Προς το περιεχόμενο

Sky express εμπειρίες


glib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι καθυστερήσεις πτήσεων το καλοκαίρι είναι συνηθισμένες σε δρομολόγια που εκτελούνται πολλές φορές τη μέρα (Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Σαντορίνη, Λάρνακα κλπ), ειδικά προς το τέλος τη μέρας. Το οποίο σε ένα (μεγάλο) βαθμό, δεν είναι ευθύνη της αεροπορικής εταιρίας. Για τα μάτια του κόσμου οκ θα μπορούσαν να πούνε ένα "Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία", αλλά μέχρι εκεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παιδιά, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου το καλοκαίρι έχει περισσότερη κίνηση και από της Αθήνας. Μιλάμε για ένα άθλιο αεροδρόμιο σε σχέση με την κίνηση που έχει και οι καθυστερήσεις είναι γενικό πρόβλημα. Δεν φταίει καμία Sky και καμία Aegean σε αυτό το κομμάτι. Δεν μπορείτε να φανταστείτε αν δεν το έχετε ζήσει τι χάος επικρατεί. Πάλι καλά που ήταν μόνο μια ώρα η καθυστέρηση. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, TechnoState είπε

 

Κατά την αποβίβαση, στο τέλος, προσπάθησα ευγενικά να ρωτήσω γιατί προέκυψε όλη αυτή η καθυστέρηση και έλαβα την απάντηση ότι καθυστέρησε η άφιξη του αεροσκάφους στο Ελ.Βεν. (απο την προηγούμενη πτήση που εξυπηρετούσε - συνεπώς ενδιάμεσα τρέχουν διαδικασίες και ενέργειες για την επόμενη πτήση - άρα επιπλέον χρόνος)... χωρίς καμία διάθεση για απολογία (απο μεριάς του πληρώματος).

επειδη λογω δουλειας εχω πανω απο 50 πτησεις το ετος,αυτην την δικαιολογια την ακουω πανω απο 30-40 φορες ετησιως.

Φυσικα οι ιδιες καθυστερησεις υπαρχουν και τον χειμωνα ,χωρις την δικαιολογια του τουρισμου.

Οταν μου κατεστρεψαν μια βαλιτσα,εκανα πανω απο 100 κλησεις(εκατο κλησεις) και με κοροιδευαν οτι δεν φαινονται οι φωτο στο μειλ κλπ  Μιλαμε για επιπεδο σκαμερ τωρα ε?

Τους γαμοσταυρισα και ησυχασα.

Επεξ/σία από dimviii
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... είμαι επιβατικό κοινό κ σίγουρα έξω απο χώρο,  οπότε σίγουρα μου διαφεύγουν διαδικασίες κ ρουτίνες που βρίσκονται σε εξέλιξη μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.

Παρόλα αυτά δεν τους δικαιολογώ. Δεν έχει χρειαστεί μέχρι τώρα να παραδώσω βαλίτσα σε αυτούς, επαγγελματικής φύσεως οι  μετακινήσεις μου μαζί τους, οπότε χειραποσκευή κ πάντα υπό την επίβλεψη μου...κ δεν θα υπάρξει ανάλογη στιγμή μελλοντικά, όπως το βλέπω.

Κρίμα που δεν υπάρχει κάποιο εργαλείο ώστε να μπορεί να δώσει ηχηρό feedback έως κ κάποια "ποινή" ακόμα ή διαδικασίες που να εναρμονίζονται λίγο παραπάνω με το μέρος του επιβάτη (εντάξει στα θέματα ασφάλειας σίγουρα δεν επιδέχονται περαιτέρω υποχωρήσεις κ εκπτώσεις / βλέπε κατάντια Boing).... εκτός απο το να τους γυρίσω την πλάτη σαν καταναλωτής - πελάτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ποινή ακριβώς λόγω 1.5 ωρας καθυστέρησης; Μη τα δραματοποιούμε ολα. Υπάρχει διαδικασία υπερ των επιβατών, όταν υπάρχουν πραγματικά μεγάλες καθυστερήσεις που είναι ευθύνη της αεροπορικής (όχι π.χ. απεργία υπαλλήλων αεροδρομίου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, dimviii είπε

Οταν μου κατεστρεψαν μια βαλιτσα,εκανα πανω απο 100 κλησεις(εκατο κλησεις) και με κοροιδευαν οτι δεν φαινονται οι φωτο στο μειλ κλπ  Μιλαμε για επιπεδο σκαμερ τωρα ε?

Και σ' εμενα εκαναν το ίδιο. Μου κατέστρεψαν μια βαλίτσα σε σημείο να μπορείς να βλέπεις τι έχει μέσα και μου έλεγαν ότι είναι επιφανειακή φθορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά τις καθυστερήσεις, αν δεν πρόκειται για τεχνικό ζήτημα του αεροσκάφους ή του προσωπικού (π.χ. αδιαθεσία κυβερνήτη), τα υπόλοιπα δεν είναι τόσο θέμα της αεροπορικής (πλην, φυσικά, της προτεραιότητάς της). Όσοι έχουμε κάνει διαχείριση εναέριου χώρου ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, magnam είπε

Όσον αφορά τις καθυστερήσεις, αν δεν πρόκειται για τεχνικό ζήτημα του αεροσκάφους ή του προσωπικού (π.χ. αδιαθεσία κυβερνήτη), τα υπόλοιπα δεν είναι τόσο θέμα της αεροπορικής (πλην, φυσικά, της προτεραιότητάς της). Όσοι έχουμε κάνει διαχείριση εναέριου χώρου ξέρουμε.

Ακριβώς, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να καθυστερήσουν περαιτέρω μια πτήση. Κίνηση στο αεροδρόμιο, η εταιρία handling να είναι τα ζώα μου αργά, να υπάρχουν αρκετοί επιβάτες που να θέλουν ειδική βοήθεια, να υπάρχει πρόβλημα με επιβάτες στην πύλη κ.ο.κ. Και ίσα ίσα που οι πτήσεις εσωτερικού ή Κύπρου που εκτελούνται πολλές φορές την ημέρα τείνουν να έχουν μεγαλύτερες καθυστερήσεις γιατί συσσωρεύονται οι καθυστερήσεις προς το τέλος της μέρας (π.χ. η τελευταία της ημέρας Λάρνακα-Αθήνα κουβαλάει σταθερά μεγάλη καθυστέρηση). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...