Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, bandito είπε

 

Δυστυχώς το abuse αυτό έγινε και με το παραπάνω.

Κανενα abuse δεν εγινε. Ολοι παιξαμε με τους ορους του skroutz και κανενας δεν ειχε penalty για παραβιαση καποιου ορου.

το skroutz εχοντας γνωστη του τι ερχεται στον ανταγωνισμο θελησε να κανει μια μαρκετινιστικη κινηση, να κλειδωσει πελατολογιο και γνωριζοντας πως θα μπαινει μεσα επελεξε το μοντελο αυτο.

οποτε παιρναμε κατι με 0.80€ Απο ενα καταστημα, επειδη ο αλγοριθμος του σκρουτζ επελεγε το καταστημα αυτο αυτοματα, τα 3€ μεταφορικα τα πληρωνε το σκρουτζ και οχι ο επιχειρηματιας.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εμένα προσωπικά, δεν μου άρεσε το ύφος του founder bandito και δε νομίζω ότι αντικατοπτρίζει την εικόνα που έχει δείξει το Skroutz όλα αυτά τα χρόνια που το χρησιμοποιούμε, είτε σαν συνδρομητές Plus είτε σαν χρήστες της υπηρεσίας πριν προκύψουν οι συνδρομές.

Εγώ είμαι απ' αυτούς που απέφυγαν σε πολλές περιπτώσεις να κάνουν άσκοπες παραγγελίες.  Σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορούσα να το αποφύγω λόγω των υπόλοιπων περιορισμών που προέκυπταν, κυρίως λόγω δυσλειτουργίας της σελίδας.

Κάποιες φορές κατά την διάρκεια του χρόνου αναρωτιόμουν κι εγώ κατά πόσο κάνω κατάχρηση της υπηρεσίας, συζητώντας το στο chat δεν με αποθάρρυναν, ίσα ίσα με ενθάρρυναν να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία όπως επιθυμώ.

Το να μας κουνάτε πλέον και επίσημα το δάχτυλο ότι κάναμε κατάχρηση της υπηρεσίας σας με εκνευρίζει ακόμη περισσότερο! Ελπίζω του χρόνου να μην κατηγορείτε αντίστοιχα όσους επέλεξαν την δωρεάν επέκταση της υπηρεσίας για 1 χρόνο ακόμη μεταβαίνοντας στο πακέτο με τα 15 Ευρώ ανά παραγγελία.

Σαν χρήστης που έκανα αρκετές παραγγελίες, κυρίως στα σωστά περιθώρια, το επιδίωκα τουλάχιστον τις περισσότερες φορές, θεωρώ ότι ίσως να μπορούσα κι εγώ ακόμη να καταθέσω κάποιες παρατηρήσεις που θα μείωναν και το δικό σας κόστος οπότε δεν θα ήταν απαραίτητο να αλλάξετε ξανά την συνδρομή.

Επίσης, προχθές έκανα μια παραγγελία από το έξυπνο καλάθι, χωρίς να έχω συνδρομή, και έπρεπε μόνος μου να φροντίσω να μου αποσταλεί από κατάστημα της Αττικής και όχι από κατάστημα της Ρόδου.  Επίσης, πολλές φορές αναζητώ γενικά ένα καλώδιο usb στην περιοχή μου για να πάω να το παραλάβω!  Όταν έχετε 1000 διαφορετικούς κωδικούς διαθέσιμους, μήπως θα βοηθούσε να μπορέσω να κάνω αναζήτηση των κοντινών καταστημάτων που πουλάνε αυτό το καλώδιο;  Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει μέσα σε ένα είδος, αλλά όχι γενικά (κι αυτό ίσως να ήταν μια διαδικασία που θα μπορούσε να μειώσει το κόστος σας).

Πάντως, μου φαίνεται περίεργο που έχετε την ίδια χρέωση στις εταιρείες κούριερ με μεμονωμένα, αρκετά μικρότερα καταστήματα που μπορούν να παρέχουν φθηνότερα μεταφορικά, δωρεάν έξοδα αποστολής ακόμη και μικρή ελάχιστη παραγγελία, και η Σκρουτζ δεν έχει διαπραγματευτεί πολύ καλύτερους όρους. Όπως και να έχει, κόστος μεταφορικών στα 3 Ευρώ τα βρίσκω πολλά για το έξυπνο καλάθι, για κάποιον που θέλει να παραγγείλει κάτι που κοστίζει ίσως και ελάχιστα κάτω από τα 20 Ευρώ!

Και στο τέλος να πω ότι...καταλαβαίνω ότι κάποιοι έκαναν ιδιαίτερα κακή χρήση της υπηρεσίας, κάποιοι μπορεί να κάναμε λιγότερο ή περισσότερο κακή χρήση της συνδρομής που εσείς μας προτείνατε, αλλά ουσιαστικά κάναμε χρήση της υπηρεσίας που εσείς μας προτείνατε! Αγαπούσαμε το Skroutz και πριν ακόμη δημιουργήσει το έξυπνο καλάθι, και συνεχίζουμε να το αγαπάμε, αλλά προφανώς φαίνεται ότι εσείς δεν τα καταφέρατε να μας εκπαιδεύσετε να ψωνίζουμε όπως ίσως θα επιθυμούσατε να ψωνίζουμε και μένω με την αίσθηση ότι αντί να επιδιώξετε να μας εκπαιδεύσετε λίγο καλύτερα και λίγο πιο ομαλά, μας κατηγορείτε κι από πάνω!

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που μέσα στους όρους της υπηρεσίας είχαν καταγραφεί σαφέστατα τα όρια της πολιτικής ορθής χρήσης, δε μπορεί το skroutz να κατηγορεί τους χρήστες ότι έκαναν κατάχρηση. Οι χρήστες χρησιμοποίησαν την υπηρεσία όπως είχε σχεδιαστεί, εντός των ορίων ορθής χρήσης.

 

Πριν ρίξει το skroutz επομένως τις ευθύνες στους χρήστες, ας κάνει την αυτοκριτική του. Είστε σίγουροι ότι το προϊόν είχε σχεδιαστεί σωστά? Μήπως οι στατιστικές αναλύσεις για να στηθεί το προϊόν είχαν χρησιμοποιήσει στοιχεία από παραγγελίες πριν το skroutz plus, που κάναμε παραγγελίες των 50 ευρώ για δωρεάν μεταφορικά? Μήπως είχε θεωρηθεί ότι δεν υπάρχει λόγος να πέσει πολύ το μέσο ύψος παραγγελίας?

 

Μήπως οι ίδιοι οι όροι της πρώτης έκδοσης δεν ήταν τόσο αναλυτικοί όσο θα έπρεπε? Μήπως γράφτηκαν στο πόδι για να βγει η υπηρεσία εντός της προθεσμίας? Μήπως γι αυτό αναθεωρήθηκαν στη δεύτερη και τρίτη έκδοση ώστε να είναι αρκετά πιο σωστοί και πλήρεις?

 

Μήπως φαίνεται και από την ίδια την πολιτική ορθής χρήσης της πρώτης έκδοσης ότι γράφτηκε στο πόδι? Όταν ορίζει όριο στον αριθμό των παραγγελιών και όχι στον αριθμό των αποστολών, μας λέει το skroutz πως είναι ορθή χρήση να κάνω μια παραγγελία με 10.000 αποστολές. Right? Μήπως έγινε αντιληπτή η πατάτα αυτή και διορθώθηκε στην επόμενη έκδοση όχι λόγω κατάχρησης αλλά επειδή αυτό βγάζει νοήμα στην τελική?

 

Ήταν μια κακοσχεδιασμένη υπηρεσία. Βγάζει μάτι. Δεν καταλαβαίνω γιατί νομίζετε ότι δε μπορούμε να το δούμε αυτό, ρίχνοντας το αλλού. Κάποιοι σχεδιάζουμε και στήνουμε προϊόντα και υπηρεσίες. Μην αισθάνεστε πως είστε φωστήρες απέναντι σε πρόβατα.

 

Όταν έχεις επιχείρηση παίρνεις και κάποιο ρίσκο. Δε γίνεται να βγαίνεις από παντού κερδισμένος, από κάπου θα χάσεις, είναι αναμενόμενο, και πρέπει να το πάρεις πάνω σου όταν είναι δικό σου φταίξιμο. Να δεις τι δεν πήγε σωστά και να το διορθώσεις. Όχι να κατηγορείς τους πελάτες για δικό σου foul. Κάποιοι δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Own it, τραβήξτε τη χασούρα και προχωρήστε παρακάτω. Είναι κακό pr να μεταφέρεις ευθύνες δικές σου σε πελάτες.

 

#cancelskroutzplus

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σας πρόλαβα. 

Αν φάνηκε σαν να μεταφέρω ευθύνες my bad, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Προσπάθησα να απαντήσω στα πάρα πολλά μηνύματα που έλεγαν για υπερκέρδη και προμήθειες δείχνοντας ότι τα μεταφορικά που αγαπάμε να τα μισούμε είναι ένα πραγματικό πρόβλημα από πλευράς κόστους. Το abuse που ανέφερα ήταν του συστήματος και όχι των χρηστών, κανένας έμπορος δεν θέλει να ασχολείται με το πακετάρισμα μιας παραγγελίας 3 ευρώ, είναι ένα αναγκαίο κακό που υπάρχει ανεξαρτήτως Skroutz αλλά εμείς το πολλαπλασιάσαμε και πήραμε αυτό το feedback αμέσως. Το ίδιο για το last-mile που δεν μπορεί από την μία μέρα στην άλλη να κάνει πολύ περισσότερες παραδόσεις από την τρέχουσα δυναμική του. 

Όπως σωστά είπατε, οι καταναλωτές έκαναν αυτό που τους προσφέραμε και η συντριπτική πλειοψηφία δεν υπερέβαλλε. Υπήρχαν και αυτοί που έκαναν πραγματικό abuse (ακυρώσεις, επαγγελματικές παραγγελίες) αλλά ήταν ελάχιστοι. Οπότε το επαναλαμβάνω ότι δεν ήθελα να κουνήσω το δάχτυλο σε κανένα και συγγνώμη αν φάνηκε έτσι.

Το plus ήταν μια υπηρεσία που πήρε πάρα πολύ χρόνο σε ανάλυση επί χάρτου αλλά ήθελε το feedback της πραγματικής ζωής. Προφανώς ήταν λάθος από την αρχή για αυτό αναθεωρήθηκε δυο φορές και για αυτό απορροφήσαμε το έξτρα κόστος χωρίς να αλλάξουμε τίποτα σε κανένα χρήστη. Το αν είμαστε pro-user φαίνεται από την συμπεριφορά μας, ακόμα και όταν υπάρχουν ευθύνες των εμπόρων ή των μεταφορικών για κατεστραμμένες παραδόσεις ή έστω και η παραμικρή αμφιβολία αποζημιώνουμε αμέσως τους καταναλωτές. Φυσικά κάνουμε και λάθη και πολλές φορές ξεφεύγουν πράγματα, είμαστε εδώ για να τα διορθώνουμε όλα σιγά σιγά.

Το plus εξακολουθεί να έχει 104k subscribers και προσθέτει 8000 νέους κάθε μήνα ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι. Θεωρούμε ότι με τις αλλαγές βρήκαμε την φόρμουλα που προσφέρει και μια πολύ καλή υπηρεσία στους καταναλωτές και δεν πιέζει το σύστημα. Όσο μεγαλώνει η λύση που ετοιμάζουμε με τις δικές μας αποθήκες όπου οι παραγγελίες θα φεύγουν από το ίδιο μέρος θα μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερη υπηρεσία και με περισσότερα προνόμια. 

Τα μεταφορικά είναι μόνο η αρχή, το plus ευελπιστεί να γίνει ένα πρόγραμμα με πολλά προνόμια για τους καταναλωτές όπως τα Plus-Deals.

 

  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει όμως εφ΄όσον έχουμε την υπηρεσία να μην χρειάζεται να κάνουμε κάποιες παραγγελίες από το καλάθι και κάποιες όχι λόγω υψηλότερων μεταφορικών, Δεν καταλαβαίνω τον λόγο γιατί 

13 ώρες πριν, CakeNet είπε

 

Επίσης, προχθές έκανα μια παραγγελία από το έξυπνο καλάθι, χωρίς να έχω συνδρομή, και έπρεπε μόνος μου να φροντίσω να μου αποσταλεί από κατάστημα της Αττικής και όχι από κατάστημα της Ρόδου.  Επίσης, πολλές φορές αναζητώ γενικά ένα καλώδιο usb στην περιοχή μου για να πάω να το παραλάβω!  Όταν έχετε 1000 διαφορετικούς κωδικούς διαθέσιμους, μήπως θα βοηθούσε να μπορέσω να κάνω αναζήτηση των κοντινών καταστημάτων που πουλάνε αυτό το καλώδιο;  Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει μέσα σε ένα είδος, αλλά όχι γενικά (κι αυτό ίσως να ήταν μια διαδικασία που θα μπορούσε να μειώσει το κόστος σας).

 

Κι εγώ πολλές φορές προσπαθώ να βρω κοντινά καταστήματα και ας είναι ακριβότερα, υπόψιν ότι το ανταγωνιστικό bestprice έχει φιλτράρισμα βάσει απόστασης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και οι περισσότεροι αναγνωρίζουμε τα περισσότερα θετικά του Skroutz Plus.  Απλά το θεωρώ λίγο δύσκολο έτσι όπως έχει γίνει αυτή τη στιγμή και ελπίζω να βγάλετε κάποια λίγο καλύτερη προσφορά, μέχρι τότε αντιστέκομαι και στην τελική μόνο κερδισμένος έχω βγει μέχρι στιγμής αφού απέφυγα πολλές άσκοπες αγορές όλο αυτό το διάστημα! :-D

Υπάρχουν πολλές δυνατότητες που δεν μπορούμε να τις φιλτράρουμε εμείς οι καταναλωτές από πλευράς κόστους, αλλά θα μπορούσατε πχ. να δίνετε τη δυνατότητα να έχουμε ένα καλάθι όπου έχοντας συμπληρώσει πχ. παραγγελία 40 Ευρώ να μπορούσαμε να έχουμε τα δωρεάν μεταφορικά για 2 καταστήματα, κι ας ήταν η μία παραγγελία των 5 Ευρώ και η άλλη των 35.

Εναλλακτικά θα μπορούσατε να δίνετε την δυνατότητα να κάνουμε αυτές τις μικρότερες παραγγελίες σαν μέλη, έχοντας χαμηλότερα μεταφορικά, π.χ. 1 Ευρώ ανά αποστολή.  Το καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι ευχάριστο το να συσκευάσει και ο έμπορος παραγγελίες των 5 Ευρώ, αλλά ας διευρύνει κι αυτός λίγο την γκάμα του, γνωρίζετε πόσες εργατοώρες ξόδεψα αυτό το χρόνο ψάχνοντας προϊόντα στον ίδιο προμηθευτή για να συμπληρώσω την παραγγελία αλλά δεν έβρισκα κάτι; Το γνωρίζετε ότι έχετε ακόμη και καταστήματα που πουλάνε μετά βίας 10 κωδικούς! Εκεί μου βάζετε και μια μέγιστη παραγγελία 10 τεμαχίων και καταλαβαίνετε ότι είναι πλέον αδύνατο να παραγγείλεις χωρίς το 3Ευρω των εξόδων αποστολής = δεν έχει νόημα στην τελική.

Ελπίζω ότι φτιάχνοντας την αποθήκη σας θα μπορούμε να ξεπεράσουμε ένα μεγάλο κομμάτι από τις δυσκολίες που δημιουργήθηκαν και να ωφεληθούμε και οι δύο πλευρές.

Α, επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω: Μήπως εάν διακόπτατε τα κουπόνια των 2-3-5-7 Ευρώ σε κάθε παραγγελία που ακυρώνεται για τον Α' ή Β' λόγο, θα εξοικονομούσατε χρήματα που θα μπορούσαν να κάνουν την υπηρεσία πιο ελκυστική;  Γιατί παίζει να έβγαλα και 2-3 συνδρομές πέρυσι από αντίστοιχες περιπτώσεις, αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, τα προϊόντα ήθελα! (ειδικά την περίοδο που ήταν περιζήτητες οι μάσκες FFP2 μου ακυρώνονταν η μία παραγγελία μετά την άλλη και με αποζημιώνατε με 2 Ευρώ κάθε φορά.  Στο τέλος έκανα προληπτικά περισσότερες παραγγελίες γιατί δεν ήθελα να ξεμείνω από μάσκες και κατέληξα τελικά με αρκετά περισσότερες μάσκες από όσες ήθελα! :-) )

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, CakeNet είπε

Σαφώς και οι περισσότεροι αναγνωρίζουμε τα περισσότερα θετικά του Skroutz Plus.  Απλά το θεωρώ λίγο δύσκολο έτσι όπως έχει γίνει αυτή τη στιγμή και ελπίζω να βγάλετε κάποια λίγο καλύτερη προσφορά, μέχρι τότε αντιστέκομαι και στην τελική μόνο κερδισμένος έχω βγει μέχρι στιγμής αφού απέφυγα πολλές άσκοπες αγορές όλο αυτό το διάστημα! :-D

Υπάρχουν πολλές δυνατότητες που δεν μπορούμε να τις φιλτράρουμε εμείς οι καταναλωτές από πλευράς κόστους, αλλά θα μπορούσατε πχ. να δίνετε τη δυνατότητα να έχουμε ένα καλάθι όπου έχοντας συμπληρώσει πχ. παραγγελία 40 Ευρώ να μπορούσαμε να έχουμε τα δωρεάν μεταφορικά για 2 καταστήματα, κι ας ήταν η μία παραγγελία των 5 Ευρώ και η άλλη των 35.

Εναλλακτικά θα μπορούσατε να δίνετε την δυνατότητα να κάνουμε αυτές τις μικρότερες παραγγελίες σαν μέλη, έχοντας χαμηλότερα μεταφορικά, π.χ. 1 Ευρώ ανά αποστολή.  Το καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι ευχάριστο το να συσκευάσει και ο έμπορος παραγγελίες των 5 Ευρώ, αλλά ας διευρύνει κι αυτός λίγο την γκάμα του, γνωρίζετε πόσες εργατοώρες ξόδεψα αυτό το χρόνο ψάχνοντας προϊόντα στον ίδιο προμηθευτή για να συμπληρώσω την παραγγελία αλλά δεν έβρισκα κάτι; Το γνωρίζετε ότι έχετε ακόμη και καταστήματα που πουλάνε μετά βίας 10 κωδικούς! Εκεί μου βάζετε και μια μέγιστη παραγγελία 10 τεμαχίων και καταλαβαίνετε ότι είναι πλέον αδύνατο να παραγγείλεις χωρίς το 3Ευρω των εξόδων αποστολής = δεν έχει νόημα στην τελική.

Ελπίζω ότι φτιάχνοντας την αποθήκη σας θα μπορούμε να ξεπεράσουμε ένα μεγάλο κομμάτι από τις δυσκολίες που δημιουργήθηκαν και να ωφεληθούμε και οι δύο πλευρές.

Α, επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω: Μήπως εάν διακόπτατε τα κουπόνια των 2-3-5-7 Ευρώ σε κάθε παραγγελία που ακυρώνεται για τον Α' ή Β' λόγο, θα εξοικονομούσατε χρήματα που θα μπορούσαν να κάνουν την υπηρεσία πιο ελκυστική;  Γιατί παίζει να έβγαλα και 2-3 συνδρομές πέρυσι από αντίστοιχες περιπτώσεις, αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, τα προϊόντα ήθελα! (ειδικά την περίοδο που ήταν περιζήτητες οι μάσκες FFP2 μου ακυρώνονταν η μία παραγγελία μετά την άλλη και με αποζημιώνατε με 2 Ευρώ κάθε φορά.  Στο τέλος έκανα προληπτικά περισσότερες παραγγελίες γιατί δεν ήθελα να ξεμείνω από μάσκες και κατέληξα τελικά με αρκετά περισσότερες μάσκες από όσες ήθελα! :-) )

Thanks for the feedback, είμαστε ενήμεροι των προβλημάτων που αναφέρεις και προσπαθούμε να τα βελτιώσουμε. Ειδικά αυτό με τα κουπόνια που αναφέρεις, το οποίο προκύπτει από τις ακυρώσεις των παραγγελιών είναι προτεραιότητα μας. 

Θεωρώ πάντως ότι και τώρα η υπηρεσία είναι πολύ ελκυστική, σίγουρα όχι για παραγγελίες μεμονωμένων αντικειμένων από διαφορετικά καταστήματα αλλά νομίζω ότι θα έρθει και αυτή η στιγμή σύντομα. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, bandito είπε

Thanks for the feedback, είμαστε ενήμεροι των προβλημάτων που αναφέρεις και προσπαθούμε να τα βελτιώσουμε. Ειδικά αυτό με τα κουπόνια που αναφέρεις, το οποίο προκύπτει από τις ακυρώσεις των παραγγελιών είναι προτεραιότητα μας. 

Θεωρώ πάντως ότι και τώρα η υπηρεσία είναι πολύ ελκυστική, σίγουρα όχι για παραγγελίες μεμονωμένων αντικειμένων από διαφορετικά καταστήματα αλλά νομίζω ότι θα έρθει και αυτή η στιγμή σύντομα. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

Με τέτοιο feedback δεν παίζει καμιά καλύτερη προσφορά με ελάχιστη παραγγελία στα 15€; :-D :-D :-D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/8/2022 στις 1:00 ΜΜ, bandito είπε

Δεν σας πρόλαβα. 

Αν φάνηκε σαν να μεταφέρω ευθύνες my bad, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Προσπάθησα να απαντήσω στα πάρα πολλά μηνύματα που έλεγαν για υπερκέρδη και προμήθειες δείχνοντας ότι τα μεταφορικά που αγαπάμε να τα μισούμε είναι ένα πραγματικό πρόβλημα από πλευράς κόστους. Το abuse που ανέφερα ήταν του συστήματος και όχι των χρηστών, κανένας έμπορος δεν θέλει να ασχολείται με το πακετάρισμα μιας παραγγελίας 3 ευρώ, είναι ένα αναγκαίο κακό που υπάρχει ανεξαρτήτως Skroutz αλλά εμείς το πολλαπλασιάσαμε και πήραμε αυτό το feedback αμέσως. Το ίδιο για το last-mile που δεν μπορεί από την μία μέρα στην άλλη να κάνει πολύ περισσότερες παραδόσεις από την τρέχουσα δυναμική του. 

Όπως σωστά είπατε, οι καταναλωτές έκαναν αυτό που τους προσφέραμε και η συντριπτική πλειοψηφία δεν υπερέβαλλε. Υπήρχαν και αυτοί που έκαναν πραγματικό abuse (ακυρώσεις, επαγγελματικές παραγγελίες) αλλά ήταν ελάχιστοι. Οπότε το επαναλαμβάνω ότι δεν ήθελα να κουνήσω το δάχτυλο σε κανένα και συγγνώμη αν φάνηκε έτσι.

Το plus ήταν μια υπηρεσία που πήρε πάρα πολύ χρόνο σε ανάλυση επί χάρτου αλλά ήθελε το feedback της πραγματικής ζωής. Προφανώς ήταν λάθος από την αρχή για αυτό αναθεωρήθηκε δυο φορές και για αυτό απορροφήσαμε το έξτρα κόστος χωρίς να αλλάξουμε τίποτα σε κανένα χρήστη. Το αν είμαστε pro-user φαίνεται από την συμπεριφορά μας, ακόμα και όταν υπάρχουν ευθύνες των εμπόρων ή των μεταφορικών για κατεστραμμένες παραδόσεις ή έστω και η παραμικρή αμφιβολία αποζημιώνουμε αμέσως τους καταναλωτές. Φυσικά κάνουμε και λάθη και πολλές φορές ξεφεύγουν πράγματα, είμαστε εδώ για να τα διορθώνουμε όλα σιγά σιγά.

Το plus εξακολουθεί να έχει 104k subscribers και προσθέτει 8000 νέους κάθε μήνα ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι. Θεωρούμε ότι με τις αλλαγές βρήκαμε την φόρμουλα που προσφέρει και μια πολύ καλή υπηρεσία στους καταναλωτές και δεν πιέζει το σύστημα. Όσο μεγαλώνει η λύση που ετοιμάζουμε με τις δικές μας αποθήκες όπου οι παραγγελίες θα φεύγουν από το ίδιο μέρος θα μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερη υπηρεσία και με περισσότερα προνόμια. 

Τα μεταφορικά είναι μόνο η αρχή, το plus ευελπιστεί να γίνει ένα πρόγραμμα με πολλά προνόμια για τους καταναλωτές όπως τα Plus-Deals.

 

Αμφιβάλλω αν ο ρυθμός εγγραφών είναι ο ίδιος αλλά αυτό νομίζω φαίνεται και από το "και συνεχίζει μέσα στο καλοκαίρι".

Για τη λογοκρισία ούτε λόγος επίσης.

Πιο εύκολο να καταθέσεις διδακτορικό παρά κριτική στο Σκρουτζ.

Συγγνώμη αλλά τα έγραψε σωστά ο φίλος παραπάνω.

kala-tou-lete-καλατουλετε-1.gif

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά να τα πείτε στις εκατοντάδες που κλαίνε τα λεφτακια τους από απατεώνες που πουλούσαν μέσω Σκρουτζ. Που επιτρέπετε καταχωρήσεις με 30 μέρες παράδοση. Που επιτρέπετε πληρωμή από τράπεζα χωρίς καμμία προστασία. Μακάρι να έρθει καμμία αμαζον να γλυτώσουμε από τα κακέκτυπα. 

  • Like 1
  • Confused 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, cat1967 είπε

Αυτά να τα πείτε στις εκατοντάδες που κλαίνε τα λεφτακια τους από απατεώνες που πουλούσαν μέσω Σκρουτζ. Που επιτρέπετε καταχωρήσεις με 30 μέρες παράδοση. Που επιτρέπετε πληρωμή από τράπεζα χωρίς καμμία προστασία. Μακάρι να έρθει καμμία αμαζον να γλυτώσουμε από τα κακέκτυπα. 

Δηλαδή ζητάς από το Σκρουτζ να επιβάλει συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής στα καταστήματα εκτός καλαθιού; Με ποια λογική;

Έχεις καταλάβει τι είναι το Σκρουτζ και τι είναι το καλάθι του Σκρουτζ;

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης ακούστηκε αρκετές φορές το "επιχείρημα" ότι τα μαγαζιά δε θέλουν να πακετάρουν παραγγελίες <5€. Εγώ από την άλλη θεωρώ ότι αυτό είναι μεγάλο ψέμα, και ότι λογικά αυτοί γκρινιάζουν περισσότερο και από εμάς για αυτό που χάνουν με τους νέους όρους. Στον ένα αυτό χρόνο αγόρασα άπειρα ψιλολόγια από καταστήματα που ποτέ δε θα με είχαν πελάτη υπό άλλες συνθήκες, σε νησιά, σε επαρχιακές πόλεις κτλ. Προφανώς μαζί με μένα και πολλοί άλλοι. Αυτό τους έκανε εξίσου ανταγωνιστικούς με καταστήματα της Αθήνας, ενώ τώρα πάλι είναι καταδικασμένοι.

Επεξ/σία από Dj_kourampies
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις προάλλες αγόρασα κάτι 5 ευρώ από μαγαζί που ήταν στο καλάθι του σκρουτζ. Δεν μπόρεσα καν να συμπληρώσω το 20ευρο γιατί το μαγαζί δεν είχε τίποτα που να με ενδιαφέρει. Πλήρωσα 3 ευρώ μεταφορικά όντας μέλος του plus! Δηλ όσα έδωσα για το αντικείμενο σχεδόν άλλα τόσα έδωσα για τα μεταφορικά. Αυτό αν δεν το φτιάξετε στο μέλλον θα χάσετε πολλούς. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, cat1967 είπε

Αυτά να τα πείτε στις εκατοντάδες που κλαίνε τα λεφτακια τους από απατεώνες που πουλούσαν μέσω Σκρουτζ. Που επιτρέπετε καταχωρήσεις με 30 μέρες παράδοση. Που επιτρέπετε πληρωμή από τράπεζα χωρίς καμμία προστασία. Μακάρι να έρθει καμμία αμαζον να γλυτώσουμε από τα κακέκτυπα. 

Αυτό με το "10-30 μέρες" τουλάχιστον έχει το καλό ότι αναγκάζει τα καταστήματα να κρατούν κάποιο χρονοδιάγραμμα όταν πουλάνε μέσω καλαθιού Σκρουτζ. Μέσα στο καλοκαίρι έτυχε να κάνω 2-3 σχετικά μεγάλες παραγγελίες (βλ. όχι του 20ευρου) από διαφορετικά καταστήματα και λίγο αργότερα με πήραν ζητώντας μου να ακυρώσω, είτε επειδή λόγω αντιπροσωπείας το προϊόν θα ερχόταν από Σεπτέμβρη (και βλέπουμε), είτε επειδή λόγω 15αύγουστου υπήρχαν καθυστερήσεις από προμηθευτές, μεταφορικές κλπ. Τουλάχιστον δεν έχασα μέρες περιμένοντας άδικα. Αν είχα παραγγείλει εκτός Σκρουτζ, πιθανολογώ ότι ακόμα θα περίμενα...

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/8/2022 στις 12:03 ΜΜ, bandito είπε

Θέλω να κάνουμε μαζί μερικές πράξεις μαζί και μετά μπορεί να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του. Ένα μηχανάκι που κάνει παραδόσεις στοιχίζει 10 ευρώ / ώρα (μισθός, καύσιμο, εξοπλισμός) και ένα van 13 ευρώ / ώρα. Αυτό σημαίνει ότι στις 4 παραδόσεις / ώρα η κάθε παράδοση στοιχίζει τουλάχιστον 2.5 ευρώ χωρίς να βάζουμε καν το κόστος συλλογής, μεταφοράς, διαχείρισης κτλ. Στην καλύτερη περίπτωση, δεν γίνεται να έχεις μεταφορικό κόστος / παράδοση μικρότερο των 2 ευρώ ειδικά αν βάλεις επαρχία, απομακρυσμένες περιοχές, μεγάλα δέματα κτλ. Στα 10+ εκατομμύρια παραδόσεις του Skroutz ο μέσος όρος είναι 3.2 ευρώ / παράδοση (ή 2.5 χωρίς ΦΠΑ).

Για την άσκηση μας όμως θα πάρουμε τα 2 ευρώ ανά αποστολή ακόμα και αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε στο καλάθι μας ένα προϊόν από ένα κατάστημα που αξίζει 6 ευρώ και ότι το κατάστημα αυτό έχει μεικτό περιθώριο κέρδους 30%, άρα μεικτό κέρδος 1.8 ευρώ. Με δωρεάν μεταφορικά μπαίνει μέσα 0.2 ευρώ και ακόμα δεν έχουμε υπολογίσει τα υπόλοιπα έξοδα του. 

