Προς το περιεχόμενο

Sky express εμπειρίες


glib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει ξεκινήσει όντως πτήσεις εξωτερικού. Τέλη Αυγούστου έχω κλείσει Αθήνα Heathrow  που παει μόνο Aegean/British με άκρως ελκυστική τιμή. Επιπλέον ρώτησα και έμαθα πως έχει πάει αρκετό πλήρωμα από  Aegean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πετάω αύριο και έχω κατηγορία sky joy

Αν ξέρει κάποιος μπορώ δλδ να πάρω μια χειραποσκευη 8 κιλά και ένα back pack μαζί μου έως 4-5κιλα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Viphealer1991 είπε

Πετάω αύριο και έχω κατηγορία sky joy

Αν ξέρει κάποιος μπορώ δλδ να πάρω μια χειραποσκευη 8 κιλά και ένα back pack μαζί μου έως 4-5κιλα?

yes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Καταγγελία για Sky Express!
Δεν επέτρεψαν στην έγκυο σύζυγο μου με το παιδί μας να ταξιδέψουν χωρίς να μπορούμε να το γνωρίζουμε εξαρχής αφού δεν αναγραφόταν πουθενά στο site της εταιρείας (προστέθηκε έπειτα από 3 τηλέφωνα και 2 email διαμαρτυριών μου).
Μας το είπαν στο αεροδρόμιο στο check-in και επί 45 λεπτά η έγκυος γυναίκα μου όρθια και μες το άγχος να περιμένει να εμφανιστεί 10 λεπτά πριν την πτήση η "υπεύθυνη" για να μας πει πως πρέπει να εκδοθεί χωριστό εισιτήριο για το παιδί μας 20 μηνών, που απαγορεύεται ρητώς σε τέτοια ηλικία χωριστή θέση ή να υπογράψουμε υπεύθυνη δήλωση να το συνοδεύσει άλλος επιβάτης...
Σε μεταγενέστερη πτήση θυμήθηκε η υπεύθυνη να μας πει ότι μπορούμε να ζητήσουμε αεροσυνοδός να βρίσκεται σε διπλανή θέση για να συνοδεύσει το βρέφος.
Ούτε επιστροφή χρημάτων για την πρώτη πτήση που χάθηκε, ούτε μια συγνώμη για την ασχετοσύνη και απαράδεκτη συμπεριφορά του προσωπικού σας και καμία ανάληψη ευθύνης!
Απαράδεκτη στάση για μία ιδιωτική επιχείρηση του μεγέθους αυτού!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, blackops153 είπε
Καταγγελία για Sky Express!
Δεν επέτρεψαν στην έγκυο σύζυγο μου με το παιδί μας να ταξιδέψουν χωρίς να μπορούμε να το γνωρίζουμε εξαρχής αφού δεν αναγραφόταν πουθενά στο site της εταιρείας (προστέθηκε έπειτα από 3 τηλέφωνα και 2 email διαμαρτυριών μου).
Μας το είπαν στο αεροδρόμιο στο check-in και επί 45 λεπτά η έγκυος γυναίκα μου όρθια και μες το άγχος να περιμένει να εμφανιστεί 10 λεπτά πριν την πτήση η "υπεύθυνη" για να μας πει πως πρέπει να εκδοθεί χωριστό εισιτήριο για το παιδί μας 20 μηνών, που απαγορεύεται ρητώς σε τέτοια ηλικία χωριστή θέση ή να υπογράψουμε υπεύθυνη δήλωση να το συνοδεύσει άλλος επιβάτης...
Σε μεταγενέστερη πτήση θυμήθηκε η υπεύθυνη να μας πει ότι μπορούμε να ζητήσουμε αεροσυνοδός να βρίσκεται σε διπλανή θέση για να συνοδεύσει το βρέφος.
Ούτε επιστροφή χρημάτων για την πρώτη πτήση που χάθηκε, ούτε μια συγνώμη για την ασχετοσύνη και απαράδεκτη συμπεριφορά του προσωπικού σας και καμία ανάληψη ευθύνης!
Απαράδεκτη στάση για μία ιδιωτική επιχείρηση του μεγέθους αυτού!

Για να καταλάβω, η σύζυγος έγκυος + ένα ακόμα βρέφος;
Και ο λόγος που δεν την άφησαν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, petran91 είπε

Για να καταλάβω, η σύζυγος έγκυος + ένα ακόμα βρέφος;
Και ο λόγος που δεν την άφησαν?

Προφανώς γιατί δεν θα χωρούσε έγκυος και παιδί 20 μηνών να κάτσουν και να δεθούν μαζί στο ίδιο κάθισμα.

Όποτε σωστά έπρεπε να συνοδευτεί από άλλον επιβάτη στη συγκεκριμένη πτήση ή από αεροσυνοδό με χρέωση θέσης ως παιδί 2 ετών.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισό λεπτό, γιατί κάπου υπάρχει μπέρδεμα.

3 ώρες πριν, blackops153 είπε
για το παιδί μας 20 μηνών, που απαγορεύεται ρητώς σε τέτοια ηλικία χωριστή θέση

Τα βρέφη (= κάτω των 2 ετών) ΔΕΝ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να έχουν δική τους θέση. Το δεν είναι υποχρεωτικό δε σημαίνει απαγορεύεται. Μπορούν να έχουν δική τους θέση, με το ανάλογο πιστοποιημένο CRD.

Περισσότερα στο Part-CAT - AMC1 CAT.IDE.A.205.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Έχω να πάω απο προ covid εποχές και δεν έχω να πω τα καλύτερα. Πολύ μικρή επιλογή φαγητού (βασικά κάτι σάντουιτς είχαν και τίποτα άλλο ), αρκετά ακατάστατο με παρατημένα πιάτα από εδώ και από εκεί και το προσωπικό αδιάφορο. Καμία σχέση με το lounge της Aegean. Βέβαια στο lounge της Sky μπαίνει και πιο πολύς κόσμος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ctasis είπε

Έχω να πάω απο προ covid εποχές και δεν έχω να πω τα καλύτερα. Πολύ μικρή επιλογή φαγητού (βασικά κάτι σάντουιτς είχαν και τίποτα άλλο ), αρκετά ακατάστατο με παρατημένα πιάτα από εδώ και από εκεί και το προσωπικό αδιάφορο. Καμία σχέση με το lounge της Aegean. Βέβαια στο lounge της Sky μπαίνει και πιο πολύς κόσμος

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Θα πάω σύντομα και εγώ και θα σας πω την εμπειρία μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 8/2/2022 στις 11:09 ΠΜ, limplixos είπε

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Θα πάω σύντομα και εγώ και θα σας πω την εμπειρία μου.

Καλησπέρα. Πως ήταν τελικά η εμπειρία σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, alexisss13 είπε

Καλησπέρα. Πως ήταν τελικά η εμπειρία σου;

Καλησπέρα! Λοιπόν για τα χρήματα που πληρώνεις και λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι το φθηνότερο lounge που υπάρχει στην Ελλάδα (και από τα φθηνότερα στην Ευρώπη) ήταν μια χαρά εμπειρία. Φυσικά και δεν μπορεί να συγκριθεί με της Aegean όπου έχεις ποικιλία, κρασιά κτλ. Αλλά τα βασικά του lounge τα έχεις . Αναπαυτικά καθίσματα, ησυχία, WiFi, έναν καφέ ή μια μπύρα (το μόνο αλκοολούχο) και κάτι πολύ basic σάντουιτς. Η κοπέλα στη réception ευγενική, ανακοίνωση για την αναχώρηση της πτήσης στην ώρα της. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα!

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Χαίρετε, 

Έχω κάνει ηλεκτρονικά check in για τη αυριανή πτήση μου με τη sky express και από βιασύνη χωρίς να το ελέγξω πρώτα τις τιμές έκανα κράτηση θέσης στη upfront  για να έχω χώρο για τα πόδια μου γιατί 1.87 ύψους γαρ. Αλλά εκεί στη ιστοσελίδα δεν έλεγε πουθενά τιμές για κρατημενες θέσεις. Δεν με έβγαλε σε καμία τραπεζική πλατφόρμα να πληρώσω για τη θέση. Υπέθεσα ότι είχα τελειώσει με το check in.

Αλλά μόλις κατάλαβα ότι είναι λίγο ύποπτο το ότι δεν πλήρωσα για θέση ( το εισητηριο έχω πληρώσει κανονικά πριν 1 μήνα αλλά δεν είχα κάνει κράτηση θέσης) μπήκα στη σελίδα της και είδα ότι έπρεπε να πληρώσω 8€ για τη θέση. 

 

Η Απορία μου είναι, θα τα τραβήξουν 8€ από τη τράπεζα μου κάποια στιγμή από μόνοι τους ή πρέπει να πάω νωρίτερα στο αεροδρόμιο να κάνω παραδοσιακά check in και να πληρώσω από εκεί τα 8€; 

Συνήθως ταξιδεύω με τη Aegean αλλά εκείνη τη στιγμή στο τσεκ ιν πλήρωνα τη θέση μέσω τράπεζας. Στο sky express όχι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην SkyExpress πάντα διαλέγω θέση στο check in γιατί δε τη χρεώνουν, απλά μπορεί να μη βρεις αυτή που σ αρέσει. Αν θέλεις ντε και καλά συγκεκριμένη θέση την αγοράζεις εξ αρχής με το εισιτήριό σου. 'Οπως και να χει, αν ολοκληρώθηκε το check in δε θα σου ζητήσουν χρήματα κατόπιν εορτής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, angmar είπε

Στην SkyExpress πάντα διαλέγω θέση στο check in γιατί δε τη χρεώνουν, απλά μπορεί να μη βρεις αυτή που σ αρέσει. Αν θέλεις ντε και καλά συγκεκριμένη θέση την αγοράζεις εξ αρχής με το εισιτήριό σου. 'Οπως και να χει, αν ολοκληρώθηκε το check in δε θα σου ζητήσουν χρήματα κατόπιν εορτής.

Κατάλαβα... Ευχαριστώ, με το εισητήριο που είναι σε μορφή pdf αρκεί ή πρέπει να πάω στο γκισέ να βγάλω από εκεί εισητήριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...