thanosAIAS Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Είχα ένα πρόγραμμα για σταθερό fiber 100 στη wind και σε τηλεφωνική επικοινωνία απο μέρους τους,αποδέχτηκα αναβάθμιση του πακέτου σε ότι είχα συν κινητό με απεριόριστα data. Την επόμενη μέρα το πρωί επικοινώνησα με την ίδια πωλήτρια που μου είχε κάνει την προσφορά να τις πω ότι άλλαξα γνώμη και δεν επιθυμώ το πακέτο και να μείνω εκεί που ήμουνα. Της λέω να ΜΗΝ στείλει τον κούριερ για την υπογραφή του συμβολαιου, όπερ και εγένετο. Μου είπε οκ, αλλά ο λογαριασμός όταν ήρθε είχε ενεργοποιημένο το νέο πακέτο. Παίρνω τηλέφωνο να συνεννοηθούμε (από κινητό what's up, 7 ευρώ η κλήση!!!) Μου λένε θα το δούμε, περνούν τηλέφωνο κάποια στιγμή από το 13800 μου λένε να πληρώσω μόνο αυτά που πλήρωνα μέχρι τώρα και από τον επόμενο μήνα όλα το ίδιο. Περνάει ο καιρός και στο my wind δε βλέπω αλλαγές στο πακέτο μου. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο, τους λέω τι μου ειχαν πει. Αρνούνται ότι έγινε ποτέ τέτοια κλήση και ρωτάνε αν θυμαμαι ποιος ήταν που μου τα είπε αυτά!!! Θα το κοιτάξουνε και θα μου πούνε λέει από βδομάδα. ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχω δικαίωμα υπαναχώρησης; Η εταιρεία βλέπει ότι την επόμενη έγινε κλήση από εμένα και ότι το ζήτησα. Είναι υποχρεωτική η υπογραφή του συμβολαίου; Τι κάνουν τόσο καιρό; Τόσο δύσκολο είναι; Πείτε καμιά γνωμη γιατί έχω αρχίσει να ανησυχώ. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2021 από thanosAIAS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα