Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Thanofski είπε

Ρωταω εδω γιατι ισως ειναι γενικό το φαινόμενο,

Στο remake του tlou οταν αλλαζεις σε 120hz output γυρναει σε ycbrc 8bit ενω με κλειστό vrr και απενεργόποιημενο το 120hz απο την κονσόλα τρέχει σε rgb 12bit.

Υπαρχει ουσιαστική διάφορα μεταξυ των 2;

 

Επισης εχει παρστηρησει κανείς θέμα με gamma level οταν ανοιγεις vrr;;

Το PS5 δεν υποστηρίζει 4Κ120 σε rgb 12bit γιατί το HDMI bandwidth της κονσόλας περιορίζεται σε 32Gb/s σε αντίθεση πχ με το Series X που είναι στα 40Gb/s.

"Ουσιαστική" διαφορά δεν υπάρχει. Πρέπει να κάθεσαι να το ψηρίζεις και να βλέπεις με το μικροσκόπιο εικόνες δίπλα-δίπλα. Εγώ θα σου έλεγα να μην αγχώνεσαι καθόλου και να απολαύσεις το παιχνίδι. 

Θέμα με gamma level όταν ενεργοποιείται το VRR υπάρχει μόνο όταν η TV τρέχει στα 60Hz. Στην περίπτωση του tlou που η TV τρέχει στα 120 (εφόσον το ενεργοποιήσεις), δεν υπάρχει πρόβλημα με gamma shift. Οπότε όχι μόνο δεν χάνεις κάτι ουσιαστικό αλλά κερδίζεις και κάτι πιο σημαντικό σε αυτή την περίπτωση.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Εαν εχεις Oled της Lg απο την στιγμη που θα ενεργοποιησεις το vrr θα σου αλλαξει την καμπυλη του gamma,δεν το εχουν διορθωσει αυτο ακομα και στα νεα μοντελα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Εαν εχεις Oled της Lg απο την στιγμη που θα ενεργοποιησεις το vrr θα σου αλλαξει την καμπυλη του gamma,δεν το εχουν διορθωσει αυτο ακομα και στα νεα μοντελα.

Το τονίζω για να το έχουμε όλοι υπόψην. Η καμπύλη του gamma αλλάζει μόνο όταν η TV τρέχει στα 60Hz

Στα 120Hz δεν υπάρχει κανένα θέμα με το VRR. Το κακό είναι ότι η Sony δεν σου επιτρέπει να θέσεις την TV σε μόνιμο 120Hz output όπως μπορείς να κάνεις στο Series X και πρέπει να βασίζεσαι στο αν το παιχνίδι που παίζεις σου δίνει αυτή την επιλογή ξεχωριστά.

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφου το προβλημα δημιουργειται λογω hardware της τηλεορασης,τι μαγικα γινονται και δεν αλλαζει στα 120 hz στην κονσολα δλδ?

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Αφου το προβλημα δημιουργειται λογω hardware της τηλεορασης,τι μαγικα γινονται και δεν αλλαζει στα 120 hz στην κονσολα δλδ?

Δεν γίνεται κανένα μαγικό. Έχει να κάνει με τα φωτοστοιχεία τα οποία κρατούν για περισσότερη ώρα το ηλεκτρικό φορτίο όταν η TV είναι σε 60Hz/VRR με αποτέλεσμα να επηρεάζεται το gamma. 

Το έχει εξηγήσει πολύ καλύτερα και πιο τεχνικά ο Vincent στο κανάλι του. 

Αυτό που σώζει την κατάσταση στο Series X είναι ότι ακόμα και τα 60Hz παιχνίδια τρέχουν μέσα σε ένα 120Hz "container" με αποτέλεσμα τα φωτοστοιχεία να χάνουν πιο γρήγορα το φορτίο τους και να μην γίνεται αντιληπτή η αλλαγή του gamma στο μάτι.  

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ούτε στην C2 δεν το έχουν φτιάξει ; Πότε έχουν σκοπό δηλαδή εκεί στην LG ; 

Δεν είναι απλό. Θα απαιτούσε αλλαγή στο manufacturing process της γραμμής παραγωγής των panels από το εργοστάσιο. Και μιλάμε για πάρα πολύ μεγάλη αλυσίδα που τροφοδοτεί και άλλους 3ους κατασκευαστές όπως Sony, Panasonic κλπ.

Αμφιβάλλω ότι η LG θα ήθελε να κάνει το κόστος παραγωγής των panels της πιο ακριβό για να διορθώσει κάτι το οποίο παρατηρεί ένα μικρό ποσοστό χρηστών και μάλιστα σε συγκεκριμένες σκοτεινές σκηνές και συνθήκες. Τουλάχιστον όχι αυτή τη στιγμή. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καλά καλά τι είναι το HDR ακόμα, που να σκεφτούν και για το VRR...

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν γίνεται κανένα μαγικό. Έχει να κάνει με τα φωτοστοιχεία τα οποία κρατούν για περισσότερη ώρα το ηλεκτρικό φορτίο όταν η TV είναι σε 60Hz/VRR με αποτέλεσμα να επηρεάζεται το gamma. 

Το έχει εξηγήσει πολύ καλύτερα και πιο τεχνικά ο Vincent στο κανάλι του. 

Αυτό που σώζει την κατάσταση στο Series X είναι ότι ακόμα και τα 60Hz παιχνίδια τρέχουν μέσα σε ένα 120Hz "container" με αποτέλεσμα τα φωτοστοιχεία να χάνουν πιο γρήγορα το φορτίο τους και να μην γίνεται αντιληπτή η αλλαγή του gamma στο μάτι.  

 

Mπορει να μου εχει διαφυγει εμενα.

Μπορεις οταν εχεις χρονο να μας το βαλεις το βιντεο εδω γιατι ειμαι σε εξωτερικες δουλειες και δεν προλαβαινω να ψαξω..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Mπορει να μου εχει διαφυγει εμενα.

Μπορεις οταν εχεις χρονο να μας το βαλεις το βιντεο εδω γιατι ειμαι σε εξωτερικες δουλειες και δεν προλαβαινω να ψαξω..

Πρόσεχε αυτό που λέει στο 1:37.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Πρόσεχε αυτό που λέει στο 1:37.

Εγινε,ευχαριστω..

Στο pc παντως με σιγουρια μπορω να πω οτι ακομα και στα 120 hz με vrr το gamma εχει αισθητη αποκλιση και διαφορα..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Εγινε,ευχαριστω..

Στο pc παντως με σιγουρια μπορω να πω οτι ακομα και στα 120 hz με vrr το gamma εχει αισθητη αποκλιση και διαφορα..

Κάτι ιδιαίτερο γίνεται με το XBox και στο πως κάνει output 60Hz games σε 120Hz. Το είχε αναφέρει και αυτό ο Vincent αλλά επειδή το θέμα του βίντεο ήταν άλλο δεν θυμάμαι τώρα να το ψάξω.. Δεν ξέρω τι γίνεται στο PC αλλά εκεί σίγουρα παίζουν περισσότεροι παράμετροι. 

Πάντως όσο αναφορά τις κονσόλες έκανα και εγώ τις δικές μου δοκιμές. Στο Series X μπορεί κανείς να δει εύκολα τη διαφορά μεταξύ output modes. Συγκεκριμένα στο RE8 με 60Hz/VRR παρατήρησα πρασινίλα και raised blacks σε σκοτεινές σκηνές (όπως στο PS5) ενώ όταν άλλαξα την κονσόλα σε 120Hz/VRR εξαφανίστηκε και η εικόνα ήταν όπως πρέπει. Εννοείται το VRR ακόμα δούλευε κανονικά καθώς χωρίς αυτό, σε αυτές τις σκηνές καταλαβαίνεις ότι το framerate πέφτει.

Επίσης στο TLOU part 1 δεν είδα πουθενά πρασινίλες και raised black levels σε 120Hz Performance. Θα τα έβλεπα σίγουρα όπως στα υπόλοιπα παιχνίδια αν το έτρεχα σε 60Hz (αν και δεν έκανα test σε αυτό).

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Thanofski είπε

Ρωταω εδω γιατι ισως ειναι γενικό το φαινόμενο,

Στο remake του tlou οταν αλλαζεις σε 120hz output γυρναει σε ycbrc 8bit ενω με κλειστό vrr και απενεργόποιημενο το 120hz απο την κονσόλα τρέχει σε rgb 12bit.

Υπαρχει ουσιαστική διάφορα μεταξυ των 2;

 

Επισης εχει παρστηρησει κανείς θέμα με gamma level οταν ανοιγεις vrr;;

Νομίζω ότι κανονικά θα έπρεπε να είναι 10bit σε 120hz YUV 4.2.2 (για HDR). Εμένα τουλάχιστον το SpiderMan τόσο πάει. Πρακτικά δεν αναγνωρίζω διαφορά από RGB να πω την αλήθεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Επίσης στο TLOU part 1 δεν είδα πουθενά πρασινίλες και raised black levels σε 120Hz Performance. Θα τα έβλεπα σίγουρα όπως στα υπόλοιπα παιχνίδια αν το έτρεχα σε 60Hz (αν και δεν έκανα test σε αυτό).

Εισαι σωστος ναι,ουτε εγω εχω προσεξει κατι αναλογο και ιδιαιτερα στα level που ειναι indoors..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
4 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Το τονίζω για να το έχουμε όλοι υπόψην. Η καμπύλη του gamma αλλάζει μόνο όταν η TV τρέχει στα 60Hz

Στα 120Hz δεν υπάρχει κανένα θέμα με το VRR. Το κακό είναι ότι η Sony δεν σου επιτρέπει να θέσεις την TV σε μόνιμο 120Hz output όπως μπορείς να κάνεις στο Series X και πρέπει να βασίζεσαι στο αν το παιχνίδι που παίζεις σου δίνει αυτή την επιλογή ξεχωριστά.

Το επιβεβαιώνω και εγώ αυτό που λες. Νομίζω το είχα ξαναπεί οτι μου έκανε τρομερή εντύπωση που δεν μπορούσα να εντοπίσω το πολυσυζητημένο VRR flicker + near black gamma shift στην C2 που πήρα.

Ο λόγος είναι το 120Hz μόνιμο output στο Series X. To issue δημιουργείται όταν αντί για frame update κάθε σχεδόν 8.33ms, η OLED δέχεται pixel update κάθε σχεδόν 16.66ms και λίγο παραπάνω. Το τονίζω το τελευταίο γιατί αυτός είναι ο λόγος που το πρόβλημα υπάρχει με VRR ενεργοποιημένο. Το VRR δεν clockάρει με τον κλασσικό τρόπο V-Sync, γιαυτό όπως θα έχετε δει με VRR On σε 60fps, τα Hz εμφανίζονται rounded στα 59 αντί για 60. Αυτό προκαλεί uneven frame pacing εσωτερικά στην OLED που το panel της είναι natively 120Hz γιαυτό και προκαλείται overshoot / flicker / raised near blacks όπως θέλετε πείτε το.

Γιαυτό και στις LG C, τα raised blacks λένε οτι φτιάχνουν ενεργοποιώντας το Boost στο 'Reduce latency' του Game Optimizer (γιατί το Boost χειρίζεται το input signal σαν να ήταν 120Hz και αναλαμβάνει να κάνει frame doubling)

Στην περίπτωση του Series X το frame doubling το αναλαμβάνει natively η κονσόλα αν το game output είναι στα ~60 FPS φέρνοντας το VRR σήμα στα ~120Hz. Natively δηλαδή και δεν δημιουργεί το πρόβλημα με τις OLED αλλά και προσφέρει 1) μειωμένο display output latency 2) μειωμένο input lag latency γιατί αν τα frame buffers έχουν την δυνατότητα να γεμίζουν κάθε ~8.33ms αντί για κάθε ~16.66ms (αν το game engine δεν προλάβει το 16.66ms window για λίγα 2-3ms π.χ., θα μπορέσει στα 24.99ms αντί στα 33.32ms. Μπορεί να ακούγονται λίγα, αλλά σε input lag latency είναι αισθητά).

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 6/9/2022 στις 9:54 ΠΜ, D.Luffy είπε

Θέμα με gamma level όταν ενεργοποιείται το VRR υπάρχει μόνο όταν η TV τρέχει στα 60Hz

Αυτο ισχύει για OLED ή για όλες;

Σε εμένα αυτο που έχω προσέξει είναι inverse ghosting απο τότε που έγινε enable το VRR στο PS 5 ακομα και χωρις να είναι on.

Εχει κάνει και 2 fw updates η τιβι απο τότε...

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...