Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Bitbit είπε

όπως έχει η κατάσταση, πολύ φοβάμαι πως αν γίνει αλλαγή θα γίνει προς το χειρότερο. Τα πάντα έχουν πάρει την ανηφόρα και μερικοί ελπίζουν σε τζάμπα μεταφορικά για να παραγγέλνουν σαχλαμάρες των 10€....Απόλυτα λογικό

Καθίστε μην ανεβάσουν τις τιμές οι courier και φάμε κι άλλη φάπα.

Τουλάχιστον να βγάζανε και 2ο ή 3ο πακέτο με κάποιες παραλλαγές ώστε να επιλέγαμε 

Δικιο εχεις. Δεν δεχθηκαμε την προσφορα του Φλεβαρη, ποτε ηταν, με extra δωρεαν ετησια συνδρομη και 15 ευρω οριο παραγγελιας ανα μαγαζι και τωρα συνεχισαμε (οσοι συνεχισαμε) με κανονικη ανανεωση και 20€ οριο ανα μαγαζι.
Πολυ πιθανον στο μελλον να ανεβασουν ειτε την συνδρομη ειτε το οριο παραγγελιας ανα 1 μαγαζι πλεον.
Αλλα το πιο σημαντικο και να σου πω περιμενα καποια κινηση και δεν φανηκε, ειναι το τελευταιο, οκ, αναπροσαρμοζεις το συστημα, το εχουν μαθει οι πελατες, δωσε 2-3 επιλογες, στο κατω κατω αναθεωρημενα ειναι τα ορια ετσι και αλλιως.
Κανουν "καταχρηση" οι πελατες? πχ παρηγγειλαν πολλοι ψιλολογια με δωρεαν μεταφορικα?
Βαλε ενα οριο και σε αυτα, πχ μεχρι 10 παραγγελιες τον χρονο τα δωρεαν μεταφορικα για παραγγελιες κατω των 20€.

Διαλεξαν την καθετη κ ευκολη λυση των ανεβασμενων οριων, οκ κατανοητο και αυτο βεβαια απο αλλη αποψη ευκολιας χρησης και αποφυγη προβληματων με πελατες που παρανοουν τους ορους.
Υπηρχαν λυσεις πιο δυσκολες και συνθετες.
Το πιθανοτερο ειναι οτι θελει αλλαγες το συστημα για να υποστηριξει τις τιμολογιακες αλλαγες και δεν ειναι ετοιμοι με αυτο. Σιγουρα "βλεπουν" ολα τα δεδομενα της υπηρεσιας και ανασχεδιαζουν το μελλον της.
Καποιες δυνατοτητες ενδεχεται να απαιτουν και χρονο για να υλοποιηθουν μηχανογραφικα, οποτε αναμενουμε.

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, nek4d είπε

Πολυ πιθανον στο μελλον να ανεβασουν ειτε την συνδρομη ειτε το οριο παραγγελιας ανα 1 μαγαζι πλεον.

 

Με μπερδεψες λιγακι. Εχω αγορασει την συνδρομη που δινει δωρεαν μεταφορικα στα καταστηματα με την πρασινη ενδειξη για αγορες ανω των 15ευρω. Τωρα ειδα οτι το εκαναν για πανω απο 20ευρω.
Δεν καταλαβαινω αυτο που λες οτι θα το κανουν στο μελλον ανα 1 μαγαζι πλεον...

Δημοσ.

Δεν συμφερει οντως αν κανεις μικρες παραγγελιες απο διαφορα καταστηματα. Κ εγω ετσι εκανα. Αλλα μεσα στο ετος σιγουρα ειχα 6 αγορες που ειχαν πανω απο 20€ Ενα καταστημα.

αν καποιος εχει 5-6 τετοιες τοτε του ερχεται μια ή αλλη και εχει σαν κερδος την προστασια και τις επιστροφες.

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, safridia είπε

Με μπερδεψες λιγακι. Εχω αγορασει την συνδρομη που δινει δωρεαν μεταφορικα στα καταστηματα με την πρασινη ενδειξη για αγορες ανω των 15ευρω. Τωρα ειδα οτι το εκαναν για πανω απο 20ευρω.
Δεν καταλαβαινω αυτο που λες οτι θα το κανουν στο μελλον ανα 1 μαγαζι πλεον...

(το οριο του ενος μαγαζιου να ανεβει απο 20€ που ειναι τωρα, σε 25 η 30€, η να ανεβει η συνδρομη απο 17€ σε 25-30€)

2 ώρες πριν, BrianMolko είπε

Δεν συμφερει οντως αν κανεις μικρες παραγγελιες απο διαφορα καταστηματα. ...

 

Ειπαμε, τερμα πια αυτο εδω και καιρο, παει εφυγε, ονειρο ηταν και τελειωσε, σαν να μην εγινε ποτε ενα πραμα :P

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, nek4d είπε

(το οριο του ενος μαγαζιου να ανεβει απο 20€ που ειναι τωρα, σε 25 η 30€, η να ανεβει η συνδρομη απο 17€ σε 25-30€)

Αν το καναν αυτο στο μελλον, θα πρεπει να εχουν ανεβασει πολυ οι μεταφορικες τις τιμες τους για να παραμεινει συνδρομητης ο κοσμος πιστευω.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, BrianMolko είπε

Αν το καναν αυτο στο μελλον, θα πρεπει να εχουν ανεβασει πολυ οι μεταφορικες τις τιμες τους για να παραμεινει συνδρομητης ο κοσμος πιστευω.

Εχουν ανεβει οι τιμες των μεταφορικων, συνεχιζουν και τωρα να ανεβαινουν και αναμενεται να ανεβουν και στο μελλον, ειναι δυναμικη η κατασταση, το ιδιο θα γινει και με την συνδρομη εδω.

  • Like 1
Δημοσ.

Θέλω να κάνουμε μαζί μερικές πράξεις μαζί και μετά μπορεί να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του. Ένα μηχανάκι που κάνει παραδόσεις στοιχίζει 10 ευρώ / ώρα (μισθός, καύσιμο, εξοπλισμός) και ένα van 13 ευρώ / ώρα. Αυτό σημαίνει ότι στις 4 παραδόσεις / ώρα η κάθε παράδοση στοιχίζει τουλάχιστον 2.5 ευρώ χωρίς να βάζουμε καν το κόστος συλλογής, μεταφοράς, διαχείρισης κτλ. Στην καλύτερη περίπτωση, δεν γίνεται να έχεις μεταφορικό κόστος / παράδοση μικρότερο των 2 ευρώ ειδικά αν βάλεις επαρχία, απομακρυσμένες περιοχές, μεγάλα δέματα κτλ. Στα 10+ εκατομμύρια παραδόσεις του Skroutz ο μέσος όρος είναι 3.2 ευρώ / παράδοση (ή 2.5 χωρίς ΦΠΑ).

Για την άσκηση μας όμως θα πάρουμε τα 2 ευρώ ανά αποστολή ακόμα και αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε στο καλάθι μας ένα προϊόν από ένα κατάστημα που αξίζει 6 ευρώ και ότι το κατάστημα αυτό έχει μεικτό περιθώριο κέρδους 30%, άρα μεικτό κέρδος 1.8 ευρώ. Με δωρεάν μεταφορικά μπαίνει μέσα 0.2 ευρώ και ακόμα δεν έχουμε υπολογίσει τα υπόλοιπα έξοδα του. 

Στην περίπτωση του Skroutz, η μέση προμήθεια είναι 8% που σημαίνει ότι σε μια παραγγελία 6 ευρώ από ένα κατάστημα η προμήθεια του Skroutz είναι 0.5 ευρώ και από αυτά πρέπει να πληρωθούν 2 ευρώ μεταφορικά και άλλο 0.5 ευρώ διάφορα έξοδα (τράπεζα, προστασία καταναλωτή, έξοδα επιστροφών, κτλ). Άρα σε μια παραγγελία 21 ευρώ από 3 καταστήματα με δωρεάν μεταφορικά μιλάμε για τουλάχιστον 7.5 ευρώ έξοδα με 1.7 ευρώ έσοδα ή 5.8 ευρώ ζημιά. Αν κάποιος κάνει 10 τέτοιες παραγγελίες σε ένα χρόνο το Skroutz έχει 58 ευρώ ζημιά και αν υπολογίσουμε τα 17 ευρώ της συνδρομής τότε η ζημιά είναι 40.

Δυστυχώς το abuse αυτό έγινε και με το παραπάνω. Είχαμε χρήστες που είχαν γλιτώσει 1000 ευρώ μεταφορικά και είχαμε και χρήστη με 8000 δωρεάν μεταφορικά, όλα αυτά με 17 ευρώ συνδρομή. Οι παραγγελίες ήταν μικροπράγματα των 5 ευρώ, είχαμε και την περίπτωση αγοράς σοκολάτας από την Ρόδο που πήγε στην Αθήνα.

Συνοψίζοντας:

  • Η παράδοση πακέτων είναι πραγματικό έργο, δύσκολο (σκεφτείτε βροχές, καύσωνα, χιόνια) και στοιχίζει. Ξέρω ότι σαν καταναλωτές τα θεωρούμε πεταμένα λεφτά αλλά δεν είναι.
  • Κανείς δεν κερδίζει από την μετακίνηση πακέτων των 8 ευρώ από την μια γωνία της Ελλάδας στην άλλη. Ούτε το Skroutz, ούτε ο έμπορος, ούτε το περιβάλλον.
  • Το κόστος μεταφορικών είναι πονοκέφαλος για όλους.

Έχουμε ειρωνευτεί / κατηγορήσει πολλές φορές τις εταιρίες κούριερ αλλά έχοντας κάνει την δουλειά αυτή για αρκετό καιρό μπορώ να πω ότι δεν έχουμε παιδεία πάνω στο θέμα. Πιστεύουμε ότι με 2 ευρώ μπορούμε να έχουμε τον προσωπικό μας Άγιο Βασίλη που θα διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες μας για παράδοση από τον προσωπικό μας οδηγό, 3 με 4 αυστηρά γιατί κοιμάται το μωρό, να μην χτυπήσει το κουδούνι αλλά να δώσει στον σκύλο ένα μπισκότο και αυτός θα ειδοποιήσει, και να περιμένει ένα 10λεπτο μέχρι να κατέβουμε. Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν χιλιάδες πακέτα που πρέπει να παραδοθούν κάθε μέρα, άνθρωποι που πρέπει να είναι όλη μέρα στον δρόμο με πολλά απρόοπτα. Ζητάμε μια υπηρεσία για την οποία δεν είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε και δεν μας αρέσει όταν παίρνουμε την υπηρεσία για την οποία πληρώσαμε.

Feels good posting again, proud member από το 2001!

  • Like 19
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο παραπανω τροπος οικονομικης αναλυσης που εκανε ο φιλος bandito ισχυει για το Μιτσο που εχει skroutzoμαγαζο, το Κιτσο που εχει online φαρμακειο ή βιβλιοπωλειο, λιγο πολυ για όλους τους μικρομεσαιους κοινους θνητους με τις μικρομεσαίες (κοινες και θνητες) επιχειρησεις.

Δεν ισχυει για επιχειρησεις τυπου skroutz, box now, taxi beat, eshop, facebook κτλ συνηθως του κλαδου της πληροφορικης (αλλα και αλλων κλαδων) οι οποιες εχουν την πολυτελεια να δουλευουν για λιγα ή πολλα χρονια με μικρες ή μεγαλες ή τεραστιες ζημιες γιατι μπορουν και το κανουν (επειδη τις χρηματοδοτουν για παραδειγμα κεφαλαια υψηλου ρισκου π.χ venture capitals) Σκοπος ειναι να εδραιωθουν στην αγορα, να αποκτησουν πολυ μεγαλη βαση πελατων/χρηστων, να βρουν και αλλους επενδυτες υψηλου ρισκου (για να χρηματοδοτήσουν της ζημιες τους), καποια στιγμη να βγαλουν κερδη μπορει και μεγαλα κερδη, να μπουν στο χρηματιστηριο, να βρουν μια μεγαλη εταιρια (π.χ αμαζον) να τους εγορασει κτλ  .... βεβαια μπορει η ολη φαση να αποτυχει, να μην βρεθει χρηματοδοτηση, να κλεισουν/πτωχευσουν.

Απλα νομιζω οτι στο skroutz θελουν συνδρομητες. Στην αρχη τους αποκτησαν με μεγαλες ζημιες και στη συνεχεια αλλαζοντας το πλανο μειωνουν τις ζημιες...

Επεξ/σία από iageogr
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, iageogr είπε

Ο παραπανω τροπος οικονομικης αναλυσης που εκανε ο φιλος bandito ισχυει για το Μιτσο που εχει skroutzoμαγαζο, το Κιτσο που εχει online φαρμακειο ή βιβλιοπωλειο, λιγο πολυ για όλους τους μικρομεσαιους κοινους θνητους με τις μικρομεσαίες (κοινες και θνητες) επιχειρησεις.

