Προς το περιεχόμενο

XP registry help

Link

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Exw XP kai antimetopizw 2 spastika kata tin gnwmi mou pramata, to 1o einai oti se merika parathyra poy anoigw kuyriws kapoion folders i internet explorer na min mou emfanizei panta tin status bar kati pou to theorw stadar afou me voleuei. To 2o einai oti exw ta XP se ena partition (c:) kai ola ta programmata se allo (d:\program files). Kathe fora pou kanw egkatastasi kapoio kainourio programma mou bgazei san default path gia egkatastasi sto c: kai kathe fora prepei na to allazw sto d:. Kserw oti kai ta 2 provlimata einai rythmiseis stin registry , tha mporouse kapoios gnwstis na mou ti na "peiraksw" gia na exw panta se kathe parathyro status bar kai to default path gia ta programs na einai sto D: ??

Tha protimousa kwdia gia registry kai oxi kapoio programma ...

Δημοσ.

Για τα folders μπορείς να κάνεις το εξής: Ανοίγεις ένα folder επιλέγεις το view > status bar. Μετά πας στο tools > folder options και πατάς το κουμπί που λέει apply to all folders ή κάτι τέτοιο... Ίσως να ισχύει και για τον ΙΕ το ίδιο πράγμα, δεν γνωρίζω μιας και δεν τον χρησιμοποιώ.

Δημοσ.

στο πρώτο μπερδεύτηκα και δεν καταλαβα (κάτι λες για Folders και μετά για τον ΙΕ)

το δεύτερο δεν παίζει, καθώς δεν είναι θέμα του λειτουργικού το Default Path καθε προγράμματος.

(προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος τα προγράμματα στο D, υπάρχουν αρκετά τα οποία προϋποθέτουν να είναι C το install partition. Nα μου πεις λειτουργικό και προγράμματα στο C και data στο D, μάλιστα)

Δημοσ.
στο πρώτο μπερδεύτηκα και δεν καταλαβα (κάτι λες για Folders και μετά για τον ΙΕ)

I status bar yparxei toso se kathe window gia folder kai internet explorer

το δεύτερο δεν παίζει, καθώς δεν είναι θέμα του λειτουργικού το Default Path καθε προγράμματος.

Kaneis lathos file mou to leitourgiko exei kapoio default path gia tin egkatastasi programmatwn . To eixa vrei pws allazei me to system mechanic alla den elege ti ekrivws prepei na peirakseis stin registry.

eyxaristw Teoulas den to eixa skeftei an kai tha protimousa kapoia default rythmisei apo registry wste na min allaksei pote kai na min xreiastei na anoigo kathe foloder kai na to kanw manual.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...