Προς το περιεχόμενο

Avatar: Frontiers of Pandora [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ασχοληθηκα με το crafting καμια ωρα σημερα και ενταξει καμια σχεση με αυτα που βρισκεις η σε δινουν μπορεις να φτιαξεις ενα χαρακτηρα που δεν τρωει damage απλα. Επεσε λιγο ψαξιμο καποιων πραγματων αλλα τα νουμερα σε ζωη αλλα και σε παραμετρους ειναι εξαιρετικα. 277 headguard 270 ankie guards και 280 το shotgun αυτο το βρισκεις. Αξιζει 100% το crafting αν θελετε τουμπανο χαρακτηρα. Και τα mods επισης εξαιρετικα φευγουν τα ρομποτ με 2 hit τα τουμπανα και καθε φορα που σκοτωνεις καποιον ανεβαινει και η ζωη ταυτοχρονα. 

Συνεχισα και την ιστορια η οποια γινετε πολυ δραματικη σχεδον ανατριχιαστικη μολις παμε στο TAP Con 1 οπου μαθαινουμε παρα πολλα για εμας την οικογενεια μας και την clan μας και συνεχιζουμε δυνατα η κεντρικη ιστορια ειναι μουρλια και πολυ δυνατη. 

Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2
  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλος από εμένα, φυσικά έχω αφήσει κάποια side quest, όχι όμως τόσο σημαντικά για την ολοκλήρωση και επίσης αρκετές προκλήσεις (totem, memory paintings), ότι αφορά βασικά επίλυση γρίφων και απαιτεί υπερβολικό χρόνο, για να ολοκληρώσω τη βασική ιστορία και να μη χάσω την αίσθηση της συνοχής της βασικής αποστολής. Ασχολήθηκα με τα πάντα οπότε δεν υπάρχει τομέας για τον οποίο να μην έχω διαμορφώσει κάποια άποψη.

Έχοντας ανοίξει πλέον το χάρτη στο μεγαλύτερο μέρος του και έχοντας αφήσει κάποια outposts για εξερεύνηση, μπορώ πλέον να επικεντρωθώ σε ότι έχω αφήσει αφού η μετακίνηση στο χάρτη είναι άμεση.

Όσον αφορά το Avatar, είναι απλά εξαιρετικό για παιχνίδι ανοικτού κόσμου. Τα γραφικά του βρίσκονται σε άλλο επίπεδο, δεν το πιστεύεις αυτό που αντικρύζεις και είναι από την αρχή μέχρι το τέλος χάρμα οφθαλμών, Jawdrop έπρεπε να λέγεται η μηχανή γραφικών. Οι αλλαγές του καιρού και η εξομοίωσή τους όπως θα τα έβλεπε κάποιος στην πραγματικότητα,  η εναλλαγή ημέρας/νύχτας αλλά και οι ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής είναι δοσμένες με πολλή λεπτομέρεια και ρεαλισμό.

Όλα αυτά παντρεμένα με πλήθος ηχητικών εφέ και μουσικά κομμάτια που θα μπορούσαν κάλλιστα να συνοδεύουν την ταινία, συμβάλλουν μαζί με το ποιοτικό voice acting και τα κινηματογραφικού επιπέδου cutscenes στη δημιουργία μίας ξεχωριστής εμπειρίας.

Ο βαθμός της πληροφορίας σχετικά με το περιβάλλον, τη χλωρίδα και την πανίδα, τους RDA αλλά και τις clan είναι πλήρης σε σημείο εξαντλητικό, με πολλή μεγάλη προσοχή δοσμένη στα κείμενα που περιγράφουν το κάθε τι.

Θα ήθελα μεγαλύτερη ποικιλία εχθρών και καλύτερο AI, αν και εκεί που δουλεύει σωστά και δεν κολλάνε τα ρομπότ, αν πας γιούρια θα χάσεις 100%, καθώς αντιδρούν στις κινήσεις σου πολύ καλά και σε δυσκολεύουν. Θέλω να το δω σε ανώτερο επίπεδο δυσκολίας από το medium. Είμαι σίγουρος ότι μπορούν καλύτερα, απλά κάνουν τα παιχνίδια πιο εύκολα για όλους μας και αυτό έχει αντίκτυπο στο συγκεκριμένο τομέα. Πάντως η ευστοχία τους, ειδικά των ανθρώπων είναι εξαιρετική και μπορεί να σε εξαφανίσει σε δευτερόλεπτα αν δεν προσέξεις.

Η ποικιλία των όπλων είναι περιορισμένη επίσης, σε εμένα δεν είχε αρνητική επίδραση, αν και τα launchers όντως έδιναν άλλη αίσθηση.

Είδα 4 νομίζω bugs μέχρι το τέλος, ένα από αυτά δε με άφηνε να προχωρήσω την ιστορία, εκεί στην τελευταία αποστολή, διορθώθηκε με έξοδο και επανάληψη του checkpoint.

Οι γρίφοι του έχουν μεγάλο βαθμό δυσκολίας και δεν αναφέρομαι στα hacks, αλλά σε ότι αντιμετωπίζεις σε κάποιες αποστολές αυτού του ύφους που θα αναλάβεις αλλά και στα totems και memory paintings.

Τα skills του παίκτη εφευρετικά και θα φανούν χρήσιμα σε πολλές περιπτώσεις, ο όχι μονοδιάστατος τρόπος απόκτησής τους προσθέτει πολύ στον τομέα της εξερεύνησης, με κάποιες περιοχές να αποτελούν μίνι γρίφους όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο θα πλησιάσεις τα αντίστοιχα φυτά.

Η ιστορία του είναι πολύ δυνατή από το ξεκίνημά της και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο μέχρι το τέλος, το φινάλε θα κριθεί από όποιον ολοκληρώσει.

Το Avatar είναι από τα παιχνίδια που ξεχωρίζουν για το 2023 και σίγουρα μέσα στα καλύτερα open world των τελευταίων ετών. Με άφησε απόλυτα ευχαριστημένο σε όλους τους τομείς, όντας μία πολύ ολοκληρωμένη παραγωγή με πολύ υψηλά στάνταρ. Σε συνδυασμό με τον κόσμο του παιχνιδιού προσφέρει κατ' εμέ μία ανεπανάληπτη εμπειρία στον κόσμο της Pandora και οπωσδήποτε κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. 

Το γεγονός ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα και τίποτα, αν και αυτό ίσως δυσκολέψει το level up σου και κάποιες αποστολές,  αφήνει στον παίκτη την απόφαση αν θα ασχοληθεί ή όχι και πόσο. Ένα βαθμό επανάληψης τον έχει, σε ποιο open world δεν υπάρχει αυτή η αίσθηση άλλωστε, σε καμία περίπτωση πάντως, δεν ένιωσα να βαριέμαι όπως στο Farcry 6 ή στο Starfield ας πούμε και σίγουρα το προτείνω χωρίς ενδοιασμούς. Όποιος ασχοληθεί πραγματικά και με θετική διάθεση θα το ευχαριστηθεί στο 100%.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 9
Δημοσ.

Τελος τα παντα ολα 100% τετοιο καψιμο ειχα να ριξω 15 χρονια πριν δεν εμεινε quest δεν εμεινε τιποτα το απολαυσα παρα πολυ. 64 ωριτσες για full το οτι τις εβγαλα σε 8 μερες σημαινει 8 ωρες τη μερα πραγματικα ουτε καταλαβα πως περασαν. Ερχεται κριτικη σε λιγακι. 

Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Screenshot-4.png

 

 

  • Like 7
Δημοσ.

Ένα πράγμα πάντως μου τη δίνει ώρες ώρες, ότι κάνεις 8 χρόνια να βρεις έστω το πιο απλό πράγμα. Είμαι στο circle τώρα και ψάχνω να βρω που είναι το ρημάδι το stash. Το βρήκα μια φορά καταλάθος και δεν θυμάμαι που είναι, και όλες οι σκηνές φαίνονται οι ίδιες. Βάλε φούρνο, craft table και stash όλα σε ένα σημείο, μην ψάχνω σαν ηλίθιος 1 ώρα. Μπορείς να το βρεις μέσω των witcher senses αλλά και πάλι τα εικονίδια φαίνονται πολύ μικρά, οπότε πάλι δεν βγάζεις άκρη. Αυτό και το ότι δεν έχει quick save μου τη σπάνε..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μολις βγηκε νεο patch πριν λιγο μου κανει download τωρα. Απολαυστε το οσοι το παιζετε ακομα.

Title Update 1.02 will be deployed December 15th @ 9AM UTC.

Fixes include resolving multiple crashes, freezes, removal of invisible walls, stability improvements, issues with the Na'vi senses feature, and balancing.

PC - 3.10 GB

MAIN QUESTS & SIDE ACTIVITIES

[Main Quest - Pandora] Fixed issue with missing arrow.

