Προς το περιεχόμενο

Παραπλάνηση από τη Nova/3play


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραπλάνηση από την NOVA vol.1 ..... Tο παρακάτω μόλις το έστειλα mail .... 

 

Καλησπέρα , 

 

Ονομάζομαι Ατταρτ Χρήστος με ΑΦΜ ******** και είμαι κάτοχος της γραμμής με αριθμό 22940*****

 

Στις 7 Μάϊου του 2021 επικοινώνησε μαζί μου ένας εκπρόσωπος σας από την 3play και μου πρότεινε την 100mbps γραμμή . 

 

Αρχικά του εξήγησα ότι η γραμμή μου που βασίζεται στο δίκτυο χαλκού του ΟΤΕ είναι πολύ μακριά από το καφαο και δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να πιάσει τα 100mbps . Εκείνος με διαβεβαίωσε ότι η NOVA δεν "πατάει" πάνω στο δίκτυο του ΟΤΕ , στο οποίο στάθηκα αρκετά με επίμονες ερωτήσεις . Με την σειρά του ο υπάλληλος με διαβεβαιωσε αρκετές φορές ότι η γραμμή θα είναι fiber με κατανεμητή έξω από το σπίτι μου (παράδειγμα όπως έχει η Inalan στην Αθήνα ) . Εγώ τον πίστεψα καθώς όντως ακριβώς έξω από το σπίτι περνάει το backbone (οπτική ίνα ) του δικτύου που είχαν βάλει πριν μερικά χρόνια και λέω μάλλον θα πάρει από εκεί . 

 

Επισης ανέφερα ότι είμαι ακόμα σε συμβόλαιο με τον ΟΤΕ και αν φύγω πιο νωρίς θα έχω ρήτρα . Η απάντηση του ήταν ότι τα τέλη φορητότητας τα καλύπτει η Nova . Μια απάντηση που ήταν τουλάχιστον διπλωματική και παραπλανητική , διότι μου έδωσε να καταλάβω πως η NOVA πληρώνει την ρήτρα του ΟΤΕ . Μετά ενημερώθηκα ότι τα τέλη φορητότητας είναι κάτι εντελώς διαφορετικό . 

 

Στη συνέχεια της 20 λεπτής περίπου επικοινωνίας μας εγώ δέχθηκα να προχωρήσουμε και κάποια στιγμή έκανε και την τυπική 5λεπτη ηχογράφηση (κρατήστε το αυτό είναι σημαντικό ) που δέχομαι να προχωρήσουμε.  

 

Το αποτέλεσμα ήταν ότι η γραμμή τελικά πατάει πάνω στο χάλκινο δίκτυο του ΟΤΕ και η ταχύτητα μου όχι δεν ανέβηκε αλλά έπεσε και από τα 30mbps του ΟΤΕ στα 20mbps με τη NOVA. Μάλλον ο ΟΤΕ δίνει υποδεέστερες θύρες στις εταιρίες που πατάνε πάνω στο δίκτυο του .

 

Στη συνέχεια έγιναν όλες οι προβλεπόμενες ενέργειες και οι τεχνικοί της Nova και ΟΤΕ έδωσαν αδυναμία γραμμής . 

 

Και ενημερώθηκα ότι είτε μπορώ να επιλέξω πρόγραμμα 24mbps είτε να αλλάξω πάροχο χωρίς να με περιορίζει το συμβόλαιο . 

 

Προφανώς δεν θέλω να επιλέξω 24 καθώς είμαι YouTuber τεχνολογίας , κάνω reviews για hardware και software υπολογιστών και χρειάζομαι όσο το δυνατόν περισσότερο upload και με το 24 θα πέσει και το upload . 

 

Και πάροχο δεν μπορώ να αλλάξω και να γυρίσω στον ΟΤΕ καθώς καλουμαι να πληρώσω 100€ την ρήτρα του ΟΤΕ που παραπλανήθηκα ότι θα την καλύψει η Nova . 

 

Τα ανέφερα τα παραπάνω σε εκπρόσωπο σας στην εξυπηρέτηση πελατών και μου απάντησε ότι η ηχογράφηση λέει ότι ποτέ δεν μου είπε ο συνεργάτης της 3play ότι θα καλύψει την ρήτρα , αλλά το τέλος φορητότητας (αυτό που σας έλεγα ότι με παραπλάνησε με την απάντηση του ) . Εδώ φυσικά υποπτεύομαι ότι η ηχογράφηση δεν περιλαμβάνει όλη την επικοινωνία μου δηλαδή τα 20λεπτα αλλά μόνο το σημείο που επιβεβαιώνει τα στοιχεία του πακέτου και δηλαδή το τελευταίο 5λεπτο . 

 

Πραγματικά είναι κρίμα να έχω βασανιστεί έτσι , από την απογοήτευση της ταχύτητας , την παραπλάνηση με την ρήτρα και τον τύπο του δικτύου . Καλούμαι να πληρώσω και 100€ ... Λαϊκά το λένε "και κερατάς και δαρμενος " (με συγχωρείτε για την έκφραση αλλά ταίριαζε πάρα πολύ στην περίπτωση ) 

 

Θέλω να σας ενημερώσω ότι όλη η παραπάνω περιπέτεια μου έχει ήδη αναφερθεί στην ΕΕΤΤ , αλλά πραγματικά θα ήθελα να το λύσουμε κάπως αλλιώς . Εδώ επίσης θέλω να είμαι ξεκάθαρος και να σας ενημερώσω ότι περιμένουμε απάντηση εγώ και άλλα 10000+ μέλη της κοινότητας των tech enthusiast που ανήκω αλλά και διαχειρίζομαι σε Facebook , YouTube και Twitter . 

 

Και το παραπάνω δεν πραγματικά δεν το λέω σαν απειλή η κάτι τέτοιο , απλά ένα μέρος ενός προϊόντος που πολλές φορές κάνω review είναι και η ορθή αντιμετώπιση των όποιον προβλημάτων παρουσιαστούν από τον κατασκευαστή του και το σερβις. Έτσι και σε αυτή την περίπτωση το προϊόν είναι η σύνδεση και ο κατασκευαστής/σερβίς είναι ο πάροχος . Και θα αξιολογηθεί κατάλληλα σε όλους τους ενδιαφερόμενους . 

 

Αν κάποιος υπεύθυνος είναι διαθέσιμος και πρόθυμος να βοηθήσει σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στα παρακάτω στοιχεία . 

 

Ατταρτ Χρηστος

698*******

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτα , απο ολο αυτο που διαβασα , η μονη παραπλανηση ηταν στο ειδος της γραμμης .. χαλκος , οπτικη ινα και λοιπα.
 

47 λεπτά πριν, ChrisAttart είπε

Η απάντηση του ήταν ότι τα τέλη φορητότητας τα καλύπτει η Nova . Μια απάντηση που ήταν τουλάχιστον διπλωματική και παραπλανητική , διότι μου έδωσε να καταλάβω πως η NOVA πληρώνει την ρήτρα του ΟΤΕ .

Αν σου ειπε τις λεξεις "τελη φορητοτητας" , πως σε παραπλανησε και σε εκανε να καταλαβεις οτι μιλουσε για ρητρα ? Ειπε επι λεξει "καλυπτουμε την ρητρα του ΟΤΕ"? Αν οχι , τοτε κακως λες οτι σε παραπλανησε. Αν το ειπε , οντως ειναι παραπλανηση.
 

47 λεπτά πριν, ChrisAttart είπε

Εδώ φυσικά υποπτεύομαι ότι η ηχογράφηση δεν περιλαμβάνει όλη την επικοινωνία μου δηλαδή τα 20λεπτα αλλά μόνο το σημείο που επιβεβαιώνει τα στοιχεία του πακέτου και δηλαδή το τελευταίο 5λεπτο . 

Η ηχογραφηση καλυπτει ολη την συνομιλια. Υποτιθεται. Τι ηχογραφουν , μονο οι ιδιοι ξερουν. Πριν κατι βδομαδες που μιλησα τηλεφωνικα με nova/forthnet για να αλλαξω την adsl μου σε vdsl , σε καθε επικοινωνια ξεκινουσαν με το κλασικο "με λενε ταδε , η συνομιλια μας καταγραφεται για μπλα μπλα λογους". Και φυσικα οταν αποδεχτηκα την αλλαγη της γραμμης , αρχισε να λεει τις λεπτομερειες και τα χαρακτηριστικα και τα συμφωνηθεντα απο την αρχη για να ηχογραφηθουν. Τωρα αν χρειαστει για καποιον λογο να επικαλεστουν την ηχογραφηση και αρχισουν τα μονταζ..τι να σου πω...
 

47 λεπτά πριν, ChrisAttart είπε

Εδώ επίσης θέλω να είμαι ξεκάθαρος και να σας ενημερώσω ότι περιμένουμε απάντηση εγώ και άλλα 10000+ μέλη της κοινότητας των tech enthusiast που ανήκω αλλά και διαχειρίζομαι σε Facebook , YouTube και Twitter . 

 

Και το παραπάνω δεν πραγματικά δεν το λέω σαν απειλή η κάτι τέτοιο

E μην κρυβομαστε πισω απο φιλολογιες.. για εκβιασμο και απειλη το ανεφερες... Δεν λεω οτι δεν εκανες καλα που το ανεφερες , αλλα μην κοροιδευομαστε και μεταξυ μας :) 

Προσωπικα ειμαι πελατης της nova/forthnet εδω και 8-9 χρονια και η αντιμετωπιση που ειχα απο αυτους (εκτος απο μια μαλακοπεριπτωση) ηταν ιδανικη. Και η αλλαγη σε vdsl εγινε μεσα σε 4-5 μερες και οταν χρειαστηκα τεχνικο κινηθηκαν οι διαδικασιες αμεσα.. με ενημερωση σε viber/sms σε καθε βημα. Εγω ομως ειμαι Αθηνα , εσυ Αγ. Αντρεας/Νεα Μακρη υποθετω και εκει δεν ξερω τι παιζει απο υποδομες και τα σχετικα...

Καλα ξεμπερδεματα οπως και να χει.

 

Επεξ/σία από mphxths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, mphxths είπε

Κοιτα , απο ολο αυτο που διαβασα , η μονη παραπλανηση ηταν στο ειδος της γραμμης .. χαλκος , οπτικη ινα και λοιπα.
 

Αν σου ειπε τις λεξεις "τελη φορητοτητας" , πως σε παραπλανησε και σε εκανε να καταλαβεις οτι μιλουσε για ρητρα ? Ειπε επι λεξει "καλυπτουμε την ρητρα του ΟΤΕ"? Αν οχι , τοτε κακως λες οτι σε παραπλανησε. Αν το ειπε , οντως ειναι παραπλανηση.
 

Η ηχογραφηση καλυπτει ολη την συνομιλια. Υποτιθεται. Τι ηχογραφουν , μονο οι ιδιοι ξερουν. Πριν κατι βδομαδες που μιλησα τηλεφωνικα με nova/forthnet για να αλλαξω την adsl μου σε vdsl , σε καθε επικοινωνια ξεκινουσαν με το κλασικο "με λενε ταδε , η συνομιλια μας καταγραφεται για μπλα μπλα λογους". Και φυσικα οταν αποδεχτηκα την αλλαγη της γραμμης , αρχισε να λεει τις λεπτομερειες και τα χαρακτηριστικα και τα συμφωνηθεντα απο την αρχη για να ηχογραφηθουν. Τωρα αν χρειαστει για καποιον λογο να επικαλεστουν την ηχογραφηση και αρχισουν τα μονταζ..τι να σου πω...
 

E μην κρυβομαστε πισω απο φιλολογιες.. για εκβιασμο και απειλη το ανεφερες... Δεν λεω οτι δεν εκανες καλα που το ανεφερες , αλλα μην κοροιδευομαστε και μεταξυ μας :) 

Προσωπικα ειμαι πελατης της nova/forthnet εδω και 8-9 χρονια και η αντιμετωπιση που ειχα απο αυτους (εκτος απο μια μαλακοπεριπτωση) ηταν ιδανικη. Και η αλλαγη σε vdsl εγινε μεσα σε 4-5 μερες και οταν χρειαστηκα τεχνικο κινηθηκαν οι διαδικασιες αμεσα.. με ενημερωση σε viber/sms σε καθε βημα. Εγω ομως ειμαι Αθηνα , εσυ Αγ. Αντρεας/Νεα Μακρη υποθετω και εκει δεν ξερω τι παιζει απο υποδομες και τα σχετικα...

Καλα ξεμπερδεματα οπως και να χει.

 

Καλησπέρα φίλε , δεν έχω αλλάξει πάροχο ποτέ και δεν πήγε το μυαλό μου , και πραγματικά έτσι όπως μου απάντησε verbally ακουγόταν λες και μου απαντούσε ακριβώς για αυτό . Σε φάση μην ανησυχείς σε καλύπτει η νοβα σε αυτό . ..

 

Και εγώ για μοντάζ φοβάμαι ...

 

Εννοείται ότι το είπα για απειλή :P απλα το είπα με τακτ ... 

 

ΥΓ . Με όποιον υπαλλήλο μίλησα από νόβα ήταν άψογος , και η αναμονή ελάχιστη , μόνο ο αρχικός της 3play ήταν ο 🤬🤬🤬🤬🤬...

Επεξ/σία από ChrisAttart
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτό το λόγο, εδώ και μισό χρόνο, όποτε με παίρνουν στο κινητό για τέτοια διάφορα (που δεν με ενδιαφέρουν), τη στιγμή που μου λένε πως η κλήση καταγράφεται λέω και εγώ πως την καταγράφω για λόγους δικής μου ασφάλειας, εκεί ζορίζονται..

Φυσικά και θα πρέπει να πληρώσεις ρήτρα για να πας στον ΟΤΕ, κακώς από την αρχή δεν είχες κάνει τη μελέτη σου αφού η Νόβα δίνει μόνο FTTC και όχι FTTH..

Ελπίζω να βγάλεις άκρη.., αλλά θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά να μη σε χάσουν από πελάτη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Για αυτό το λόγο, εδώ και μισό χρόνο, όποτε με παίρνουν στο κινητό για τέτοια διάφορα (που δεν με ενδιαφέρουν), τη στιγμή που μου λένε πως η κλήση καταγράφεται λέω και εγώ πως την καταγράφω για λόγους δικής μου ασφάλειας, εκεί ζορίζονται..

Φυσικά και θα πρέπει να πληρώσεις ρήτρα για να πας στον ΟΤΕ, κακώς από την αρχή δεν είχες κάνει τη μελέτη σου αφού η Νόβα δίνει μόνο FTTC και όχι FTTH..

Ελπίζω να βγάλεις άκρη.., αλλά θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά να μη σε χάσουν από πελάτη..

Ναι η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να κάνω μια έρευνα περαιτέρω .... 

Μίλησα σήμερα με ΟΤΕ και μου είπαν ότι θα προχωρήσουν την αίτηση μου να επιστρέψω αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να το πληρώσω το πρόστιμο ... 

Παντως όλο το ζήτημα είναι περισσότερο ηθικό παρά οικονομικό . Ο τύπος απλά μου έλεγε στεγνά ψέματα ώστε να με κάνει πελάτη ... 

Και δεν ήταν κάτι άπιαστο , δλδ το καλώδιο backbone της οπτικής ίνας περνάει ακριβώς μπροστά από το σπίτι ... 

Με πληροφορίες ότι κάποια στιγμή από αυτό το καλώδιο θα πάρουμε fiber ... 

Εκεί είναι που την πάτησα και με έπεισε . Αλλιώς ξέρω ότι μέσω χαλκού ο ΟΤΕ δίνει ότι καλύτερο μπορεί να βγάλει η γραμμή . Γτ μόνο οι δικοί του τεχνικοι βάζουν χέρι στα καφαο και στις κολώνες .. 

Σκέψου με 50αρα στην αρχή έπιανα 18 , και με έναν τεχνικό του ΟΤΕ βρήκαμε καλύτερο Πορτ στο καφαο και μετά καθάρισε και τις οξυδωμενες επαφές στην κολώνα , και καταφέραμε από 18 να το πάμε 31 ... Αυτό η νοβα δεν το κάνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς.., πάντως τώρα που είσαι σε Νόβα και θα πας πάλι στον ΟΤΕ, λογικά θα πρέπει να πληρώσεις και σε αυτούς ρήτρα..

Πολλοί λένε πως δε θα την πληρώσουν.., μετά από 4 χρόνια θα σου έρθει το χαρτί το εισπρακτικό/εξώδικο και θα στα ζητάνε, ακόμα και 50 ευρώ να ναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kozanitis1 είπε

Ακριβώς.., πάντως τώρα που είσαι σε Νόβα και θα πας πάλι στον ΟΤΕ, λογικά θα πρέπει να πληρώσεις και σε αυτούς ρήτρα..

Πολλοί λένε πως δε θα την πληρώσουν.., μετά από 4 χρόνια θα σου έρθει το χαρτί το εισπρακτικό/εξώδικο και θα στα ζητάνε, ακόμα και 50 ευρώ να ναι...

Πάλι καλά στη νόβα τα καινούρια συμβόλαια έχουν ελάχιστη ταχύτητα που στην περίπτωση μου ήταν το 45 , εγώ που πιάνω 20 μπορώ να φύγω χωρίς πρόστιμο  . Του ΟΤΕ ήταν παλιό και δεν είχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...