχουν ένα σωρό μέτρια παχνίδια στην πλατφόρμα της.

Θα το τιμήσω και το Days Gone, μόλις κάνω τα πάντα στο GoT

  • Like 4
Δημοσ.

Από θόρυβο πως είναι ρε παιδιά? Στην απόλυτη ησυχία κ πηγαίνοντας κοντά στην κονσόλα, ακούγεται ένα ελαφρύ γουργουρητο. Έτσι ακούγεται?

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 19/1/2022 στις 10:52 ΜΜ, ilias78 είπε

Ξεχνάς κ το dying light 2 αρχές Φλεβάρη αν θυμάμαι καλά......

 

Πες με τρελό, αλλά ο συνδιασμός διαφορετικός faceplates μου αρέσει περισσοτερο απ'όλα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, music_lover είπε

Έχοντας γράψει πλέον αρκετές ώρες gameplay στο Days Gone, λυπάμαι ειλικρινά που δεν έδωσε τελικά η Sony το πράσινο φως για μια συνέχεια του γιατί δεν είναι άσχημο παιχνίδι, έχει τόση όση ποιότητα χρειάζεται και ενδιαφέρον όσο εξελίσσεται η ιστορία του ώστε να σε τραβήξει μέχρι το τέλος και γιατί όχι και σε ένα δεύτερο κεφάλαιο. Οι παίκτες το λάτρεψαν, οι κριτικοί όμως όχι, ίσως έπεσε θύμα του πολύ καλού Last of Us γιατί έχει ανάλογη θεματολογία και gameplay. Μακάρι κάποια στιγμή στο μέλλον να συνεχιστεί. Δεν είναι ανάγκη όλα τα παιχνίδια να πάρουν 8+ βαθμολογία στο metacritic για να φτάσουν στον καταναλωτή.

Πεστα άνθρωπε μου. +10000

Ηταν τιγκα στα bugs και τα glitches στο λανσάρισμα του και οι κριτικοί το πετσόκοψαν. Άκουσα την συνέντευξη των δημιουργών στον Jaffe.Ενώ ήταν γνωστά τα θέματα που είχε, η Sony δεν τους έδωσε έξτρα χρόνο ή περισσότερους πόρους για να το κάνουν polish…. όπως κάνει σε παιχνίδια που πιστεύει περισσότερο. 

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...