Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε τη γνώμη ενος διανομέα efood ή wolt.  Και αν προτιμά το να δουλεύει μαύρα στο ελλαδιστάν, με τον κάθε μαγαζάτορι να τον βρίζει και να τον απειλεί γιατί άργησε κλπ. Δε με απασχολεί ο μαγαζάτορης, απο την μεγαλύτερη κατανάλωση και τις ανατιμήσεις πολλές φορές, πιθανότατα βγάζει το έξτρα κόστος της πλατφόρμας, του υπάλληλου η γνώμη θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η διανομή είναι κάτι που κοστίζει είτε την κάνει πλατφόρμα, είτε την κάνει το μαγαζί. Αν θέλω να στηρίξω το μικρό μαγαζάκι της γειτονίας μου, πάω και με τα πόδια στην τελική.

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ τιμησα εχτες την προσφορά. Παραγγελία στις 20.40 με εκτιμώμενο χρόνο 35 λεπτά. Παραλαβή της παραγγελίας στις 23.20. Μιλησα με efood και μου λέγανε (με υφακι) ότι δεν είναι ευθύνη τους κλπ και τους ζήτησα voucher ή επιστροφή χρημάτων και μου είπανε ότι δε μπορούν. Ζητησα να μεταφερθεί το αίτημα μου στην efood και αναμένω. Αντίθετα η Wolt έχει εξαιρετικό customer support για εμένα. Σε παρόμοια περίπτωση μου πιστωσε όλη την παραγγελία και μου ζήτησε και συγγνώμη. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζω την μια ή την άλλη εταιρία απλά αναφέρω την εμπειρία μου με την προσφορά 1+1.

P.S.: Ας μη μιλησω για το πρωτο τηλέφωνο (που τόλμησα -συγγνωμη ε- να κάνω) στο μαγαζί στις 21.50 και μου είπανε "τι θέλετε κύριε έχουμε δουλειά". Ξανακαλεσα στις 23.00 και πηρα απάντηση "Δε σας ακούω γειά σας.".

 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, cris41 είπε

Εγώ τιμησα εχτες την προσφορά. Παραγγελία στις 20.40 με εκτιμώμενο χρόνο 35 λεπτά. Παραλαβή της παραγγελίας στις 23.20. Μιλησα με efood και μου λέγανε (με υφακι) ότι δεν είναι ευθύνη τους κλπ και τους ζήτησα voucher ή επιστροφή χρημάτων και μου είπανε ότι δε μπορούν. Ζητησα να μεταφερθεί το αίτημα μου στην efood και αναμένω. Αντίθετα η Wolt έχει εξαιρετικό customer support για εμένα. Σε παρόμοια περίπτωση μου πιστωσε όλη την παραγγελία και μου ζήτησε και συγγνώμη. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζω την μια ή την άλλη εταιρία απλά αναφέρω την εμπειρία μου με την προσφορά 1+1.

P.S.: Ας μη μιλησω για το πρωτο τηλέφωνο (που τόλμησα -συγγνωμη ε- να κάνω) στο μαγαζί στις 21.50 και μου είπανε "τι θέλετε κύριε έχουμε δουλειά". Ξανακαλεσα στις 23.00 και πηρα απάντηση "Δε σας ακούω γειά σας.".

 

1 αστέρι αξιολόγηση και μαύρισμα στο μαγαζί. Από ιφούντ έχω καλές εντυπώσεις, με wolt δεν μου έχει τύχει κάτι. Με Box σε περιπτώσεις που το μαγαζί είχε ανοιχτή την πλατφόρμα ενώ δε δούλευε, μου έδωσαν και voucher με πόντους.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, cris41 είπε

Εγώ τιμησα εχτες την προσφορά. Παραγγελία στις 20.40 με εκτιμώμενο χρόνο 35 λεπτά. Παραλαβή της παραγγελίας στις 23.20. Μιλησα με efood και μου λέγανε (με υφακι) ότι δεν είναι ευθύνη τους κλπ και τους ζήτησα voucher ή επιστροφή χρημάτων και μου είπανε ότι δε μπορούν. Ζητησα να μεταφερθεί το αίτημα μου στην efood και αναμένω. Αντίθετα η Wolt έχει εξαιρετικό customer support για εμένα. Σε παρόμοια περίπτωση μου πιστωσε όλη την παραγγελία και μου ζήτησε και συγγνώμη. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζω την μια ή την άλλη εταιρία απλά αναφέρω την εμπειρία μου με την προσφορά 1+1.

P.S.: Ας μη μιλησω για το πρωτο τηλέφωνο (που τόλμησα -συγγνωμη ε- να κάνω) στο μαγαζί στις 21.50 και μου είπανε "τι θέλετε κύριε έχουμε δουλειά". Ξανακαλεσα στις 23.00 και πηρα απάντηση "Δε σας ακούω γειά σας.".

 

Δε θα το παραλάμβανα, θα έστελνα τον διανομέα πίσω και θα έκανα αμφισβήτηση της συναλλαγής στην τράπεζα, αν το e-food δεν μου επέστρεφε τα χρήματα. Ποιος ο λόγος να περιμένεις, για κάτι τέτοιο;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cris41 είπε

Εγώ τιμησα εχτες την προσφορά. Παραγγελία στις 20.40 με εκτιμώμενο χρόνο 35 λεπτά. Παραλαβή της παραγγελίας στις 23.20. Μιλησα με efood και μου λέγανε (με υφακι) ότι δεν είναι ευθύνη τους κλπ και τους ζήτησα voucher ή επιστροφή χρημάτων και μου είπανε ότι δε μπορούν. Ζητησα να μεταφερθεί το αίτημα μου στην efood και αναμένω. Αντίθετα η Wolt έχει εξαιρετικό customer support για εμένα. Σε παρόμοια περίπτωση μου πιστωσε όλη την παραγγελία και μου ζήτησε και συγγνώμη. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζω την μια ή την άλλη εταιρία απλά αναφέρω την εμπειρία μου με την προσφορά 1+1.

P.S.: Ας μη μιλησω για το πρωτο τηλέφωνο (που τόλμησα -συγγνωμη ε- να κάνω) στο μαγαζί στις 21.50 και μου είπανε "τι θέλετε κύριε έχουμε δουλειά". Ξανακαλεσα στις 23.00 και πηρα απάντηση "Δε σας ακούω γειά σας.".

 

Κάτσε ρε συ, 2μισή ώρες δεν σε είχε κόψει η πείνα; έπρεπε στα 35 λεπτά να τους πεις να τα φέρουν ή να την ακυρώσουν. Αν έκανες παραγγελία καπάκι από αλλού στην χειρότερη θα έτρωγες στα επόμενα 35' .

Επίσης τι σημαίνει 'έχουμε δουλειά' ? Παραγγελία έκανες και θα την πληρώσεις, δεν την ζητιανεψες. Δηλαδή αυτός που παραγγειλε στις 10, τι ώρα έφαγε;

Από την στιγμή που κάνει αποδοχή το κατάστημα την παραγγελία, πρέπει να φροντίσει να την παραδώσει. Νομίζω δίνουν την επιλογή στο κατάστημα να αλλάζουν το εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Ας το έβαζαν μετά από 150' λεπτά και όχι 35'.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα παντα βαζουν 45 '. Την επομενη φορα θα δοκιμασω γκρινια στο τηλεφωνο γιατι τη κυριακη περιπου στις 2 ωρες ε ειναι καπως ...Στο  Box εχω πεσει και σε  μαγαζί που είχε ανοιχτή την πλατφόρμα αλλα δε δούλευε και δε μου επεστρεφαν το ποσο μετα ενα μηνα που εγινε χρεωση και πολλα τηλεφωνα στη τραπεζα τους εκανα αμφισβήτηση  Ολα καλα στην αρχη δηλαδη μεχρι να σε πιασουν πελατη και να πεσεις σε στραβη ....παλια εδιναν και κουπόνια για συγνώμη 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
Στις 9/6/2021 στις 11:50 ΜΜ, stelrp είπε

Έχετε δει τί ποσοστά παίρνει το efood και το wolt από τα μαγαζιά?

20-25% περίπου και παίρνουν και από τον πελάτη περίπου 1€ το χιλιόμετρο απόσταση από το μαγαζί.

Πώς να βγει το μαγαζί, και πως να κάνει και προσφορά 1+1 δώρο.

Άποψη μου είναι να παρακάμψετε τους μεσάζοντες και τις μίζες και να δώσετε τα λεφτά σας απευθείας στο μαγαζί.

΄Τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα πριν έρθει η βολτ και όταν ήρθε την αγκάλιασε ένα niche market όπως τα έθνικ εστιατόρεια, μαγειρία, παγωτατζίδικα γενικά εξεζητημένα μαγαζιά που δεν τους ενδιέφερε το delivery και το μοντέλο Wolt έδινε την δυνατότητα να αυξήσουν το τζίρο τους.

Πριν έρθει η Wolt η Efood απλά χρέωνε μια απλή μηχανογράφηση με ένα  εξωφρενικό ποσοστό του 12% νομίζω. Κυριολεκτικά πουλώντας αέρα κοπανιστό και τα μαγαζιά έχαναν ένα σημαντικό κομμάτι του τζίρου τους.

Το delivered by efood είναι απλά αυτό που κάνει η Wolt από το efood.

Πάντως να ξέρετε και το λέω κυρίως στους υπερασπιστές του efood ότι σε παγκόσμιο επίπεδο αυτές οι υπηρεσίες χρεώνονται εξτρά μόνο στην ελλάδα υπάρχει η απλή υπηρεσία του efood/box που το κόστος το επωμίζεται το μαγαζί και όχι ο πελάτης.

Όπως και για την χρήση των καρτών σε αρκετές χώρες χρεώνεται προμήθεια συναλλαγής και το κατάστημα και ο πελάτης.

Στην Ελλάδα με το efood κάποιος παραγγέλνει 10 ευρώ σουβλάκια μέσω κάρτας στο efood και δεν χρεώνεται όυτε την μηχανογράφηση ούτε προμήθεια στην κάρτα δηλαδή τσάμπα υπηρεσία ούτε στο δημόσιο αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, VitaMan είπε

΄Τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα πριν έρθει η βολτ και όταν ήρθε την αγκάλιασε ένα niche market όπως τα έθνικ εστιατόρεια, μαγειρία, παγωτατζίδικα γενικά εξεζητημένα μαγαζιά που δεν τους ενδιέφερε το delivery και το μοντέλο Wolt έδινε την δυνατότητα να αυξήσουν το τζίρο τους.

Πριν έρθει η Wolt η Efood απλά χρέωνε μια απλή μηχανογράφηση με ένα  εξωφρενικό ποσοστό του 12% νομίζω. Κυριολεκτικά πουλώντας αέρα κοπανιστό και τα μαγαζιά έχαναν ένα σημαντικό κομμάτι του τζίρου τους.

Το delivered by efood είναι απλά αυτό που κάνει η Wolt από το efood.

Πάντως να ξέρετε και το λέω κυρίως στους υπερασπιστές του efood ότι σε παγκόσμιο επίπεδο αυτές οι υπηρεσίες χρεώνονται εξτρά μόνο στην ελλάδα υπάρχει η απλή υπηρεσία του efood/box που το κόστος το επωμίζεται το μαγαζί και όχι ο πελάτης.

Όπως και για την χρήση των καρτών σε αρκετές χώρες χρεώνεται προμήθεια συναλλαγής και το κατάστημα και ο πελάτης.

Στην Ελλάδα με το efood κάποιος παραγγέλνει 10 ευρώ σουβλάκια μέσω κάρτας στο efood και δεν χρεώνεται όυτε την μηχανογράφηση ούτε προμήθεια στην κάρτα δηλαδή τσάμπα υπηρεσία ούτε στο δημόσιο αυτό.

Την προμήθεια συναλλαγής την πληρώνει το εκάστοτε κατάστημα.

Εάν χρέωναν τον πελάτη δεν θα χρησιμοποιούσε κανείς τις πλατφόρμες τους..

Για να αρχίζουν να χρεώνουν και τους πελάτες τέτοια fees,θα πρέπει να γίνουν κάτι σαν μονοπώλιο οι πλατφόρμες,έτσι ώστε να μην έχεις άλλη επιλογή.

Οσο λοιπόν θα υπάρχει το delivery από τα καταστήματα,οι υπηρεσίες τύπου efood θα παραμένουν σχεδόν δωρεάν για τους πελάτες.

  • Like 3
Δημοσ.

Πραγματικά με αφήνει παγερά αδιάφορο η προμήθεια που ζητάει το efood από τα καταστήματα. Πρώτα από όλα έχουν προσφορές που παλιά δεν είχαν. Δεύτερον υπάρχει η ταχύτητα, τα σχόλια ή πληρωμή με κάρτα και όλα αυτά. Πριν είχα ότι να ναι αντιμετώπιση. Λίγα είναι τα σωστά καταστήματα τα οποία προτιμώ κιόλας να παίρνω τηλέφωνο. Όταν μου φέρνει λάθος παραγγελία και λέει αυτό παραγγειλατε ενώ έχει σημειώσει αυτός λάθος, όταν δε μου φέρνει POS, αποδείξεις και σωστή παραγγελία τότε ναι 1000 φορές efood και να μου πουλάει και υφακι. Ακόμα και τώρα στο 1+1 βλέπω να δίνουν ότι τους μένει και ότι σκάρτο έχουν με ελάχιστες επιλογές. Στην τελική τι από την τσέπη μου θα τα πάρουν; όχι με τις τιμές έχουν φτάσει στα ύψη.. 

Δημοσ.

Η efood ετσι και αλλιως εχει μπει σε αλλα χωραφια ιδρυωντας θυγατρικη ως ιδρυμα πληρωμων (aka Delivery Hero Payments (DH Pay)) μεσω της μαμας στο εξωτερικο.

https://www.deliveryhero.com/

Πρακτικα θελει να χρησιμοποιησει το εκτενες ηλεκτρονικο καναλι που εχει και να επεκταθει και στο κυκλωμα πληρωμων/συναλλαγων ίσως και με καποιο τυπου wallet.

Ειναι κατι που προσπαθησε στο προσφατο παρελθον και η Cosmote/OTE αλλα εκεινοι πηγαν να το ξεκινησουν στην Ελλαδα και πρεπει να λαβουν άδεια από την ΤτΕ και ο φακελος τους δεν εγκριθηκε.

Το ιδιο σχεδιαζει να κανει και ο ΟΠΑΠ (εχει ηδη την Tora Wallet) αλλα εχει καθυστερησει την πληρη αναπτυξη.

Δημοσ.
Στις 10/6/2021 στις 9:27 ΠΜ, SilentVoice είπε

Εννοείς να παίρνουμε τηλέφωνο στο μαγαζί κανονικά; 

Να περιμένουμε να γράψει την διευθυνση 5 λεπτά; ΚΑ-ΡΑ-Ι-ΣΚΑ-ΚΗ ΣΑ-ΡΑ-ΝΤΑ-ΤΕ-ΣΕ-ΡΑ -ΧΟ-ΛΑ-Ρ-ΓΟ-Σ ΟΡ-ΟΦ-ΟΣ 2 -ΚΟΥ-ΔΟΥ-ΝΙ- ΠΑ-ΠΑ-ΝΩ-ΝΤ-ΑΣ

ή Να παραγγείλουμε Καλαμακια χοιρινό και να γράψει καταλάθος καλαμάκια κοτόπουλο;

ή Να παραγγείλουμε χωρις κρεμμύδι και να βάλει κρεμμύδι;

Η επιτυχία που έχουν κάνει οι μεσάζοντες, είναι οτι όλες αυτές οι παραγγελίες γίνονται γραπτές και έχεις και κάπου να κάνεις τα παραπονα σου ή το review σου.

Καταρχήν πολλά καταστήματα έχουν σύστημα παραγγελιοληψίας, που με το που πάρεις τηλέφωνο ξέρουν τα στοιχεία σου

Πάμε παρακάτω

Δηλαδή αν πάρεις από ένα σουβλατζίδικο και στα φέρουν λάθος, τι κερδίζεις ακριβώς με την κριτική που θα κάνεις ;

ΟΚ, θα τον τιμωρήσεις, και μπορεί να προστατέψεις τον επόμενο

Κλάιν μάιν, αν πάρω από κάπου και μου τα φέρουν λάθος, ή θα τα φάω να τελειώνω ή το πολύ πολύ να πάρω τηλέφωνο για να μου τα αλλάξουν (που σιγά μη μπω στη διαδικασία)

Αν δε μου αρέσει το σουβλάκι / burger κλπ, προφανώς και δε ξαναψωνίζω από αυτό το μαγαζί

Αν μου άρεσε το προϊόν θα ξαναπάρω

Αν τα φέρουν πάλι λάθος, μάντεψε τι θα κάνω:

προφανώς και δε ξαναψωνίζω από αυτό το μαγαζί

Είναι που είναι ζορισμένα τα μαγαζιά με τέτοιο ανταγωνισμό που υπάρχει, άμα τους αναγκάζουμε να χάνουν και ένα 10% του τζίρου τους επειδή θέλουμε να υπάρχει γραπτώς ότι παραγγείλαμε σουβλάκι δίχως κρεμμύδι, είναι προφανές ότι αυτό το κόστος θα το επωμισθούμε εμείς

Το wolt βέβαια είναι άλλη φάση, και νομίζω ότι η προμήθεια είναι απολύτως λογική

Δεν απευθύνεται σε σουβλατζίδικα, πιτσαρίες και καφενέδες, ασχέτως που εδώ τα έχουμε κάνει λίγο αχταρμά στο μυαλό μας

Νομίζω ότι και 30% να είναι η προμήθεια για μια παραγγελία από ένα εστιατόριο, το μαγαζί μάλλον κερδισμένο είναι αν πουλάει στην τιμή σερβιριζόμενου, για προφανείς λόγους

Εμάς δε μας συμφέρει επ ουδενί, να πληρώνουμε ίδια τιμή για ένα πιάτο σε πιατάκι μερίδας, τη στιγμή που αυτή την τιμή θα πληρώναμε αν καθόμασταν να το φάμε σε ένα μαγαζί

Αλλά αυτό είναι θέμα επιλογής του καθενός

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Καταρχήν πολλά καταστήματα έχουν σύστημα παραγγελιοληψίας, που με το που πάρεις τηλέφωνο ξέρουν τα στοιχεία σου

Ειναι ελάχιστα.

 

2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Δηλαδή αν πάρεις από ένα σουβλατζίδικο και στα φέρουν λάθος, τι κερδίζεις ακριβώς με την κριτική που θα κάνεις ;

 

Δεν ειναι μονο η κριτική. Ειναι οτι εχεις δώσει γραπτώς την παραγγελία σου και θα φανεί οτι το λάθος είναι δικό τους. Σε πολλές τηλεφωνικές παραγγελίες έχει γίνει λάθος και αν τους παρεις τηλέφωνο μετά σου λένε "μα μας είπες κοτοπουλο και εχω γράψει κοτόπουλο", αντε να αποδειξεις οτι παράγγειλες χοιρινο.

 

2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Κλάιν μάιν, αν πάρω από κάπου και μου τα φέρουν λάθος, ή θα τα φάω να τελειώνω ή το πολύ πολύ να πάρω τηλέφωνο για να μου τα αλλάξουν (που σιγά μη μπω στη διαδικασία)

Αν σου λείπει μια σαλατα και μια κοκα κόλα απο την παραγγελία, ουτε θα φας , ούτε θα πιείς και θα τα εχεις πληρώσει κι όλας.Κλάιν μάιν NOT.

 

2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Αν τα φέρουν πάλι λάθος, μάντεψε τι θα κάνω:

 

Καλή τύχη στην αναμονή στο τηλέφωνο. Καλό κουράγιο στο να βγάλεις άκρη και ίσως σου σπάσουν και λίγο τα νευρα.Καληνύχτα με άδειο στομάχι.

 

Επίσης να σημειώσω, πως οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται σε ώρα αιχμής, ΠαρασκευοΣαββατοβραδα ή πριν απο κάποιο event. Βάλε και την αναμονή στο τηλέφωνο και κάτσε να περιμένεις να 'τρέξει' η παραγγελία σου.

Επεξ/σία από SilentVoice
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Είναι ελάχιστα

  Οκ, εδώ που είμαι εγώ 3-4 μαγαζιά από τα οποία παραγγέλνω συχνά έχουν όλα

Μάλλον είναι πολύ μπροστά η Δραπετσώνα και το Κερατσίνι από την υπόλοιπη Ελλάδα

2 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Δεν ειναι μονο η κριτική. Ειναι οτι εχεις δώσει γραπτώς την παραγγελία σου και θα φανεί οτι το λάθος είναι δικό τους. Σε πολλές τηλεφωνικές παραγγελίες έχει γίνει λάθος και αν τους παρεις τηλέφωνο μετά σου λένε "μα μας είπες κοτοπουλο και εχω γράψει κοτόπουλο", αντε να αποδειξεις οτι παράγγειλες χοιρινο.

Στο ξαναείπα

Αν πάρεις τηλέφωνο και κάνεις μανούρα, θα στα φέρουν σωστά (μπορεί να έχει κάνα δωράκι μέσα, αλλά δε θα το μάθεις ποτέ)

Το πιο δραματικό που μπορεί να συμβεί είναι να σε γράψουν εκεί που δε πιάνει μελάνι, αλλά ΟΚ, σε αυτή την περίπτωση η αλήθεια είναι ότι στο δικαστήριο θα παίξει μεγάλο ρόλο το ότι το είχες γραπτά, οπότε ναι, σου δίνω ένα point

2 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Αν σου λείπει μια σαλατα και μια κοκα κόλα απο την παραγγελία, ουτε θα φας , ούτε θα πιείς και θα τα εχεις πληρώσει κι όλας.Κλάιν μάιν NOT.

Το πλεονέκτημα του να έχεις γραπτά το γεγονός ότι παρήγγειλες μια κοκα κόλα ενώ δεν στην έφεραν, ποιο είναι ακριβώς ;

Αν το μαγαζί δεχθεί το λάθος του, θα σου φέρει τα πράγματα που ξέχασε, είτε έχει την παραγγελία γραπτά είτε την έχεις κάνει από τηλέφωνο, εκτός αν εσύ κάνεις unpacking με τον ντελιβερά δίπλα κρατώντας βίντεο με εφημερίδα ημέρας δίπλα, ώστε να έχεις απόδειξη ότι το πακέτο δεν είχε μέσα την coca cola, οπότε ναι, εκεί αν το μαγαζί σου αρχίσει τα μα και μου, θα έχεις πάλι αβαντάζ στο δικαστήριο, το δέχομαι

2 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Καληνύχτα με άδειο στομάχι.

Καλά δε θα πέσω και σε κατάθλιψη αν μου φέρουν σουβλάκι με κρεμμύδι ενώ έχω παραγγείλει χωρίς, μια χαρά θα το φάω

Στην περίπτωση δε που είμαι τόσο ευαίσθητος ούτως ώστε να μη μπορώ να φάω αυτό που μου έφεραν, να μη μου το αλλάζουν και να αναγκαστώ να το πετάξω, θα σε καταπλήξω με την απάντησή μου:

Στο σπίτι μου έχω πράγματα φαγώσιμα !

Ναι, όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, αν για τον ΧΥΖ λόγο δεν έρθει το delivery, θα βρω κάτι να φάω !

Μπορεί να σου ακούγεται πολύ εντυπωσιακό, αλλά έχω και ψωμί, και τυρί, και κάνα αλλαντικό, και καμιά πατάτα, και μακαρόνια στο ντουλάπι, και άλλα πολλά, δόξα σοι ο Κύριος !!!

 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...