Στην περίπτωση του Skroutz, η μέση προμήθεια είναι 8% που σημαίνει ότι σε μια παραγγελία 6 ευρώ από ένα κατάστημα η προμήθεια του Skroutz είναι 0.5 ευρώ και από αυτά πρέπει να πληρωθούν 2 ευρώ μεταφορικά και άλλο 0.5 ευρώ διάφορα έξοδα (τράπεζα, προστασία καταναλωτή, έξοδα επιστροφών, κτλ). Άρα σε μια παραγγελία 21 ευρώ από 3 καταστήματα με δωρεάν μεταφορικά μιλάμε για τουλάχιστον 7.5 ευρώ έξοδα με 1.7 ευρώ έσοδα ή 5.8 ευρώ ζημιά. Αν κάποιος κάνει 10 τέτοιες παραγγελίες σε ένα χρόνο το Skroutz έχει 58 ευρώ ζημιά και αν υπολογίσουμε τα 17 ευρώ της συνδρομής τότε η ζημιά είναι 40.

Δυστυχώς το abuse αυτό έγινε και με το παραπάνω. Είχαμε χρήστες που είχαν γλιτώσει 1000 ευρώ μεταφορικά και είχαμε και χρήστη με 8000 δωρεάν μεταφορικά, όλα αυτά με 17 ευρώ συνδρομή. Οι παραγγελίες ήταν μικροπράγματα των 5 ευρώ, είχαμε και την περίπτωση αγοράς σοκολάτας από την Ρόδο που πήγε στην Αθήνα.

Συνοψίζοντας:

  • Η παράδοση πακέτων είναι πραγματικό έργο, δύσκολο (σκεφτείτε βροχές, καύσωνα, χιόνια) και στοιχίζει. Ξέρω ότι σαν καταναλωτές τα θεωρούμε πεταμένα λεφτά αλλά δεν είναι.
  • Κανείς δεν κερδίζει από την μετακίνηση πακέτων των 8 ευρώ από την μια γωνία της Ελλάδας στην άλλη. Ούτε το Skroutz, ούτε ο έμπορος, ούτε το περιβάλλον.
  • Το κόστος μεταφορικών είναι πονοκέφαλος για όλους.

Έχουμε ειρωνευτεί / κατηγορήσει πολλές φορές τις εταιρίες κούριερ αλλά έχοντας κάνει την δουλειά αυτή για αρκετό καιρό μπορώ να πω ότι δεν έχουμε παιδεία πάνω στο θέμα. Πιστεύουμε ότι με 2 ευρώ μπορούμε να έχουμε τον προσωπικό μας Άγιο Βασίλη που θα διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες μας για παράδοση από τον προσωπικό μας οδηγό, 3 με 4 αυστηρά γιατί κοιμάται το μωρό, να μην χτυπήσει το κουδούνι αλλά να δώσει στον σκύλο ένα μπισκότο και αυτός θα ειδοποιήσει, και να περιμένει ένα 10λεπτο μέχρι να κατέβουμε. Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν χιλιάδες πακέτα που πρέπει να παραδοθούν κάθε μέρα, άνθρωποι που πρέπει να είναι όλη μέρα στον δρόμο με πολλά απρόοπτα. Ζητάμε μια υπηρεσία για την οποία δεν είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε και δεν μας αρέσει όταν παίρνουμε την υπηρεσία για την οποία πληρώσαμε.

Feels good posting again, proud member από το 2001!

Σέβομαι αυτό που λέτε και έτσι είναι. Αλλά εάν το skroutz κρατάει ποσοστιαία την προμήθεια ανά κατάστημα τότε θα βόλευε πολύ σ εμάς που κάνουμε και μεγάλες αγορές να το κάνετε με ΔΩΡΕΆΝ μεταφορικά ανά παραγγελία των 20 ευρώ για μια μεμονωμένη αποστολή ή για δωρεάν για μία παραγγελία έως 60-80 ευρώ για 3 αποστολές. Δηλαδή να έχει 2 παραμέτρους το σύστημα. Οπότε εάν θέλω να πάρω κάτι από δύο καταστήματα με 5 ευρώ θα πρέπει να πάρω κάτι και από ένα τρίτο κατάστημα αξίας 50-70 ευρώ. Το κατώτερο όριο θα το καθορίσετε εσείς με βάση τι σας συμφέρει. Ευχαριστώ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...