Δεν ισχυει για επιχειρησεις τυπου skroutz, box now, taxi beat, eshop, facebook κτλ συνηθως του κλαδου της πληροφορικης (αλλα και αλλων κλαδων) οι οποιες εχουν την πολυτελεια να δουλευουν για λιγα ή πολλα χρονια με μικρες ή μεγαλες ή τεραστιες ζημιες γιατι μπορουν και το κανουν (επειδη τις χρηματοδοτουν για παραδειγμα κεφαλαια υψηλου ρισκου π.χ venture capitals) Σκοπος ειναι να εδραιωθουν στην αγορα, να αποκτησουν πολυ μεγαλη βαση πελατων/χρηστων, να βρουν και αλλους επενδυτες υψηλου ρισκου (για να χρηματοδοτήσουν της ζημιες τους), καποια στιγμη να βγαλουν κερδη μπορει και μεγαλα κερδη, να μπουν στο χρηματιστηριο, να βρουν μια μεγαλη εταιρια (π.χ αμαζον) να τους εγορασει κτλ  .... βεβαια μπορει η ολη φαση να αποτυχει, να μην βρεθει χρηματοδοτηση, να κλεισουν/πτωχευσουν.

Απλα νομιζω οτι στο skroutz θελουν συνδρομητες. Στην αρχη τους αποκτησαν με μεγαλες ζημιες και στη συνεχεια αλλαζοντας το πλανο μειωνουν τις ζημιες...

My bad ξέχασα το απαραίτητο disclaimer ότι είμαι founder του Skroutz, οπότε η παραπάνω ανάλυση δεν είναι για μικρά καταστήματα. 

Το να δουλεύεις χρόνια με τεράστιες ζημιές είναι κάτι που γινόταν και θα ξαναγίνει στο μέλλον αλλά τώρα με την κατάσταση στις αγορές παγκοσμίως και την έλλειψη φτηνού χρήματος έχουν κάπου σταματήσει αυτά. Ακόμα και να γίνονταν αυτά τα παιχνίδια όμως το Skroutz δεν ήταν ποτέ έτσι, δεν θέλουμε συνδρομητές και growth με ζημιές για να ξεφορτώσουμε σε ένα επενδυτή ή στο χρηματιστήριο γιατί δεν είναι στο χαρακτήρα μας. Θέλουμε συνδρομητές για να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να εξοικειωθούν με το online shopping, solid economics για το skroutz και υγιείς εμπορικές επιχειρήσεις για να μεγαλώσουμε μαζί.  

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, bandito είπε

Θέλω να κάνουμε μαζί μερικές πράξεις μαζί και μετά μπορεί να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του. Ένα μηχανάκι που κάνει παραδόσεις στοιχίζει 10 ευρώ / ώρα (μισθός, καύσιμο, εξοπλισμός) και ένα van 13 ευρώ / ώρα. Αυτό σημαίνει ότι στις 4 παραδόσεις / ώρα η κάθε παράδοση στοιχίζει τουλάχιστον 2.5 ευρώ χωρίς να βάζουμε καν το κόστος συλλογής, μεταφοράς, διαχείρισης κτλ. Στην καλύτερη περίπτωση, δεν γίνεται να έχεις μεταφορικό κόστος / παράδοση μικρότερο των 2 ευρώ ειδικά αν βάλεις επαρχία, απομακρυσμένες περιοχές, μεγάλα δέματα κτλ. Στα 10+ εκατομμύρια παραδόσεις του Skroutz ο μέσος όρος είναι 3.2 ευρώ / παράδοση (ή 2.5 χωρίς ΦΠΑ).

Για την άσκηση μας όμως θα πάρουμε τα 2 ευρώ ανά αποστολή ακόμα και αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε στο καλάθι μας ένα προϊόν από ένα κατάστημα που αξίζει 6 ευρώ και ότι το κατάστημα αυτό έχει μεικτό περιθώριο κέρδους 30%, άρα μεικτό κέρδος 1.8 ευρώ. Με δωρεάν μεταφορικά μπαίνει μέσα 0.2 ευρώ και ακόμα δεν έχουμε υπολογίσει τα υπόλοιπα έξοδα του. 

Στην περίπτωση του Skroutz, η μέση προμήθεια είναι 8% που σημαίνει ότι σε μια παραγγελία 6 ευρώ από ένα κατάστημα η προμήθεια του Skroutz είναι 0.5 ευρώ και από αυτά πρέπει να πληρωθούν 2 ευρώ μεταφορικά και άλλο 0.5 ευρώ διάφορα έξοδα (τράπεζα, προστασία καταναλωτή, έξοδα επιστροφών, κτλ). Άρα σε μια παραγγελία 21 ευρώ από 3 καταστήματα με δωρεάν μεταφορικά μιλάμε για τουλάχιστον 7.5 ευρώ έξοδα με 1.7 ευρώ έσοδα ή 5.8 ευρώ ζημιά. Αν κάποιος κάνει 10 τέτοιες παραγγελίες σε ένα χρόνο το Skroutz έχει 58 ευρώ ζημιά και αν υπολογίσουμε τα 17 ευρώ της συνδρομής τότε η ζημιά είναι 40.

Δυστυχώς το abuse αυτό έγινε και με το παραπάνω. Είχαμε χρήστες που είχαν γλιτώσει 1000 ευρώ μεταφορικά και είχαμε και χρήστη με 8000 δωρεάν μεταφορικά, όλα αυτά με 17 ευρώ συνδρομή. Οι παραγγελίες ήταν μικροπράγματα των 5 ευρώ, είχαμε και την περίπτωση αγοράς σοκολάτας από την Ρόδο που πήγε στην Αθήνα.

Συνοψίζοντας:

  • Η παράδοση πακέτων είναι πραγματικό έργο, δύσκολο (σκεφτείτε βροχές, καύσωνα, χιόνια) και στοιχίζει. Ξέρω ότι σαν καταναλωτές τα θεωρούμε πεταμένα λεφτά αλλά δεν είναι.
  • Κανείς δεν κερδίζει από την μετακίνηση πακέτων των 8 ευρώ από την μια γωνία της Ελλάδας στην άλλη. Ούτε το Skroutz, ούτε ο έμπορος, ούτε το περιβάλλον.
  • Το κόστος μεταφορικών είναι πονοκέφαλος για όλους.

Έχουμε ειρωνευτεί / κατηγορήσει πολλές φορές τις εταιρίες κούριερ αλλά έχοντας κάνει την δουλειά αυτή για αρκετό καιρό μπορώ να πω ότι δεν έχουμε παιδεία πάνω στο θέμα. Πιστεύουμε ότι με 2 ευρώ μπορούμε να έχουμε τον προσωπικό μας Άγιο Βασίλη που θα διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες μας για παράδοση από τον προσωπικό μας οδηγό, 3 με 4 αυστηρά γιατί κοιμάται το μωρό, να μην χτυπήσει το κουδούνι αλλά να δώσει στον σκύλο ένα μπισκότο και αυτός θα ειδοποιήσει, και να περιμένει ένα 10λεπτο μέχρι να κατέβουμε. Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν χιλιάδες πακέτα που πρέπει να παραδοθούν κάθε μέρα, άνθρωποι που πρέπει να είναι όλη μέρα στον δρόμο με πολλά απρόοπτα. Ζητάμε μια υπηρεσία για την οποία δεν είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε και δεν μας αρέσει όταν παίρνουμε την υπηρεσία για την οποία πληρώσαμε.

Feels good posting again, proud member από το 2001!

Ας ανεβάσουν 1-2 ευρώ τα μεταφορικά αλλά να κάνουν σωστά τη δουλειά. Πλέον δεν παραγγέλνω τίποτα εντός Αθήνας εκτός αν μου δίνεται η επιλογή με Σκρουτζ point. Πάω και τα παίρνω τα κοντινά και αυτο γιατί ξέρω ότι άμα παραγγείλω θα πάω να το πάρω απτό κατάστημα της ACS π.χ επειδή δεν χτύπησε ποτέ το κουδούνι. Μόνο το κουριερ του Σκρουτζ μου ειχε αφησει καλές εντυπώσεις και είμαι ευχαριστημένος, Και το skroutz plus επίσης αρκετά τίμιο,έχω κουμπώσει και την δωρεάν επέκταση κατά 1 χρόνο που είχαν βάλει ολα οκ

  • Thanks 1
Δημοσ.

bandito τα skroutz points ήταν το καλύτερο που μπορούσατε να μας προσφέρετε! 

μόνο και μόνο για αυτό είμαι συνδρομητής και για το support.

μία ένσταση να γίνουν κάποιες θέσεις λίγο μεγαλύτερες να παραδίδονται και λίγο μεγαλύτερα πακέτα όπως μία σκούπα stick.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, bandito said:

Θέλουμε συνδρομητές για να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να εξοικειωθούν με το online shopping, solid economics για το skroutz και υγιείς εμπορικές επιχειρήσεις για να μεγαλώσουμε μαζί.  

Πότε θα μπει επιτέλους επιλογή για να μην σκάνε in site notifications για αξιολογήσεις? :(

To dark mode σε browser έχω ακούσει ότι δεν είναι καν στον ορίζοντα. 

(Yeah i know, άσχετα 😛 )

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thresh είπε

Πότε θα μπει επιτέλους επιλογή για να μην σκάνε in site notifications για αξιολογήσεις? :(

To dark mode σε browser έχω ακούσει ότι δεν είναι καν στον ορίζοντα. 

(Yeah i know, άσχετα 😛 )

Εννοείς notifications για προϊόντα που έχεις στα αγαπημένα σου;

https://www.skroutz.gr/app και dark mode και όλα :)

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
34 minutes ago, bandito said:

Εννοείς notifications για προϊόντα που έχεις στα αγαπημένα σου;

https://www.skroutz.gr/app και dark mode και όλα :)

 

Ναι notifications αξιολογήσεων για προϊόντα που έχω στα αγαπημένα. Ok το να θες να δεις άμεσα την πτώση τιμής είναι λογικό, την αξιολόγηση όμως γιατί? 😛

Όπως καταλαβαίνεις τα αγαπημένα είναι πολλά και έχω "καθημερινά"  spam notifications για νέες αξιολογήσεις. :(

Πχ από τα τελευταία 7 notifications τα 4 είναι για αξιολογήσεις. Ok έχει την επιλογή πάνω δεξιά για απενεργοποίηση, αλλά πονάει μια μια για κάθε ένα από τα αγαπημένα.

Spoiler

1471807847_Screenshot2022-08-24191557.png.5c8a19786276ca00f2c7b07fe29b2224.png

Εννοώ dark mode σε desktop/laptop από browser, όχι app κινητό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, bandito είπε

Θέλω να κάνουμε μαζί μερικές πράξεις μαζί και μετά μπορεί να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του. Ένα μηχανάκι που κάνει παραδόσεις στοιχίζει 10 ευρώ / ώρα (μισθός, καύσιμο, εξοπλισμός) και ένα van 13 ευρώ / ώρα. Αυτό σημαίνει ότι στις 4 παραδόσεις / ώρα η κάθε παράδοση στοιχίζει τουλάχιστον 2.5 ευρώ χωρίς να βάζουμε καν το κόστος συλλογής, μεταφοράς, διαχείρισης κτλ. Στην καλύτερη περίπτωση, δεν γίνεται να έχεις μεταφορικό κόστος / παράδοση μικρότερο των 2 ευρώ ειδικά αν βάλεις επαρχία, απομακρυσμένες περιοχές, μεγάλα δέματα κτλ. Στα 10+ εκατομμύρια παραδόσεις του Skroutz ο μέσος όρος είναι 3.2 ευρώ / παράδοση (ή 2.5 χωρίς ΦΠΑ).

Για την άσκηση μας όμως θα πάρουμε τα 2 ευρώ ανά αποστολή ακόμα και αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε στο καλάθι μας ένα προϊόν από ένα κατάστημα που αξίζει 6 ευρώ και ότι το κατάστημα αυτό έχει μεικτό περιθώριο κέρδους 30%, άρα μεικτό κέρδος 1.8 ευρώ. Με δωρεάν μεταφορικά μπαίνει μέσα 0.2 ευρώ και ακόμα δεν έχουμε υπολογίσει τα υπόλοιπα έξοδα του. 

Στην περίπτωση του Skroutz, η μέση προμήθεια είναι 8% που σημαίνει ότι σε μια παραγγελία 6 ευρώ από ένα κατάστημα η προμήθεια του Skroutz είναι 0.5 ευρώ και από αυτά πρέπει να πληρωθούν 2 ευρώ μεταφορικά και άλλο 0.5 ευρώ διάφορα έξοδα (τράπεζα, προστασία καταναλωτή, έξοδα επιστροφών, κτλ). Άρα σε μια παραγγελία 21 ευρώ από 3 καταστήματα με δωρεάν μεταφορικά μιλάμε για τουλάχιστον 7.5 ευρώ έξοδα με 1.7 ευρώ έσοδα ή 5.8 ευρώ ζημιά. Αν κάποιος κάνει 10 τέτοιες παραγγελίες σε ένα χρόνο το Skroutz έχει 58 ευρώ ζημιά και αν υπολογίσουμε τα 17 ευρώ της συνδρομής τότε η ζημιά είναι 40.

Δυστυχώς το abuse αυτό έγινε και με το παραπάνω. Είχαμε χρήστες που είχαν γλιτώσει 1000 ευρώ μεταφορικά και είχαμε και χρήστη με 8000 δωρεάν μεταφορικά, όλα αυτά με 17 ευρώ συνδρομή. Οι παραγγελίες ήταν μικροπράγματα των 5 ευρώ, είχαμε και την περίπτωση αγοράς σοκολάτας από την Ρόδο που πήγε στην Αθήνα.

Συνοψίζοντας:

  • Η παράδοση πακέτων είναι πραγματικό έργο, δύσκολο (σκεφτείτε βροχές, καύσωνα, χιόνια) και στοιχίζει. Ξέρω ότι σαν καταναλωτές τα θεωρούμε πεταμένα λεφτά αλλά δεν είναι.
  • Κανείς δεν κερδίζει από την μετακίνηση πακέτων των 8 ευρώ από την μια γωνία της Ελλάδας στην άλλη. Ούτε το Skroutz, ούτε ο έμπορος, ούτε το περιβάλλον.
  • Το κόστος μεταφορικών είναι πονοκέφαλος για όλους.

Έχουμε ειρωνευτεί / κατηγορήσει πολλές φορές τις εταιρίες κούριερ αλλά έχοντας κάνει την δουλειά αυτή για αρκετό καιρό μπορώ να πω ότι δεν έχουμε παιδεία πάνω στο θέμα. Πιστεύουμε ότι με 2 ευρώ μπορούμε να έχουμε τον προσωπικό μας Άγιο Βασίλη που θα διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες μας για παράδοση από τον προσωπικό μας οδηγό, 3 με 4 αυστηρά γιατί κοιμάται το μωρό, να μην χτυπήσει το κουδούνι αλλά να δώσει στον σκύλο ένα μπισκότο και αυτός θα ειδοποιήσει, και να περιμένει ένα 10λεπτο μέχρι να κατέβουμε. Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν χιλιάδες πακέτα που πρέπει να παραδοθούν κάθε μέρα, άνθρωποι που πρέπει να είναι όλη μέρα στον δρόμο με πολλά απρόοπτα. Ζητάμε μια υπηρεσία για την οποία δεν είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε και δεν μας αρέσει όταν παίρνουμε την υπηρεσία για την οποία πληρώσαμε.

Feels good posting again, proud member από το 2001!

Τίποτα από όλα αυτά δε θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον πελάτη. Αφού δινόταν η δυνατότητα, ο πελάτης είχε κάθε δικαίωμα να αγοράσει και μια τσίχλα από το Καστελόριζο.

Δεν υπήρχε κανένα abuse, ο πελάτης επέλεξε να δώσει τα 17€ για να κάνει χρήση των πολύ απλών όρων. Αν δε μπορεί να κάνει χρήση γιατί να πληρώσει;

Abuse είναι να κάνεις 3 παραγγελίες για να φτάσεις τα 20 ευρώ και να ακυρώνεις τη μια ας πούμε όταν την έχει πάρει ο courier.

Απολύτως λογική κίνηση και επένδυση να μπείτε ένα χρόνο μέσα για να προσελκύσετε πελάτες, όμως δεν φταίει κανείς για το τι παρήγγειλε και από πού.

Ούτε τίθεται θέμα παιδείας, αυτά είναι ακραία καφενειακά να'χαμε να λέγαμε, και μου φαίνεται αδιανόητο να τα ξεστομίζει άνθρωπος με συμφέροντα σε τέτοιου μεγέθους και κέρδους εταιρεία.

Επεξ/σία από Dj_kourampies
  • Like 4
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...