satsok2 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 13 ώρες πριν, darkmatinee είπε Στο LinkedIn πάντως πανηγυρίζουν τους 100κ συνδρομητές... 🤷♂️ Χρήστες λέει. Όχι μέλη/συνδρομητές. Επίσης θα μπορούσε να είναι εύκολα 100.000 accounts στη βάση τους αν και πολλά πχ. είναι ανενεργά. (Νομίζω το insomnia όταν συνδέσουν παλιότερα ανέφερε ενεργούς χρήστες με κάποιο τρόπο.) Με την ευκαιρία και εγώ εξακολουθώ να είμαι συνδεδεμένος με το λογαριασμό μου και να το χρησιμοποιώ για αναζητήσεις. Όχι όμως και παραγγελίες μέσω καλαθιού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CakeNet Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Κι εγώ είμαι επιφυλακτικός σχετικά με τους 100.000 Skroutz+ συνδρομητές που διαφημίζουν και θεωρώ ότι δεν εννοούν τους ενεργούς. Από την άλλη ας μην είμαστε και τόσο απορριπτικοί! Ναι, είναι απαράδεκτο το ότι έχουν την ελάχιστη παραγγελία στα 20€ ανά αποστολή, το καλάθι δεν είναι πλέον καλάθι αφού αφορά 1 κατάστημα κάθε φορά και τα ελάχιστα μεταφορικά των 3€ ανά αποστολή είναι απαράδεκτα αφού κερδίζουν ξεκάθαρα και από εκεί, αλλά η υπηρεσία είναι καλή σε γενικές γραμμές παρά τις πολλές καθυστερήσεις ειδικά με την last mile. Αλλά η online εξυπηρέτηση με βοήθησε σε πολλές περιπτώσεις και ποτέ δεν περίμενα 4 ημέρες όπως αναφέρθηκε παραπάνω! Οκ, κάθε εταιρεία που μεγαλώνει περνάει τις φάσεις της αλλά τα περισσότερα θεωρώ ότι τα αντιμετωπίζουν. Το θέμα είναι να μην λατρεύουν υπερβολικά το υπερκέρδος και αρχίζουν να μας πετσοκόβουν στην πορεία, ειδικά εμάς που τους στηρίξαμε από την αρχή! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ThanosR92 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, CakeNet είπε Κι εγώ είμαι επιφυλακτικός σχετικά με τους 100.000 Skroutz+ συνδρομητές που διαφημίζουν και θεωρώ ότι δεν εννοούν τους ενεργούς. Από την άλλη ας μην είμαστε και τόσο απορριπτικοί! Ναι, είναι απαράδεκτο το ότι έχουν την ελάχιστη παραγγελία στα 20€ ανά αποστολή, το καλάθι δεν είναι πλέον καλάθι αφού αφορά 1 κατάστημα κάθε φορά και τα ελάχιστα μεταφορικά των 3€ ανά αποστολή είναι απαράδεκτα αφού κερδίζουν ξεκάθαρα και από εκεί, αλλά η υπηρεσία είναι καλή σε γενικές γραμμές παρά τις πολλές καθυστερήσεις ειδικά με την last mile. Αλλά η online εξυπηρέτηση με βοήθησε σε πολλές περιπτώσεις και ποτέ δεν περίμενα 4 ημέρες όπως αναφέρθηκε παραπάνω! Οκ, κάθε εταιρεία που μεγαλώνει περνάει τις φάσεις της αλλά τα περισσότερα θεωρώ ότι τα αντιμετωπίζουν. Το θέμα είναι να μην λατρεύουν υπερβολικά το υπερκέρδος και αρχίζουν να μας πετσοκόβουν στην πορεία, ειδικά εμάς που τους στηρίξαμε από την αρχή! Όσο βλέπουν ότι περνάει ότι θέλουν, τότε θα συνεχίζουν να κάνουν ότι θέλουν. Simple. Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2022 από ThanosR92 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flexpick Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Στις 4/8/2022 στις 3:12 ΜΜ, satsok2 είπε Και δε γλιτώνω τα υψηλά μεταφορικά του Σκρουτζ. Τα ιδια καταστήματα σε παραγγελίες εκτός καλαθιου χρεώνουν λιγότερα μεταφορικά. Εχεις δοκιμασει επιστροφη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasis00 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Ντάξει ρε παιδιά, είναι καλή η επιστροφή, αλλά δε τη χρειάζεσαι σε κάθε παραγγελία, μη το κάνουμε ευαγγέλιο κιόλας. Από τις ~60 παραγγελίες που έχω κάνει τα τελευταία 2 χρόνια, επιστροφή χρειάστηκε να κάνω σε 2. Δε θα πληρώνω 17 ευρώ ταρίφα το χρόνο για 1 επιστροφή, μόνο και μόνο επειδή θα μου στείλουν δωρεάν τον κούριερ σπίτι μου, μη το παρακάνουμε κιόλας. Κανείς δε λέει ότι δεν είναι χρήσιμο σαν υπηρεσία το σκρουτζ, όλοι μας εδώ το χουμε χρησιμοποιήσει, οπότε μας αρέσει. Δε μας αρέσουν οι πολιτικές που ακολουθούν τον τελευταίο καιρό, και με τις αλλαγές στο καλάθι, και με το επιλεκτικό approve των σχολίων, και με τις απορρίψεις των φθηνών παραγγελιών και πάει λέγοντας... Αν αποφασίσουν να ρίξουν την ελάχιστη παραγγελία ανά αποστολή, λογικά οι περισσότεροι που ακυρώσαμε το skroutz+ μάλλον θα το ξαναβάλουμε, αλλά αυτή τη στιγμή, χάνει τον σκοπό του, ή μάλλον στοχεύει σε πιο συγκεκριμένο κοινό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flexpick Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, thanasis00 είπε Ντάξει ρε παιδιά, είναι καλή η επιστροφή, αλλά δε τη χρειάζεσαι σε κάθε παραγγελία, μη το κάνουμε ευαγγέλιο κιόλας. Από τις ~60 παραγγελίες που έχω κάνει τα τελευταία 2 χρόνια, επιστροφή χρειάστηκε να κάνω σε 2. Δε θα πληρώνω 17 ευρώ ταρίφα το χρόνο για 1 επιστροφή, μόνο και μόνο επειδή θα μου στείλουν δωρεάν τον κούριερ σπίτι μου, μη το παρακάνουμε κιόλας. Κανείς δε λέει ότι δεν είναι χρήσιμο σαν υπηρεσία το σκρουτζ, όλοι μας εδώ το χουμε χρησιμοποιήσει, οπότε μας αρέσει. Δε μας αρέσουν οι πολιτικές που ακολουθούν τον τελευταίο καιρό, και με τις αλλαγές στο καλάθι, και με το επιλεκτικό approve των σχολίων, και με τις απορρίψεις των φθηνών παραγγελιών και πάει λέγοντας... Αν αποφασίσουν να ρίξουν την ελάχιστη παραγγελία ανά αποστολή, λογικά οι περισσότεροι που ακυρώσαμε το skroutz+ μάλλον θα το ξαναβάλουμε, αλλά αυτή τη στιγμή, χάνει τον σκοπό του, ή μάλλον στοχεύει σε πιο συγκεκριμένο κοινό. Ειναι και υποκειμενικο τι θεωρει ο καθενας σημαντικο. Εγω πχ χαιρομαι που κοβει σχολια που κραζουν μαγαζια στο σχολιασμο για τα προιοντα. Οταν θελω ενα προιον και θελω να μαθω αμα λειτουργει καλα εχω βαρεθει τα "αργησε η αποστολη" Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2022 από flexpick Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satsok2 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 57 λεπτά πριν, flexpick είπε Ειναι και υποκειμενικο τι θεωρει ο καθενας σημαντικο. Εγω πχ χαιρομαι που κοβει σχολια που κραζουν μαγαζια στο σχολιασμο για τα προιοντα. Οταν θελω ενα προιον και θελω να μαθω αμα λειτουργει καλα εχω βαρεθει τα "αργησε η αποστολη" Όταν όμως κόβει σχόλια που αφορούν τα συστατικά του προϊόντος που δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή;;; Επειδή το πουλάνε σκρουτζομαγαζα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Loup-Garou Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Εχω ενα κουπονι αξίας 10 ευρω, με αγορα μεσω Skroutz και πανω απο 50 ευρω, το οποιο ειναι μεχρι τις 7 Αυγουστου Ενδιαφερετε κανεις να το στειλω; Edit: Το εδωσα Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2022 από Loup-Garou 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ksessalonikios Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 εντωμεταξύ στείλανε και σε μένα αυτό το κουπόνι, έκανα μια αγορά την περασμένη Κυριακή κι ακόμα περιμένω την παραλαβή. Μ' αρέσει που μου δώσανε το 10αρικο να διαφημίσουν την υπηρεσία τους και κατάφεραν να την κάνουν την χειρότερη αποστολή 🙂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titos301 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 Παιδια εχει καταλαβει κανεις αν παραγγειλω απο ενα καταστημα Α ενα προιον που κοστιζει 13€ και απο ενα αλλο καταστημα Β ενα προιον που κοστιζει 7€ και το Β δεν εχει καλαθι skroutz αν δικαιουμαι δωρεαν μεταφορικα; και αν και τα 2 εχουν καλαθι σκρουτζ δικαιουμαι εστω τοτε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alkazar21 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Αυτό που λέει είναι ότι Από καλάθι σκρουτζ 20€ και άνω σε μια αποστολή *Πρέπει να ισχύουν και τα δύο Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2022 από Alkazar21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satsok2 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 31 λεπτά πριν, Titos301 είπε Παιδια εχει καταλαβει κανεις αν παραγγειλω απο ενα καταστημα Α ενα προιον που κοστιζει 13€ και απο ενα αλλο καταστημα Β ενα προιον που κοστιζει 7€ και το Β δεν εχει καλαθι skroutz αν δικαιουμαι δωρεαν μεταφορικα; και αν και τα 2 εχουν καλαθι σκρουτζ δικαιουμαι εστω τοτε; OXI και στις 2 περιπτώσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftis95 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2022 32 λεπτά πριν, Titos301 είπε Παιδια εχει καταλαβει κανεις αν παραγγειλω απο ενα καταστημα Α ενα προιον που κοστιζει 13€ και απο ενα αλλο καταστημα Β ενα προιον που κοστιζει 7€ και το Β δεν εχει καλαθι skroutz αν δικαιουμαι δωρεαν μεταφορικα; και αν και τα 2 εχουν καλαθι σκρουτζ δικαιουμαι εστω τοτε; Τα δωρεάν μεταφορικά είναι για κάθε παραγγελία άνω των 20 ευρώ από ένα κατάστημα. Επομένως σε καμία από τις 2 περιπτώσεις δεν δικαιούσαι μεταφορικά. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreoulios Δημοσ. 8 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα α) εν βάλω δυο προϊόντα στο καλάθι μου από καλάθι Σκρουτζ δυο διαφορετικών καταστημάτων άνω των 20€ το καθένα τα στέλνουν σε ένα πακέτο; β) με το plus εκτός των μεταφορικών γλυτώνεις και τις χρεωσεις αντικαταβολων(για εμένα που πληρώνω έτσι) διότι έχεις την ασφάλεια της επιστροφής χρημάτων ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kag1ante Δημοσ. 8 Αυγούστου 2022 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2022 4 λεπτά πριν, andreoulios είπε Καλησπέρα α) εν βάλω δυο προϊόντα στο καλάθι μου από καλάθι Σκρουτζ δυο διαφορετικών καταστημάτων άνω των 20€ το καθένα τα στέλνουν σε ένα πακέτο; β) με το plus εκτός των μεταφορικών γλυτώνεις και τις χρεωσεις αντικαταβολων(για εμένα που πληρώνω έτσι) διότι έχεις την ασφάλεια της επιστροφής χρημάτων ; Οχι και όχι. Το καθε καταστήματα ισοδυναμεί με μια αποστολή. Με το plus γλιτώνεις ΜΟΝΟ τα μεταφορικά και οχι την αντικαταβολη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα