Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, flexpick είπε

Υπαρχει κατι τετοιο στους ορους?

Η παροχή της Υπηρεσίας που αφορά τα δωρεάν μεταφορικά δεν είναι διαθέσιμη στα Μέλη στις περιπτώσεις που η εξόφληση της παραγγελίας πραγματοποιείται μέσω του Προγράμματος “Δόσεις για όλους”, καθώς επίσης και στις περιπτώσεις που οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται από συνεργαζόμενα με την Εταιρεία καταστήματα, τα οποία βρίσκονται εκτός Ελλάδος.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δυστυχώς έληξε η συνδρομή μου (η παλιά καλή με τα 20 ευρώ από 3 καταστήματα....)

Ήταν ότι καλύτερο υπήρξε σε online αγορές. Πραγματικά πολύ κρίμα γιατί ήταν πάρα πολύ χρήσιμο. 

Και η αλήθεια είναι ότι έκανα όλες μου τις αγορές από Σκρουτζ τον τελευταίο χρόνο και δεν είχα απολύτως κανένα παράπονο. Είχα 3 αγορές μέσω Σκρουτζ πριν πάρω το plus και 78 παραγγελιες σε ένα χρόνο. Δε νομίζω  να μην κέρδισε το σκρουτζ από μένα. 

Εννοείται ότι ως έχει η συνδρομή δε μου κάνει και δεν ανανέωσα. Ελπίζω να βγει καμία προσφορά, αλλιώς θα πάμε όπως παλιά.

Κρίμα πάντως

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι το σκέφτεστε αν θα ανανεώσετε ή όχι είτε περιμένετε να σας έρθει κουπόνι 5-10€ για ανανέωση συνδρομής είτε πάρτε κωδικό από ήδη συνδρομητή (αν θέλει κάποιος τον κωδικό μου του τον στέλνω) κι έτσι κερδίζετε 5€ ο καθένας. 

Έτσι τα 17€ της συνδρομής γίνονται εμμέσως 7€ ή 12€ αναλόγως. 

 

Επεξ/σία από myrsine
Δημοσ.
3 ώρες πριν, myrsine είπε

Όσοι το σκέφτεστε αν θα ανανεώσετε ή όχι είτε περιμένετε να σας έρθει κουπόνι 5-10€ για ανανέωση συνδρομής είτε πάρτε κωδικό από ήδη συνδρομητή (αν θέλει κάποιος τον κωδικό μου του τον στέλνω) κι έτσι κερδίζετε 5€ ο καθένας. 

Έτσι τα 17€ της συνδρομής γίνονται εμμέσως 7€ ή 12€ αναλόγως. 

 

Αρκεί βέβαια να έχουμε τη δυνατότητα το επόμενο διάστημα να κάνουμε κάποια παραγγελία αξίας 50€, αλλιώς την χάνεις την έκπτωση....

Δημοσ.

Το κουπόνι των 5 ευρώ θέλει ελάχιστη παραγγελία 20, ενώ αν θυμάμαι καλά η διάρκειά του είναι μικρή σε σχέση με τα συνηθισμένα κουπόνια (δύο-τρεις βδομάδες ή κάτι τέτοιο). Δεν ξέρω όμως αν έρχεται ειδοποίηση για κουπόνι πριν το τέλος της συνδρομής. Εγώ το πήρα αφού ανανέωσα και χωρίς να το περιμένω. 

Δημοσ.

Αυτο με το κουπονι ειναι προκλητικη αδικια απο την πλευρα του skroutz που για μας που καλως ή κακως αποφασισαν να συνεχισουν με το καινουριο, οχι τοσο συμφερον προγραμμα..

Το θεμα δεν ειναι για τα 5 ευρω φυσικα..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ppetros είπε

Αυτο με το κουπονι ειναι προκλητικη αδικια απο την πλευρα του skroutz που για μας που καλως ή κακως αποφασισαν να συνεχισουν με το καινουριο, οχι τοσο συμφερον προγραμμα..

Το θεμα δεν ειναι για τα 5 ευρω φυσικα..

Βεβαιως!

Και δεν ειναι 5 ευρω σε ολους, σε καποιους διαβασα για 10 ευρω, αλλα και παλι, νιωθει κοροιδο οποιος ανανεωσε.

Το μονο καλο ειναι που προλαβαν μερικοι λιγοι και διαβασαν εδω, ωστε να μην ανανεωσουν μεχρι να παρουν το κουπονι...

Οι υπολοιποι που δεν διαβαζουν εδω και εμεις που ανανεωσαμε, την "πατησαμε"...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, fagoura είπε

Το μονο καλο ειναι που προλαβαν μερικοι λιγοι και διαβασαν εδω, ωστε να μην ανανεωσουν μεχρι να παρουν το κουπονι...

Ναι, αυτό ήθελα να ρωτήσω στο προηγούμενο μήνυμά μου. Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος πήρε το κουπόνι πριν ανανεώσει ή γνώριζε ότι θα το πάρει σίγουρα αφού ανανεώσει; Στη δική μου περίπτωση η συνδρομή έληξε, ανανέωσα μετά από καναδυο μέρες και αφού ολοκλήρωσα τη διαδικασία μου έδωσε κουπόνι χωρίς να το περιμένω.

Όχι ότι έκανε καμια μεγάλη διαφορά, αφού πρακτικά με το νέο μοντέλο συνδρομής αναγκάστηκα να αγοράσω ακριβότερα για να φτάσω τα 20 ευρώ ανά κατάστημα, οπότε το κουπόνι κάλυψε το μεγαλύτερο μέρος αυτού του έξτρα κόστους. Για το αρχικό μοντέλο συνδρομής τα είπαμε, ήταν εξαιρετικό, λογικά δεν ήταν βιώσιμο και τέλος. Για μένα είναι πιο σημαντικό που το Σκρουτζ εξακολουθεί να δίνει κουπόνια στις περιπτώσεις που η παραγγελία ακυρώνεται λόγω μη διαθεσιμότητας ή άλλου προβλήματος.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Δημοσ.

Βλέπω ότι έχουν σταματήσει (λένε προσωρινά) την τηλεφωνική και live chat υποστήριξη (που έτσι κι αλλιώς έχει γίνει outscourced σε άλλη εταιρεία του κλάδου customer support). Φαίνεται ότι πραγματικά δεν μπορούν ανταπεξέλθουν στον όγκο επικοινωνίας από τους πελάτες. 

Θα έλεγα εντελώς φιλικά στον συνφορουμίτη bandito, όσο περνάει από το χέρι του, να καταργήσουν πλήρως την τηλεφωνική επικοινωνία και να αφήσουν μόνο το live chat για 8-10 ώρες την ημέρα (πχ 08:00 - 18:00) και τη φόρμα επικοινωνίας. Είναι μακράν πιο παραγωγικό (που τελικά λειτουργεί υπέρ του καταναλωτή που χρειάζεται όντως βοήθεια) και ταυτόχρονα προστατεύεις το (χαμηλόμισθο) προσωπικό από το αχρείαστο abuse από τον/την μέσο Έλληνα-Karen καταναλωτή που απλά παίρνει τηλέφωνο για να ξεσπάσει.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, myrsine είπε

Ναι αυτό ισχύει για το καλάθι , αλλά και για τους συνδρομητές skroutz plus ;;

Δεν έχει παρατηρηθεί, δημοσιευθεί ή διαφημιστεί, κάποια διαφοροποίηση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια και κατά καιρούς συζητάμε διάφορα Σκρουτζοθέματα που δεν έχουν άμεση σχέση με το Plus, ορίστε κάτι που με εκνευρίζει: Η αξιολόγηση χρειάζεται επαναδιατύπωση.

Επισυνάπτω πρόσφατη κριτική μου και το email που έλαβα από το Σκρουτζ.

image.png.4d7d62c2a5133ae5d2ed0339b18eac3f.png

Δηλαδή γράφω ξεκάθαρα ότι δεν το έχω αγοράσει το προϊόν από το Σκρουτζ παρ' ότι το γνωρίζω, δεν του βάζω κακή βαθμολογία, δεν κακολογώ κανέναν, Τρώω το χρόνο μου προσπαθώντας να βοηθήσω την κοινότητα μιας και υπάρχουν κριτικές που το αδικούν (μεταξύ άλλων κάποιος έγραψε ότι ψέκασε με αυτό το φούρνο του).

Αν' αυτού παίρνω ένα τυποποιημένο email που λέει "να εμπλουτίσεις την αξιολόγησή σου (είτε με κείμενο, είτε με φωτογραφίες) ώστε να βοηθήσεις ουσιαστικά την κοινότητα, όταν το αποκτήσεις". Αν είναι έτσι, τότε ας μη με άφηνε καν να ανεβάσω κριτική χωρίς απόδειξη αγοράς ή κάποιο άλλο αυτοματοποιημένο check του λογαριασμού μου. Αλλιώς να μην χάνω τζάμπα το χρόνο μου.

Επεξ/σία από nzeppos
Δημοσ.

image.png.0711321d0c441b458dc6734531d7962a.png

Για τις αξιολογήσεις δυστυχώς είμαστε αναγκασμένοι να συμμορφωθούμε με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που θεωρεί ότι οι μη επιβεβαιωμένες κριτικές είναι παραπλανητικές. Προς το παρόν κάναμε τα γρήγορα και απολύτως απαραίτητα για να μην έχουμε νομικές ευθύνες και στην συνέχεια θα διορθώσουμε και τα υπόλοιπα.

Σίγουρα πάντως να ξέρετε ότι δεν ξυπνάμε σκεπτόμενοι να ταλαιπωρήσουμε κάποιον/κάποια :P 

  • Like 3
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...