Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Για επαρχιακή πολύ είναι λουκούμι. Πετάγεσαι στη δουλίτσα σου ή στο σούπερ ανενόχλητος. Για Αθήνα, υπό συνθήκες σε συγκεκριμένες περιοχές, τύπου Αργυρούπολη κάτι μπορεί να κάνει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ideal09 είπε

Για επαρχιακή πολη είναι λουκούμι.

getz/panda υγραέριο είναι πιο συμφέρον και έχεις και αμαξάκι , μικρό μεν αλλά έχεις

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, korakios είπε

getz/panda υγραέριο είναι πιο συμφέρον και έχεις και αμαξάκι , μικρό μεν αλλά έχεις

Συμφωνώ αλλά είναι άλλη φιλοσοφία αυτό τ αμάξι-gadget. Σαν σκουτερ το εχεις για τη πόλη. Ούτε service(κανονικό και υγραέριο), ούτε βενζίνες, ούτε τέλη, ούτε καυσαερια.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Συμφωνώ αλλά είναι άλλη φιλοσοφία αυτό τ αμάξι-gadget. Σαν σκουτερ το εχεις για τη πόλη. Ούτε service(κανονικό και υγραέριο), ούτε βενζίνες, ούτε τέλη, ούτε καυσαερια.

με τέτοια τιμή δεν έχει πρακτική εφαρμογή, όποια και να είναι η φιλοσοφία του

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, korakios είπε

με τέτοια τιμή δεν έχει πρακτική εφαρμογή, όποια και να είναι η φιλοσοφία του

Εγώ σχολίασα καθαρά για τη φιλοσοφία του και σαν σενάριο χρήσης. Αυτά τα αμάξια είναι introduction στη νέα εποχή της αυτοκίνησης και του car sharing. Η σύγκριση με 20ετιας υγραέρια είναι άτοπη.

 

  • Like 4
Δημοσ.
6 ώρες πριν, ScooterSuzas είπε

Το παράγγειλα το ami ,...έχει βγεί και κιτ για τούρμπισμα !

download (1).jpg

μπορείς να αλλάξεις και κινητήρα, Βάλε μοτέρ από ξυριστική μηχανή

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, korakios είπε

πρακτική και ρεαλιστική θα έλεγα

Αφού το λες εσύ κάτι θα ξέρεις. Καημένη Citroen, τζάμπα r&d κάνεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 20/2/2022 στις 10:44 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Αρκετοί το βλέπουν ως παιχνίδι, αλλά αποτελεί ένα ενδιαφέρον πείραμα που θα αποδείξει αν τύχει αποδοχής για συνθήκες πόλης.

Αν τύχει αποδοχής, είναι σίγουρο ότι κι άλλοι κατασκευαστές θα κινηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.

 

4 ώρες πριν, ideal09 είπε

Συμφωνώ αλλά είναι άλλη φιλοσοφία αυτό τ αμάξι-gadget. Σαν σκουτερ το εχεις για τη πόλη. Ούτε service(κανονικό και υγραέριο), ούτε βενζίνες, ούτε τέλη, ούτε καυσαερια.

 

4 ώρες πριν, ideal09 είπε

Εγώ σχολίασα καθαρά για τη φιλοσοφία του και σαν σενάριο χρήσης. Αυτά τα αμάξια είναι introduction στη νέα εποχή της αυτοκίνησης και του car sharing. Η σύγκριση με 20ετιας υγραέρια είναι άτοπη.

 

Αυτά ακριβώς είχα στο μυαλό, αναφέροντας ότι είναι ενδιαφέρον πείραμα, πιο πίσω στη συζήτηση.

  • Like 1
Δημοσ.
On 01/03/2022 at 19:36, kostasgr78 said:

Αυτά ακριβώς είχα στο μυαλό, αναφέροντας ότι είναι ενδιαφέρον πείραμα, πιο πίσω στη συζήτηση.

προσβολή νοημοσύνης (για τα λεφτά του) θα το έλεγα παρά ενδιαφέρον πείραμα 😁

  • Like 1
Δημοσ.

Σήμερα το είδα από κοντά και το οδήγησα εντός πάρκινγκ του αντιπροσώπου, καθώς δεν είχε ακόμα πινακίδες.

Αρκετά ευρύχωρο για το δεδομένο πόσο μικρό είναι.

Σίγουρα φτωχής ποιότητας υλικά. Κρατώ στο μυαλό μου, αυτό που είπα παραπάνω ότι δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με αμάξι, καθώς δεν έχει τις προδιαγραφές και την κατηγοριοποίηση αυτού.

Αυτό που παρατήρησα σε επίπεδο ασφάλειας, είναι ότι το μεταλλικό πλαίσιο είναι κοντά στο κεφάλι του οδηγού και εμφανές. Το οποίο σημαίνει ότι αν τρακάρεις, είσαι εκτεθειμένος για σοβαρό ατύχημα στην πρόσκρουση στις μεταλλικές μπάρες αριστερά και πίσω από το κεφάλι.

Πάνω σε αυτό, οκ, δεν έχει αερόσακους και άλλα καλούδια ασφαλείας, ως κατηγορίας μοτοποδηλάτου, αλλά δεν πρέπει το γεγονός του κλειστού 4τροχου να μάς μπερδεύει ότι μπαίνεις κυριλέ μέσα.

Κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη, για να είναι κανείς στοιχειωδώς ασφαλής, πρέπει να το οδηγεί φορώντας κράνος, ακόμα και για απλά ατυχήματα με χαμηλές ταχύτητες εντός πόλης.

Μού δημιουργεί επίσης ερώτημα, η ψύξη μέσα στην καμπίνα τους ζεστούς καλοκαιρινούς ελληνικούς μήνες, απουσία κλιματισμού. Αν, δε, βάλω στην εξίσωση τη χρήση κράνους, που ανέφερα παραπάνω, τότε μαύρα τα μαντάτα.

Σαν κίνηση, είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται για τις πόλεις για ατομική μετακίνηση και μαξ και ένα άλλο άτομο. Θεωρώ, επίσης, ότι δεν κάνει για μετακινήσεις παιδιών, βάσει προδιαγραφών ασφαλείας. Όταν λέω πόλη, φυσικά δεν εννοούμε τις 3πλές ροές των λεωφόρων της ευρύτερης Αθήνας και προαστείων.

Συνολικά, παραμένω να το θεωρώ ενδιαφέρον πείραμα. Θα φανούν από τους early adopters τα πρώτα προβλήματα χρήσης, σε έναν ολόκληρο κύκλο χρονιάς και με τις 4 εποχές.

Μένει, τέλος, να δούμε και την τιμή. Μού είπαν ότι θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα επίσημα.

  • Like 4
  • Thanks 2

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...