TechIt Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Καλησπερα. Εχω ενα daytona 50κυβικα ψεκαστο και σκεφτομαι να ανοιξω το μοτερ και να το φτιαξω μπας και παρει τσ πσνω του. Τι επιλογες υπαρχουν και σε τι μπατζετ περιπου; Απο οτι εμαθα χωρις να ανοιξεις τα καρτερ παιρνει μεχρι 51μμ κυλινδροπιστονο. Τα κσρτερ συμφερει να τα ανοιξω; Τι τιμες θα κυμαινονται γενικα; Ας με διαφωτισει καποιος που ξερει. Ευχαριστω!
greekfragma Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Καταρχάς τα 50άρια με βελτιώσεις είναι κουβάς χωρίς πάτο που πετάς λεφτά. Κατά δεύτερον δε θα δείς καμιά σοβαρή διαφορά. προτιμότερο να μαζέψεις χρήματα να το δώσεις και να πάρεις ένα 125. κατά τρίτον σε κόβω για πιτσιρικά που τώρα ψάχνεσαι να βγάλεις κάνα γούστο. ελπίζω να ακολουθήσεις τη συμβουλή να κάτσεις στα αυγά σου. αν το πειράξεις ελπίζω να είναι σε βαθμό νόμιμο και απλά να χάσεις λεφτά και να συνεχίσει να φρενάρει όπως πριν που έφτανε το πολύ τα 45χλμ/ω δεν φοράει φρένα για 80χλμ/ω για παράδειγμα. και αν χρειαστεί να τσεκάρεις τα φρένα θα είναι αργά. αυτά.
Fordakias7 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Συμφωνώ με το παιδί που λεει οτι δεν αξιζει και μενα η αποψη μου αυτη ειναι το 50 το μοτερ μην το πειραξεις καθολου οτι κ να κανεις πάλι ψωφιο θα ειναι κ θα πεταξεις τα λεφτα σου. Κουμπωσε του το 125 η λιφαν 110
TRILOBYTER Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Ανοιγμα καρτερ κανα 50 με 100 το πολυ. Και να βαλεις τι; Απο το 125; Δεν αξιζει να ασχοληθεις καν. Η βαλε το λιφαν 110 το μοτερ η παρε αλλο μηχανακι. Αν θες γκαζια ξεχνα τα παπια.
TechIt Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Αρχικα ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Εχω σκεφτει να βαλω αλλο μοτερ αλλα δε θελω να ρισκαρω να γινει καμια μαλακια και να την φαω. Βεβαια θα μου πεις και με φτιαγμενο μοτερ την τρωω αλλα ειναι αλλιως. Δε ειναι οτι θελω τα τρελα γκαζια, θελω απλα να παω στην δουλεια μου, η οποια ειναι αρκετα μακρια, λιγο πιο ανετα.
greekfragma Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, TechIt είπε Αρχικα ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Εχω σκεφτει να βαλω αλλο μοτερ αλλα δε θελω να ρισκαρω να γινει καμια μαλακια και να την φαω. Βεβαια θα μου πεις και με φτιαγμενο μοτερ την τρωω αλλα ειναι αλλιως. Δε ειναι οτι θελω τα τρελα γκαζια, θελω απλα να παω στην δουλεια μου, η οποια ειναι αρκετα μακρια, λιγο πιο ανετα. Κάνε υπομονή και σκέψου ότι άλλοι μπαίνουν σε λεωφορείο παστωμένοι σα σαρδέλες για να πάνε στη δουλειά τους. Ξεκινά 5 λεπτά νωρίτερα για να μη χρειάζεται να καρυδωνεις το γκάζι. Υπομονή λίγο καιρό να πάρεις κάποιο 125 ή μεγαλύτερο. Κάθε μηχανάκι μηχανή έχει σχεδιαστεί να έχει τόσο γκάζι όσο φρένο μπορεί να διαχειριστεί . Ειδικά τα 50αρια ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχουν 180αρη λάστιχο ούτε τετραπιστονες μόνομπλοκ Μπρέμπο. Όλα στην ώρα τους.
Sheogorath Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2021 18 ώρες πριν, greekfragma είπε Καταρχάς τα 50άρια με βελτιώσεις είναι κουβάς χωρίς πάτο που πετάς λεφτά. Κατά δεύτερον δε θα δείς καμιά σοβαρή διαφορά. προτιμότερο να μαζέψεις χρήματα να το δώσεις και να πάρεις ένα 125. κατά τρίτον σε κόβω για πιτσιρικά που τώρα ψάχνεσαι να βγάλεις κάνα γούστο. ελπίζω να ακολουθήσεις τη συμβουλή να κάτσεις στα αυγά σου. αν το πειράξεις ελπίζω να είναι σε βαθμό νόμιμο και απλά να χάσεις λεφτά και να συνεχίσει να φρενάρει όπως πριν που έφτανε το πολύ τα 45χλμ/ω δεν φοράει φρένα για 80χλμ/ω για παράδειγμα. και αν χρειαστεί να τσεκάρεις τα φρένα θα είναι αργά. αυτά. Τα έχουμε ξαναπεί, ΙΔΙΑ όλα απο το μηχανάκι το 125 που πιάνει 100+ Τι δεν έχει σασί και φρένα για 80. 5 ώρες πριν, TechIt είπε Αρχικα ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Εχω σκεφτει να βαλω αλλο μοτερ αλλα δε θελω να ρισκαρω να γινει καμια μαλακια και να την φαω. Βεβαια θα μου πεις και με φτιαγμενο μοτερ την τρωω αλλα ειναι αλλιως. Δε ειναι οτι θελω τα τρελα γκαζια, θελω απλα να παω στην δουλεια μου, η οποια ειναι αρκετα μακρια, λιγο πιο ανετα. Μην αλλάξεις μοτέρ για να είσαι νομιμοφανής. Αν αλλάξεις μοτέρ και κάνεις ατύχημα την ΓΜΣΕΣ. Αν του βάλεις πιστόνι 47 θα είναι 72cc και θα τραβάει αρκετά καλύτερα, και αν το πας 51 πιστόνι χωρίς να αλλάξεις διαδρομή κάποια στιγμή θα την ακούσει ο στρόφαλος αλλά θα πάει καλά (σχετικά). Το να ανοίξεις κάρτερ να βάλεις άλλο στρόφαλο και μπίελα θα σε πάει πάνω απο 250 που κοστίζει το λιφάν το 110 με περαστικά. Κάνε το 72 για αξιοπιστία, με κανα 100άρι ευρώ θα είσαι κομπλέ. Βάλε και ένα δόντι πιο μεγάλο γρανάζι μπροστά και θα πιάνει 80 κοντερίσια και πιο γρήγορα απο τα 70 του παλιού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα