nek4d Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 (Σε μενα, 3-4 φορες που χρειαστηκε επιστροφη στις ~90 παραγγελιες μιας χρονιας, ολα πηγαν καλα και εν τελει το προτιμω ετσι απο το να μπλεκω με το καθε μαγαζι ξεχωριστα). 1 1
WebDevGr Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, safridia είπε Σε εσας εχει δουλεψει καλα η επιστροφη; Όσες φορές ήθελα να επιστρέψω κάτι ή κάποια βοήθεια/διευκρίνιση η απάντηση ήταν εντός 24 ωρών από το Σκρουτζ. Εμένα το πρόβλημα μου είναι η ACS που είναι ΓΤΠ στο Ηράκλειο της Κρήτης.
thanasis00 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Εμένα η τελευταία εμπειρία μου με επιστροφή σκρουτζ ήταν για τα μπάζα πάντως. Χαλασμένο mi band που ξεκίνησα τη διαδικασία στις 21/07, κατάφερα χθες 11/08 να ολοκληρωθεί και να ξεκινήσουν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων (δεν έχουν μπει ακόμα τα χρήματα). Το κατάστημα παρέλαβε μέσα σε 3 ημέρες, μέσα σε άλλες 2 έκανε τον τεχνικό έλεγχο ότι είναι προβληματικό και έστειλε στο skroutz να μου πιστώσουν τα χρήματα της αγοράς, και το skroutz κάπου έχασε το email και νόμιζε ότι δεν είχε απαντήσει το κατάστημα. Έπρεπε να πάρω εγώ ο ίδιος το κατάστημα να μάθω τι έγινε, να μιλήσω με το skroutz, να ξαναμιλήσει το skroutz με το κατάστημα να ενημερωθεί, για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Και το αστείο είναι ότι το κατάστημα είναι μισή ώρα με τα πόδια από το σπίτι μου... Αλλά αναγκαστικά έπρεπε να γίνει η διαδικασία μέσω skroutz, γιατί αγοράστηκε από το καλάθι του skroutz... Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν άτομα με καλές εμπειρίες επιστροφής στο σκρουτζ, αλλά και εμείς που έχουμε φάει πακέτο δεν είμαστε και λίγοι. 1
nek4d Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 41 λεπτά πριν, thanasis00 είπε Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν άτομα με καλές εμπειρίες επιστροφής στο σκρουτζ, αλλά και εμείς που έχουμε φάει πακέτο δεν είμαστε και λίγοι. Απολυτα σεβαστο και επιπλεον απολυτα χρησιμη η πληροφορηση για τους υπολοιπους. Το οτι δεν εχω συναντησει εγω προβλημα και ειμαι ευχαριστημενος, δεν λεει κατι παραπανω για τους υπολοιπους, περαν απο αυτο το απλο δεδομενο. Το να πηγαινουν ολα καλα θα πρεπε να ειναι το default και αχρειαστο περαιτερω σχολιων. Εγραψα μονο επειδη τεθηκε ερωτημα, σαν ενημερωση οτι δουλευει το συστημα γενικα. Απο κει και περα, πιο σημαντικο ειναι να ενημερωθουμε απο αλλους οταν δεν δουλευει το συστημα σωστα. Οπως εχω πει σε ασχετα θεματα, που ημουν εγω το "θυμα" και αλλοι δεν ειχαν προβληματα εως τωρα (πχ εγγυησεις και σερβις banggood), ολα καλα μεχρι να σου τυχει η "στραβη", τοτε θα καταλαβεις το προβλημα. Ετσι λοιπον, οσο πιο πολλοι αναφερουν προβληματα εδω, τοσο περισσοτερες πιθανοτητες εχουμε να βρεθουμε και εμεις στην θεση σας στο μελλον σε ανυποπτο χρονο. Δεν χρειαζεται να το παθουμε για να το εμπεδωσουμε. Αρκει που το αναφερετε και μας ενημερωνετε οι παθοντες, αυτο εχει μεγαλυτερη σημασια. (Σαφως ευελπιστουμε σε βελτιωση του συστηματος, χρειαζομαστε οι καταναλωτες στην Ελλαδα καλυτερη εξυπηρετηση και χαιρομεθα οταν διαβαζουμε εμπειριες που δειχνουν καποια βελτιωση. Θα ηθελα να πιστευω οτι βελτιωνονται οι διαδικασιες του Skoutz plus συνεχως).
satsok2 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Εδώ να έρθω να προσθέσω ότι πριν κάνω μια παραγγελία που αποστέλλεται μέσω box now , πήρα τηλέφωνο τη μεταφορικη και σε μισό λεπτό με είχε εξυπηρετήσει σε απορία μου. Με τις θυρίδες του Σκρουτζ;;;; (Για την ιστορία,παραλαμβάνω ένα δέμα και πέραν των 48 ωρών που μένει στο box ήθελα να δω πως μπορώ να το κρατήσω για 16.8 που επιστρέφω.) 1
Alkazar21 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Την έχω χρειαστεί 10+ φορές και αν εξαιρεσεις μια φορά όπου πέρασαν δυο βδομάδες για να παραλάβουν οι υπόλοιπες ήταν άψογες 10 ώρες πριν, safridia είπε Σε εσας εχει δουλεψει καλα η επιστροφη;
ThanosR92 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 2 φορές έχω χρησιμοποιήσει το BOX NOW και μάλιστα με δωρεάν αποστολή και τις 2 φορές την επόμενη παρέλαβα. 2
Billator Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 8 ώρες πριν, thanasis00 είπε Εμένα η τελευταία εμπειρία μου με επιστροφή σκρουτζ ήταν για τα μπάζα πάντως. Χαλασμένο mi band που ξεκίνησα τη διαδικασία στις 21/07, κατάφερα χθες 11/08 να ολοκληρωθεί και να ξεκινήσουν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων (δεν έχουν μπει ακόμα τα χρήματα). Το κατάστημα παρέλαβε μέσα σε 3 ημέρες, μέσα σε άλλες 2 έκανε τον τεχνικό έλεγχο ότι είναι προβληματικό και έστειλε στο skroutz να μου πιστώσουν τα χρήματα της αγοράς, και το skroutz κάπου έχασε το email και νόμιζε ότι δεν είχε απαντήσει το κατάστημα. Έπρεπε να πάρω εγώ ο ίδιος το κατάστημα να μάθω τι έγινε, να μιλήσω με το skroutz, να ξαναμιλήσει το skroutz με το κατάστημα να ενημερωθεί, για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Και το αστείο είναι ότι το κατάστημα είναι μισή ώρα με τα πόδια από το σπίτι μου... Αλλά αναγκαστικά έπρεπε να γίνει η διαδικασία μέσω skroutz, γιατί αγοράστηκε από το καλάθι του skroutz... Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν άτομα με καλές εμπειρίες επιστροφής στο σκρουτζ, αλλά και εμείς που έχουμε φάει πακέτο δεν είμαστε και λίγοι. Σε αυτό φταίει το κατάστημα και όχι το Skroutz. To κατάστημα δεν έκανε σωστά την διαδικασία επιστροφής ανεξάρτητα από το τι σου είπε το κατάστημα. Συγκεκριμένα το κατάστημα δήλωσε επισκευή το Miband και ποτέ δεν προχώρησε σε επιστροφή χρημάτων. Το μέγιστο που μπορούν να σε καθυστερήσουν από αυτό είναι 30 μέρες, και είναι υπαιτιότητα καταστήματος και όχι του Skroutz. To πακέτο το έφαγες οπότε από το κατάστημα που είναι μισή ώρα από εσένα όχι από το Skroutz.
satsok2 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 5 λεπτά πριν, ThanosR92 είπε 2 φορές έχω χρησιμοποιήσει το BOX NOW και μάλιστα με δωρεάν αποστολή και τις 2 φορές την επόμενη παρέλαβα. Παραγγελία φακούς επαφής από κατάστημα που στέλνει από αποθηκη εξωτερικου. Μηδέν μεταφορικά με box now. Τετάρτη μεσημέρι η παραγγελία μου, Παρασκευή πρωί πρωί πήρα το μήνυμα της παραλαβής. Πήρα box now να μου το κρατήσουν για 6 μέρες , με εξυπηρέτησαν σε μισό λεπτό. Να πω ότι η παραγγελία μου ήταν 12€. Αυτά με το Σκρουτζ, ούτε να τα φανταστώ.
thanasis00 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 7 λεπτά πριν, Billator είπε Σε αυτό φταίει το κατάστημα και όχι το Skroutz. To κατάστημα δεν έκανε σωστά την διαδικασία επιστροφής ανεξάρτητα από το τι σου είπε το κατάστημα. Συγκεκριμένα το κατάστημα δήλωσε επισκευή το Miband και ποτέ δεν προχώρησε σε επιστροφή χρημάτων. Το μέγιστο που μπορούν να σε καθυστερήσουν από αυτό είναι 30 μέρες, και είναι υπαιτιότητα καταστήματος και όχι του Skroutz. To πακέτο το έφαγες οπότε από το κατάστημα που είναι μισή ώρα από εσένα όχι από το Skroutz. Περίεργο που ξέρεις τι συνέβη χωρίς να συμμετέχεις εσύ στη διαδικασία επιστροφής... Πληροφοριακά, το κατάστημα έστειλε απάντηση στο skroutz αναφορικά με τη πίστωση χρημάτων στις 05/08, αλλά επειδή είχε ξαναγίνει ήδη άλλη μια επιστροφή του ίδιου προϊόντος παλιότερα (2η φορά που χάλασε δηλαδή το mi band), το skroutz για κάποιο λόγο δε μπορεί να ενοποιήσει τις πληροφορίες των 2 επιστροφών στην ίδια παραγγελία, και για το skroutz εσωτερικά φαινόταν σαν 2 παραγγελίες, χωρίς να το γνωρίζει το κατάστημα. Οπότε όταν το κατάστημα έκανε απάντηση στο αίτημα επισκευής, πρακτικά απάντησε στη παλιά παραγγελία (όπως έκανε και τη 1η φορά), και το skroutz απλά δεν διάβασε ποτέ αυτή την απάντηση. Για να δεις ότι το skroutz δεν είναι αλάνθαστο, αλλά έχει αρκετά μπλεγμένες τις διαδικασίες, και ίσως να μην ενημερώνει καν αρκετά τα συνεργαζόμενα καταστήματα, ή να τις αλλάζει στο ενδιάμεσο οπότε να χάνεται η πληροφορία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το skroutz ήταν το θέμα που δεν έχει τόσο ξεκάθαρες διαδικασίες και επιτρέπει να μπορείς να απαντάς σε παλιά αιτήματα επιστροφής που έχουν ολοκληρωθεί... Αλλά μάλλον θα πέσουν να μας φάνε εδώ μέσα αν πούμε κακό λόγο για το skroutz...
nzeppos Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 14 λεπτά πριν, thanasis00 είπε Αλλά μάλλον θα πέσουν να μας φάνε εδώ μέσα αν πούμε κακό λόγο για το skroutz... Νομίζω το ανάποδο γίνεται. 2 1
Billator Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 1 λεπτό πριν, thanasis00 είπε Περίεργο που ξέρεις τι συνέβη χωρίς να συμμετέχεις εσύ στη διαδικασία επιστροφής... Πληροφοριακά, το κατάστημα έστειλε απάντηση στο skroutz αναφορικά με τη πίστωση χρημάτων στις 05/08, αλλά επειδή είχε ξαναγίνει ήδη άλλη μια επιστροφή του ίδιου προϊόντος παλιότερα (2η φορά που χάλασε δηλαδή το mi band), το skroutz για κάποιο λόγο δε μπορεί να ενοποιήσει τις πληροφορίες των 2 επιστροφών στην ίδια παραγγελία, και για το skroutz εσωτερικά φαινόταν σαν 2 παραγγελίες, χωρίς να το γνωρίζει το κατάστημα. Οπότε όταν το κατάστημα έκανε απάντηση στο αίτημα επισκευής, πρακτικά απάντησε στη παλιά παραγγελία (όπως έκανε και τη 1η φορά), και το skroutz απλά δεν διάβασε ποτέ αυτή την απάντηση. Για να δεις ότι το skroutz δεν είναι αλάνθαστο, αλλά έχει αρκετά μπλεγμένες τις διαδικασίες, και ίσως να μην ενημερώνει καν αρκετά τα συνεργαζόμενα καταστήματα, ή να τις αλλάζει στο ενδιάμεσο οπότε να χάνεται η πληροφορία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το skroutz ήταν το θέμα που δεν έχει τόσο ξεκάθαρες διαδικασίες και επιτρέπει να μπορείς να απαντάς σε παλιά αιτήματα επιστροφής που έχουν ολοκληρωθεί... Αλλά μάλλον θα πέσουν να μας φάνε εδώ μέσα αν πούμε κακό λόγο για το skroutz... Σου απάντησα με βάση αυτό που έγραψες και παρέθεσα. Αν θες οι άλλοι να μην βγάζουν λάθος συμπέρασμα πρέπει να αναγράφεις και εσύ από πλευρά σου σωστά το πρόβλημα που αναφέρεις. Τώρα πάμε στα καινούρια που γράφεις, το κατάστημα δεν απάντησε σωστά στα ticket. Φαίνεται το διαφορετικό Order id μετά την αντικατάσταση / επισκευή. Στο λέω με 100% σιγουριά γιατί και εγώ "δυσκολεύτηκα" να βρω αντίστοιχες παραγγελίες γιατί δεν ήξερα που βρίσκονται στο skroutz merchant τις πρώτες φορές που μου έτυχαν. Φταίει το κατάστημα, αλλά αν ήταν η πρώτη του εμπειρία φταίει (κατά την άποψη μου) το Skroutz γιατί δεν ενημερώνει τους συνεργάτες τους πως να διεκπεραιώσουν τις παραγγελίες / προβλήματα και στα τηλέφωνα είναι εξαφανισμένοι. Η διαδικασία όμως έγινε λάθος από το κατάστημα, και συμφωνώ ότι οι διαδικασίες τους είναι μπλεγμένες ειδικά όταν μία κατάσταση / περιστατικό συμβαίνει για πρώτη φορά σε ένα κατάστημα και δεν μπορεί να μιλήσει με κανέναν για να βγάλει άκρη.
ThanosR92 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 32 λεπτά πριν, satsok2 είπε Παραγγελία φακούς επαφής από κατάστημα που στέλνει από αποθηκη εξωτερικου. Μηδέν μεταφορικά με box now. Τετάρτη μεσημέρι η παραγγελία μου, Παρασκευή πρωί πρωί πήρα το μήνυμα της παραλαβής. Πήρα box now να μου το κρατήσουν για 6 μέρες , με εξυπηρέτησαν σε μισό λεπτό. Να πω ότι η παραγγελία μου ήταν 12€. Αυτά με το Σκρουτζ, ούτε να τα φανταστώ. Επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι μένω όχι κεντρικά και όμως δεν υπήρξε κανένα θέμα. Απο την άλλη ποιος ξέρει αν γίνει καθημερινότητα σε πολύ κόσμο αν θα υπάρξουν και εκεί καθυστερήσεις. Έως τώρα πάντως, άψογο. 1
spectaculator Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, WebDevGr είπε Όσες φορές ήθελα να επιστρέψω κάτι ή κάποια βοήθεια/διευκρίνιση η απάντηση ήταν εντός 24 ωρών από το Σκρουτζ. Εμένα το πρόβλημα μου είναι η ACS που είναι ΓΤΠ στο Ηράκλειο της Κρήτης. Έτσι είναι παντού η ACS. Το Skroutz από την άλλη είναι άψογο. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα μαζί τους και προτιμώ την παράδοση σε skroutz point (τυχερός έχω ένα κοντά μου) παρά να υποφέρω τα καμώματα ταχυμεταφορικών όπως η ACS. Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2022 από spectaculator 1
nzeppos Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Υπάρχουν εξαιρέσεις, εδώ που είμαι τώρα η ACS είναι άψογη. Τουναντίον εκεί που ήμουν πριν, με "εξυπηρετούσε" η ACS Αμαρουσίου που πραγματικά πρέπει να είναι μακράν ό,τι χειρότερο υπάρχει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Καλά θα ήταν η Skroutz last mile να επεκτεινόταν και εκτός αστικών κέντρων, αλλά δε το βλέπω να γίνεται σύντομα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα