chriskourou Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Καλησπέρα, Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το οικιακό δίκτυο μου από το Σεπτέμβριο που μας πέρασε, το οποίο συνεχώς επιδεινώνεται. Στην αρχή είχα 2-3 αποσυνδέσεις την ημέρα, στη συνέχεια έγιναν 4-5 και long story short πλέον έχω πάνω από 100. Οι αποσυνδέσεις κρατούν από μερικά δευτερόλεπτα μέχρι μερικά λεπτά. Η εταιρεία (vodafone) έστειλε 3 φορές τεχνικό για έλεγχο και μου άλλαξε το router. Όλες τις φορές μου είπαν πως "το πρόβλημα πρέπει να διορθώθηκε", αλλά αντιθέτως η κατάσταση όπως είπα επιδεινώθηκε. Το περίεργο είναι πως σε επικοινωνία που έχω, οι τεχνικοί δε "βλέπουν" να υπάρχουν αποσυνδέσεις και πως πολλές φορές -όχι όλες- το φωτάκι στο router είναι πράσινο και όχι κόκκινο. Έχω κάποιες συσκευές συνδεδεμένες -alexa, κάτι λάμπες, τις τηλεοράσεις κτλ- αλλά το πρόβλημα υπήρχε και πριν από αυτό. Την Τρίτη περιμένω τεχνικό και πάλι, αλλά δε νομίζω να αλλάξει κάτι. Κανένα tip ? Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xejolontas Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Συνδεσμολογία πρίζας τσεκαρε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 8 λεπτά πριν, Xejolontas είπε Συνδεσμολογία πρίζας τσεκαρε Η πρίζα είναι καινούρια, αν και το θέμα υπήρχε και με την παλιά, συγκυριακά την άλλαξα γιατί άλλαξα διακόπτες σε όλο το σπίτι. Το δοκίμασα όμως και σε άλλη πρίζα σε διαφορετικό δωμάτιο και δεν είχε άλλο αποτέλεσμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petros Electron Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Την ιστορία με την τηλεόραση που εριχνε ολο το ιντερνετ την θυμάσαι?. Δες τις συσκευες σου. Εγω πριν λίγους μηνες (ειχα κανει και δημοσίευση) αντιμετώπισα πρόβλημα με chasing usb ενός εξ.σκληρού δίσκου. Όταν το έβαζα στην πρίζα μου έριχνε τον συγχρονισμό στο ρουτερ. Το δε ρουτερ απο την σελίδα του με τα logs δεν"έβλεπε" καν τις αποσυνδέσεις. Οτι και να εκανα δεν βρηκα λυση, άλλαξα το chasing με άλλο και ησύχασα. Δες λίγο τις συσκευές σου. Ενα "κακο" PWM τροφοδοτικο μπορει να βγαζει θόρυβο στην ηλ.παροχή του ρεύματος και να τρελαίνει το ρουτερ σου. Εγώ ειχα δοκιμάσει και με αλλες μάρκες ρουτερ και εκει το ιδιο γινόταν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, Petros Electron είπε Την ιστορία με την τηλεόραση που εριχνε ολο το ιντερνετ την θυμάσαι?. Δες τις συσκευες σου. Εγω πριν λίγους μηνες (ειχα κανει και δημοσίευση) αντιμετώπισα πρόβλημα με chasing usb ενός εξ.σκληρού δίσκου. Όταν το έβαζα στην πρίζα μου έριχνε τον συγχρονισμό στο ρουτερ. Το δε ρουτερ απο την σελίδα του με τα logs δεν"έβλεπε" καν τις αποσυνδέσεις. Οτι και να εκανα δεν βρηκα λυση, άλλαξα το chasing με άλλο και ησύχασα. Δες λίγο τις συσκευές σου. Ενα "κακο" PWM τροφοδοτικο μπορει να βγαζει θόρυβο στην ηλ.παροχή του ρεύματος και να τρελαίνει το ρουτερ σου. Εγώ ειχα δοκιμάσει και με αλλες μάρκες ρουτερ και εκει το ιδιο γινόταν. Δεν ήξερα την ιστορία με την τηλεόραση όχι. Για να το κάνω αυτό θα πρέπει να αποσυνδέω ένα ένα ΌΛΑ τα τροφοδοτικά του σπιτιού μέχρι να βρω το προβληματικό; Η αλήθεια είναι πως αυτό που περιγράφεις μοιάζει με την περίπτωση μου... Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2021 από chriskourou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δυστυχώς δε βρήκα κανένα ελαττωματικό τροφοδοτικό και το πρόβλημα παραμένει. Έχω περίπου 10-20 αποσυνδέσεις την ώρα... Καμιά ιδέα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alxnt Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Αποσύνδεσε, αν μπορείς, όλες τις τηλεφωνικές πρίζες και άφησε μόνο την κεντρική και παρακολούθησε το να δούμε τι γίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 17 ώρες πριν, alxnt είπε Αποσύνδεσε, αν μπορείς, όλες τις τηλεφωνικές πρίζες και άφησε μόνο την κεντρική και παρακολούθησε το να δούμε τι γίνεται. Μπα, πάλι το ίδιο. Οι αποσυνδέσεις είναι ανά 10 - 20 λεπτά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Neo Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Οταν σού κανει αποσυνδεση, το router κανεις ping? με καλωδιο θα προτιμούσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, Neo είπε Οταν σού κανει αποσυνδεση, το router κανεις ping? με καλωδιο θα προτιμούσα. Τι είναι το ping? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alxnt Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, chriskourou είπε Μπα, πάλι το ίδιο. Οι αποσυνδέσεις είναι ανά 10 - 20 λεπτά Όταν λέω αποσύνδεσε εννοώ να βγάλεις τις πρίζες από τον τοίχο, οχι να βγάλεις κάποια συσκευή. Αυτό έκανες; Ρωτάω περισσότερο επειδή έδωσες πιο κάτω απάντηση τι είναι το ping και συμπεραίνω ότι δεν το χεις και πολύ. Φιλικά στο λέω, μην παρεξηγηθείς. Αν το χεις κάνει παρόλα αυτά θα σου πρότεινα να πάρεις το modem και να πας στον κατανεμητή και να το συνδέσεις απευθείας στο ζεύγος του οτε πάνω στη ρεγκλέτα. Αν σου κάνει και εκεί τα ίδια το πρόβλημα δεν είναι δικό σου. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2021 από alxnt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 4 ώρες πριν, alxnt είπε Όταν λέω αποσύνδεσε εννοώ να βγάλεις τις πρίζες από τον τοίχο, οχι να βγάλεις κάποια συσκευή. Αυτό έκανες; Ρωτάω περισσότερο επειδή έδωσες πιο κάτω απάντηση τι είναι το ping και συμπεραίνω ότι δεν το χεις και πολύ. Φιλικά στο λέω, μην παρεξηγηθείς. Αν το χεις κάνει παρόλα αυτά θα σου πρότεινα να πάρεις το modem και να πας στον κατανεμητή και να το συνδέσεις απευθείας στο ζεύγος του οτε πάνω στη ρεγκλέτα. Αν σου κάνει και εκεί τα ίδια το πρόβλημα δεν είναι δικό σου. Δεν παρεξηγώ, όντως δεν το έχω με τα δίκτυα. Δεν υπήρχε ουσιαστικά άλλη γραμμή τηλεφώνου στο σπίτι, συνεπώς απλά αφαίρεσα το σπλιτερ κ άφησα μόνο του το Ίντερνετ αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. δε γνωρίζω τι είναι η ρεγκλετα κ τι μου προτείνεις να κάνω, αλλά όλες τις φορές (3) που ήρθε τεχνικός, κατέβηκε κάτω να κάνει μετρήσεις κ δε βρήκε κάτι. Το μόντεμ είναι καινούριο (μου εστειλαν Καινούριο λόγω του θέματος) και άλλαξα κ πρίζες Μπας κ ήταν αυτό το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alxnt Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 7 ώρες πριν, chriskourou είπε Δεν παρεξηγώ, όντως δεν το έχω με τα δίκτυα. Δεν υπήρχε ουσιαστικά άλλη γραμμή τηλεφώνου στο σπίτι, συνεπώς απλά αφαίρεσα το σπλιτερ κ άφησα μόνο του το Ίντερνετ αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. δε γνωρίζω τι είναι η ρεγκλετα κ τι μου προτείνεις να κάνω, αλλά όλες τις φορές (3) που ήρθε τεχνικός, κατέβηκε κάτω να κάνει μετρήσεις κ δε βρήκε κάτι. Το μόντεμ είναι καινούριο (μου εστειλαν Καινούριο λόγω του θέματος) και άλλαξα κ πρίζες Μπας κ ήταν αυτό το θέμα. Αυτό σου λέω. Ξήλωσε όλες τις πρίζες τελεφωνου αυτές που άλλαξες. Ασε μόνο μια(την κεντρική), αυτή δλδ που θα πάει το modem. Η ρεγκλετα είναι στον κατανεμητή Δυστυχώς πρέπει να κάνεις δοκιμές απλά σου λέω να ξεκινήσεις από την εσωτερική καλωδίωση πριν πας για έλεγχο στην κάθετη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ice25 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 vodafone .... και εγώ έχω προβλήματα εδώ και χρόνια!! οι αποσυνδέσεις σύννεφο .... έφεραν τεχνικό δεν βρήκαν τίποτα αλλάξαν ρουτερ άλλαξα καλώδιο απο τον κατανεμητή της οικοδομής μέχρι το ρουτερ και πάλι τίποτα... μόλις ζορίσω την γραμμή με κάνα video απο youtube 720p και πάνω αποσυντονίζει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 16 ώρες πριν, ice25 είπε vodafone .... και εγώ έχω προβλήματα εδώ και χρόνια!! οι αποσυνδέσεις σύννεφο .... έφεραν τεχνικό δεν βρήκαν τίποτα αλλάξαν ρουτερ άλλαξα καλώδιο απο τον κατανεμητή της οικοδομής μέχρι το ρουτερ και πάλι τίποτα... μόλις ζορίσω την γραμμή με κάνα video απο youtube 720p και πάνω αποσυντονίζει Έκανα ήδη αίτηση σε άλλη εταιρεία χωρίς να ξέρω τι δημιουργεί το πρόβλημα και αν θα λυθεί έτσι. Απλά δεν αντέχω άλλο, καθώς το πρόβλημα υπάρχει από το Σεπτέμβρη, αλλά κάθε μήνα γίνεται χειρότερο με αποκορύφωμα αυτό που ζω το τελευταίο δίμηνο. Υποτίθεται ότι δε θα χρεωνόμουν συνδρομή για όσο καιρό υπάρχει το πρόβλημα, αλλά από το Σεπτέμβρη μου έχουν κάνει έκπτωση μόνο σε έναν λογαριασμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα