Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα άσχημη εμπειρία μιας και οι αθεόφοβοι μου στέλναν έγγραφο λογαριασμό πιστωτικό την εποχή που χρέωναν .Αφού δεν απαντούσαν σε email και τηλέφωνα τα πήρα μέσω ΣτΚ 

Για να ξεμπερδεύεις ,αν καταφέρεις να επικοινωνήσεις ,δώσε λογαριασμό ΔΕΗ κοντινού σου προσώπου να μπει σαν πιστωτικό μιας και σε τράπεζα θα αργήσει 

Ισως τώρα να είναι πιο γρήγοροι 

[email protected]

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Σε 2-3 μέρες είχαν μπει στη μητέρα μου.

 

14 λεπτά πριν, korakios είπε

Ισως τώρα να είναι πιο γρήγοροι 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Σε 2-3 μέρες είχαν μπει στη μητέρα μου.

Με email ?

ΑΦΜ
ΙΒΑΝ
ΤΑΥΤΟΤΗΑ
ΠΑΡΟΧΗ  

εγραψες ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, korakios είπε

μιας και σε τράπεζα θα αργήσει 

Ισως τώρα να είναι πιο γρήγοροι 

Αν δεν βρέξει μπορεί να χιονίσει αλλιώς θα κάνει ζέστη 😅

Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Με email ?

χαχαχαχαχαχα, καλό. Όχι πήγε στο κεντρικό στην Αριστείδου. Πήγε πρωί πρωί, έβγαλαν μια φωτοτυπία το iban και σε 10 λεπτά είχε τελειώσει

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Καλμερα 

Απο πιστωτικο λογαριασμο εχει δοκιμασει καποιος ηλεκτρονικα πως γινεται η επιστροφη χρηματων ?

Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών ΔΕΗ και μου είπαν να κάνω αίτημα μέσα από το site, ζήτησα το ποσό να πιστωθεί σε άλλη παροχή που έχω στο όνομα μου, και τώρα περιμένω να δω το ποσό πιστωμένο στον επόμενο λογαριασμό.

Το αίτημα το έκανα από εδώ:

https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas

Και η απάντηση που έλαβα στο mail αφού έδωσα συμπληρωματικά όσα δικαιολογητικά μου ζήτησαν:

"ΔΕΗ Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών <[email protected]>

Tue 6/8/2021 9:25 AM
To:
  •  deyap_gr
 
Αγαπητέ κ. xxxxxxxx,

Σας ενημερώνουμε ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς το αίτημά σας για μεταφορά του πιστωτικού σας υπολοίπου στον αριθμό παροχής που αιτηθήκατε.
Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μόλις πραγματοποιηθεί η λογιστικοποίηση του ποσού συστημικά προκειμένου να αφαιρεθεί από μελλοντικό χρεωστικό υπόλοιπο.

Είμαστε στην διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και πληροφορία.



Με εκτίμηση

Χρονοπούλου Ιωάννα
Τομέας Τηλεφωνικής/ Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης
"
  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών ΔΕΗ και μου είπαν να κάνω αίτημα μέσα από το site, ζήτησα το ποσό να πιστωθεί σε άλλη παροχή που έχω στο όνομα μου, και τώρα περιμένω να δω το ποσό πιστωμένο στον επόμενο λογαριασμό.

Το αίτημα το έκανα από εδώ:

https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas

Και η απάντηση που έλαβα στο mail αφού έδωσα συμπληρωματικά όσα δικαιολογητικά μου ζήτησαν:

"ΔΕΗ Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών <[email protected]>

Tue 6/8/2021 9:25 AM
To:
  •  deyap_gr
 
Αγαπητέ κ. xxxxxxxx,

Σας ενημερώνουμε ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς το αίτημά σας για μεταφορά του πιστωτικού σας υπολοίπου στον αριθμό παροχής που αιτηθήκατε.
Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μόλις πραγματοποιηθεί η λογιστικοποίηση του ποσού συστημικά προκειμένου να αφαιρεθεί από μελλοντικό χρεωστικό υπόλοιπο.

Είμαστε στην διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και πληροφορία.



Με εκτίμηση

Χρονοπούλου Ιωάννα
Τομέας Τηλεφωνικής/ Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης
"

Αρα ή μεσω φορμας ή στο [email protected] ειναι το ιδιο αν καταλαβα καλα 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αρα ή μεσω φορμας ή στο [email protected] ειναι το ιδιο αν καταλαβα καλα 

Μέσω της φόρμας είναι κατά πολύ ευκολότερο κατά τη γνώμη μου.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...