Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Καλμερα Απο πιστωτικο λογαριασμο εχει δοκιμασει καποιος ηλεκτρονικα πως γινεται η επιστροφη χρηματων ?
Super Moderators billdanos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/plirwmi-logariasmou/credit-balance-on-your-bill-how-can-you-refund-it
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Αυτο το ειδα αλλα μετα ???? Παταω στο www.dei.gr. και μετα δεν βρισκω επιλογη Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2021 από Γιάννης Platano
korakios Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Είχα άσχημη εμπειρία μιας και οι αθεόφοβοι μου στέλναν έγγραφο λογαριασμό πιστωτικό την εποχή που χρέωναν .Αφού δεν απαντούσαν σε email και τηλέφωνα τα πήρα μέσω ΣτΚ Για να ξεμπερδεύεις ,αν καταφέρεις να επικοινωνήσεις ,δώσε λογαριασμό ΔΕΗ κοντινού σου προσώπου να μπει σαν πιστωτικό μιας και σε τράπεζα θα αργήσει Ισως τώρα να είναι πιο γρήγοροι [email protected] 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, korakios είπε [email protected] Σε αυτο μου ειπαν και απο το 8009001000
Nabuko Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 11 λεπτά πριν, korakios είπε μιας και σε τράπεζα θα αργήσει Σε 2-3 μέρες είχαν μπει στη μητέρα μου. 1
korakios Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, Nabuko είπε Σε 2-3 μέρες είχαν μπει στη μητέρα μου. 14 λεπτά πριν, korakios είπε Ισως τώρα να είναι πιο γρήγοροι
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Nabuko είπε Σε 2-3 μέρες είχαν μπει στη μητέρα μου. Με email ? ΑΦΜ ΙΒΑΝ ΤΑΥΤΟΤΗΑ ΠΑΡΟΧΗ εγραψες ? Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2021 από Γιάννης Platano
Nabuko Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 16 λεπτά πριν, korakios είπε μιας και σε τράπεζα θα αργήσει Ισως τώρα να είναι πιο γρήγοροι Αν δεν βρέξει μπορεί να χιονίσει αλλιώς θα κάνει ζέστη 😅 Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Με email ? χαχαχαχαχαχα, καλό. Όχι πήγε στο κεντρικό στην Αριστείδου. Πήγε πρωί πρωί, έβγαλαν μια φωτοτυπία το iban και σε 10 λεπτά είχε τελειώσει
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 33 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Καλμερα Απο πιστωτικο λογαριασμο εχει δοκιμασει καποιος ηλεκτρονικα πως γινεται η επιστροφη χρηματων ? Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών ΔΕΗ και μου είπαν να κάνω αίτημα μέσα από το site, ζήτησα το ποσό να πιστωθεί σε άλλη παροχή που έχω στο όνομα μου, και τώρα περιμένω να δω το ποσό πιστωμένο στον επόμενο λογαριασμό. Το αίτημα το έκανα από εδώ: https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas Και η απάντηση που έλαβα στο mail αφού έδωσα συμπληρωματικά όσα δικαιολογητικά μου ζήτησαν: "ΔΕΗ Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών <[email protected]> Tue 6/8/2021 9:25 AM To: deyap_gr Αγαπητέ κ. xxxxxxxx, Σας ενημερώνουμε ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς το αίτημά σας για μεταφορά του πιστωτικού σας υπολοίπου στον αριθμό παροχής που αιτηθήκατε. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μόλις πραγματοποιηθεί η λογιστικοποίηση του ποσού συστημικά προκειμένου να αφαιρεθεί από μελλοντικό χρεωστικό υπόλοιπο. Είμαστε στην διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και πληροφορία. Με εκτίμηση Χρονοπούλου Ιωάννα Τομέας Τηλεφωνικής/ Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης" 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών ΔΕΗ και μου είπαν να κάνω αίτημα μέσα από το site, ζήτησα το ποσό να πιστωθεί σε άλλη παροχή που έχω στο όνομα μου, και τώρα περιμένω να δω το ποσό πιστωμένο στον επόμενο λογαριασμό. Το αίτημα το έκανα από εδώ: https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas Και η απάντηση που έλαβα στο mail αφού έδωσα συμπληρωματικά όσα δικαιολογητικά μου ζήτησαν: "ΔΕΗ Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών <[email protected]> Tue 6/8/2021 9:25 AM To: deyap_gr Αγαπητέ κ. xxxxxxxx, Σας ενημερώνουμε ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς το αίτημά σας για μεταφορά του πιστωτικού σας υπολοίπου στον αριθμό παροχής που αιτηθήκατε. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μόλις πραγματοποιηθεί η λογιστικοποίηση του ποσού συστημικά προκειμένου να αφαιρεθεί από μελλοντικό χρεωστικό υπόλοιπο. Είμαστε στην διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και πληροφορία. Με εκτίμηση Χρονοπούλου Ιωάννα Τομέας Τηλεφωνικής/ Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης" Αρα ή μεσω φορμας ή στο [email protected] ειναι το ιδιο αν καταλαβα καλα
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Αρα ή μεσω φορμας ή στο [email protected] ειναι το ιδιο αν καταλαβα καλα Μέσω της φόρμας είναι κατά πολύ ευκολότερο κατά τη γνώμη μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα