Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή είμαι αρκετά άσχετος στο θέμα (μια φορά έκανα αναβάθμιση του pc μου σε τεχνικό και θυμάμαι μου είχε αλλάξει μητρική και κάτι άλλα ώστε να μου βάλει τα win10), θα ήθελα τη βοήθειά σας. Το θεμα είναι ότι ο υπολογιστής είναι αργός, προφανώς λόγω παλαιότητας μνήμης και σκέφτομαι να αγοράσω ένα νέο. Δεν θέλω να ξαναμπλέξω με τεχνικό και να πληρώσω πάλι 200 βάλε. Δεν είμαι ιδιαίτερα απαιτητικός, μόνο χαλαρό ιντερνετ, καμιά ταινία, office. Τα χαρακτηριστικά του δικού μου είναι

Operating System
    Windows 10 Pro 64-bit
CPU
    Intel Pentium G4400 @ 3.30GHz    28 °C
    Skylake 14nm Technology
RAM
    4,00GB Single-Channel Unknown @ 1066MHz (15-15-15-36)
Motherboard
    ASRock H110M-DVS R3.0 (CPUSocket)    34 °C
Graphics
    HP L1706 (1280x1024@60Hz)
    Intel HD Graphics 510 (ASRock)
Storage
    149GB Hitachi HDT721016SLA380 (SATA )    40 °C
    1863GB TOSHIBA External USB 3.0 USB Device (USB (SATA) )    40 °C

Αυτά που κοιτάζω να πάρω είναι https://www.pcfactory.gr/products/refurbished-desktop-pc/fujitsu-esprimo-p410-8gb-256ssd?filter=6

https://www.pceasy.gr/statheroi-ypologistes/desktop-pc/desktop-pc-dell-optiplex-9020-sff-intel-core-i5-4570-8gb-ram-240gb-ssd-dvd-rw-windows-10

https://www.pceasy.gr/statheroi-ypologistes/desktop-pc/desktop-pc-dell-optiplex-790-tower-intel-core-i5-2400-8gb-ram-240gb-ssd-dvd-windows-10

Λέτε θα είναι πιο γρήγορα; Είναι συμφέρον οικονομικά; (Υπόψην θα το πάρω χωρίς φπα λόγω επαγγελματικού αφμ).

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα SSD χρειάζεται για το λειτουργικό και άλλη μία 4GB ραμ και είναι έτοιμος ο υπάρχων με λιγότερα από 100ε.

Επεξ/σία από Τέρης Α.
  • Like 5
Δημοσ.