Προς το περιεχόμενο

Fiber 100 wind και κοροϊδία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στην ομάδα.

Ήρθα με τη σειρά μου να μοιραστώ το πρόβλημά μου με τον πάροχο μου. Από 1/1 του 2021 μέχρι 25/5 του 2021 έχουν ανοιχτεί 128 inc (τεχνικά θεματα- βλαβες) με πρόβλημα κυρίως βραδινές ώρες μετά τις 9:00 και πάρα πολύ υψηλό Ms (150-1700) και χαμηλή ταχύτητα (14mbps- 40mbps) μέχρι τις 25/5 η wind κάθε μέρα κατέγραφε το πρόβλημα και την επόμενη μέρα μου έστελνε ενημερωτικό μήνυμα ότι λύθηκε το πρόβλημα, φυσικά και το πρόβλημα δεν είχε λυθεί αλλά εξακολουθούσε κάθε βράδυ. Στις 25/5 λοιπόν και αφού είχα χάσει την υπομονή μου έκανα καταγγελία μέσω ΕΕΤΤ και το κοινοποίησα στη wind. Μέχρι τις 25/5 οι τεχνικοί της wind δεν είχαν κάνει ούτε μία φορά τεχνικό έλεγχο την ώρα που συνέβαινε το πρόβλημα. Από τη στιγμή που κοινοποίησα ότι έκανα καταγγελία στην ένωση τηλεπικοινωνιών με πήραν την ίδια ημέρα για να κλείσουμε ραντεβού να κάνει τεχνικός εκείνη την ώρα τεχνικό έλεγχο. Έγινε τεχνικός έλεγχος διαπίστωσε ότι υπάρχει πρόβλημα και σε πρώτο βαθμό μου είπε να μου στείλει τεχνικό στο χώρο μου. Ο τεχνικός σαφέστατα δεν ήρθε την ώρα που συμβαίνει το πρόβλημα αλλά από τις καταγραφές και μόνο είδα ότι το πρόβλημα υφίσταται και ότι η καλωδίωση μου είναι άριστη. Του στέλνει ότι θα πρέπει να γίνει έλεγχος βραδινές ώρες την ώρα που συμβαίνει και να δοθεί στο δημόσιο πάροχος συνέχεια αν δεν μπορείς να λυθεί εσωτερικά. Αφού κάνουν τεχνικούς ελέγχους βλέπουν ότι υπάρχει πρόβλημα αποφασίζουν είπε θα μου στείλει και δεύτερο τεχνικό. Έρχεται ο δεύτερος τεχνικός τα ίδια και αναφέρει ότι η γραμμή είναι okay ότι δεν μαζεύει λάθη και ότι είναι όντως καθαρά θέμα browsing και είναι αφορά την καμπίνα. Στη συνέχεια όλων αυτών ξεκινάει το γαϊτανάκι. Μιλάω με τεχνική υποστήριξη και τεχνικός της δευτεροβάθμιας δευτεροβάθμιο τμήματος μου λέει ξεκάθαρα ότι την ώρα που έχουν γίνει μετρήσεις εγώ κατεβάζω ενώ ο έλεγχος γίνεται χωρίς να υπάρχει ethernet συνδεδεμένος στο ρούτερ μου και το WiFi απενεργοποιημένο μέσα από το ρούτερ. Στη συνέχεια δεύτερος τεχνικός έρχεται και υπαινίσσεται ότι έχει γίνει η διαδικασία αλλαγής λογισμικού στο router. Δοκιμάζουμε άλλο ρούτερ τα ίδια.

Στη συνέχεια και αφού έχουμε πάρει 800 τηλεφωνήματα αποφασίζουν να το στείλεις στον ΟΤΕ για να αλλάξει η πόρτα γιατί τελικά τίποτα από όλα αυτά δεν ίσχυε. Όταν λαμβάνει το θέμα το βλέπει το στέλνει πίσω το ξαναστέλνω το ξαναστέλνει πεις το ξαναστέλνει το ξαναστέλνει πίσω αυτό το πράγμα έγινε 5-6 φορές. Όλο αυτό τον καιρό αν δεν πάρω εγώ τηλέφωνο δεν έχω λάβει ούτε μία φορά ενημέρωση. Η μόνη περίπτωση που με κάλεσαν ήταν για να κλείσουμε ραντεβού με τεχνικό όταν έκανα την καταγγελία και της το κοινοποίησα. Μετά από όλα αυτά λοιπόν έρχεται η wind και μου λέει το εξής ότι μπορώ να αποχωρήσω ατελώς μέχρι της 9/7/2021 και ότι μου έχουν εκδώσει πίστωση 90 ευρώ από 1/1 μέχρι 9/7 . Εγώ πληρώνω 32 ευρώ τν μήνα για το fiber 100 και 4 ευρώ το vision. Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι ακόμη σε αναμονή. 

Το ποσό της πίστωσης μου φαίνεται μικρό για το χρονικό διάστημα. Και επίσης το ότι λαμβάνω τέτοια κοροϊδία τόσο καιρό δεν ξέρω ακριβώς πώς πρέπει να το διαχειριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...