chr_nikol Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Κι αν δοκιμάζαμε ... δε θα χάναμε πολλά πράγματα...Έστω κι αν δεν έχετε αυτοκίνητο μπορείτε να αποστείλετε το μήνυμα αυτό σε φίλους σας αφορά σε ένα έξυπνο πόλεμο κατά των εταιρειών πετρελαίου. Λένε ότι οι τιμές της βενζίνης θα ξεπεράσουν σύντομα το 1,5 Ευρό το λίτρο! θέλετε να κατεβούν οι τιμές? Πρέπει να αντιδράσουμε από κοινού.Κάποιος πρότεινε μια φανταστική ιδέα πολύ πιο αποδοτική απ΄'αυτή,που μας ζητούν να μην αγοράζουμε βενζίνη κάποιες μέρες. Τον τελευταίο Απρίλιο ή Μάιο οι εταιρείες πετρελαίου "γέλασαν" μ΄αυτά τα διαβήματα γιατί ήξεραν ότι δε θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε για πολύ αυτή την τακτική. Θα ήταν μεγαλύτερη η ζημία , σ'εμάς παρά σ΄αυτές. 'Ομως η ακόλουθη πρόταση θα μπορούσε να επαληθευτεί αν την ακολουθούσαμε με συνέπεια. Ενωθείτε μαζί μας! Οι εταιρείες πετρελαίου της ΟPEP μας έχουν πει ότι η τιμή που μας έχουν ορίσει είναι και η καλύτερη ( 58,9 λεπτά το λίτρο ). Εμείς θα αντιδράσουμε αποδεικνύοντας ότι οι αγοραστές είναι αυτοί που ελέγχουν την αγορά. Βλέποντας καθημερινά την τιμή της βενζίνης πρέπει να αντιδράσουμε. Ο μόνος τρόπος για να δούμε την τιμή να κατεβαίνει είναι να χτυπήσουμε το πορτοφόλι αυτών των εταιρειών,αρνούμενοι να αγοράσουμε τη βενζίνη τους και χωρίς ΕΜΕΙΣ να είμαστε οι χαμένοι.¶ρα αφού χρειαζόμαστε τα αυτοκίνητα μας, δε μπορούμε να κάνουμε απεργία στην αγορά βενζίνης. Μπορούμε όμως να δώσουμε ένα << ΧΤΥΠΗΜΑ>> στην αγορά της βενζίνις δηλ. να αντιδράσουμε στον πόλεμο των τιμών.Ιδού μια πρόταση: ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ- ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΜΙΑ- (SHELL KAI ESSO).Εάν δεν πουλήσουν βενζίνη θα υποχρεωθούν να μειώσουν την τιμή της. Εάν συμβεί αυτό, οι άλλες εταιρείες θα αναγκαστούν να τις ακολουθήσουν. Για να προκληθεί ένα τέτοιο "χτύπημα", θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τη συνεργασία εκατομμυρίων πελατών της SHELL και της ESSO. Το διαδίκτυο μας δίνει τη δυνατότητα να το πετύχουμε. Το μήνυμα αυτό εστάλη σε 30 περίπου άτομα. Εάν καθένας απ' αυτούς το διαδώσει σε γνωστούς θα γίνει 30 x 10 = 300 και 300 x 10 = 3000 άτομα κ.ου. Το μήνυμα αυτό, λοιπόν, θα έχει βρεί εκατομμύρια αποδέκτες στούς καταναλωτές. Τώρα αυτό που έχετε να κάνετε,είναι να στείλετε αυτό το μήνυμα σε μερικούς γνωστούς που θα κάνουν κι αυτοί το ίδιο. Εάν πιστεύετε ότι μπορούμε να αντιδράσουμε έτσι,διαδώστε το μήνυμα αυτό σε γνωστούς και φίλους. **Η μετάφραση έγινε από γαλλικό κείμενο.
Stuck Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 kalo akougetai.An kai den ksero poso ylopoihsimo. As elpisoume mono oti den to esteile i BP gia sabotage cheers
Marcos_Aurilius Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Το παρέλαβα και στο DC++ που τριγυρνούσα νωρίτερα... Δεν μπορώ να πω ότι μου γεμίζει το μάτι... ειναι κι αυτό για την BP...
