Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Εχω αγοράσει μέσω ιντερνετ ένα προϊόν, το οποίο ήταν ελλαττωματικό. Το έστειλα πίσω, μου έδωσαν καινούριο, αλλά αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα πάλι.

Επειδή δεν ενδιαφέρομαι ξανά για αντικατάσταση, μπορώ να ζητήσω refund? Στους όρους των επιστροφών στο site, επιστροφή χρημάτων αναφέρει μόνο σε υπαναχώρηση. Τι ισχύει; 

Θα μιλήσω Τρίτη μαζί τους, απλά σε περίπτωση που αρνηθούν το refund, θέλω να ξέρω πως να κινηθώ. 

Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

 

Αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.


 

Αυτό από εδώ

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_el.htm

 

Δημοσ.

Αυτό το ξέρω, έχουν περάσει οι 14 μέρες. Επίσης η εταιρία στο site αναφέρει

Quote

Εντός 14 Ημερολογιακών Ημερών Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας στην Αρχική του Κατάσταση, Σφραγισμένο, Χωρίς να έχει παραβιαστεί η Ταινία Ασφαλείας και να ζητήσετε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος της Επιθυμίας σας  ή και την άμεση Επιστροφή των Χρημάτων σας.

Εγώ ρωτάω σε περίπτωση που και μετά την αντικατάσταση σου στείλουν ελλαττωματικό προϊόν τι γίνεται. Αν δλδ υπάρχει κάποιος νόμο ή αν εξαρτάται απ το κατάστημα

Δημοσ.

γενικα ξερω οτι στις ηλεκτρονικες αγορες προστατευεσαι περισσότερο από το να το αγορασεις σε φυσικο καταστημα. οσον αφορα τωρα το ελλατωμα... αν ειναι κατι μεγαλης αξιας προσωπικης ή οικονομικης συνηθως κανω ενα βιντεακι unboxing ερασιτεχνικο μονο και μονο για να μπορω να αποδειξω οτι το προιον ηρθε χαλασμενο και δεν το χαλασα εγω. στην περιπτωση σου πχ μπορει την πρωτη φορα να σου ηρθε χαλασμενο και να στο δεχτηκαν πισω, ομως στη θεση σου περιμενοντας το δευτερο προιον θα ημουν πιο υποψιασμενος και θα το εκανα ενα μικρο unboxing ;) 

τωρα σε καθε μου αγορα πληρωνω παντα με paypal αφενος να γλιτωσω τα εξοδα αντικαταβολης και επιπλεον αν μου αρχισει τα χαζα το μαγαζι α δεν ξερω δεν φτιαχνω κλπ να μπορω να απευθυνθω στο paypal εχοντας μεγαλυτερη ασφαλεια (και αποδειξεις οπως το unboxing video).

 

τα παραπανω απλα τα λεω για τυχον επομενες αγορες σου για να εισαι και συ παντα ενα βημα μπροστα.

 

τωρα για την περιπτωση σου δεν ξερω αν υπαρχει νομος για μετα τις 14 μερες οπως ειπε ο φιλος παραπανω... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρητικά δεν καλύπτεται απ την εγγύηση; Μιλάμε για ελλαττωματικά προϊόντα, 2 κιόλας. 

Θα δω τι θα μου πουν κι αυτοί βέβαια, αλλά σχεδόν πάντα δεν ψήνονται να επιστρέφουν χρήματα

Επεξ/σία από Kostasspil
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Θεωρητικά δεν καλύπτεται απ την εγγύηση; Μιλάμε για ελλαττωματικά προϊόντα, 2 κιόλας. 

Θα δω τι θα μου πουν κι αυτοί βέβαια, αλλά σχεδόν πάντα δευν ψήνονται να επιστρέφουν χρήματα

ξερω οτι για ηλεκτρονικες αγορες εντος ΕΕ εχεις 2 χρονια στη χειροτερη εγγυηση ασχετα τι λεει ο μαγαζατορας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...