Προς το περιεχόμενο

Συνεχείς αποσυνδέσεις από το δίκτυο - HELP!


chriskourou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, 

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το οικιακό δίκτυο μου από το Σεπτέμβριο που μας πέρασε, το οποίο συνεχώς επιδεινώνεται. 

Στην αρχή είχα 2-3 αποσυνδέσεις την ημέρα, στη συνέχεια έγιναν 4-5 και long story short πλέον έχω πάνω από 100.  Οι αποσυνδέσεις κρατούν από μερικά δευτερόλεπτα μέχρι μερικά λεπτά.

Η εταιρεία (vodafone) έστειλε 3 φορές τεχνικό για έλεγχο και μου άλλαξε το router. Όλες τις φορές μου είπαν πως "το πρόβλημα πρέπει να διορθώθηκε", αλλά αντιθέτως η κατάσταση όπως είπα επιδεινώθηκε. 

Το περίεργο είναι πως σε επικοινωνία που έχω, οι τεχνικοί δε "βλέπουν" να υπάρχουν αποσυνδέσεις και πως πολλές φορές -όχι όλες- το φωτάκι στο router είναι πράσινο και όχι κόκκινο. 

Έχω κάποιες συσκευές συνδεδεμένες -alexa, κάτι λάμπες, τις τηλεοράσεις κτλ-  αλλά το πρόβλημα υπήρχε και πριν από αυτό. Την Τρίτη περιμένω τεχνικό και πάλι, αλλά δε νομίζω να αλλάξει κάτι.

Κανένα tip ? Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Xejolontas είπε

Συνδεσμολογία πρίζας τσεκαρε

Η πρίζα είναι καινούρια, αν και το θέμα υπήρχε και με την παλιά, συγκυριακά την άλλαξα γιατί άλλαξα διακόπτες σε όλο το σπίτι. Το δοκίμασα όμως και σε άλλη πρίζα σε διαφορετικό δωμάτιο και δεν είχε άλλο αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ιστορία με την τηλεόραση που εριχνε ολο το ιντερνετ την θυμάσαι?. Δες τις συσκευες σου. Εγω πριν λίγους μηνες (ειχα κανει και δημοσίευση) αντιμετώπισα πρόβλημα με chasing usb ενός εξ.σκληρού δίσκου. Όταν το έβαζα στην πρίζα μου έριχνε τον συγχρονισμό στο ρουτερ. Το δε ρουτερ απο την σελίδα του με τα logs δεν"έβλεπε" καν τις αποσυνδέσεις. Οτι και να εκανα δεν βρηκα λυση, άλλαξα το chasing με άλλο και ησύχασα.

Δες λίγο τις συσκευές σου. Ενα "κακο" PWM τροφοδοτικο μπορει να βγαζει θόρυβο στην ηλ.παροχή του ρεύματος και να τρελαίνει το ρουτερ σου. Εγώ ειχα δοκιμάσει και με αλλες μάρκες ρουτερ και εκει το ιδιο γινόταν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Petros Electron είπε

Την ιστορία με την τηλεόραση που εριχνε ολο το ιντερνετ την θυμάσαι?. Δες τις συσκευες σου. Εγω πριν λίγους μηνες (ειχα κανει και δημοσίευση) αντιμετώπισα πρόβλημα με chasing usb ενός εξ.σκληρού δίσκου. Όταν το έβαζα στην πρίζα μου έριχνε τον συγχρονισμό στο ρουτερ. Το δε ρουτερ απο την σελίδα του με τα logs δεν"έβλεπε" καν τις αποσυνδέσεις. Οτι και να εκανα δεν βρηκα λυση, άλλαξα το chasing με άλλο και ησύχασα.

Δες λίγο τις συσκευές σου. Ενα "κακο" PWM τροφοδοτικο μπορει να βγαζει θόρυβο στην ηλ.παροχή του ρεύματος και να τρελαίνει το ρουτερ σου. Εγώ ειχα δοκιμάσει και με αλλες μάρκες ρουτερ και εκει το ιδιο γινόταν.

Δεν ήξερα την ιστορία με την τηλεόραση όχι.

Για να το κάνω αυτό θα πρέπει να αποσυνδέω ένα ένα ΌΛΑ τα τροφοδοτικά του σπιτιού μέχρι να βρω το προβληματικό; 

Η αλήθεια είναι πως αυτό που περιγράφεις μοιάζει με την περίπτωση μου... 

Επεξ/σία από chriskourou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
17 ώρες πριν, alxnt είπε

Αποσύνδεσε, αν μπορείς, όλες τις τηλεφωνικές πρίζες και άφησε μόνο την κεντρική και παρακολούθησε το να δούμε τι γίνεται.

Μπα, πάλι το ίδιο. Οι αποσυνδέσεις είναι ανά 10 - 20 λεπτά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, chriskourou είπε

Μπα, πάλι το ίδιο. Οι αποσυνδέσεις είναι ανά 10 - 20 λεπτά 

Όταν λέω αποσύνδεσε εννοώ να βγάλεις τις πρίζες από τον τοίχο, οχι να βγάλεις κάποια συσκευή.

