Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Malthador
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, ADHD είπε

Γιατι θέλετε "remakes" απο ενα κακο studio που καταστρέφει ότι αγγίζει?? 

Να εξηγήσω λίγο γιατί τους θεωρώ κακό studio.

Η bluepoint ειναι απλά make up artists παίρνουν ένα παιχνίδι πειράζουν τα assets και τίποτα παραπάνω, στο Demon's Souls που τυχαίνει να είναι ένα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια το πετσόκοψαν στην κυριολεξία. Πήραν τα μοντέλα και τα δυτικοποίησαν όσο μπορούσαν, έκαναν τα assets ένα κράμα diablo/mortal kombat/skyrim το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το original. Έκαναν το παιχνίδι πιο "cinematic" και φιλικό προς τη δύση χωρίς να πειράξουν η να φτιάξουν το παραμικρό όσον αφορά balance changes/bugs/exploits κλπ. Μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα εδώ.

1624980924031.jpg

Τέλος πάντων η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα remakes/remasters θέλουν το input των original dev, αυτό που κάνει η bluepoint είναι ένα πρόχειρο make over και τίποτα παραπάνω. Δεν θα ήθελα να ασχοληθεί ξανά με παιχνίδια που υπερ-αγαπάω.

Προσωπική άποψη καθαρά. 

Ειδικα τον Old King Allant τον κατεστρεψαν.

και το προσωπο του Wander (Colossus) ειναι χαλια στο remake. Γενικα στα προσωπα εχουν ενα θεμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

37 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αυτο που λες θα ηταν το πιο σωστο εαν ο original dev ηταν ικανος για κατι τετοιο(πχ Capcom/Resident evil).

Αλλα στην περιπτωση της FromSoftware και με βαση το πως αντιμετωπισαν τις προηγουμενες Dark Souls 1 και 2 remaster κυκλοφοριες(ή την αθλια υποστηριξη στο bloodborne),τοτε 10φορες καλυτερα αυτο που κανει η Bluepoint.

Τον οπτικο τομεα του Demons Souls που ειναι και launch τιτλος,παιζει να μην τον δουμε ποτε απο την FromSoftware σε σχεδον ολοκληρη την γενια(παρολο που στα παιχνιδια τους προφανως δεν μετρανε πανω απο ολα τα γραφικα).

H FROM δεν κανει remakes προτιμαει να φτιάχνει καινουργια παιχνίδια, άποψη μου καλά κάνει προς το παρόν διότι τίποτα δεν είναι τόσο outdated για να το δικαιολογεί, ένα τυπικό low effort remaster όπως έκανε στα 2 που αναφέρεις αρκεί δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω. Για εμένα ατμόσφαιρα/artstyle >>>> γραφικά, αν κάποιος κόπτεται τόσο για τον οπτικό τομέα το καταλαβαίνω να του αρέσει αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει και εν τελη μου χαλασε την αίσθηση που είχα απο το original.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ εννοούσα αν αξίζει να δώσω 100€ για τα ακουστικά ή πχ να πάω σε κάτι πιο οικονομικό και να το συνδυάσω με controller. 

Το λινκ που ποσταρες πολύ χρήσιμο αλλά δεν ξέρω κατα πόσο αυτά τα ακουστικά αποδίδουν καλά στο ps5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, tolis.illegal είπε

Οκ εννοούσα αν αξίζει να δώσω 100€ για τα ακουστικά ή πχ να πάω σε κάτι πιο οικονομικό και να το συνδυάσω με controller. 

Τα καλυτερα ακουστικα ως 60Ε και ως 100Ε. σιγουρα θα βρεις κατι να σου ταιριαζει. Γενικα ειναι οκ τα Pulse για low budget ασυρματο, αλλα στην ιδια τιμη μπορεις να βρεις καλυτερα ;) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά στο νήμα παιδιά. Παρέλαβα το ps5 χθες και δεν βρίσκω την επιλογή να κάνω το ps5 primary όπως είχα το ps4;; καταργηθηκε αυτό στα ps5 ή υπάρχει κάποια άλλη επιλογή που δε τη βρισκω; 

Επεξ/σία από Satzik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στο Team! Παίδες παρέλαβε κανείς εκτώς Αθηνών από Public console bundle με ratchet & Clank? για πέπμπτη-παρασκευή μου είπαν όπως και επίσης ότι ήρθαν αρκετά περισσότερες κονσόλες από τις παραγγελίες που είχαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ADHD είπε

Γιατι θέλετε "remakes" απο ενα κακο studio που καταστρέφει ότι αγγίζει?? 

Να εξηγήσω λίγο γιατί τους θεωρώ κακό studio.

Η bluepoint ειναι απλά make up artists παίρνουν ένα παιχνίδι πειράζουν τα assets και τίποτα παραπάνω, στο Demon's Souls που τυχαίνει να είναι ένα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια το πετσόκοψαν στην κυριολεξία. Πήραν τα μοντέλα και τα δυτικοποίησαν όσο μπορούσαν, έκαναν τα assets ένα κράμα diablo/mortal kombat/skyrim το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το original. Έκαναν το παιχνίδι πιο "cinematic" και φιλικό προς τη δύση χωρίς να πειράξουν η να φτιάξουν το παραμικρό όσον αφορά balance changes/bugs/exploits κλπ. Μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα εδώ.

1624980924031.jpg

Τέλος πάντων η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα remakes/remasters θέλουν το input των original dev, αυτό που κάνει η bluepoint είναι ένα πρόχειρο make over και τίποτα παραπάνω. Δεν θα ήθελα να ασχοληθεί ξανά με παιχνίδια που υπερ-αγαπάω.

Προσωπική άποψη καθαρά. 

Σέβομαι απόλυτα αυτό που λες καθώς είσαι hardcore fan της σειράς και όπως αναφέρεις υπεραγαπάς το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Ως άσχετος όμως με το Demon Souls είχα μια τελείως διαφορετική εμπειρία καθώς όλα αυτά που αναφέρεις ήταν ανέφικτο να τα δω. Είδα ένα φανταστικό οπτικά θέαμα και ένα πολύ δυνατό gameplay αν και έδειχνε ελαφρώς τα χρονάκια του.

Ήταν από τα πρώτα PS5 games που έπαιξα και με έκανε να λατρέψω το soulsborne είδος. Είχα επαφή και στο παρελθόν με το genre αλλά μετά από αυτό ακολούθησε το DS3, ξανά ένα πέρασμα στο Sekiro, ξανά μια δοκιμή στο Bloodborne, το Code Vein, το Surge κτλ κτλ. Έγινα και εγώ ουσιαστικά fan του είδους.

Σίγουρα το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης ανήκει στην FromSoftware αλλά η αλήθεια είναι ότι αν δε γινόταν αυτό το remake από τη BluePoint που πήρε το promo που πήρε λόγω των γραφικών του δεν υπήρχε σενάριο να παίξω την PS3 έκδοση την οποία δε την είχε δώσει και πολύ σημασία ο κόσμος πιστεύω.

Συνεπώς ξαναλέω σέβομαι την άποψή σου και είμαι σίγουρος ότι έτσι όπως τα λες είναι αλλά τη θεωρώ λίγο niche.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, ADHD είπε

Γιατι θέλετε "remakes" απο ενα κακο studio που καταστρέφει ότι αγγίζει?? 

Να εξηγήσω λίγο γιατί τους θεωρώ κακό studio.

Η bluepoint ειναι απλά make up artists παίρνουν ένα παιχνίδι πειράζουν τα assets και τίποτα παραπάνω, στο Demon's Souls που τυχαίνει να είναι ένα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια το πετσόκοψαν στην κυριολεξία. Πήραν τα μοντέλα και τα δυτικοποίησαν όσο μπορούσαν, έκαναν τα assets ένα κράμα diablo/mortal kombat/skyrim το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το original. Έκαναν το παιχνίδι πιο "cinematic" και φιλικό προς τη δύση χωρίς να πειράξουν η να φτιάξουν το παραμικρό όσον αφορά balance changes/bugs/exploits κλπ. Μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα εδώ.

1624980924031.jpg

Τέλος πάντων η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα remakes/remasters θέλουν το input των original dev, αυτό που κάνει η bluepoint είναι ένα πρόχειρο make over και τίποτα παραπάνω. Δεν θα ήθελα να ασχοληθεί ξανά με παιχνίδια που υπερ-αγαπάω.

Προσωπική άποψη καθαρά. 

Καταλαβαινω οτι δεν σου αρεσε το remake από αισθητικής άποψης αλλά νομίζω ότι γίνεσαι λίγο άδικος, όχι και κακό studio η Bluepoint.

Και "πρόχειρο makeover" δεν είναι σε καμία περίπτωση. Τα assets είναι τόσο καλοδουλεμένα που για μένα και αρκετούς άλλους το Demon's Souls Remake θεωρείται ο πρώτος πραγματικός next-gen τίτλος της κονσόλας. Εγώ προσωπικά πολλές φορές σταματούσα να θαυμάσω τις λεπτομέρειες και τον φωτισμό στους χώρους. Πρόχειρα πράγματα βλέπω στο FFVII Remake που παίζω τώρα. Που ακόμα και στο PS5 θαυμάζω textures που σε μερικές περιοχές θυμίζουν Nintendo 64...

Επίσης το να παρέμβεναν στον κώδικα πιο βαθιά και να έκαναν αλλαγές/διορθώσεις στο gameplay θα μπορούσε κάλιστα να προκαλέσει αρνητικές αντιδράσεις από άλλους fans του original. 

Συμφωνώ ότι η From είναι αξεπέραστη σε θέματα art direction και ατμόσφαιρας. Και αν είχαν τις τεχνικές γνώσεις της Bluepoint θα βλέπαμε κάτι ακόμα καλύτερο. Όμως δυστυχώς δεν γίνεται. Όσοι χαλάστηκαν τόσο πολύ από το remake μπορούν να το αγνοήσουν και να ασχοληθούν ξανά με το original. Για τους υπόλοιπους είναι ωραίο να υπάρχουν επιλογές. Ειδικά για τους newcomers της σειράς.

Και Bluepoint δεν σημαίνει μόνο Demon's Souls. Μη ξεχνάμε το άψογο remaster του Shadow of Colossus στο PS4 όπου έκαναν φανταστική δουλειά. Εγώ περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο τους project και εύχομαι όντως να αληθεύουν οι φήμες εξαγοράς από την Sony.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, tolis.illegal είπε

Οκ εννοούσα αν αξίζει να δώσω 100€ για τα ακουστικά ή πχ να πάω σε κάτι πιο οικονομικό και να το συνδυάσω με controller. 

Το λινκ που ποσταρες πολύ χρήσιμο αλλά δεν ξέρω κατα πόσο αυτά τα ακουστικά αποδίδουν καλά στο ps5

Αν δώσεις +9€, χτυπάς HyperX Cloud Flight και είσαι κατηγορία πάνω από pulse.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://kotaku.com/doom-eternal-s-next-gen-upgrade-screws-ps5-players-1847197575

Γενικά έχει καταντήσει πολύ μεγάλη ηλιθιότητα αυτό με τα saves από PS4 σε PS5.