Lyman_Zerga Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Η ρύθμιση της αγοράς γίνεται από τους πολίτες, σε συνθήκες ελεύθερης οικονομίας. Όσο και να γκρινιάζουμε, αμα δεν αντιδράσουμε (όχι με γκρίνια, με πράξεις), οι τιμές θα ανεβαίνουν. Το 2ο στοιχείο που χρειάζεται είναι ο κρατικός έλεγχος. Έλεγχος για τις συνθήκες ανταγωνισμού, όχι έλεγχος τιμών. Το κράτος ΔΕΝ μπορεί να ελένξει τις τιμές. Μπορεί και πρέπει να ελένξει τις συνθήκες του εμπορίου.
random Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Ο μόνος τρόπος για να δούμε την τιμή να κατεβαίνει είναι να χτυπήσουμε το πορτοφόλι αυτών των εταιρειών, χωρίς ΕΜΕΙΣ να είμαστε οι χαμένοι,αφού χρειαζόμαστε τα αυτοκίνητα μας, δε μπορούμε να κάνουμε απεργία στην αγορά βενζίνης. και την πίττα ολόκληρη, και το σκύλο χορτάτο. ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ δεν χρειαζόμαστε. Μονο κάποιοι τα χρειάζονται. Οπως η κυρα Κούλα που πάει για καφέ στη φίλη της με ΙΧ, ενω εχει κατω απο τη μύτη της Μετρό. ,και ο Μήτσάρας, που σαν Υπάλληλος/Μαγαζάτορας, όλη του η συγκοινωνιακή δραστηριότητα ειναι 10 χλμ, πήγαινε-έλα, απο το σπίτι στο γραφείο στο Κέντρο, και θεωρεί οτι το μόνο κατάλληλο για αυτη τη δουλειά ειναι το Πατζέρο 4.000 κυβικών. απο τισ δυο εταιρειεσ- που τωρα φαινονται σαν μια- (shell kai esso) η σχέση "ταμπέλα του βενζινάδικου της γειτονιάς σου" με το που επεξεργάζεται το πετρέλαιο, και τελικα σε ποιά εταιρεια πανε τα χρήματα, χωράει πολύ συζήτηση. Το μήνυμα αυτό εστάλη σε 30 περίπου άτομα. Εάν καθένας απ' αυτούς το διαδώσει σε γνωστούς θα γίνει 30 x 10 = 300 και 300 x 10 = 3000 άτομα κ.ου το μήνυμα σε μερικούς γνωστούς που θα κάνουν κι αυτοί το ίδιο. κάποιον είδα, κάτι είδε, κατι μού'πε να σας πώ http://www.insomnia.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=382895&highlight=chain+letters Η μετάφραση έγινε από γαλλικό κείμενο. α γι'αυτο δε βλέπω πουθενά ELF Οι οποιοι το μετεφρεσαν απο Αγγλικό, και μαλλον δεν ειναι κατι που σκέφτηκαν φέτος, γιατι το ιδιο κείμενο κυκλοφορεί καθε άνοιξη, που παραδοσιακα οι τιμες στην Αμερική ανεβαίνουν http://www.snopes.com/inboxer/petition/gasout.htm βαριέμαι να γράφω, ας περασουμε στο dictionary.reference.com : "Ένα μποϊκοτάρισμα μερικών εμπορικών σημάτων δεν θα οδηγούσε στις χαμηλότερες συνολικές τιμές: Οι τιμές σε όλες τις μη-μποϊκοταμένες εξόδους θα αυξάνονταν λόγω στην προσωρινά περιορισμένη ζήτηση και την αυξανόμενη προσφορά, που κάνουν τις αρχικές τιμές να φανούν φτηνές από τη σύγκριση. Οι έξοδοι θα μπορούσαν έπειτα να κάνουν μια δολοφονία με την προσφορά της βενζίνης σε "κανονική" (δηλ., προ-μποϊκοτάρισμα) τιμή της ή με να εκποιήσουν την παραγωγή τους στις μη-μποϊκοταμένες επιχειρήσεις, οι οποίες θα χρειαστούν τον πρόσθετο ανεφοδιασμό για να ικανοποιήσουν την απαίτηση. Το μόνο πρόσωπο που παίρνει πραγματικά βλαμμένο σε αυτό το προτεινόμενο σχέδιο είναι ο χειριστής πρατηρίων βενζίνης, ο οποίος δεν έχει σχεδόν κανέναν έλεγχο της τιμής της βενζίνης. Ο μόνος πρακτικός τρόπος τις τιμές βενζίνης είναι μέσω των απλών μέσων τη λιγότερη βενζίνη, όχι μέσω ενός απλού και ανώδυνου σχεδίου ακριβώς να μετατοπίσει όπου την αγοράζουμε. Η δυσχέρεια της οδήγησης λιγότερων είναι μια δυσκολία που πάρα πολλοί άνθρωποι δεν είναι προφανώς πρόθυμοι να υπομείνουν, εντούτοις" εγώ λέω: 1. γκαζάκια σε όλα τα SUV (4x4) που κυκλοφορούν εντος Αθηνας, Θεσσαλονίκης. 2. φωτιά στη γούνα της μαμάκας που ανάβει ή τα πρίζει στον διαχειριστή, για καλοριφέρ αναμένο 15 ώρες, με εξωτερική θερμοκρασία άνω των 15. 3. φόλα στο σκύλο τον Ευαγγελάτο. 4. Ευρωεκλογές έρχονται. Ψήφος σε οποιο κόμμα υποστηρίζει την μείωση των φόρων στα καύσιμα. "το 66% της λιανικής τιμής της βενζίνης" ή κατα άλλους το "Ποσοστό 55% της τελικής τιμής είναι φόροι και δασμοί". Δίνετε παράδειγμα, 80 λεπτα/λίτρο. Τα 44 με την αισιόδοξη βερσιον, πάνε στο κράτος! για φόρους. και τα υπολοιοπ μοιράζονται : Οι χώρες που το πουλάνε, τα διυλιστήρια, τα καράβια, οι νταλικες, τα βενζινάδικα, κλπ. μετα φταίει η shell? ΝΑΙ φταίει - κατα 10-20% ισως. δεν ξέρω αν η κυβέρνηση εχει τη δυνατότητα να τον μειώσει, γιατι υπάρχουν νομοι της Ε.Ε για αυτον το φόρο. Γι αυτο υπενθυμιζω τις ευρωεκλογες. Οι εταιρείες πετρελαίου της ΟPEP μας έχουν πει ότι η τιμή που μας έχουν ορίσει είναι και η καλύτερη ( 58,9 λεπτά το λίτρο ). πότε εγινε αυτο? τωρα, να μιλάνε οι αμερικάνοι και οι ευρωπαίοι για τον ΟΠΕΚ, κρίμα ρε παιδιά. αυτές οι χώρες δεν έχουνε και τιποτ' αλλο να πουλήσουνε, μονο πετρέλαιο. Εντάξει, μεσα εκει ειναι οι αληταράδες οι Σαουδαραβες σειχιδες, αλλα ειναι μεσα και Βενεζουέλα, Νιγηρια, Ρωσσία. εκει πεινάνε ρε παιδια, και μουρμουρίζει για τις τιμές ο θεόχοντρος αμερικάνος (ή Έλληνας ; ) πολίτης που πάει ως το περίπτερο με το 4χ4, και η κυβέρνηση του που θελει το φτηνο πετρέλαιο για να ανεφοδιάζει τα τανκς και τα αεροκλανοφόρα.
mkst Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 Δημοσ. 27 Μαΐου 2004 swstos o random... Kata thn gnwmh mou to mono pou mporei na kanei o katanalwths einai na epilegei to ftinotero benzidako, wste na apofeugei toulaxiston ta 2-3 lepta tou ekstra kerdoys twn benzinopwlwn. Και απο την αλλη να ευνοει τον ανταγωνισμο. Δυστηχως αυτα που θιγει ο random για την κυρια κουλα και τον μητσαρα με το 4χ4 ειναι μια πραγματικοτητα. Οπως επισης πραγματικοτητα ειναι οτι το κρατος δεν κανει καμια προσπαθεια να προστατευσει τοσο το ιδιο οσο και εμας. Παραδειγμα? Οι εναλακτικες πηγες ενεργειασ. Εδω και χρονια φωναζουν οι ειδικοι αλλα ποιος τουυ ακουει? Για να παρει καποιος αδεια (ενας ιδιώτης που πιστευει οτι μπορει να εχει οικονομικο ωφελος απο τις εναλακτικες πηγες ενεργειας) απο την ΔΕΗ και να συνδεσει το ανεξαρτητο ηλεκτροπαραγωγικο του δικτυο με το δικτυο της ΔΕΗ πρεπει να πληρωσει αστρονομικα ποσα ωστε να μην αποτελει επενδυση αλλα χασουρα. Εχουν ερθει καποιες εταιρειες απο το εξωτερικο για να κατασκευασουν αιολικα παρκα (μιλαμε για τεραστιες επενδυσεις) αλλα αποχωρισαν οταν ανακαλυξαν την γραφειοκρατικη μηχανη της ελλαδας. Επρεπε να συνενοηθουν μεταξυ τους 40+ περιπου δημοσιες υπηρεσιες για να τους χορηγησουν αδεια (προσφατα το νουμερο αυτο επεσε καπου στο 20+). Ακουσατε? Ηρθαν εδω γαι να παραγουν φιλικη προς το περιβαλλον, φτηνη/ανταγωνιστηκη ενεργεια και εμεις του διωξαμε. Ειμαστε για λυπηση! Και οχι μονο αυτο, αλλα οταν πας να βαλεις ηλιακο στο σπιτι σου το πληρωνεις χρυσο (παλι σε αδειες/φορους). Αυτα, Μιχαλης υγ. Αυτα ειναι τα χαλια μας. Και ασχολουμαστε μετα με τον γαυρο και τον βαζελο. Ειναι αραγε τυχαιο οτι ολες οι υπαναπτυκτες χωρες εχουν διεφθαρμενο ποδοσφαιρο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.