Αυτό έκανες;

Ρωτάω περισσότερο επειδή έδωσες πιο κάτω απάντηση τι είναι το ping και συμπεραίνω ότι δεν το χεις και πολύ.

Φιλικά στο λέω, μην παρεξηγηθείς.

Αν το χεις κάνει παρόλα αυτά θα σου πρότεινα να πάρεις το modem και να πας στον κατανεμητή και να το συνδέσεις απευθείας στο ζεύγος του οτε πάνω στη ρεγκλέτα. Αν σου κάνει και εκεί τα ίδια το πρόβλημα δεν είναι δικό σου.

Επεξ/σία από alxnt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, alxnt είπε

Όταν λέω αποσύνδεσε εννοώ να βγάλεις τις πρίζες από τον τοίχο, οχι να βγάλεις κάποια συσκευή.

Αυτό έκανες;

Ρωτάω περισσότερο επειδή έδωσες πιο κάτω απάντηση τι είναι το ping και συμπεραίνω ότι δεν το χεις και πολύ.

Φιλικά στο λέω, μην παρεξηγηθείς.

Αν το χεις κάνει παρόλα αυτά θα σου πρότεινα να πάρεις το modem και να πας στον κατανεμητή και να το συνδέσεις απευθείας στο ζεύγος του οτε πάνω στη ρεγκλέτα. Αν σου κάνει και εκεί τα ίδια το πρόβλημα δεν είναι δικό σου.

Δεν παρεξηγώ, όντως δεν το έχω με τα δίκτυα. Δεν υπήρχε ουσιαστικά άλλη γραμμή τηλεφώνου στο σπίτι, συνεπώς απλά αφαίρεσα το σπλιτερ κ άφησα μόνο του το Ίντερνετ αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. 

δε γνωρίζω τι είναι η ρεγκλετα κ τι μου προτείνεις να κάνω, αλλά όλες τις φορές (3) που ήρθε τεχνικός, κατέβηκε κάτω να κάνει μετρήσεις κ δε βρήκε κάτι. 
 

Το μόντεμ είναι καινούριο (μου εστειλαν Καινούριο λόγω του θέματος) και άλλαξα κ πρίζες Μπας κ ήταν αυτό το θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, chriskourou είπε

Δεν παρεξηγώ, όντως δεν το έχω με τα δίκτυα. Δεν υπήρχε ουσιαστικά άλλη γραμμή τηλεφώνου στο σπίτι, συνεπώς απλά αφαίρεσα το σπλιτερ κ άφησα μόνο του το Ίντερνετ αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. 

δε γνωρίζω τι είναι η ρεγκλετα κ τι μου προτείνεις να κάνω, αλλά όλες τις φορές (3) που ήρθε τεχνικός, κατέβηκε κάτω να κάνει μετρήσεις κ δε βρήκε κάτι. 
 

Το μόντεμ είναι καινούριο (μου εστειλαν Καινούριο λόγω του θέματος) και άλλαξα κ πρίζες Μπας κ ήταν αυτό το θέμα. 

Αυτό σου λέω. Ξήλωσε όλες τις πρίζες τελεφωνου αυτές που άλλαξες. Ασε μόνο μια(την κεντρική), αυτή δλδ που θα πάει το modem.

Η ρεγκλετα είναι στον κατανεμητή ρεγκλετες - Διάφορα Ηλεκτρολογικά | BestPrice.gr

Δυστυχώς πρέπει να κάνεις δοκιμές απλά σου λέω να ξεκινήσεις από την εσωτερική καλωδίωση πριν πας για έλεγχο στην κάθετη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vodafone .... και εγώ έχω προβλήματα εδώ και χρόνια!! οι αποσυνδέσεις σύννεφο .... έφεραν τεχνικό δεν βρήκαν τίποτα αλλάξαν ρουτερ άλλαξα καλώδιο απο τον κατανεμητή της οικοδομής μέχρι το ρουτερ και πάλι τίποτα... μόλις ζορίσω την γραμμή με κάνα video απο youtube 720p και πάνω αποσυντονίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, ice25 είπε

vodafone .... και εγώ έχω προβλήματα εδώ και χρόνια!! οι αποσυνδέσεις σύννεφο .... έφεραν τεχνικό δεν βρήκαν τίποτα αλλάξαν ρουτερ άλλαξα καλώδιο απο τον κατανεμητή της οικοδομής μέχρι το ρουτερ και πάλι τίποτα... μόλις ζορίσω την γραμμή με κάνα video απο youtube 720p και πάνω αποσυντονίζει

Έκανα ήδη αίτηση σε άλλη εταιρεία χωρίς να ξέρω τι δημιουργεί το πρόβλημα και αν θα λυθεί έτσι. Απλά δεν αντέχω άλλο, καθώς το πρόβλημα υπάρχει από το Σεπτέμβρη, αλλά κάθε μήνα γίνεται χειρότερο με αποκορύφωμα αυτό που ζω το τελευταίο δίμηνο.

Υποτίθεται ότι δε θα χρεωνόμουν συνδρομή για όσο καιρό υπάρχει το πρόβλημα, αλλά από το Σεπτέμβρη μου έχουν κάνει έκπτωση μόνο σε έναν λογαριασμό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...