Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, adi32 είπε

Απλά για να έχετε μια ιδέα κινηθείτε με το αυτοκίνητο σας με 45χλμ σε λεωφόρο. 

 

Αθηναίοι κάθε πρωί σε Κηφισίας και Συγγρού, αγουροξυπνημένοι, πορδοσάλτε στο ραδιόφωνο και πουκαμισάκι αγραβάτωτο: HOLD MY BEER.

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, qwertyuiop2 είπε

Αθηναίοι κάθε πρωί σε Κηφισίας και Συγγρού, αγουροξυπνημένοι, πορδοσάλτε στο ραδιόφωνο και πουκαμισάκι αγραβάτωτο: HOLD MY BEER.

Η Κηφισίας και η Συγγρού τα πρωινά έχουν μέση ωριαία κάτω από 10χλμ.. 

Όπως και τα μεσημέρια, όπως και τα απογεύματα.. 

Όπως και το ποτάμι και όλες οι βασικές αρτηρίες. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, eMike είπε

Η Κηφισίας και η Συγγρού τα πρωινά έχουν μέση ωριαία κάτω από 10χλμ.. 

Όπως και τα μεσημέρια, όπως και τα απογεύματα.. 

Όπως και το ποτάμι και όλες οι βασικές αρτηρίες. 

Aυτό λέω. Όχι 45, 15 ή 25 κατά τόπους είναι το όριο κίνησης σε ώρες αιχμής.

Όσοι θέλουν τρεχάλα μεταμεσονύκτια, ή ταξίδια εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος, όπως είπα πιο πίσω, ΝΑ ΜΗΝ πάρουν το ami. Αλλά να μην πρήζουν και το τόπικ.

  • Like 5
Δημοσ.

Γκασμάδες μικρο@@ουνοι που βιάζονται ,πρίζουν @@ , θελουν να φτιάχτουν τα οχήματα τους χωρις να κατεχουν καν βασικες αρχες μηχανολογιας θα υπάρχουν πάντα. Είτε τους αποφεύγεις είτε τους πυροβολείς, depends on you

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι πως στην Ελλάδα με αυτούς τους κουβάδες θα υπάρχει κόσμος και εκτός πόλης το οποίο είναι ακραία επικίνδυνο, οπως είναι και οι μηχανές χωρίς σωστό εξοπλισμό και τα smart στις εγνατίες...

Κάτι ακόμη που αξίζει να σημειωθεί είναι ο στόλος των αυτοκινήτων ανά χώρα και εμείς ανήκουμε στις ευρωπαικές χώρες με τον παλιότερο στόλο αυτοκινήτων, σε σημείο που δεν είναι ακόμη εντελως αναγωρίσιμο το αυτόματο κυβώτιο άρα πόσο μάλλον τα νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες που ο έλληνας βλέπει ως κάτι εξωγήινο. 

Στις πιο αναπτυγμένες χώρες οι άνθρωποι έχουν ένα μεγάλο και σοβαρό αυτοκίνητο για ταξίδια και μετακινήσεις που θα υπάρχουν παιδιά, αυτό σημαίνει το λιγότερο ένα 2ίλτρο που στην Ελλάδα μοιάζει με Ferrari με όλα αυτά τα τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας, φόροι πολυτελείας κ.λ.π οπότε καταλήγουμε σε αυτοκίνητα 1.4 - 1.6 diesel ή 1.0 βενζίνες που αυτά τα αυτοκίνητα είναι ως πρώτα στα ελληνικά σπίτια και για δεύτερο πάλι επιλέγουμε ένα παρόμοιο ή πατίνι.

Όταν το ami χωρίς κλιματιστικό, με μέγιστη ταχύτητα τα 50 ξεκινάει ΑΠΟ 6.500€ με την κρατική επιδότητη μέσα φτάνουμε στο τέλος τα 10.000€ με τα μικρά γραμματάκια, που σημαίνει ασύμφορο για τον Έλληνα άρα βιτρίνα, άρα σε ποιον απευθύνεται; Αυτός που δεν έχει ανάγκη τα χρήματα με τίποτα δεν θα αγοράσει ami, θα κυκλοφορεί με ότι και πριν δεν τον ενδιαφέρει το πάρκινγκ, οι τιμές στις βενζίνες κι ας μην αναφερθούμε στην πράσινη ενέργεια επειδή είναι μεγάλο θράσος να το ξεκινάνε με το να πάρετε ηλεκτρικό αμάξι!

Σε μια ονειρική ζωή με κατώτατο βασικό μισθό τα 1.500 ευρω και φυσικά τουλάχιστον 50% κάτω στα πάγια έξοδα των ανθρώπων ίσως και να ήταν πρόταση, άλλα όταν ο περισσότερος κόσμος βάζει γραμμάτια για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο των 4.000€ μια φορά αυτή την χαζομάρα που σου δίνει μια θήκη για έναν φρέντο δεν θα την αγοράσει.

Επειδή δεν ανήκει σε κανένα καταναλωτικό κοινό, ούτε στους νεόπλουτους ,ούτε στους φτωχούς, ούτε στους μεσαίους, ούτε στις γυναίκες, ούτε στα ψώνια για το status, είναι πατίνι με κάθισμα και λίγο κλειστό από πάνω με ένα τιμόνι που όμως δεν μπορείς να το πεις αυτοκίνητο.

 

Τώρα αν η Ελλάδα ανήκει στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις και θες να αποφύγεις την πολυκοσμία των εξαιρετικών μέσων μαζικής μεταφοράς που έχουμε, ναι, ΝΑΙ πάλι μην το πάρεις με τα καγκουριλίκια και τα τριπλοπαρκαρίσματα θα μένεις από μπαταρία στην κίνηση.

Κανένα λέει από τα συμβατικήε τεχνολογίας αυτοκινήτω δεν θεωρείται ιδανικό μέσω μετακινήσης στα πολύβουα αστικά κέντρα, κυρίως λόγο διαστάσεων που τα κάνει δυσκίνητα, ενώ στην συντριπτική πλειονότητα παραμένουν ρυπογόνα.

Γι`αυτό Ami με κλειστά μάτια, να τιγκάρει όλη η Θεσσαλονίκη με αυτά να γίνεται της κολάσεως, να φτάνεις άυριο στη δουλειά σου, να λιώνεις από την ζέστη χωρίς κλίμα και να μένουν οι μισοί από μπαταρία με την δικαιολογία "ε γι αυτό άργησα".

 

P.S Δεν έχω δει αυτοκίνητο άνω των 2.000 κυβικών βενζίνη είτε από έλληνες, είτε από πολίτες άλλων χωρών. ότι κυκλοφορεί είναι diesel, άλλα το think green να το λέμε.

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από d4mage
  • Thanks 3
  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αρκετοί το βλέπουν ως παιχνίδι, αλλά αποτελεί ένα ενδιαφέρον πείραμα που θα αποδείξει αν τύχει αποδοχής για συνθήκες πόλης.

Αν τύχει αποδοχής, είναι σίγουρο ότι κι άλλοι κατασκευαστές θα κινηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αν τύχει αποδοχής, είναι σίγουρο ότι κι άλλοι κατασκευαστές θα κινηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.

τι αποδοχή (για Ελλάδα) , νόμιζα οτι νοικιαζόταν 30/40€ το μήνα , εκεί ναι , κάπως θα χρησίμευε για όσους μπορούν να το φορτίζουν , τώρα να αγοράσει κάποιος στη γελοία τιμή που ζητά αποκλείεται

Μέχρι 4000€ (βαριά και παίζεται) ίιιισως (και με ανάρτηση στον τιμοκατάλογο κόστος αλλαγής/επισκευής της μπαταρίας)

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω πόσο είναι μια καλή τιμή, αν δεν το δω από κοντά.

Από την άλλη σκέφτομαι ότι μια ευρεία γκάμα σκούτερς για μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον κυμαίνεται στα 3000-6000 ευρώ και δεν μπορείς να κινηθείς στη βροχή.

Δηλαδή στο σκεπτικό αυτό, ίσως αποτελεί μια ανταγωνιστική επιλογή σε αρκετές περιπτώσεις μετακινήσεων στην πόλη.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...