Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχετε δει τί ποσοστά παίρνει το efood και το wolt από τα μαγαζιά?

20-25% περίπου και παίρνουν και από τον πελάτη περίπου 1€ το χιλιόμετρο απόσταση από το μαγαζί.

Πώς να βγει το μαγαζί, και πως να κάνει και προσφορά 1+1 δώρο.

Άποψη μου είναι να παρακάμψετε τους μεσάζοντες και τις μίζες και να δώσετε τα λεφτά σας απευθείας στο μαγαζί.

  • Like 6
  • Confused 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, stelrp είπε

Έχετε δει τί ποσοστά παίρνει το efood και το wolt από τα μαγαζιά?

20-25% περίπου και παίρνουν και από τον πελάτη περίπου 1€ το χιλιόμετρο απόσταση από το μαγαζί.

Πώς να βγει το μαγαζί, και πως να κάνει και προσφορά 1+1 δώρο.

Άποψη μου είναι να παρακάμψετε τους μεσάζοντες και τις μίζες και να δώσετε τα λεφτά σας απευθείας στο μαγαζί.

Δεν ισχυει αυτο το τεραστιο ποσοστο που λες. Εγω εχω γνωριζει ιδιοκτητη ψητοπωλειου στο γκαζι και οπως πιασαμε την κουβεντα μου ειπε πριν περιπου 2 μηνες οτι το ποσοστο του efood συγκεκριμενα ειναι ακριβως 11%.

Με τετοιο ποσοστο που λες 20-25% ακομη και με απλη λογικη να το σκεφτεις, δεν υπηρχε περιπτωση μαγαζι να το δεχοταν τετοιο εξωφρενικο ποσοστο.

  • Like 3
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, makhs5 είπε

Δεν ισχυει αυτο το τεραστιο ποσοστο που λες. Εγω εχω γνωριζει ιδιοκτητη ψητοπωλειου στο γκαζι και οπως πιασαμε την κουβεντα μου ειπε πριν περιπου 2 μηνες οτι το ποσοστο του efood συγκεκριμενα ειναι ακριβως 11%.

Με τετοιο ποσοστο που λες 20-25% ακομη και με απλη λογικη να το σκεφτεις, δεν υπηρχε περιπτωση μαγαζι να το δεχοταν τετοιο εξωφρενικο ποσοστο.

Ισχύει και φτάνει έως και το 30% η προμήθεια,ανάλογα με το είδος του καταστήματος.
Αφορά τα καταστήματα που έχουν delivered by efood. Η wolt έχει μόνο δικό της delivery.

Ποσοστά 10-12% από efood και box αφορούν μόνο την προμήθεια της εφαρμογής.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, wiowia είπε

Ισχύει και φτάνει έως και το 30% η προμήθεια,ανάλογα με το είδος του καταστήματος.
Αφορά τα καταστήματα που έχουν delivered by efood. Η wolt έχει μόνο δικό της delivery.

Ποσοστά 10-12% από efood και box αφορούν μόνο την προμήθεια της εφαρμογής.

Δεν μιλησα για delivered by efood, το συγκεκριμενο μαγαζι δεν εχει τετοια συμφωνια.

Μιλαγαμε με τον ιδιοκτητη και μου ανεφερε οτι το ποσοστο που δινει πληρωνει στο efood ειναι 11%.

Οτι μου ειπε λεω, και δεν μου φανηκε να μου λεει καποιο ψεμα, δεν ειχε λογο αλλωστε να μη πει την αληθεια.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, makhs5 είπε

Δεν μιλησα για delivered by efood, το συγκεκριμενο μαγαζι δεν εχει τετοια συμφωνια.

Μιλαγαμε με τον ιδιοκτητη και μου ανεφερε οτι το ποσοστο που δινει πληρωνει στο efood ειναι 11%.

Οτι μου ειπε λεω, και δεν μου φανηκε να μου λεει καποιο ψεμα, δεν ειχε λογο αλλωστε να μη πει την αληθεια.

Δεν σου είπε ψέματα,εκεί κυμαίνονται τα ποσοστά efood και box.

Ο φίλος όμως ανέφερε και τη wolt,η οποία έχει μόνο δικό της delivery.

Wolt και το delivered by efood φτάνουν έως και το 30%.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, wiowia είπε

Δεν σου είπε ψέματα,εκεί κυμαίνονται τα ποσοστά efood και box.

Ο φίλος όμως ανέφερε και τη wolt,η οποία έχει μόνο δικό της delivery.

Wolt και το delivered by efood φτάνουν έως και το 30%.

Το 30% που λες εγω προσωπικα δεν μπορω να πιστεψω οτι θα δεχοταν μαγαζι να το δωσει.

Αν ηταν ετσι θα ηταν μετρημενα στα δαχτυλα τα μαγαζια σε αυτες τις πλατφορμες

Αν  εχεις καποια αποδειξη σε αυτο που λες ποσταρε την

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι λογικό το 30% εφ' όσον συμπεριλαμβάνει την αμοιβή του ντελιβερά...

Ένα μαγαζί που δουλεύει με μικρού κόστους παραγγελίες ενδεχομένως να προτιμά να δώσει επιπλέον +20% στο efood από το να έχει δικά του άτομα (αμοιβή, ασφάλιση, λογιστικό και διαχειριστικό κόστος).

Ούτως ή άλλως, και τηλεφωνικά να παραγγείλεις απευθείας απο το μαγαζί, το κόστος του delivery ανά παράδοση είναι γύρω στο 20%.

Επεξ/σία από hpdra
Δημοσ.
6 ώρες πριν, makhs5 είπε

Το 30% που λες εγω προσωπικα δεν μπορω να πιστεψω οτι θα δεχοταν μαγαζι να το δωσει.

Αν ηταν ετσι θα ηταν μετρημενα στα δαχτυλα τα μαγαζια σε αυτες τις πλατφορμες

Αν  εχεις καποια αποδειξη σε αυτο που λες ποσταρε την

Κ όμως τόσο φτάνει η προμήθεια της Wolt..Όπως λέει και ο hpdra παρακάτω,αυτο περιλαμβάνει και το κόστος του διανομέα για την κάθε επιχείρηση..

Είναι ελάχιστα τα μαγαζιά πλέον που μπορούν να δουλέψουν χωρίς αυτές τις πλατφόρμες,μιας και το μεγαλύτερο ποσοστό πλέον παραγγέλνει από κει.

Ο τρόπος λοιπόν να καλυφθεί αυτο το ποσοστό είναι η αύξηση τιμών.

Πολλα μαγαζιά πλέον έχουν είτε χαμηλότερες τιμές,είτε κάποια έκπτωση αν παραγγείλεις κατευθείαν από αυτά.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, stelrp είπε

Άποψη μου είναι να παρακάμψετε τους μεσάζοντες και τις μίζες και να δώσετε τα λεφτά σας απευθείας στο μαγαζί.

Εννοείς να παίρνουμε τηλέφωνο στο μαγαζί κανονικά; 

Να περιμένουμε να γράψει την διευθυνση 5 λεπτά; ΚΑ-ΡΑ-Ι-ΣΚΑ-ΚΗ ΣΑ-ΡΑ-ΝΤΑ-ΤΕ-ΣΕ-ΡΑ -ΧΟ-ΛΑ-Ρ-ΓΟ-Σ ΟΡ-ΟΦ-ΟΣ 2 -ΚΟΥ-ΔΟΥ-ΝΙ- ΠΑ-ΠΑ-ΝΩ-ΝΤ-ΑΣ

ή Να παραγγείλουμε Καλαμακια χοιρινό και να γράψει καταλάθος καλαμάκια κοτόπουλο;

ή Να παραγγείλουμε χωρις κρεμμύδι και να βάλει κρεμμύδι;

Η επιτυχία που έχουν κάνει οι μεσάζοντες, είναι οτι όλες αυτές οι παραγγελίες γίνονται γραπτές και έχεις και κάπου να κάνεις τα παραπονα σου ή το review σου.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Επειδη συνεργαζομαι με τo efood (οχι εστιαση), το ποσοστο ειναι 12% χωρις φπα. Εγω το υπολογιζω περιπου στο 15% με το φπα ( το οποιο λογικα συμψηφιζεται με το φπα της επιχειρισης). Εννοειται οτι παραγγελιες τις στελνω με δικο μου μεσο. Η Wolt χρεωνει 25% αλλα εξυπηρετει με δικα της μαχανακια και δεν χρειαζεται να εχεις δικο σου μεταφορεα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

αμα μου κάνει 12% έκτπωση παραγγέλνω κατευθείαν

Αλλά απ ότι φαίνεται δε κάνουν εκπτώσεις στους καλούς πελάτες.... 

Επίσης βλέπω σε μερικούς διαφορετικές τιμές.... από τον κατάλογο και το efood. Το efood ανέβασε τις τιμές τελικά

Μόνο τα δώρα αξίζουν

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, stelrp είπε

Έχετε δει τί ποσοστά παίρνει το efood και το wolt από τα μαγαζιά?

20-25% περίπου και παίρνουν και από τον πελάτη περίπου 1€ το χιλιόμετρο απόσταση από το μαγαζί.

Πώς να βγει το μαγαζί, και πως να κάνει και προσφορά 1+1 δώρο.

Άποψη μου είναι να παρακάμψετε τους μεσάζοντες και τις μίζες και να δώσετε τα λεφτά σας απευθείας στο μαγαζί.

Το βιασατε παλι το νημα...

Δημοσ.
8 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Εννοείς να παίρνουμε τηλέφωνο στο μαγαζί κανονικά; 

Να περιμένουμε να γράψει την διευθυνση 5 λεπτά; ΚΑ-ΡΑ-Ι-ΣΚΑ-ΚΗ ΣΑ-ΡΑ-ΝΤΑ-ΤΕ-ΣΕ-ΡΑ -ΧΟ-ΛΑ-Ρ-ΓΟ-Σ ΟΡ-ΟΦ-ΟΣ 2 -ΚΟΥ-ΔΟΥ-ΝΙ- ΠΑ-ΠΑ-ΝΩ-ΝΤ-ΑΣ

ή Να παραγγείλουμε Καλαμακια χοιρινό και να γράψει καταλάθος καλαμάκια κοτόπουλο;

ή Να παραγγείλουμε χωρις κρεμμύδι και να βάλει κρεμμύδι;

Η επιτυχία που έχουν κάνει οι μεσάζοντες, είναι οτι όλες αυτές οι παραγγελίες γίνονται γραπτές και έχεις και κάπου να κάνεις τα παραπονα σου ή το review σου.

Σιγά το πράγμα!

Λες και δεν κάνει λάθη η wolt, ή αν τα φέρνουν με τέτοια καθυστέρηση που τα πιτογυρα έχουν παπαριασει.

Τί δεν κάνουν λάθη? 

Όλη την ώρα κάνουν λάθη στις παραγγελίες!

Σιγά μην κάτσω να γράψω ρεβιου για δύο σουβλάκια .

Πολύ γραφειοκρατία, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο μαγαζί να κάνεις τα παράπονά σου λάιβ, και να τους πεις να το ξαναφέρουν.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, stelrp είπε

Σιγά το πράγμα!

Λες και δεν κάνει λάθη η wolt, ή αν τα φέρνουν με τέτοια καθυστέρηση που τα πιτογυρα έχουν παπαριασει.

Τί δεν κάνουν λάθη? 

Όλη την ώρα κάνουν λάθη στις παραγγελίες!

Σιγά μην κάτσω να γράψω ρεβιου για δύο σουβλάκια .

Πολύ γραφειοκρατία, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο μαγαζί να κάνεις τα παράπονά σου λάιβ, και να τους πεις να το ξαναφέρουν.

Τα λάθη είναι ανθρώπινα.

Με την εφαρμογή μειώνεις περισσότερο  τις πιθανότητες να γίνουν λάθη.

Εννοείται πως θα γράψω review. 20'' θα μου πάρει.

Σιγά μην κάτσω να μαλώνω στο τηλέφωνο και να τσακωνομαι για μια μερίδα πατατες και φυσικά σιγά μην ξαναπαραγγειλω ή να περιμένω να μου τα ξαναφέρουν. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, stelrp είπε

Σιγά το πράγμα!

Λες και δεν κάνει λάθη η wolt, ή αν τα φέρνουν με τέτοια καθυστέρηση που τα πιτογυρα έχουν παπαριασει.

Τί δεν κάνουν λάθη? 

Όλη την ώρα κάνουν λάθη στις παραγγελίες!

Σιγά μην κάτσω να γράψω ρεβιου για δύο σουβλάκια .

Πολύ γραφειοκρατία, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο μαγαζί να κάνεις τα παράπονά σου λάιβ, και να τους πεις να το ξαναφέρουν.

Σε τουρ περιοχη ετσι ειχα ακουσει το αμίμητο " Αν δε σ'ρεσει μη ξαναπάρεις " Ο ιδιος μέσω πλατφόρμας να δεις πως τα διαρθωνει χωρις να προσβάλει και κανει και τεμενάδες .....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...