Προς το περιεχόμενο

Sky express εμπειρίες


glib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 15/4/2022 στις 9:48 ΜΜ, Fiter είπε

Κατάλαβα... Ευχαριστώ, με το εισητήριο που είναι σε μορφή pdf αρκεί ή πρέπει να πάω στο γκισέ να βγάλω από εκεί εισητήριο;

αν έχεις εισιτήριο δείχνεις την ταυτότητα στον γκισέ αρκεί.

 

Πρόσφατες εμπειρίες μου με Sky express.

23 Νοέμβριου 2021 πτήση από Κω για Κάλυμνο. Προσγειώθηκα Αστυπάλαια. Δεν προσγειώθηκε ούτε Λέρο. Και δεν έκανε κανέναν κύκλο ώστε να επαναπροσεγγίσει. Η αντίστοιχη πτήση της Aegean την ίδια ημέρα με ελικοφόρο προσγειώθηκε κανονικά. Οποίος επισκέπτεται τα νησιά Κω Κάλυμνο για δουλειά ξέρει πολύ καλά πόσο μεγάλη ταλαιπωρία είναι και τι επιπτώσεις έχει στη δουλειά αυτό το στραβοπάτημα, εκτός της προσωπικής ταλαιπωρίας.

17 Φεβρουάριου 2022 πτήση από Χανιά για Αθήνα, πτήση με Α320neo, τελικά πετάξαμε με 2 ATR.

24 Μαρτίου 2022 πτήση Κως-Αθήνα, 10 το βράδυ, πληρωμένη βαλίτσα, χωρίς όμως να έχω μαζί μου βαλίτσα. Έχω χειραποσκευή και backpack. Ο υπεύθυνος στο check in μου ζητάει να τσεκάρω την χειραποσκευή καθώς όπως ισχυρίζεται  δεν έχει χώρο στην καμπίνα. Ζητάω ευγενικά αν μπορεί να βάλει ένα αυτοκόλλητο priority για να μην περιμένω με τις ώρες στον ιμάντα Παρασκευή βράδυ. Ήταν αγενέστατος και εξάντλησε όλα τα περιθώρια εξουσίας που του δίνει η θέση του. Να σημειώσω πως το προσωπικό που κάνει το check in στην Κω δεν είναι της sky express αλλά εργάζονται αποκλειστικά για την Sky, και ίσως και για άλλες low cost εταιρείες.  Επίσης είναι συνηθισμένη πρακτική να βάζουν το αυτοκόλλητο priority όταν σου ζητούν να τσεκάρεις την χειραποσκευή σου, και στην περίπτωση μου είχα πληρώσει κανονική βαλίτσα για το αμπάρι που δεν την είχα χρησιμοποιήσει.

14 Απριλίου 2022, αρνήθηκαν την επιβίβαση καθώς η πτήση ήταν overbooked. 

 

Τέλος να αναφέρω πως στους γκισέδες της Skyexpress του Ελ. Βενιζέλος γίνεται πανικός με αποτέλεσμα πολύς κόσμος να μη προλάβει να κάνει check in και να πετάξει. Τουλάχιστον τρεις διαφορετικές περιπτώσεις υπήρχαν μπροστά μου στον γκισέ της skyserv που περίμενα ένα δεκάλεπτο για τη δική μου υπόθεση. 

Μια συμβουλή για όσους βλέπουν την τιμή ελκυστική για να πετάξεις με την Sky Express. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που γίνεται πανικός η ταλαιπωρία που θα περάσετε ,καθώς τα συστήματα τους είναι τουλάχιστον δυσλειτουργικά, δεν αξίζει τα 50€ λιγότερα από τις αντίστοιχες πτήσεις της Aegean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

προσφατα ειχα και εγω αλλη μια ασχημη εμπειρια με αυτους:

Απο Αθηνα για Εξωτερικο Βελγιο Κυριακη ηταν να πεταξουμε 13.30 (δυστηχως αλλες εταιριες ηταν ηδη γεματες για την ημερομηνια)

13.10 δεν ειχε ερθει καν το αεροπλανο στη φυσουνα (!). Ηρθε 13.20 γεματο επιβατες.

Αν και προσπαθησαν ειχαμε 45' καθυστερηση..

Ουτε ενα συγνωμη απο το πληρωμα (λες και μας καναν και χαρη) αντιθετα το προσωπικο εδαφους της skyserv ηταν πολυ φιλικο και παρολο που ειχαν απειρα παραπονα δεν ανοιξε..μυτη

ουστ

Στην επιστροφη ηρθα με lufthansa μεσω Μοναχου απο το ναγυρισω με αυτους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μικρό δείγμα με Sky express και μόνο στη διαδρομή Βρυξέλλες-Αθήνα το οποίο το έχω κάνει αλέ-ρετούρ 3 φορές από πέρσι το καλοκαίρι και θα γίνει άλλη μία φέτος, σύνολο 6 πτήσεις. Στα θετικά η τιμή (πολύ πιο φτηνά από τον αντίστοιχο ναύλο της A3) και η άνετη εμπειρία ταξιδιού. Ο χώρος για τα πόδια στο κάθισμα ακόμα και για τις θέσεις πίσω από τη σειρά 12 είναι ένα κλικ καλύτερος από εταιρείες που κάνουν την αντίστοιχη διαδρομή. 

Στο Βενιζέλος στο check-in σε τρεις διαφορετικές περιόδους (Αύγουστο, Νοέμβρη, Φλεβάρη) είδα παρόμοιο χαμό με check-in εταιρειών που έχουν το hub τους σε κάποιο αεροδρόμιο. Όλοι οι προορισμοί εξυπηρετούνται από όλα τα γκισέ, έτσι γίνεται και στην Α3 στην Αθήνα, στην SN στις Βρυξέλλες, στην ΕΙ στο Δουβλίνο και πάει λέγοντας.

Αυτό που είναι δραματικά τραγικό είναι το τηλεφωνικό τους κέντρο. Πιο εύκολα πιάνεις γραμμή σε ΔΟΥ τέλος Ιουνίου παρά στην Sky. Οπότε καλύτερα να μη τους χρειαστείς ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Στις 9/6/2021 στις 7:39 ΜΜ, glib είπε

Καλησπέρα σας,

έχω βρει αρκετά οικονομικά εισητήρια για Κρήτη με την sky express.

Λίγο που είδα στο ίντερνετ είδα ότι πριν κάποια χρόνια υπήρχαν αρκετά παράπονα.

Το εάν θα έχει καθυστερήσεις δε με ενοχλεί πολύ. Έχει ακούσει κάποιος κάτι για ακυρώσεις? Έχει ταξιδέψει κάποιος να πει εντυπώσεις???

Μακριά από αυτήν την εταιρία 

Το μόνο που ξέρει να κάνει καλά είναι να σε ταλαιπωρεί πρέπει να βρεθεί πολύς κόσμος και να δημιουργήσει ένα φόρμα παραπόνων γιατί κρύβονται δεν μπορείς να τους βρεις τα τηλέφωνα δεν έχουν καν παράρτημα μέσα στο αεροδρόμιο Αθήνα και Θεσσαλονίκη η ντροπή είναι πολύ μικρή λέξη για να περιγράψεις μια εταιρεία που την βγάζουν ταχύτερα αναπτυσσόμενη τα τελευταία 4 χρόνια Έχουμε ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ πολλές φορές έχουμε χάσει πτήσεις γιατί αργήσαμε πτήσεις του επομένως πραγματικά καθίστε μακριά και αποφύγετε αυτή την εταιρία και ας πληρώσετε κάτι παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

καλησπερα!! αν ακυρωσω μια κρατηση , παιρνω πισω τους φορους? τι γινεται σε περιπτωση no show στο αεροδρομιο?

Γενικα τι συμφερει  απ τα 2 , ετσι ωστε να λαβεις εστω ενα μερος του εισητηριου πισω?

 

ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panosdes είπε

καλησπερα!! αν ακυρωσω μια κρατηση , παιρνω πισω τους φορους? τι γινεται σε περιπτωση no show στο αεροδρομιο?

Γενικα τι συμφερει  απ τα 2 , ετσι ωστε να λαβεις εστω ενα μερος του εισητηριου πισω?

 

ευχαριστω!

Βαριόμαστε να ψάξουμε ε; 

https://www.skyexpress.gr/el/sky-experience/before-fly/fare-types στους όρους ναύλων θα κοιτάξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έσπασαν βαλίτσα με σκληρό περίβλημα, με τέτοιο τρόπο που είναι αδύνατο να χρησιμοποιηθεί ξανά σε πτήση. Έσπασε το σώμα της και άνοιξε κανονική σχισμή στο επάνω μέρος του σώματος, μεγέθους περίπου 8 cm. Το ανέφερα επί τόπου στο αεροδρόμιο, κατά την παραλαβή της αποσκευής από τον ιμάντα.

Μετά από 1 εβδομάδα, οι φωστήρες αποφάνθηκαν ότι είναι "μικροφθορά" (!?!?!?!?) και δεν αποζημίωσαν τίποτα. Δηλαδή, για αυτή την εταιρία η καταστροφή μιας αποσκευής με τρόπο που καθιστά αδύνατη τη χρήση της για το σκοπό που προορίζεται (=πτήσεις) είναι "μικροφθορά".

Στην ερώτηση αν αυτοί θα χρησιμοποιούσαν βαλίτσα με τέτοια "μικροφθορά" για να βάλουν μέσα τα πράγματά τους για ταξίδι καθώς και αν σε περίπτωση που παραδώσω την αποσκευή αυτή στο checkin τους την επόμενη φορά θα το θεωρήσουν μικροφθορά και ΔΕΝ θα σημειώσουν ότι είναι ήδη σπασμένη, δεν πήρα καμία απάντηση.

Τους εύχομαι τα χρήματα που γλίτωσαν κοροϊδεύοντας στα μούτρα έναν καλό πελάτη τους να τους τα φάνε οι τράπεζες όταν θα χρεωκοπούν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Βαριόμαστε να ψάξουμε ε; 

https://www.skyexpress.gr/el/sky-experience/before-fly/fare-types στους όρους ναύλων θα κοιτάξεις.

ειχα τσεκαρει αυτο που λες (+ email που προφανως δεν εχω λαβει απαντηση), Δεν ημουν ομως σιγουρος. Οπως το βλεπω ξεκαθαρα αξιζει η μη εμφανιση στο αεροδρομιο  σε σχεση με τα 45 ευρω της προμηθειας ακυρωσης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/9/2023 στις 7:36 ΜΜ, dtzgr είπε

Μου έσπασαν βαλίτσα με σκληρό περίβλημα, με τέτοιο τρόπο που είναι αδύνατο να χρησιμοποιηθεί ξανά σε πτήση. Έσπασε το σώμα της και άνοιξε κανονική σχισμή στο επάνω μέρος του σώματος, μεγέθους περίπου 8 cm. Το ανέφερα επί τόπου στο αεροδρόμιο, κατά την παραλαβή της αποσκευής από τον ιμάντα.

Μετά από 1 εβδομάδα, οι φωστήρες αποφάνθηκαν ότι είναι "μικροφθορά" (!?!?!?!?) και δεν αποζημίωσαν τίποτα. Δηλαδή, για αυτή την εταιρία η καταστροφή μιας αποσκευής με τρόπο που καθιστά αδύνατη τη χρήση της για το σκοπό που προορίζεται (=πτήσεις) είναι "μικροφθορά".

Στην ερώτηση αν αυτοί θα χρησιμοποιούσαν βαλίτσα με τέτοια "μικροφθορά" για να βάλουν μέσα τα πράγματά τους για ταξίδι καθώς και αν σε περίπτωση που παραδώσω την αποσκευή αυτή στο checkin τους την επόμενη φορά θα το θεωρήσουν μικροφθορά και ΔΕΝ θα σημειώσουν ότι είναι ήδη σπασμένη, δεν πήρα καμία απάντηση.

Τους εύχομαι τα χρήματα που γλίτωσαν κοροϊδεύοντας στα μούτρα έναν καλό πελάτη τους να τους τα φάνε οι τράπεζες όταν θα χρεωκοπούν...

Εμένα που μου κατέστρεψαν μια βαλίτσα περιμένω 4μηνες για την αντικατάσταση της. 

Γενικά σε κάθε πτήση με την sky βλέπω κακομεταχείριση στις αποσκευές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/9/2023 στις 10:46 ΠΜ, st@kas είπε

Εμένα που μου κατέστρεψαν μια βαλίτσα περιμένω 4μηνες για την αντικατάσταση της. 

Γενικά σε κάθε πτήση με την sky βλέπω κακομεταχείριση στις αποσκευές.

Οι αποσκευές φορτώνονται και ξεφορτώνονται απο εταιρία handling, όχι από αεροπορική πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/09/2023 at 19:36, dtzgr said:

Μου έσπασαν βαλίτσα με σκληρό περίβλημα, με τέτοιο τρόπο που είναι αδύνατο να χρησιμοποιηθεί ξανά σε πτήση. Έσπασε το σώμα της και άνοιξε κανονική σχισμή στο επάνω μέρος του σώματος, μεγέθους περίπου 8 cm. Το ανέφερα επί τόπου στο αεροδρόμιο, κατά την παραλαβή της αποσκευής από τον ιμάντα.

Μετά από 1 εβδομάδα, οι φωστήρες αποφάνθηκαν ότι είναι "μικροφθορά" (!?!?!?!?) και δεν αποζημίωσαν τίποτα. Δηλαδή, για αυτή την εταιρία η καταστροφή μιας αποσκευής με τρόπο που καθιστά αδύνατη τη χρήση της για το σκοπό που προορίζεται (=πτήσεις) είναι "μικροφθορά".

Στην ερώτηση αν αυτοί θα χρησιμοποιούσαν βαλίτσα με τέτοια "μικροφθορά" για να βάλουν μέσα τα πράγματά τους για ταξίδι καθώς και αν σε περίπτωση που παραδώσω την αποσκευή αυτή στο checkin τους την επόμενη φορά θα το θεωρήσουν μικροφθορά και ΔΕΝ θα σημειώσουν ότι είναι ήδη σπασμένη, δεν πήρα καμία απάντηση.

Τους εύχομαι τα χρήματα που γλίτωσαν κοροϊδεύοντας στα μούτρα έναν καλό πελάτη τους να τους τα φάνε οι τράπεζες όταν θα χρεωκοπούν...

https://www.eccnet.eu/consumer-rights/what-are-my-consumer-rights/travel-and-passenger-rights/air-passenger-rights-1

"Where can I get assistance and advice?

The European Consumer Centres Network provides free legal advice and support on cross-border purchasing issues. It can also help consumers deal with disputes relating to travelling in the EU, Norway, and Iceland. If you have tried to resolve a dispute with a business to no avail, click here to contact your local ECC and submit an enquiry."

Επίσης,

"Normal use of your baggage results in scratches, marks, small dents, and other signs of usage. Usually, airline companies don’t accept liability for this."

Δεν γνωρίζουμε την τωρινή κατάσταση της βαλίτσας, οπότε δεν μπορούμε να βοηθήσουμε, ούτε και να δικάσουμε.

Οπότε, ξεκίνα με την https://hcaa.gov.gr/el/diadikasia-ypobolis-kataggelias

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τωρινή κατάσταση της βαλίτσας είναι ότι έχει μια διαμπερή ρωγμή / σπάσιμο του σκληρού περιβλήματος, μήκους περίπου 8cm, στο κύριο σώμα της βαλίτσας. Διαμπερής ρωγμή σημαίνει ότι υπάρχει ανοιχτή τρύπα που επιτρέπει να περάσεις πράγματα από μέσα προς τα έξω ή το ανάποδο. Δεν μιλάμε για small dent ούτε για γρατζουνιά. Είναι κανονικό σπάσιμο, τέλος.

Τους ζήτησα τα κριτήρια με τα οποία κρίνουν ότι είναι "μικροφθορά" και τους ενημέρωσα ότι αφού περάσουν 7 μέρες θα προχωρήσω σε καταγγελία (είτε απαντήσουν με τα κριτήριά τους είτε όχι). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, dtzgr said:

Η τωρινή κατάσταση της βαλίτσας είναι ότι έχει μια διαμπερή ρωγμή / σπάσιμο του σκληρού περιβλήματος, μήκους περίπου 8cm, στο κύριο σώμα της βαλίτσας. Διαμπερής ρωγμή σημαίνει ότι υπάρχει ανοιχτή τρύπα που επιτρέπει να περάσεις πράγματα από μέσα προς τα έξω ή το ανάποδο. Δεν μιλάμε για small dent ούτε για γρατζουνιά. Είναι κανονικό σπάσιμο, τέλος.

Τους ζήτησα τα κριτήρια με τα οποία κρίνουν ότι είναι "μικροφθορά" και τους ενημέρωσα ότι αφού περάσουν 7 μέρες θα προχωρήσω σε καταγγελία (είτε απαντήσουν με τα κριτήριά τους είτε όχι). 

Προχωράς και βλέπεις. Συνήθως κυλάνε ομαλότερα οι διαδικασίες όταν πάει πακέτο και μία καταγγελία. Την οποία -από ότι καταλαβαίνω- πρέπει να την κάνουμε ταυτόχρονα με το παράπονο/απαίτηση στην εταιρεία (αναφέρομαι γενικώς, όχι μόνο στις αεροπορικές).

Υπομονή και καλή τύχη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Οι αποσκευές φορτώνονται και ξεφορτώνονται απο εταιρία handling, όχι από αεροπορική πάντως

Σωστά. Η καταγραφή έγινε από την handling ότι όντως μου την διέλυσαν. Την αποζημίωση όμως θα την δώσει η sky και λογικά μετά θα τα "βρούνε" μεταξύ τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...