[Main Quest - Eywa's Blessing] Fixed issue where the quest did not progress if the player hits the target from Hunter's Rest camp before the quest is active.

[Main Quest - Into the Fog] Invisible wall removed from the main gate.

[Main Quest - Escape Plan] Issue fixed where the progression was blocked if the user interrupts Billy's radio dialogue while running away outside during "Run for the exit" objective.

[Main Quest - The Missing Hunter] Fixed issue where the quest did not progress if the player dies during "Defend Zomey" objective.

[Main Quest - Escape Plan] The airflow of the ventilation fan is now functional even if the player is placed on it before activated.

[Main Quest - Return to HQ] - VFX issues with explosions on PS5 have been solved.

[Main Quest - A Hidden Weakness] Fixed issue where the player was not able to reach the next objective.

[Main Quest - Last Strike] Fixed issue with loading screen.

[Main Quest - Last Strike] Increased the rocket launcher's damage.

[Main Quest - Last Strike] Fixed issue where "Quest failed" message shown in co-op.

[Side Quest - Laser Ore Processor Alpha] Player should no longer be able to get stuck when trying to get to the valves.

[Side Quest - The Gentle Giant] Issue with the objective marker, menu access and controls fixed.

[Side Quest - The Unsung Hunter] Fixed issue where an infinite loading screen occurred when Skipping Quests after completing the quest in co-op.

[Vendor] The player should no longer get stuck if they choose the "Cancel" option after talking to Kukulope without using a Ubisoft Connect account.

GLOBAL

Fixed an issue where "No Fly Zones" caused invisible walls in the airspace.

Fixed an issue with flying RDA Vehicles after destruction.

Fixed issue where the Na'vi senses feature stopped working.

Using grenades during combat should no longer cause Na'vi senses feature to stop working.

Fixed issue where the arrow can't be seen on the bow.

Fixed an issue where multiple hair color notifications appear after purchasing.

"Powered" notification should no longer trigger several times when activating Field Labs.

Charge jump tutorial should no longer remain on screen.

The interaction radius for investigation clues has been increased.

Fixed freeze on death screen related to cross-progression saves.

Fixed an issue where the player could get stuck in a loading screen the first time they connect to an online session on fresh accounts.

[Final Credits] Player is no longer stuck at credits if watched until completion.

PERFORMANCE

An issue where the PS5 is frozen on load screen on startup when there's no network connection is fixed.

Improved shaders to increase performance on PC

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κατεβάζω και 'γω..Για να δούμε τι λέει σε OLED panel.

Ετοιμασου για μαγικα γραφικα και εικονα. Και το βραδυ μεταμορφωνεται ολη η Πανδωρα. 

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κατεβάζω και 'γω..Για να δούμε τι λέει σε OLED panel.

Είναι φτιαγμένο για Oled το συγκεκριμένο παιχνίδι.:D  

  • Like 2
Δημοσ.

Μετα τα σχολια σας το κατεβασα και εγω το πρωι. Επαιξα ενα δυωρο. Πραγματικα ειναι πανεμορφο και φαινεται να εχουν δωσει εμφαση και στην ιστορια. Ελπιζω να μην κουρασει η ubisoftιλα του open world, θα δειξει...

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μετα τα σχολια σας το κατεβασα και εγω το πρωι. Επαιξα ενα δυωρο. Πραγματικα ειναι πανεμορφο και φαινεται να εχουν δωσει εμφαση και στην ιστορια. Ελπιζω να μην κουρασει η ubisoftιλα του open world, θα δειξει...

Να το χαρεις στο επακρο. Προσπαθησε να υπαρχει μια ισορροπια μεταξυ main side quest collectibles και looting ωστε να μην χτυπησει αυτη η ubisoftila και γενικα κοιτα να το χαρεις στο επακρο και το crafting θα σε ανταμειψει και τα sarentu totems που θα μαθεις πολλα πραγματα για το lore και τον κοσμο ακομα και τα outpost που οκ ειναι ανιαρο μιας και ειναι παρα πολλα μετα απο καποιο σημειο θα σε ανταμειψουν. Θελει το χρονο του και γενικα να απολαυσεις την καθε στιγμη. Προσφερει και ηρεμια και ενταση αναλογα την περισταση αλλα και οργη και χαρα τα εχει ολα η κεντρικη ιστορια. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρίμα που όλοι τα δίνουν μόνο μέσω Patreon αλλά δουλειά τους είναι και πρέπει να ανταμείβεται.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...