Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
9 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Καλησπέρα παίδες,

Νέος κάτοχος διπλώματος, χρόνια μηχανόβιος, και σκέφτομαι τώρα να αγοράσω το πρώτο αυτοκίνητο και όπως όλοι βρίσκομαι στο γνωστό δίλλημα. Οι τιμές των καινούργιων νομίζω έχουν ξεφύγει αρκετά ακόμα και για τα super mini με τις αρχικές εκδόσεις να είναι αρκετά έως πολύ γυμνές. Οπότε αξίζει να μπεις στη διαδικασία για καινούργιο και να περιμένεις 4-5 μήνες για τη παραλαβή του ή να πας σε 7-8ετίας με 100κ+ χιλιόμετρα στη μιση τιμή σχεδόν και να το έχεις την επόμενη μέρα στη διαθεσή σου, στρωμένο, έτοιο για χρήση;

Πάντα βέβαια με την ανησυχία τι πρόβλημα ενδεχομένως θα σου βγάλει στο πρώτο ταξίδι ή στο επόμενο διάστημα ενώ με το καινούργιο έχεις 3-5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση κλπ. Άρα αξίζει να χρεωθείς 17-20Κ για καινούργιο ή να δώσεις 7-9Κ για ένα μεταχειρισμένο και να κρατήσεις τα λεφτά; Μπέρδεμα η φάση. Σίγουρα η καινουργίλα και η αίσθηση ότι είσαι ο πρώτος που το χρησιμοποιεί και είναι μόνο δικός σου είναι ασύγκριτη αλλά το κόστος δεν είναι αμελητέο. Να πω την αλήθεια είμαι πιο κοντά σε καινούργιο για την ασφάλεια και εγγύηση που σου παρέχει αλλά χρεώνεσαι για αρκετά χρόνια με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Για πείτε γνώμες....

Αν μιλάς για το ίδιο αμάξι, έτσι κατάλαβα, δηλαδή ένα ίδιο καινούριο ή ένα ίδιο ή παρόμοιο σε όγκο, κυβισμό και κατηγορία μεταχειρισμένο, τότε φυσικα εάν έχεις τα χρήματα, παίρνεις καινούριο. Εάν όχι τότε μτχ. 

Αν πεις, διαθέτω 20 χιλιάρικα, να πάρω ένα μικρό καινούριο ή ένα μεταχειρισμένο μερικών ετών που καινούριο κόστιζε 40 χιλιάρικα, εγώ προσωπικά θα έπαιρνα το μεταχειρισμένο. 

Ο καθένας το προτιμά. 

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Στο καινούργιο να βάλεις και τα πανάκριβα σέρβις στις αντιπροσωπείες ακόμη και για μία αλλαγή λαδιών ενώ το μεταχειρισμένο θα το πας όπου γουστάρεις για σέρβις. Και εγώ θα σου πρότεινα σαν πρώτο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο αρκεί να προσέξεις να μην πέσεις σε μαντρά απατεώνα. Πάρε Χρυση Ευκαιρία μπες στο car και αρχικά ψάξε από ιδιώτη διότι ο μαντράς πρώτα θα σου πουλήσει εμφάνιση και μετά αξιοπιστία.

Απέφυγε τα πετρέλαιο γιατί κυκλοφορεί πολύ σαβούρα από εξωτερικό και είναι πανάκριβες τυχόν βλάβες. Επίσης θα σου πω να αποφύγεις τη μεγάλη ιπποδύναμη η οποία επιφέρει και γρηγορότερες φθορές σε έναν κινητήρα αν συνδυασθεί και με γκαζιάρη οδηγό.

και το καινουριο οπου θελει το παει. αρκετα με τους μυθους των εντοπιων dealers (σφακιανακης, βελμαρ και λοιπα λαμογια)

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν πεις, διαθέτω 20 χιλιάρικα, να πάρω ένα μικρό καινούριο ή ένα μεταχειρισμένο μερικών ετών που καινούριο κόστιζε 40 χιλιάρικα, εγώ προσωπικά θα έπαιρνα το μεταχειρισμένο. 

Ακριβώς. 

Τα δύο τελευταία αυτοκίνητα που είχα έκαναν καινούρια μαζί 65000. 

Τα πήρα 17500

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

εξαρτάται από την χρήση , αν είναι βολτάδικο , ναι θα έπαιρνα όχι 5ετίας αλλά 35ετίας porsche 944 ...

Εξαρτάται από τις δικές σου ανάγκες και επιθυμίες. 

Από μένα όμως , αν είναι βασικό όχημα , το καινούριο είναι καλύτερη επιλογή , το μεταχειρισμένο μόνο αν βρεθεί σε πάρα πολύ καλή τιμή , πχ Mercedes GLA 2ετίας με πολλά πράγματα φορτωμένο στα 25.000 ευρώ από 40+ είναι ευκαιρία.

  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Στο καινούργιο να βάλεις και τα πανάκριβα σέρβις στις αντιπροσωπείες ακόμη και για μία αλλαγή λαδιών ενώ το μεταχειρισμένο θα το πας όπου γουστάρεις για σέρβις.

Και τα καινούρια πάνε σε εξουσιοδοτημένα, χωρίς να χάνεται η εγγύηση. Δεν είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ενα μεταχειρισμένο που κάποτε κόστιζε 50-60 και τώρα κάνει 10  όταν έρθει η ώρα του ανταλλακτικού η εταιρεία το τιμολογεί  για αυτοκίνητο  των 50 όχι της τωρινής του αξίας ;) 

  • Confused 1
Δημοσ.

Άρα ν αγοράζουμε μόνο μεταχειρισμένα. Απ ότι μαθαίνουμε απ το νήμα δεν υπάρχει λόγος ν αγοράσει κανείς καινούριο αμάξι..

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι, με καθαρά οικονομικά κριτήρια είναι προτιμότερο ένα προσεγμένο μεταχειρισμένο.

Βέβαια, στην αγορά αυτοκινήτου μετρούν και άλλα κριτήρια (π.χ επιθυμία, ανθρώπινη ματαιοδοξία, κ.α)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, SakafliaC είπε

Άρα ν αγοράζουμε μόνο μεταχειρισμένα. Απ ότι μαθαίνουμε απ το νήμα δεν υπάρχει λόγος ν αγοράσει κανείς καινούριο αμάξι..

Κατά τη γνώμη μου εξαρταται πάντα απ' τη περίπτωση και τη κρίση του καθενός. Άλλος και αν μην είναι ανετός, δεν μπορεί αν συμβιβαστεί με το μεταχειρισμένο γιατί το φοβάται. Φίλος μου, που ήταν άνετος και είχε το budget, ήθελε να πάρει a-class το 2013 και βρήκε test-drive με 3.000χλμ και 7.000 ευρώ μείον σε σχέση με την αρχική. Προφανώς και τη προτίμησε. Τώρα ο ίδιος πήρε την επόμενη του κουτιού γιατί δεν βρήκε αντίστοιχη περίπτωση. Όλα δεκτά είναι.

Επεξ/σία από ideal09
  • Like 2
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, SakafliaC είπε

Άρα ν αγοράζουμε μόνο μεταχειρισμένα. Απ ότι μαθαίνουμε απ το νήμα δεν υπάρχει λόγος ν αγοράσει κανείς καινούριο αμάξι..

Το πιστεύεις ή όχι, πολλοί θεωρούν "βλάκες" όσους παίρνουν καινούρια. :P

Για τον Έλληνα μετράει μόνο το μπακίρι, απ' ότι φαίνεται, τίποτε άλλο.

Δημοσ.

+1 ανάλογα στην περίπτωση και στο πόσο χρήμα διαθέτεις. 

Προσωπικά το κύριο θέμα με τα μεταχειρισμένα είναι ότι η Ελληνική αγορά είναι γεμάτη με σαπίλα, απατεώνες και ψευτο-ευκαιρίες που βγαίνουν ακριβότερες του καινούργιου. Ιδίως τα τελευταία χρόνια που το μεταχειρισμένο είναι η μοναδική λύση για πάρα πολλούς και η αγορά κινείται με βάση αυτή την κατηγορία.
Δύσκολα βρίσκεις κάτι καλό, για αυτό η σιγουριά (ή "σιγουριά") του καινούργιου είναι ιδιαίτερα δελεαστική για αυτούς που μπορούν.

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδή την περασμένη εβδομάδα έληξε ο Γολγοθάς μου αναζήτησης μεταχειρισμένου:

Αν σε παίρνει, έστω και σφιχτά, να πας για καινούριο, ασυζητητί πας εκεί. Ειδικά στο μεσαίο μπάτζετ μεταχειρισμένων (ας πούμε €12.000 συν-πλην) γίνεται ο κακος χαμός. Για μένα φταίει ότι ανακάλυψαν κάποιοι τον εύκολο τρόπο να βγάλουν ξεκούραστα χιλιάρικα κι έχουν ξαμολυθεί να εισάγουν αυτοκίνητα για μεταπώληση (όχι για δικό τους). Το τι σαβουρα εισαγωγής, τι κατ' επάγγελμα εισαγωγείς που παρουσιάζονται σαν ιδιώτες, τι ιδιώτες που φορτώθηκαν ένα χρεπι απ'" έξω κι έψαχναν τον επόμενο που θα το φορτώσουν, είδα, και μερικές φορές πλήρωσα για έλεγχο, δεν περιγράφεται. Στο τέλος κατέληξα σε κάτι καλό μεν και στο 35-40% της αρχικής τιμής προ 8ετιας, αλλά υποδεέστερο σε εξοπλισμό σε σχέση με τα αρχικά θέλω μου (όχι σε θέμα ασφαλείας, κυρίως στα "περιττά"). Η δε ψυχολογική κούραση με τον κάθε απατεώνα κοστολογείται διαφορετικά για τον καθένα.

Στα χαμηλότερα (των 3.000 λχ) ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα,με την έννοια ότι ξέρεις περίπου τι παίρνεις και δεν έχει νόημα να ασχοληθεί ο "κατ' επάγγελμα" εισαγωγέας. Στα ακριβότερα μπάτζετ (άνω των 20-25.000) θεωρώ άσκοπο να πας για μεταχειρισμένα, εκτός ειδικών περιπτώσεων.

  • Thanks 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, apostolispd είπε

Επειδή την περασμένη εβδομάδα έληξε ο Γολγοθάς μου αναζήτησης μεταχειρισμένου:

Αν σε παίρνει, έστω και σφιχτά, να πας για καινούριο, ασυζητητί πας εκεί. Ειδικά στο μεσαίο μπάτζετ μεταχειρισμένων (ας πούμε €12.000 συν-πλην) γίνεται ο κακος χαμός. Για μένα φταίει ότι ανακάλυψαν κάποιοι τον εύκολο τρόπο να βγάλουν ξεκούραστα χιλιάρικα κι έχουν ξαμολυθεί να εισάγουν αυτοκίνητα για μεταπώληση (όχι για δικό τους). Το τι σαβουρα εισαγωγής, τι κατ' επάγγελμα εισαγωγείς που παρουσιάζονται σαν ιδιώτες, τι ιδιώτες που φορτώθηκαν ένα χρεπι απ'" έξω κι έψαχναν τον επόμενο που θα το φορτώσουν, είδα, και μερικές φορές πλήρωσα για έλεγχο, δεν περιγράφεται. Στο τέλος κατέληξα σε κάτι καλό μεν και στο 35-40% της αρχικής τιμής προ 8ετιας, αλλά υποδεέστερο σε εξοπλισμό σε σχέση με τα αρχικά θέλω μου (όχι σε θέμα ασφαλείας, κυρίως στα "περιττά"). Η δε ψυχολογική κούραση με τον κάθε απατεώνα κοστολογείται διαφορετικά για τον καθένα.

Στα χαμηλότερα (των 3.000 λχ) ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα,με την έννοια ότι ξέρεις περίπου τι παίρνεις και δεν έχει νόημα να ασχοληθεί ο "κατ' επάγγελμα" εισαγωγέας. Στα ακριβότερα μπάτζετ (άνω των 20-25.000) θεωρώ άσκοπο να πας για μεταχειρισμένα, εκτός ειδικών περιπτώσεων.

Από ποιά άποψη θεωρείς ότι είναι άσκοπο;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτάω π.χ. για το Opel Astra επειδή το θεωρώ ακόμα και στα 8-10ετίας αρκετά εμφανίσιμο και σύγχρονο. Το καινούργιο ξεκινάει από τα 21Κ ενώ βρίσκω μεταχειριμένου του '12-14 με 6-8Κ ευρώ με περί τα 100Κ χλμ., από ιδιώτες μόνο, στο car.gr. Δηλαδή τρείς φορές κάτω τιμή, νομίζω ότι και για πρώτο αμάξι δεν είναι άσχημα γλυτώσεις τρεις φορές τα λεφτά. Ειδικά αυτό φαίνεται τρελή ευκαιρία.

Πολλά τα λεφτά ρε παιδιά για ένα αυτοκίνητο να δώσεις πάνω από 20-23Κ... Παίρνω σχετικά καλό μισθό μεν, 1200+, αλλά και πάλι δεν βγαίνεις να χρεωθείς ένα 15άρι αν δώσεις μια προκαταβολή στα 5-6 χιλιάρικα... Δε ξέρω μου φαίνονται πολλά λεφτά για ένα αυτοκίνητο απλά για να κάνεις τα ταξιδάκια σου. Στην Αθήνα μέσα έχω scooter για μετακίνηση.

Επεξ/σία από JimxxZe
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Haldol είπε

Και τα καινούρια πάνε σε εξουσιοδοτημένα, χωρίς να χάνεται η εγγύηση. Δεν είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία. 

Ουτε εξουσιοδοτημενα χρειαζεται να ειναι. σφραγιδα να εχει και τα παντα συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Βεβαια αν χρειαστει πρεπει να εχεις και το στομαχι να τα κανεις πουτανα στην αντιπροσωπεια στην πρωτη παπατζα που θα πουνε περι εγγυησης.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...