Προς το περιεχόμενο

Avatar: Frontiers of Pandora [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ιστορία με τη Ubisoft επαναλαμβάνεται, όπως κάποτε με το Primal. Ενώ έχει τρομερές ιδέες, τις καίει με το επαναλαμβανόμενο gameplay. Κρίμα, όλο αυτό το potential πάει χαμένο...

  • Like 1
  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Zus είπε

Η ιστορία με τη Ubisoft επαναλαμβάνεται, όπως κάποτε με το Primal. Ενώ έχει τρομερές ιδέες, τις καίει με το επαναλαμβανόμενο gameplay. Κρίμα, όλο αυτό το potential πάει χαμένο...

Το primal το θεωρώ το καλύτερο far cry παιχνίδι και τρομερά underrated. Το avatar είναι προφανως πιο κάτω από άποψη gameplay. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Το primal το θεωρώ το καλύτερο far cry παιχνίδι και τρομερά underrated. Το avatar είναι προφανως πιο κάτω από άποψη gameplay. 

Κοίτα, εγώ που δεν είχα παίξει κανένα Far Cry και το Primal ήταν το πρώτο της σειράς που έπαιζα το είχα καταευχαριστηθεί μέχρις ενός σημείου. Από εκεί και πέρα το παράτησα γιατί είχα κουραστεί να κάνω συνεχώς τα ίδια και τα ίδια, δηλαδή να καταλαμβάνω outposts...

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως πλέον ο όρος next gen αναφέρεται μόνο στα γραφικά. Και όχι μόνο στο Avatar αλλά γενικά. Τα gameplay mechanics είναι κατά 90% τα ίδια που είχαμε και πριν 10 χρόνια. Δεν λέω αν είναι καλά ή κακά αλλά γενικά σε αυτό το κομμάτι δεν υπάρχει πρόοδος, σε όλα τα games πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό με τη Ubisoft και τα template stories πρέπει λίγο να σταματήσει όμως. Οκ το περίμενα ότι θα είναι κλασική Ubisoft περίπτωση, αλλά είναι πραγματικά κρίμα για έναν τόσο καλό φτιαγμένο κόσμο και lore.

Και άντε αν το gameplay loop ήταν λίγο πιο εμπλουτισμένο θα παλευόταν, αλλά εδώ ακόμα και το enemy variety είναι πολύ μικρό.

Τουλάχιστον έχουν φτιάξει μια πολύ γερή βάση για έναν πιθανό δεύτερο τίτλο, και εννοείται μπράβο για το αρκετά τίμιο optimization και settings scalability.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κόσμος πάντως είναι τόσο πυκνός που αν παίζεις στο exploration mode καμιά φορά δεν βγάζεις άκρη πως πρέπει να πας σε ένα μέρος ενώ ξέρεις που είναι.

Έκανα ένα quest και μετά έπρεπε να γυρίσω πίσω στο HQ. Και γύρω γύρω από το HQ έχει κάτι τεράστια, πολύ ψηλά βράχια και δεν μπορούσα να βρω πως να κατέβω. Στην τελική έκανα rage quit και fast travel χαχαχ

Όπως δείχνει στην εικόνα. Την κόκκινη διαδρομή ήθελα να κάνω.

Screenshot-10.png

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Arkin είπε

Stunning indeed

 

Ας συγκρίνει κάποιος το παραπάνω με το χωρίς DRM(γιατί άραγε;) AW2 σε γραφικά και hw απαιτήσεις για να καταλάβει τη διαφορά του nvidia sponsored από το non-sponsored.

Πόσες μέρες πέρασαν από τότε που το AW2 ήταν το θαύμα της τεχνολογίας με την unparalleled λεπτομέρεια και βλάστηση και όποιος μίλαγε για πλασματικές απαιτήσεις ήταν ο φτωχός που δεν είχε φράγκα για 4090.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Ο κόσμος πάντως είναι τόσο πυκνός που αν παίζεις στο exploration mode καμιά φορά δεν βγάζεις άκρη πως πρέπει να πας σε ένα μέρος ενώ ξέρεις που είναι.

Έκανα ένα quest και μετά έπρεπε να γυρίσω πίσω στο HQ. Και γύρω γύρω από το HQ έχει κάτι τεράστια, πολύ ψηλά βράχια και δεν μπορούσα να βρω πως να κατέβω. Στην τελική έκανα rage quit και fast travel χαχαχ

Όπως δείχνει στην εικόνα. Την κόκκινη διαδρομή ήθελα να κάνω.

Screenshot-10.png

Αντικειμενικα αυτο λεγεται κακο level design . Για την ακριβεια ειναι ο ορισμος του κακου level design. .Αν η ζουγλα ειχε αρκετα σημεια ενδιαφεροντος μια χαρα θα θυμοσουν το δρομο . Αλλα οτι η ζουγκλα ειναι φοβερη και απο θεμα τεχνολογιας και εικαστικα , ειναι

-----

Αρχισα και εγω καμια ωρα κ κατι το παιχνιδι . Οπως ειπα κ πριν φοβερη η ζουγλα αλλα συνολικα δε με ψηνει προς το παρον . Σε μερικα στοιχεια ειναι ψιλοκακο (mini games για να παρεις αντικειμενα για crafting , really ?? ) αλλα ελπιζω να βελτιωθει  . Η πρωτη γευση δειχνει απλα ενα εντυπωσιακο tech demo και ο χρονος μου παραειναι πολυτιμος :P

  • Like 2
Δημοσ.

Εμένα το minigame για τα ροδάκινα και τα πεπόνια μου αρέσει χαχαχ γιατί πρέπει να θυμάσαι τον τρόπο που θέλει το καθένα και τις συνθήκες. Το άλλο με το όπλο που διορθώνεις τα καλώδια δεν μου αρέσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Οτι και να λεμε μετραει ασχημα σε αυτο που ξερει να κανει καλα. Το fluidity με το Ikran τρομερο ανοιχτηκαν νεοι δρομοι σε ολο το χαρτη. Eπειδη δεν αφηνω τιποτα οπως παντα στο χαρτη ειμαι ηδη level 7 και τα quest ειναι στο 5 κατι που σημαινει αρκετα ευκολα. Εκανα τα περισσοτερα RDA facilities και πετυχα το μεγαλο 20αρι level αυτο λογικα ειναι για end game με αρματωμενο γερα τον χαρακτηρα. Ειναι δυνατο σε αυτο που κανει οκ σε οσους δεν αρεσουν τα παιχνιδια της ubisoft υπαρχει χιλιαδες αλλα να σας αρεσουν με το ζορι δεν γινεται τιποτα ουτε υποχρεωσε κανεναν η ubisoft να παιξει τα παιχνιδια της. Οσοι γουσταρετε Πανδωρα και το lore των ταινιων ειναι οτι καλυτερο εχουμε δει μεχρι σημερα. 

Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2

 

  • Like 6
Δημοσ.

Αυτό με την πυκνή ζούγκλα είναι και καλό και κακό. Καλό γιατί δεν νιώθεις τα όρια του κόσμου όπως σε άλλα games, χάνεσαι εντελώς λες και δεν είσαι απλά σε ένα παιχνίδι. Και το κακό είναι ακριβώς επειδή "χάνεσαι", καμία φορά χάνεσαι στα αλήθεια και δεν έχεις που να πας. Εγώ παίζω με το exploration και κοιτάω το χάρτη ώστε να καταλάβω στο περίπου που πρέπει να πάω με βάση τα hints και ακολουθώ την πυξίδα (π.χ. βορειοανατολικά). Το θέμα είναι ότι μπορεί να φτάσεις στο objective αλλά να έχει ένα τεράστιο γκρεμό σαν το Grand Canyon ξέρω 'γω και δεν βρίσκεις πως να κατέβεις, άσε που πολλές φορές έχω πέσει και έχω σκοτωθεί..

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Αυτό με την πυκνή ζούγκλα είναι και καλό και κακό. Καλό γιατί δεν νιώθεις τα όρια του κόσμου όπως σε άλλα games, χάνεσαι εντελώς λες και δεν είσαι απλά σε ένα παιχνίδι. Και το κακό είναι ακριβώς επειδή "χάνεσαι", καμία φορά χάνεσαι στα αλήθεια και δεν έχεις που να πας. Εγώ παίζω με το exploration και κοιτάω το χάρτη ώστε να καταλάβω στο περίπου που πρέπει να πάω με βάση τα hints και ακολουθώ την πυξίδα (π.χ. βορειοανατολικά). Το θέμα είναι ότι μπορεί να φτάσεις στο objective αλλά να έχει ένα τεράστιο γκρεμό σαν το Grand Canyon ξέρω 'γω και δεν βρίσκεις πως να κατέβεις, άσε που πολλές φορές έχω πέσει και έχω σκοτωθεί..

Δεν προτεινω exploration στο odyssey που εχει κατι αναλογο ναι αλλα εδω οχι ο κοσμος ειναι οντως χαοτικος και πολυ πυκνος που μπορει να χασεις το μερος που πρεπει να πας για πλακα. Σε βοηθαει στο που να πας με regions βορεια νοτια κτλ αλλα για πρωτο walkthrough δεν ειναι με τιποτα. Που να παρεις το Ikran να δεις φαση οσο ξεδιπλωνει τοσο πιο ωραιο γινεται. Λιγο με το crafting χανεσε αλλα και να μην ασχοληθεις πολυ δεν θα παιξει καθοριστικο ρολο οπως το βλεπω αρκει να φορας παντα τα καλυτερα κυριως superior και πανω και να κανεις craft δυνατα οπλα βοηθανε απειρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα σε γενικές γραμμές μου αρέσει με exploration απλά χθες που έπαιξα μετά τη δουλειά ήταν κουρασμένο το μυαλό μου και έχανα τα αυγά και τα πασχάλια. για να δούμε σήμερα που έχω ρεπό, χαχα

Το co-op πως είναι; online ή σε lan;

Επεξ/σία από just_a_dude

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...