Τόσο πολύ πια πίστευαν ότι ο κόσμος θα παρατούσε ολόκληρη τη βιβλιοθήκη του PS4 χωρίς λόγο που ούτε το απαραίτητο infrastructure δεν έφτιαξαν από πίσω? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, argipent είπε

Εξαντλημένο πλέον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Satzik είπε

Γειά στο νήμα παιδιά. Παρέλαβα το ps5 χθες και δεν βρίσκω την επιλογή να κάνω το ps5 primary όπως είχα το ps4;; καταργηθηκε αυτό στα ps5 ή υπάρχει κάποια άλλη επιλογή που δε τη βρισκω; 

Ειναι ήδη primary δεν χρειαζετε να κάνεις κατι άλλο.

57 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

https://kotaku.com/doom-eternal-s-next-gen-upgrade-screws-ps5-players-1847197575

Γενικά έχει καταντήσει πολύ μεγάλη ηλιθιότητα αυτό με τα saves από PS4 σε PS5.

Τόσο πολύ πια πίστευαν ότι ο κόσμος θα παρατούσε ολόκληρη τη βιβλιοθήκη του PS4 χωρίς λόγο που ούτε το απαραίτητο infrastructure δεν έφτιαξαν από πίσω? 

Εξαρτάτε απο την εταιρεία του game για τα save. Στο Fallen Order μια χαρα πέρασαν τα save του 4 στο 5.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/6/2021 στις 10:55 ΠΜ, argipent είπε

1. Ευτυχώς 9/10 στα δέκα παιχνίδια (που έχουμε δει ανάλυση τους στο DF) για το PS5 κρατάνε το 60άρι κλειδωμένο, άρα το ότι έχει αργήσει το VRR update δεν επηρεάζει κανέναν.

Αυτός ο τρόπος σκέψης είναι πραγματικά λυπηρός, γιατί ουσιαστικά με τον ίδιο τρόπο μπορεί να αποκληρωθεί κάθε είδους τεχνολογία, σε οποιονδήποτε τομέα, μέσα σε μία τεράστια γαβάθα σάλτσας ημιμάθειας.

Στην προκειμένη, έχει πάει περίπατο το τι πραγματικά είναι το VRR και γιατί το θες ακόμα και σε κλειδωμένο 60ρι (ή και 30ρι). Θα παραθέσω κάποια keywords τροφής για σκέψη: V-Sync Off, Buffer, 16.66ms, 30FPS target με unlocked rate, 33.33ms, Input Lag

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
13 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Αυτός ο τρόπος σκέψης είναι πραγματικά λυπηρός, γιατί ουσιαστικά με τον ίδιο τρόπο μπορεί να αποκληρωθεί κάθε είδους τεχνολογία, σε οποιονδήποτε τομέα, μέσα σε μία τεράστια γαβάθα σάλτσας ημιμάθειας.

Στην προκειμένη, έχει πάει περίπατο το τι πραγματικά είναι το VRR και γιατί το θες ακόμα και σε κλειδωμένο 60ρι (ή και 30ρι). Θα παραθέσω κάποια keywords τροφής για σκέψη: V-Sync Off, Buffer, 16.66ms, 30FPS target με unlocked rate, 33.33ms, Input Lag

Βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα. Δεν είπα πως το VRR κάνει ΜΟΝΟ αυτό. Είπα πως το κύριο χαρακτηριστικό του μέχρι στιγμής δε θα έκανε αισθητή την παρουσία του.

Να αναλύσουμε τα frame cycles και τα ms που κάνει έκαστο; Είναι κάτι που θεωρείς πως ο μέσος χρήστης θα παρατηρούσε και θα έκανε την εμπειρία χρήσης της κονσόλας του αισθητά καλύτερη; — φυσικά και όχι!

ΟΛΑ τα καλούδια ενός σωστά ενσωματωμένου VRR είναι ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΑ, από ένα σημείο και έπειτα ΑΝΑΓΚΑΙΑ και τα περιμένω πως και πως. ΑΛΛΑ! Η κύρια χρήση του VRR είναι το να εκμηδενίσει το tearing που προκύπτει από τα σκαμπανεβάσματα του framerate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...