ProponitisTouKanape Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Για τις άλλες χώρες αντε για κανα χωριό με ρουστικ κατοίκους. Άντε οδήγησε το εδώ και να βλέπεις τα φορτηγά και τα SUV να έρχονται κατα πάνω σου ενώ έχεις την ταχύτητα μοτοποδηλάτου. Είτε θα σε κάνουν αλοιφή είτε θα επιβιώνεις αλλά με καφέ παντελόνι... 1
dtk-386 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Είναι ωραίο και πανέξυπνο προτζεκτάκι. Απλά του λείπουν βασικά. Μεγαλύτερη αυτονομία και τελική ταχύτητα και A/C είναι απαραίτητα. Η τιμή είναι τσιμπημένη ακόμα και τον 16χρονο γάλλο. Μην λέμε ότι είναι οκ.
NT1G Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Η τελική ταχύτητα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη γιατί ανήκει σε κατηγορία που η μέγιστη ταχύτητα από τον νόμο δεν πρέπει να είναι πάνω από 45 km/h. Σαν τα 50άρια μηχανάκια. Μπορούν αν θέλουν να το βγάλουν σε άλλη κατηγορία, αλλά φαντάζομαι θα είναι και πιο ακριβό και δεν θα μπορεί να πουλιέται σε 16 χρονους, χωρίς δίπλωμα ή κάτι τέτοιο.
dtk-386 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Αυτό λέω. Σε αυτό το κόνσεπτ ας δώσουν κι ένα Ami με όλα τα συστήματα ασφαλείας και καλύτερη μπαταρία και εξοπλισμό τηρώντας την χρυσή τομή στο value for money. Σαν σχέδιο είναι πανέμορφο για πόλη και πανέξυπνο. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2022 από dtk-386 2
Bitbit Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 ενώ τώρα θα τρεξουν όλοι οι 16χρονοι (οι γονεις τους) να το αγοράσουν
nikangel Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Πάμε πάλι από την αρχή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Μπορεί να μοιάζει αλλά είναι τετράτροχο μοτοποδήλατο και με αυτή την λογική βγάζει άδεια κυκλοφορίας. Γιατί προσπαθούν τώρα κάποιοι να αναζητήσουν χαρακτηριστικά αυτοκινήτου από ένα μοτοποδήλατο είναι απορίας άξιο. Όπως λέει και η λέξη απευθύνεται σε αυτούς που δεν τους νοιάζει ούτε το air-conditioning ούτε κι αερόσακοι ούτε κάν το ράδιο γιατί απλά είναι μηχανάκι! Έχει κανείς τις παραπάνω απαιτήσεις από ένα μηχανάκι; Επίσης βάση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας τα μοτοποδήλατα απαγορεύεται να μπαίνουν σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας πχ Αττική οδό ή εθνικές οδούς άρα ποια νταλίκα έχει φόβο να σε πατήσει στους πηγμενους από κίνηση αστικούς δρόμους. Αυτό το όχημα είναι για ΑΣΤΙΚΕΣ καθαρά μετακινήσεις γι αυτό και η αυτονομία του είναι αυτή που είναι. Στις άλλες χώρες τηρούν τα όρια ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών άσχετα αν εδώ είμαστε μπανανία. Η τιμή του επίσης χαρακτηρίζεται προσιτή την στιγμή που ένα έξυπνο κινητό τηλέφωνό έχει φτάσει να πωλείται στα 1500 ευρώ και ένα μεσαίο ηλεκτρικό σκούτερ πάει κοντά στα 6000 ευρώ. Το υψηλό κόστος σε αυτές τις τεχνολογίες είναι οι μπαταρίες που ανεβάζουν κατακόρυφα την τιμή. Τέλος ποιός πιστεύει πως μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Citroen δεν έχει κάνει έρευνα αγοράς πρίν λανσάρει ένα προϊόν. Θεωρώ πως θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες με δικές τους προτάσεις μόλις δουν την σχετική απήχηση. Για τα μικρά ελληνικά νησιά είναι ιδανικό, ειδικά σε αυτά που η χρήση των αυτοκινήτων είναι περιορισμένη. Το καλοκαίρι θα γεμίσει ο τόπος από αυτά πιστεύω. 5 3
unforgiven Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 4 ώρες πριν, nikangel είπε Τέλος ποιός πιστεύει πως μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Citroen δεν έχει κάνει έρευνα αγοράς πρίν λανσάρει ένα προϊόν. Ρε φίλε, ποια Citroen; Οι ειδικοί του Insomnia μίλησαν: Για πέταμα. 1
NickTG Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 5 hours ago, nikangel said: Τέλος ποιός πιστεύει πως μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Citroen δεν έχει κάνει έρευνα αγοράς πρίν λανσάρει ένα προϊόν. Άρα για όσα προϊόντα έχουν αποτύχει από μεγάλες εταιρείες δεν είχε προηγηθεί έρευνα αγοράς? 2
nikangel Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 11 λεπτά πριν, NickTG είπε Άρα για όσα προϊόντα έχουν αποτύχει από μεγάλες εταιρείες δεν είχε προηγηθεί έρευνα αγοράς? Η ηλεκτροκίνηση είναι "καταδικασμένη" να πετύχει γιατί οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ημερομηνία λήξης. Το έχει αποφασίσει η ΕΕ και άλλες μεγάλες χώρες. Μια πρόταση είναι αυτό το όχημα που στοχεύει τους πιτσιρικάδες κυρίως και αυτούς που κατεβαίνουν συχνά σε μεγάλα αστικά κέντρα. Σήμερα στην Καλλιθέα γύριζα 20 λεπτά να βρω να αφήσω το αυτοκίνητο γιατί οι θέσεις ήταν ανύπαρκτες. Κατά την αναζήτηση βρήκα αρκετές μικρές καβατζες που θα χωρούσαν άνετα ένα τέτοιο όχημα. Σκεφτόμουν μάλιστα πως θα ήταν ιδανικό να το έχω για μετακινήσεις εντός πόλης. Το μεγάλο πρόβλημα των κατοίκων της Αθήνας είναι πως τέτοια οχήματα δεν μπορούν να φορτισουν εύκολα καθώς όσοι μένουμε σε πολυκατοικίες δεν έχουμε πρόσβαση σε ρεύμα και χώρο στάθμευσης. Αν είχα δικό μου πάρκιγκ ειλικρινά θα την έκανα την επένδυση για την αγορά του μόνο και μόνο γιατί μετακινουμαι συνέχεια στον δακτύλιο και δεν θέλω να πάρω σκούτερ για πολλούς λόγους. Δεν λέω πως αυτό το όχημα είναι η λύση στην αστική μετακίνηση στην χώρα μας γιατί δεν έχουμε τις υποδομές. Είναι όμως μια προσιτή πρόταση για έναν έφηβο, μια νοικοκυρά του σούπερ μάρκετ, έναν εργένη κτλ. Μακάρι να έρθει η μέρα που η ηλεκτροκίνηση θα γίνει προσιτή στο ευρη κοινό ώστε να απαλλαχτούμε από το καυσαεριο της Αθήνας και την βουή της πόλης. Πραγματικά ο ουρανός θα γίνει πιο μπλε και η ηχορύπανση θα μειωθεί αισθητά. 2
NickTG Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 16 minutes ago, nikangel said: Η ηλεκτροκίνηση είναι "καταδικασμένη" να πετύχει γιατί οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ημερομηνία λήξης. Το έχει αποφασίσει η ΕΕ και άλλες μεγάλες χώρες. Μια πρόταση είναι αυτό το όχημα που στοχεύει τους πιτσιρικάδες κυρίως και αυτούς που κατεβαίνουν συχνά σε μεγάλα αστικά κέντρα. Σήμερα στην Καλλιθέα γύριζα 20 λεπτά να βρω να αφήσω το αυτοκίνητο γιατί οι θέσεις ήταν ανύπαρκτες. Κατά την αναζήτηση βρήκα αρκετές μικρές καβατζες που θα χωρούσαν άνετα ένα τέτοιο όχημα. Σκεφτόμουν μάλιστα πως θα ήταν ιδανικό να το έχω για μετακινήσεις εντός πόλης. Το μεγάλο πρόβλημα των κατοίκων της Αθήνας είναι πως τέτοια οχήματα δεν μπορούν να φορτισουν εύκολα καθώς όσοι μένουμε σε πολυκατοικίες δεν έχουμε πρόσβαση σε ρεύμα και χώρο στάθμευσης. Αν είχα δικό μου πάρκιγκ ειλικρινά θα την έκανα την επένδυση για την αγορά του μόνο και μόνο γιατί μετακινουμαι συνέχεια στον δακτύλιο και δεν θέλω να πάρω σκούτερ για πολλούς λόγους. Δεν λέω πως αυτό το όχημα είναι η λύση στην αστική μετακίνηση στην χώρα μας γιατί δεν έχουμε τις υποδομές. Είναι όμως μια προσιτή πρόταση για έναν έφηβο, μια νοικοκυρά του σούπερ μάρκετ, έναν εργένη κτλ. Μακάρι να έρθει η μέρα που η ηλεκτροκίνηση θα γίνει προσιτή στο ευρη κοινό ώστε να απαλλαχτούμε από το καυσαεριο της Αθήνας και την βουή της πόλης. Πραγματικά ο ουρανός θα γίνει πιο μπλε και η ηχορύπανση θα μειωθεί αισθητά. Αυτό βέβαια δεν απάντησε στην ερώτηση μου. Το ότι θα πετύχει η ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει ότι θα πετύχει και όποιο προϊόν σχετίζεται με αυτή.
nikangel Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 3 λεπτά πριν, NickTG είπε Αυτό βέβαια δεν απάντησε στην ερώτηση μου. Το ότι θα πετύχει η ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει ότι θα πετύχει και όποιο προϊόν σχετίζεται με αυτή. Έχεις δίκιο, εκατοντάδες προϊόντα αποτυγχάνουν. Η κάθε εταιρεία ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά μιας απόφασης και πράττει. Λογικά θα είδαν πως υπάρχει χώρος για ένα τέτοιο όχημα. Σίγουρα δεν φαντάζει σε όλους καλή ιδέα και σίγουρα δεν είναι για όλους. Προσωπικά βρίσκω κοροϊδία να δίνει κάποιος 1599 ευρώ για αγορά κινητού, εξίσου κοροϊδία μπορεί να βλέπει κάποιος την τιμή του συγκεκριμένου που αγγίζει τα 9000 προ επιδοτήσεων. Τελικός κριτής πάντα είναι το αγοραστικό κοινό που αποφασίζει αν κάτι αξίζει να το αγοράσει ή όχι.
korakios Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 6 ώρες πριν, nikangel είπε Γιατί προσπαθούν τώρα κάποιοι να αναζητήσουν χαρακτηριστικά αυτοκινήτου από ένα μοτοποδήλατο είναι απορίας άξιο 2 vs 4 ρόδες 6 ώρες πριν, nikangel είπε Όπως λέει και η λέξη απευθύνεται σε αυτούς που δεν τους νοιάζει ούτε το air-conditioning ούτε κι αερόσακοι ούτε κάν το ράδιο γιατί απλά είναι μηχανάκι! ........ 34 λεπτά πριν, nikangel είπε Είναι όμως μια προσιτή πρόταση για έναν έφηβο, μια νοικοκυρά του σούπερ μάρκετ, έναν εργένη κτλ. ???????? 2
ideal09 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 6 ώρες πριν, nikangel είπε Τέλος ποιός πιστεύει πως μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Citroen Αστό φιλαράκι μη πας να αιτιολογήσεις τις ερασιτεχνικές κινήσεις της Citroen. O μπαρμπα Γιώργος του insomnia με το υγραέριο 20ετίας είναι κάθετος. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
_filippos_ Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) μετά απο 7 σελίδες και σχετικά αξιοπρεπές ψάξιμο θεωρώ πως το Ami δεν είναι αξιοπρεπής πρόταση στην κατηγορία του αμαξιού διότι του λείπει βασικός κι απαραίτητος εξοπλισμός σε θέματα ασφάλειας. Εαν δηλαδή κάποιος σκοπεύει να αντικαταστήσει κάποιο αμάξι πόλεως για το ami επειδή είναι ηλεκτροκίνητο και πιο οικονομικό σε κατανάλωση τότε να το ξανα σκεφτεί. Θα ήταν μια πολύ κακή απόφαση. Θα προτιμούσα το Smart, στην κατηγορία του αμαξιού. Ίσως να αξίζει αντί για ένα scooter ή ηλεκτρικό "ποδήλατο" που σε προστατεύει τις βροχερές μέρες ή τις ηλιόλουστες μέρες (για την σκίαση) ΑΛΛΑ η τιμή του είναι περιοριστική για την κατηγορία αυτή. Δεν νομίζω πως αποτελεί ξεχωριστή κατηγορία απο μόνο του ωστε να δικαιολογηθεί μια αγορά έναντι scooter ή συμβατικού αμαξιού την παρούσα χρονική (και οικονομική) στιγμή. Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2022 από _filippos_ 2 2
mp123 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, ideal09 είπε Αστό φιλαράκι μη πας να αιτιολογήσεις τις ερασιτεχνικές κινήσεις της Citroen. O μπαρμπα Γιώργος του insomnia με το υγραέριο 20ετίας είναι κάθετος. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ. Δεν αξιζει , ειναι σιντροεν. Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2022 από mp123
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα