_filippos_ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Από τότε που το πρώτο είδα μου αποτυπώθηκε στο μυαλό κ δεν έχει φύγει έκτοτε. Περα από την σχεδίαση, μου άρεσε ο σπαρτιάτικος εξοπλισμός του μιας κ δεν προορίζεται για ταξίδι αλλά για μετακίνηση εντός πόλης. Κάτι σαν τον ανταγωνιστή των μοτοποδηλάτων. Το ερώτημα βέβαια είναι ποσό θα αλλάξει τις συνήθειες μας στην μετακίνηση ή θα το θάψουμε με την άσχημη κουλτούρα οδήγησης που μας διακρίνει ως λαός. Το μόνο μειονέκτημα που Του βρίσκω είναι τα ελλειπη μέτρα προστασίας σε εξοπλισμό. Σιγουρα παντως είναι πιο ασφαλή από τα δίτροχα ηλεκτροκίνητα μοτοποδήλατα (που στην ουσία είναι μηχανάκια). Με μια καλή επιδότηση πιστεύω πως θα αποτελέσει καλό κίνητρο κι εναλλακτική.
Nabuko Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Αντιγράφω 2-3 παραγράφους https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-citroen-ami/ Στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια από νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία έχουν συμπληρώσει τα 14 έτη, ενώ στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, το όριο είναι 16 έτη. Μπορεί επίσης να μισθωθεί με μακροχρόνια σύμβαση για λιγότερα από 20 ευρώ/μήνα ή ακόμα και με την ώρα, με το κόστος να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 5,7 ευρώ. Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει, ως επί το πλείστον, με τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην αγορά, η Citroen με το Ami δεν κυνηγάει τις πωλήσεις.Στοχεύει περισσότερο στο να φέρει νέα δεδομένα στην αστική μετακίνηση, όπως καινα καινοτομήσει στο θέμα του car sharing Θα θέλουν πραγματικά οι πελάτες να νοικιάσουν βραχυπρόθεσμα ή να μισθώσουν μακροχρόνια μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς προηγούμενες προσπάθειες, όπως το Sinclair C5 ή το Renault Twizy, απέτυχαν παταγωδώς;
haris_216 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 4 ώρες πριν, Nabuko είπε Αντιγράφω 2-3 παραγράφους https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-citroen-ami/ Στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια από νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία έχουν συμπληρώσει τα 14 έτη, ενώ στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, το όριο είναι 16 έτη. Μπορεί επίσης να μισθωθεί με μακροχρόνια σύμβαση για λιγότερα από 20 ευρώ/μήνα ή ακόμα και με την ώρα, με το κόστος να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 5,7 ευρώ. Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει, ως επί το πλείστον, με τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην αγορά, η Citroen με το Ami δεν κυνηγάει τις πωλήσεις.Στοχεύει περισσότερο στο να φέρει νέα δεδομένα στην αστική μετακίνηση, όπως καινα καινοτομήσει στο θέμα του car sharing Θα θέλουν πραγματικά οι πελάτες να νοικιάσουν βραχυπρόθεσμα ή να μισθώσουν μακροχρόνια μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς προηγούμενες προσπάθειες, όπως το Sinclair C5 ή το Renault Twizy, απέτυχαν παταγωδώς; Την περίπτωση του Twizy δεν την έχω παρακολουθήσει αλλά αναφορικά με το C5 του "θείου" (Clive) κακώς νομίζω το αναφέρεις αφού ουδεμία σχέση έχει, όπως και να το κοιτάξεις. Από την άλλη πλευρά, αν σε ρωτούσε κανείς πριν από καμιά 5ετία, θα πίστευες ότι θα "έπιαναν" (όσο έχουν πιάσει μέχρι τώρα) λύσεις με ηλεκτροκίνητα πατίνια;;; Και μάλιστα μετά την "κατάρρευση" της φάσης της ενοικίασης θα φανταζόσουν ότι θα πήγαινε κάποιος να δώσει από 200-300 ευρώ έως 4ψήφιο νούμερα, για να πάρει το δικό του;
Nabuko Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, haris_216 είπε αλλά αναφορικά με το C5 του "θείου" (Clive) κακώς νομίζω το αναφέρεις αφού ουδεμία σχέση έχει, όπως και να το κοιτάξεις. Δεν έγραψα εγώ το άρθρο
agnostos13 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 19 ώρες πριν, Nabuko είπε Αντιγράφω 2-3 παραγράφους https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-citroen-ami/ Στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια από νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία έχουν συμπληρώσει τα 14 έτη, ενώ στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, το όριο είναι 16 έτη. Μπορεί επίσης να μισθωθεί με μακροχρόνια σύμβαση για λιγότερα από 20 ευρώ/μήνα ή ακόμα και με την ώρα, με το κόστος να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 5,7 ευρώ. Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει, ως επί το πλείστον, με τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην αγορά, η Citroen με το Ami δεν κυνηγάει τις πωλήσεις.Στοχεύει περισσότερο στο να φέρει νέα δεδομένα στην αστική μετακίνηση, όπως καινα καινοτομήσει στο θέμα του car sharing Θα θέλουν πραγματικά οι πελάτες να νοικιάσουν βραχυπρόθεσμα ή να μισθώσουν μακροχρόνια μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς προηγούμενες προσπάθειες, όπως το Sinclair C5 ή το Renault Twizy, απέτυχαν παταγωδώς; Αν ισχύσει μίσθωση τύπου leasing με 20€/μήνα είναι μάλλον μια ενδιαφέρουσα πρόταση για κάποιον που ψάχνει φθηνό ηλεκτρικό smart χωρίς κλιματισμό. Κατά τα άλλα αντίστοιχη αγορά με το Twizy (και κάτι τύπου Ecocar) μπορεί να χτυπήσει πιστεύω. 1
alexiko Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Στην Ελλάδα ξέρουμε πόσο θα κοστίσει; Τόσο για αγορά όσο και για λίζινγκ που λέτε κλπ.
haris_216 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 16 ώρες πριν, Nabuko είπε Δεν έγραψα εγώ το άρθρο Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν πρόσεξα το "αντιγράφω 2-3 παραγράφους" και θεώρησα, βλέποντας το κενό μέσα στο post, ότι αυτό που φάνταζε σαν 2ο σκέλος αφορούσε δική σου θέση. Ζητώ συγνώμη για το μπέρδεμα
Bitbit Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Κάπου διάβασα για τιμή ~9000€. (προσπαθώ να συγκρατήσω τα γέλια μου) Ίσως με κάποια επιδότηση (πιθανό) να πέσει. Ποιος παρανοϊκός θα δώσει τόσα λεφτά για έναν κουβά με ρόδες; Κυριολεκτικά κουβά. Είναι και πλαστικό νομίζω Θα το αγοράσει ποιος, για να το κάνει τι; Με τελική 45km/h. Εκτός αν έχει σκοπό να πηγαίνει από τα πεζοδρόμια διότι από το δρόμο τα μπινελίκια θα πέφτουν βροχή. Το μοτοποδήλατα και τα πατίνια που αναφέρθηκε ειναι τουλάχιστον μικρά και μπορούν να κάνουν άκρη, αυτό το πράγμα θα πηγαίνει με 40 που ακριβώς; στη μέση του δρόμου; Είχαμε τους ποδηλάτες που ήταν στην κοσμάρα τους και δημιουργούσαν ουρά πίσω τους (σε στενούς δρόμους), τώρα θα έχουμε και αυτό το lego? Βασικά με τέτοια τιμή δε θα το έχουμε, αλλά λέμε τώρα.. Αν είχα πολλάααααα λεφτά μπορεί να το αγόραζα για το παιδί μου να κάνει βόλτες στην αυλή 9
totalius Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2021 Πραγματικά απορώ τι μπορεί να αρέσει απο αυτο το κατι σαν αυτοκίνητο σε κάποιον .Για εύκολη μετακίνηση στη πόλη υπαρχει το μηχανάκι . Αν ισχύει κ η τιμη που γράφτηκε πιο πανω ειναι μονο για γέλια .
zourman1981 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Εμένα δεν θα με χαλαγε για να πηγαίνω στην δουλειά μου (8-10 χλμ) super market και γιατί όχι σε κάποια τετραθέσια έκδοση τα μικρά παιδιά σχολειο Η επόμενη λύση είναι φυσικό αέριο τύπου VW up Fiat panda που δεν έχουν 8-9 κ Με σωστή εκπαίδευση μπορεί ακόμα και το 16χρονο παιδί σου να πηγαίνει σχολείο αντί να πηγαινει με ένα παπί , σίγουρα είναι πιο ασφαλής (και το αίσθημα ασφάλειας το πληρώνεις) Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2021 από zourman1981 1
_filippos_ Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Ναι , συμφωνώ σε αυτό αλλά 9χιλιάρικα είναι υπερβολικά για τέτοιο αμάξι
Bitbit Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 εδώ το διάβασα για την τιμή. https://www.newsauto.gr/news/to-citroen-ami-odigite-apo-16-eton-pote-erchete-ellada-ke-se-pia-timi/amp/?espv=1
nyne Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Για κάτω από 20€ το μήνα με όλα πληρωμένα είναι άψογο...
kage Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Aixam,tazzari,casalini ...κάτι τέτοια κυκλοφορούσαν Ιταλία Γαλλία γιατί μπορούσαν να τα οδηγήσουν και 14χρονα ή 16 σε περισσότερα κυβικά+ ότι έμπαιναν στα στενά της Ρώμης που απαγορεύονται τα αυτοκ.. Τα 20€ είναι 48 δόσεις και τα υπόλοιπα προκαταβολη Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2021 από kage
qwertyuiop2 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2021 Μια χαρά είναι τα 45 χλμ τελική, οι Μ.Ο. κίνησης στο κέντρο των πόλεων, στα οποία αποκλειστικά απευθύνεται αυτό το όχημα, δεν είναι παραπάνω. Ειδικά σε ώρες αιχμής, είναι το μισό από αυτό. Τώρα, άμα θέλετε να παίρνετε την ελληναράδικη αμαξούμπα σας από το 2000 και να τη σεριανίζετε 50 ώρες ώσπου να βρείτε ημι-παράνομο πάρκινκ, ώστε να μπορέσετε να πάτε με 70 αντί 45 στην Κηφισιάς, εύγε σας! Μην πάρετε το Ami, δεν είναι για σας. 8 2 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα