Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το κακό με τα skroutz point είναι ότι αποτελούν την πιο ανούσια υλοποίηση locker. 

Το πρόβλημα ξεκινάει στο ότι δεν υπάρχουν πολλά μεγέθη ώστε να εξυπηρετεί μεγάλη γκάμα πακέτων. Είναι μικρά δηλαδή, εξυπηρετούν συσκευασίες κινητών και άντε και laptop. Δεν έχουν ύψος μεγάλο, με αποτέλεσμα μην ξέροντας ο delivery, σε τι συσκευασία θα το πακετάρει ο πωλητής, να μην χωρούν στα locker κατά την παράδοση.

Στον τομέα του locker, μόνο η Box now έχει πετύχει ωραία υλοποίηση.

Καλό θα είναι όλες οι εταιρείες όταν τοποθετούν lockers να έχουν στο μυαλό την επέκταση. Θα φτιάχνονται δηλαδή με την προοπτική του module, ώστε σε ένα υπάρχον να μπορείς να τοποθετήσεις και άλλα ενωμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, paredwse είπε

Βέβαια αυτό που περιγράφεις δεν έχει σχέση με το Skroutz Plus, το συνδρομητικό πρόγραμμα, αλλά με τη Skroutz Last Mile (η εταιρεία ταχυμεταφορών του Skroutz καθ' ότι μόνο αυτή παραδίδει σε Skroutz Point). 

Πιθανόν, αλλά νομίζω ότι λόγω Skroutz Plus έχω συχνότερη εξυπηρέτηση από την SLM. Επίσης νόμιζα ότι λόγω του Plus είχα κάπως καλύτερη επικοινωνία με live chat, αλλά βλέπω ότι ούτε αυτό ισχύει πλέον. (Παρένθεση: Πόσο γελοίο να βαφτίζουν "live chat" τη "συνομιλία" με το bot...)

Καταλαβαίνω ότι λόγω διαφόρων μεγεθών των δεμάτων και απρόβλεπτης παραλαβής είναι πιθανόν να μην πάνε όλα σύμφωνα με το πρόγραμμα, αλλά είναι απαράδεκτο να σου λένε ότι θα παραλάβεις από το locker και μετά να σου λένε ότι τελικά θα παραλάβεις στο σπίτι σου και μετά να σου λένε ότι όχι, θα παραλάβεις από το locker. Τελικά αναγκάστηκα και βγήκα από το δρόμο μου και πήγα στο locker, γιατί αλλιώς μου φαίνεται ότι θα περίμενα μια βδομάδα ακόμα... Πάντως από δω και πέρα θα ξεχάσω τα lockers επειδή φαίνεται ότι οι αποστολές έρχονται πιο γρήγορα στο σπίτι. Τουλάχιστον αυτήν την περίοδο.

Τέλος πάντων, ήταν αναμενόμενο να χειροτερέψουν οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τη στιγμή που ουσιαστικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Και όσο δεν θα υπάρχει, πιθανότατα θα συνεχίσουν να χειροτερεύουν.

Επεξ/σία από mic2mic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, mic2mic είπε

Είναι η τρίτη φορά που μου κάνει το ίδιο το Skroutz Plus:

Πρώτα περιμένω για μέρες μια παραγγελία να παραδοθεί σε Skroutz Point (η μεταφορική Skroutz Last Mile την έχει ήδη παραλάβει από τις 6 Δεκεμβρίου).

Την Παρασκευή μου στέλνουν μήνυμα ότι κάτι πήγε στραβά κτλ και δεν κατάφεραν τελικά να παραδώσουν την παραγγελία στο Skroutz Point και να ορίσω ημέρα για να μου το φέρουν στο σπίτι.

Ενώ έχω ορίσει ήδη ημέρα για αποστολή στο σπίτι, την Κυριακή μου στέλνουν μήνυμα ότι παρέδωσαν στο Skroutz Point τελικά.

Μόνο που τώρα εγώ δεν μπορώ να πάω στο συγκεκριμένο Skroutz Point μέσα στην προθεσμία που δίνουν, οπότε πρέπει να ΞΑΝΑ-προγραμματίσω παράδοση στο σπίτι.

Και τώρα βλέπω ότι έχουν καταργήσει το chat με εκπρόσωπο και ουσιαστικά υπάρχει μόνο email.

Συγχαρητήρια Skroutz Plus, όλο και χειρότερα.

Μου το έχει κάνει και εμένα πάνω από 1 φορά.👎

11 ώρες πριν, OmeletaMAN είπε

Το κακό με τα skroutz point είναι ότι αποτελούν την πιο ανούσια υλοποίηση locker. 

Το πρόβλημα ξεκινάει στο ότι δεν υπάρχουν πολλά μεγέθη ώστε να εξυπηρετεί μεγάλη γκάμα πακέτων. Είναι μικρά δηλαδή, εξυπηρετούν συσκευασίες κινητών και άντε και laptop. Δεν έχουν ύψος μεγάλο, με αποτέλεσμα μην ξέροντας ο delivery, σε τι συσκευασία θα το πακετάρει ο πωλητής, να μην χωρούν στα locker κατά την παράδοση.

Στον τομέα του locker, μόνο η Box now έχει πετύχει ωραία υλοποίηση.

Καλό θα είναι όλες οι εταιρείες όταν τοποθετούν lockers να έχουν στο μυαλό την επέκταση. Θα φτιάχνονται δηλαδή με την προοπτική του module, ώστε σε ένα υπάρχον να μπορείς να τοποθετήσεις και άλλα ενωμένα.

Ισχύει και το έχω αναφέρει παλαιότερα. Δεν γνωρίζουν από τις διαστάσεις αν χωράει και σε βάζουν σε επαναπρογραμματισμό με πρόσθετη καθυστέρηση.

Τα lockers ΠΡΕΠΕΙ να μεγαλώσουν. Δεν θα παραγγέλνουμε μια ζωή σπίρτα και κουτάκια. Ήδη ο ανταγωνισμός τρέχει. Καλό είναι να κοιτάμε τι γίνεται γύρω μας. 

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αφορά αποκλειστικα΄το skroutz plus αλλά πιο πολύ τα μαγαζιά. Κάνω παραγγελία με εν γνώσει μου διαθεσιμότητα 4-10 μέρες. Το Skroutz αναγράφει ορθά ότι η παράδοση στην courier θα γίνει την τάδε ημερομηνία. 

Την επόμενη όμως μου έρχεται μήνυμα από το μαγαζί ότι η παραγγελία μου έχει παραδωθεί σε κούριερ και μου έρχεται και μήνυμα για το λινκ παρακολούθησης μιας άγνωστης σε μένα εταιρείας. Λέω μια χαρά θα παραλάβω και νωρίτερα. Από την εταιρεία κούριερ δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας αλλά μια και δεν βιάζομαι δεν το πολυπαρατηρώ. Την προκαθορισμένη ημερομηνία μου έρχεται μήνυμα από το σκρουτζ ότι αναμένεται σήμερα να παραδωθεί σε κούριερ, Τελικά παραδίδεται απ' ότι φαίνεται την επόμενη στην άγνωστη εταιρεία που αρχίζει να ενημερώνει και το δέμα μάλιστα έρχεται από την Ρουμανία!

Που θέλω να καταλήξω, ότι είναι κατ' αρχήν εκνευριστικό που μπορούν να δημιουργούν μόνες τους οι εταιρείες track numbers χωρίς να τα παραδίδουν πραγματικά στους κούριερ. Ότι το σκρουτζ όπως και να είναι σου παρέχει μια εγγύηση και να απορήσω πως ενώ αγόρασα κάτι από Ελλάδα και θέλω να πιστεύω ότι έχει και ΦΠΑ η τιμή το δέμα έρχεται από την Ρουμανία. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι φαση; ξανααλλαξε το skroutz plus?????? βλεπω απαιτει 50ευρω απο καθε μαγαζι αντι για 20ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, akaloith είπε

τι φαση; ξανααλλαξε το skroutz plus?????? βλεπω απαιτει 50ευρω απο καθε μαγαζι αντι για 20ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πάντα ήταν δωρεάν τα μεταφορικά για αγορές πάνω από 50€ σε όσους δεν είναι μέλη του Plus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2022-12-14_000749.jpg.632f577d6373da006f97d1cf6a283e5d.jpg2022-12-13_233140.jpg.a5df2460ea03815774185c0ce257cf60.jpg

για τη 1η παραγγελια:
image.jpeg.7b28dde902a94deb210db9a871ff4f55.jpeg

για τη 2η παραγγελια:

image.jpeg.78c51672427ddc3dcb8785ed7f70d073.jpeg

και αυτο γιατι γινεται τοτε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΤΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΡΕ;;;;;;;;;;;

Επεξ/σία από akaloith
  • Like 2
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλα θα παει το skroutz... με τις μαλακιες του
ηδη εκανα παραγγελια απευθειας απο τη σελιδα του μαγαζιου ωστε να μη παρει το skroutz τιποτα
απευθειας το μαγαζι ηθελε 30ευρη παραγγελια για δωρεαν μεταφορικα
και το skroutz.... plus ειτε επειδη κολλησε ειτε δε ξερω γω τι... ζητουσε 50ευρη....
ντροπη....

Επεξ/σία από akaloith
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, flexpick είπε

Πολιτικη ορθης χρησης....

απο που κ ως που;;; σε ανανεωση συνδρομης με 3-4 νεες παραγγελιες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
παραπανω γιναν αναφορες σε 500 αποστολες και βαλε.... 
 

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.jpeg.4d4781b9692e9d94b0fec3db7b59b56c.jpeg

τι θα μπορουσε να δειχνει; τα αυτονοητα
παντου ζηταει 50ευραααααααααααααα

image.jpeg.ffdd5c48bd5d47a083fe73b425744079.jpeg

image.jpeg.e5126719fcede585425d546b36a09967.jpeg

εχει κολλησει ..... τυχαια.... και χωνει μεταφορικα παντου
και καποιος που δε θα το προσεξει θα πληρωνει και μεταφορικα

image.jpeg.44eba419129c514ea510e7b4c1a830ca.jpeg

και αλλο παραδειγμα....

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...