adi32 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2022 8 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε 6500 ευρώ με την επιδότηση. 5500 με την έξτρα επιδότηση για νέους. https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-Citroen-Ami-apo-5-500-eyrw-sthn-Ellada_227518.asp?a=6 Τώρα που το ρεύμα και η βενζίνη ακριβαινουν συνέχεια δεν ξέρω με ποιο από τα δύο χτυπάς το κεφάλι στον τοίχο καλύτερα
korakios Δημοσ. 9 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2022 11 λεπτά πριν, adi32 είπε Τώρα που το ρεύμα και η βενζίνη ακριβαινουν συνέχεια δεν ξέρω με ποιο από τα δύο χτυπάς το κεφάλι στον τοίχο καλύτερα δε νομίζω να δώσει κάποιος αυτά τα λεφτά για να κάνει οικονομία (για το συγκεκριμένο αμαξίδιο)
Ntinaras Δημοσ. 9 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2022 5 ώρες πριν, adi32 είπε Τώρα που το ρεύμα και η βενζίνη ακριβαινουν συνέχεια δεν ξέρω με ποιο από τα δύο χτυπάς το κεφάλι στον τοίχο καλύτερα Ειναι τοσο μικρο και ελαφρυ που δε θα καει τιποτα. Για κανα νησι ειναι και γαμω. Φανταστειτε να αντικατασταθουν ολες οι γουρουνες και τα παπια στα νησια με τετοια. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΣΥΧΙΑ στις διακοπες! 1
QuantumWanderer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 Θα μπορούσα να δω και το μέλλον των ευρωπαϊκών πολέων μόνο με τέτοια αυτοκίνητα. 1
zourman1981 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Θα μπορούσα να δω και το μέλλον των ευρωπαϊκών πολέων μόνο με τέτοια αυτοκίνητα. Γιατί όχι στην 4η 5η γενιά τους με καλύτερη ασφάλεια και (πολύ) μεγαλύτερη αυτονομία 1
QuantumWanderer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 3 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Γιατί όχι στην 4η 5η γενιά τους με καλύτερη ασφάλεια και (πολύ) μεγαλύτερη αυτονομία Συμφωνώ. Το λέω σαν ιδέα για το μέλλον. Ίσως και για το αρκετά μακρινό μέλλον.
unforgiven Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Είναι η πρώτη προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Έχει όλα αυτά τα μειονεκτήματα που, σωστά, προαναφέρθηκαν, αλλά δεν του αξίζει ο χλευασμός. Αν σε μελλοντικές εκδόσεις αποκτήσει αυτονομία γύρω στα 70χμ, μέγιστη ταχύτητα 50χμ, αερόσακο οδηγού συνοδηγού και κλιματισμό-θέρμανση, θα είναι μια εξαιρετική λύση για μετακινήσεις μέσα στην πόλη, ιδίως αν βοηθήσει η πολιτεία με κίνητρα και υπάρχουν θέσεις για φόρτιση.
chill Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Ενδιαφέρουσα πρόταση, αρκεί να ζεις στο Βατικανό και να χρειάζεται να πεταχτείς από την είσοδο της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου μέχρι το ιερό και πίσω. 5.500 ευρώ με επιδότηση, χωρίς airbags και clima..... Μπορεί το v2 ή v3 του οχήματος να έχει κάποιο ενδιαφέρον για την ώρα είναι μια μαλακία και μισή! Φοβάμαι δε ότι για όσους από εμάς κοπανάμε τις πόρτες θα υπάρχουν και άλλοι κίνδυνοι [ 3
korakios Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 4 ώρες πριν, unforgiven είπε Έχει όλα αυτά τα μειονεκτήματα που, σωστά, προαναφέρθηκαν, αλλά δεν του αξίζει ο χλευασμός. ο χλευασμός αφορά την τιμή του
unforgiven Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 7 λεπτά πριν, korakios είπε ο χλευασμός αφορά την τιμή του Ούτε αυτό. Όταν ένα ηλεκτρικό ποδήλατο κάνει 2000, πόσο να κάνει το Ami; Καταλβαίνω πως στη χώρα μας τα 7000 είναι μεγάλο ποσό, αλλά δεν απευθύνεται σε εμάς μόνο. 5
korakios Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 9 λεπτά πριν, unforgiven είπε Ούτε αυτό. Όταν ένα ηλεκτρικό ποδήλατο κάνει 2000, πόσο να κάνει το Ami; 500-600€ , το AMI πάνω απο 4000€ είναι προσβολή , αλλά και πάλι ένα 20ετίας getz/panda είναι πιο πρακτικό για τα δεδομένα μας. 9 λεπτά πριν, unforgiven είπε Καταλβαίνω πως στη χώρα μας τα 7000 είναι μεγάλο ποσό, αλλά δεν απευθύνεται σε εμάς μόνο. λιγότερο έχει με επιδότηση , αλλά αν δεν απευθύνεται σε εμάς δε χρειαζόταν να το λανσάρουν επίσης απο άποψη σχεδιασμού και εξοπλισμού είναι γελοίο για να γίνει της "μόδας" περισσότερο ταιριάζει σαν εκδικητικό δώρο απο εύπορους γονείς στο παιδί , για να τον κοροϊδεύει η παρέα του (στον αντίστοιχο κύκλο) για νοικιάρικο σε (μικρά) νησιά ίσως είναι η μόνη ρεαλιστική εφαρμογή 3
unforgiven Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, korakios είπε 500-600€ , το AMI πάνω απο 4000€ είναι προσβολή , αλλά και πάλι ένα 20ετίας getz/panda είναι πιο πρακτικό για τα δεδομένα μας. λιγότερο έχει με επιδότηση , αλλά αν δεν απευθύνεται σε εμάς δε χρειαζόταν να το λανσάρουν επίσης απο άποψη σχεδιασμού και εξοπλισμού είναι γελοίο για να γίνει της "μόδας" περισσότερο ταιριάζει σαν εκδικητικό δώρο απο εύπορους γονείς στο παιδί , για να τον κοροϊδεύει η παρέα του (στον αντίστοιχο κύκλο) για νοικιάρικο σε (μικρά) νησιά ίσως είναι η μόνη ρεαλιστική εφαρμογή Με 500 ευρώ δεν παίρνεις ηλεκτρικό ποδήλατο της προκοπής. Είναι η πρώτη γενιά. Ας μην βγάζουμε συμπεράσματα από τώρα. Δες, αν μπορείς, τη γενικότερη εικόνα.
korakios Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 5 λεπτά πριν, unforgiven είπε Δες, αν μπορείς, τη γενικότερη εικόνα. προσπαθώ να το αποφύγω μιας και δεν υπάρχει προς το παρών κάτι αισιόδοξο και το ΑΜΙ δε βοηθά , περισσότερο στο "πως καταντήσαμε και συζητάμε για τον κουβά" κρατάω μόνο το γεγονός ίσως να κυκλοφορήσει σε νησιά αντί για γουρούνες
zio10 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2022 13 ώρες πριν, korakios είπε προσπαθώ να το αποφύγω μιας και δεν υπάρχει προς το παρών κάτι αισιόδοξο και το ΑΜΙ δε βοηθά , περισσότερο στο "πως καταντήσαμε και συζητάμε για τον κουβά" κρατάω μόνο το γεγονός ίσως να κυκλοφορήσει σε νησιά αντί για γουρούνες Αντί για smart ίσως, αντί για γουρούνες δύσκολο! Έχουν πολύ ζήτηση!
Black Demis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 9/3/2022 στις 11:09 ΜΜ, Ntinaras είπε Ειναι τοσο μικρο και ελαφρυ που δε θα καει τιποτα. Για κανα νησι ειναι και γαμω. Φανταστειτε να αντικατασταθουν ολες οι γουρουνες και τα παπια στα νησια με τετοια. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΣΥΧΙΑ στις διακοπες! θα μπορουσε ανετα αν εκανε καπου στα 3 χιλιαρικα (για να τα παρει καποιος σαν αντικατασταση) στην τημη που το πουλανε πας για κανονικο μεταχ. πληρες αυτοκινιτο που πας και ταξιδια. οχι οτι φταιναι κιολας απλα μπαταριες εχουν τημη χρυσού Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2022 από Black Demis
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα