Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτά είναι τα θετικά και τα αρνητικά του Skroutz Plus! Όλοι οι παλιότεροι συνδρομητές τους τα γνωρίζουμε, απλά ελπίζουμε σε μια καλύτερη προσφορά σε σχέση με την ελάχιστη παραγγελία και θα επιστρέψουμε! Με τα 15 € ελάχιστη παραγγελία θα επέστρεφα προσωπικά παρά τις όποιες δυσκολίες σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά με τα 20€ είναι λιπγο απαγορευτικό για εμένα!

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ρε παιδιά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί? γνωρίζετε πολύ καλά το κόστος των μεταφορικών που επιβάλλουν οι κούριερ. δλδ πως περιμένετε να συνεχίσει να το δίνει με 15 ευρώ? ο κράχτης ήταν και μετά ακολουθεί η "σωστή" τιμή. οκ όλοι θέλουμε να γλιτώσουμε χρήματα αλλά να σκεφτόμαστε και το κόστος. ειδικά όταν σε μία παραγγελία αξίας 15 ευρώ τα δωρεάν μεταφορικά που θέλουμε να γλιτώσουμε είναι τουλάχιστον το 20% της αξίας της παραγγελίας

Δημοσ.

Όπως δίνουν καλύτερες προσφορές κι άλλες κούριερ, μπορεί και το skroutz!  Τι σε κάνει εσένα να νομίζεις ότι δεν μπορεί όταν παίρνει μια ουκ ευκαταφρόνητη προμήθεια αποπ την κάθε αγορά μέσω του καλαθιού;  Ή μήπως θεωρείς ότι πληρώνει τα ίδια μεταφορικά που πληρώνει το κάθε μεμονωμένο κατάστημα στις μεταφορικές που συνεργάζεται; Έλα τώρα…πληζ!  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, nzeppos είπε

Τα παραπάνω βέβαια αφορούν περισσότερο σε αγορά μέσω Skroutz και λιγότερο στην υπηρεσία Plus, αλλά νομίζω ότι για κάποιον που κάνει συχνά παραγγελίες από εκεί η υπηρεσία εξακολουθεί να αξίζει και να έχει όφελος, απλώς αρκετά μικρότερο της αρχικής της μορφής. 

 

3 ώρες πριν, ppetros είπε

Αυτος ειναι και ενας πολυ σημαντικος λογος που κρατησα την καινουρια συνδρομη.

Το 80% των παραγγελιών γίνονται μέσω Skroutz για να μην έχω μπερδέματα με επιστροφές 
Όσες φορές χρειάστηκε αλλάγή/αντικατάσταση γίνεται ευκολα, γρήγορα και ανέξοδα

Τωρα για plus αν θέλει κάθε μεμονωμένη παραγγελία από 20€ και πχ τωρα στο καλάθι είναι 200€ αλλά όπως τα χωρίζει παίρνουν έκπτωση μόνο οι 2 από τις 8.... σκέφτομαι αν αξίζει γιατί αν γίνεται πάντα αυτό RIP 

Επεξ/σία από Alkazar21
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, malmsteen1984 είπε

ρε παιδιά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί? γνωρίζετε πολύ καλά το κόστος των μεταφορικών που επιβάλλουν οι κούριερ. δλδ πως περιμένετε να συνεχίσει να το δίνει με 15 ευρώ? ο κράχτης ήταν και μετά ακολουθεί η "σωστή" τιμή. οκ όλοι θέλουμε να γλιτώσουμε χρήματα αλλά να σκεφτόμαστε και το κόστος. ειδικά όταν σε μία παραγγελία αξίας 15 ευρώ τα δωρεάν μεταφορικά που θέλουμε να γλιτώσουμε είναι τουλάχιστον το 20% της αξίας της παραγγελίας

Φαντάσου πχ το netflix να σου έλεγε ο πρώτος χρόνος 13,99 το μήνα και από τον επόμενο και μετά 24,99 το μήνα, λογικά δε θα το έβαζες ξανά. Δίνω χαζό παράδειγμα για να καταλάβεις ότι ο κράχτης μπήκε για να δοκιμάσει και να δει ο κόσμος την υπηρεσία, αλλά απ' ότι φαίνεται η νέα τιμή δεν σχεδιάστηκε με γνώμωνα να κερδίζει και ο πελάτης, αλλά μόνο το skroutz. Επίσης από γνωστό μου που έχει κατάστημα λιανικής, συνεργασία με κούριερ μπορεί να του προσφέρει μεταφορικά από 1-1.5 ευρώ εντός Αττικής, οπότε τα 3 ευρώ χωρίς plus είναι λίγο εκμετάλλευση ή αντίστοιχα κοροϊδία ότι τα κέρδισες με το skroutz plus, ενώ στη πραγματικότητα αυτοί χρεώθηκαν 1.5 ευρώ (ίσως και λιγότερο σαν εταιρεία που έχει χιλιάδες παραγγελίες καθημερινά). Το να δώσεις τα 3 ευρώ σε ένα μαγαζί που ψωνίζεις από το site του, είναι πιο αποδεκτό δεδομένου ότι δεν έχει το ίδιο μέγεθος πελατείας όπως το skroutz.

Συνεπώς το όριο στα 20 ευρώ ανά μεμονωμένη παραγγελία, δεν είναι καθόλου δελεαστικό και χρήσιμο για τον περισσότερο κόσμο, ειδικά όταν είναι μια πλατφόρμα που προσφέρει με αγορά καλαθιού προϊόντα κάτω από 1 ευρώ... Marketing παγίδες είναι όλα αυτά και ψυχολογία καταναλωτών, για να βγάζουν κέρδος και από τα μεταφορικά και τις χαμηλότερες παραγγελίες. 

Η μόνη λύση που βλέπω είναι αυτή που έχει το άμαζον, δική τους αποθήκη, δικές τους μεταφορικές στις μεγάλες πόλεις, και αγοράζεις prime συνδρομή και έχεις same day delivery και δωρεάν μεταφορικά. Αλλιώς το skroutz plus τώρα βγάζει νόημα μόνο για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, που θα πρέπει να έχεις προγραμματίσει τουλάχιστον 6 αγορές άνω των 20ε μέσα σε 1 χρόνο, και κάποιες ακόμα παραπάνω για να πεις ότι κέρδισες και δε βγήκες μία η άλλη, αλλά οι περισσότεροι νομίζω δεν πρόκειται να κάνουμε τέτοιες αγορές. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Η μόνη λύση που βλέπω είναι αυτή που έχει το άμαζον, δική τους αποθήκη, δικές τους μεταφορικές στις μεγάλες πόλεις, και αγοράζεις prime συνδρομή και έχεις same day delivery και δωρεάν μεταφορικά. Αλλιώς το skroutz plus τώρα βγάζει νόημα μόνο για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, που θα πρέπει να έχεις προγραμματίσει τουλάχιστον 6 αγορές άνω των 20ε μέσα σε 1 χρόνο, και κάποιες ακόμα παραπάνω για να πεις ότι κέρδισες και δε βγήκες μία η άλλη, αλλά οι περισσότεροι νομίζω δεν πρόκειται να κάνουμε τέτοιες αγορές. 

Προσωπικά (αν και συμφωνώ ότι σαν την αρχική συνδρομή που εμένα ευτυχώς λήγει σε 3 μήνες δεν υπάρχει), χρειάζομαι 1-2 φορές το χρόνο κάτι που έχει βάρος 10-14 κιλά. Με το Skroutz θα πάρεις δωρεάν μεταφορικά ενώ με το αντίστοιχο κατάστημα πολύ σπάνια.

Οπότε επειδή ξέρω ότι θα έχω τουλάχιστον 1 τέτοια αγορά κάθε χρόνο θεωρητικά με συμφέρει. Και νομίζω ότι οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν τώρα την υπηρεσία θα βγούνε τουλάχιστον even. Ο μέσος όρος παραγγελιών online αυξάνεται εκθετικά οπότε σύντομα θα καταλήξει να τους συμφέρει όλους μέχρι να βρεθεί καλύτερη εναλλακτική..

Τώρα συνδυαστικά με το Fulfillment by Skroutz που έρχεται (οπότε πάλι θα μπορείς ότι χαζομάρα θες από διάφορα μαγαζιά να παίρνεις), το Skroutz plus deals (που φαντάζομαι θα είναι το πολύ -5-8% το οποίο λογικά θα γίνει σαν τα amazon daily deals) λογικά θα αξίζει και πάλι η συνδρομή με την νέα λογική που έχουν. Εγώ προσωπικά είμαι θετικός αλλά θα δείξει τους επόμενους μήνες αν συνεχίσει να κάνει για τους περισσότερους. 

Επεξ/σία από Billator
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Billator είπε

Προσωπικά (αν και συμφωνώ ότι σαν την αρχική συνδρομή που εμένα ευτυχώς λήγει σε 3 μήνες δεν υπάρχει), χρειάζομαι 1-2 φορές το χρόνο κάτι που έχει βάρος 10-14 κιλά. Με το Skroutz θα πάρεις δωρεάν μεταφορικά ενώ με το αντίστοιχο κατάστημα πολύ σπάνια.

Οπότε επειδή ξέρω ότι θα έχω τουλάχιστον 1 τέτοια αγορά κάθε χρόνο θεωρητικά με συμφέρει. Και νομίζω ότι οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν τώρα την υπηρεσία θα βγούνε τουλάχιστον even. Ο μέσος όρος παραγγελιών online αυξάνεται εκθετικά οπότε σύντομα θα καταλήξει να τους συμφέρει όλους μέχρι να βρεθεί καλύτερη εναλλακτική..

Τώρα συνδυαστικά με το Fulfillment by Skroutz που έρχεται (οπότε πάλι θα μπορείς ότι χαζομάρα θες από διάφορα μαγαζιά να παίρνεις), το Skroutz plus deals (που φαντάζομαι θα είναι το πολύ -5-8% το οποίο λογικά θα γίνει σαν τα amazon daily deals) λογικά θα αξίζει και πάλι η συνδρομή με την νέα λογική που έχουν. Εγώ προσωπικά είμαι θετικός αλλά θα δείξει τους επόμενους μήνες αν συνεχίσει να κάνει για τους περισσότερους. 

Δεδομένου ότι έχεις ακόμα το παλιό σύστημα, νομίζω θα δεις μόλις μπεις στο καινούριο ότι εν τέλει δε συμφέρει. Γιατί τώρα είσαι σε λογική ότι θα πάρεις και ψιλοπράγματα ενδιάμεσα είτε να συμπληρώσεις κάποιο ποσό, είτε γιατί όντως τα θες, απλά μετά αυτό δε θα ισχύει, δεδομένου ότι κάθε αποστολή σου θα πρέπει να είναι 20 ευρώ, άρα ψιλολοΐδια τέλος...

Είναι λογικό ότι εσύ που χρειάζεσαι 1-2 φορές το χρόνο >10 κιλά αποστολή να σε συμφέρει, αλλά δυστυχώς πρέπει να είσαι από τους λίγους μάλλον, γιατί οι περισσότεροι από εμάς που διακόψαμε το σκρουτζ+ ήταν ακριβώς για το λόγο ότι δεν αγοράζαμε μεγάλες παραγγελίες, αλλά ψιλοπράγματα.

Πάντως φαίνεται ότι μάλλον ρολάρει ακόμα καλά το σκρουτζ+, αφού δεν έχουν κάνει ακόμα καμία διορθωτική κίνηση, εκτός αν απλά περιμένουν να λήξουν όλοι με το παλιό, και να κάνουν την αποτίμηση τότε. Πάντως είναι λίγο αστεία τα περισσότερα skroutz+ deals, έχουν αναφερθεί και παραπάνω σε αυτό το thread, ότι αρκετά από αυτά είναι εντελώς αστεία ή λανθασμένα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Δεδομένου ότι έχεις ακόμα το παλιό σύστημα, νομίζω θα δεις μόλις μπεις στο καινούριο ότι εν τέλει δε συμφέρει. Γιατί τώρα είσαι σε λογική ότι θα πάρεις και ψιλοπράγματα ενδιάμεσα είτε να συμπληρώσεις κάποιο ποσό, είτε γιατί όντως τα θες, απλά μετά αυτό δε θα ισχύει, δεδομένου ότι κάθε αποστολή σου θα πρέπει να είναι 20 ευρώ, άρα ψιλολοΐδια τέλος...

Είναι λογικό ότι εσύ που χρειάζεσαι 1-2 φορές το χρόνο >10 κιλά αποστολή να σε συμφέρει, αλλά δυστυχώς πρέπει να είσαι από τους λίγους μάλλον, γιατί οι περισσότεροι από εμάς που διακόψαμε το σκρουτζ+ ήταν ακριβώς για το λόγο ότι δεν αγοράζαμε μεγάλες παραγγελίες, αλλά ψιλοπράγματα.

Πάντως φαίνεται ότι μάλλον ρολάρει ακόμα καλά το σκρουτζ+, αφού δεν έχουν κάνει ακόμα καμία διορθωτική κίνηση, εκτός αν απλά περιμένουν να λήξουν όλοι με το παλιό, και να κάνουν την αποτίμηση τότε. Πάντως είναι λίγο αστεία τα περισσότερα skroutz+ deals, έχουν αναφερθεί και παραπάνω σε αυτό το thread, ότι αρκετά από αυτά είναι εντελώς αστεία ή λανθασμένα.

Όπως είπα αν μπορέσει να λειτουργήσει το warehousing & Fullfiment από το Skroutz που ήδη δοκιμάζεται, το 20άρικο (σε βάθος 1 χρόνου φυσικά που θα μπουν πολλά καταστήματα σε αυτό) θα το γεμίζεις πάλι με ψιλοπράγματα αν αυτός ήταν ο μόνος λόγος που χρησιμοποιούσες το Marketplace του Skroutz. 

Με την δεδομένη μορφή το Skroutz deals είναι όντως αστείο (1 φορά μόνο μπόρεσα/βόλεψε να το χρησιμοποιήσω και ήταν απλά -1,5 ευρώ), αλλά δεν νομίζω να μείνει εκεί. 

Η αλήθεια είναι ότι είναι όπως είχες πει, έγινε για κράχτη γιατί το μοντέλο αυτό με Low cart value customers δεν ήταν βιώσιμο από το skroutz από τη αρχή γιατί όσο χαμηλά μεταφορικά και να έχει πετύχει δεν μπορεί να κάνει 3 αποστολές με 2ευρώ που έπαιρνε ως ποσοστό. Και το σημαντικότερο έγινε και από πολλούς (βάζω και επαγγελματίες που έκαναν Dropshipping από skroutz γιατί πολλές φορές οι τιμές του skroutz είναι πιο χαμηλές από τις τιμές χονδρικής) abuse το σύστημα αυτό. 

Αλλά νομίζω πλέον το 70-80% των ανθρώπων που αγοράζει Online κάνει σίγουρα 5-6 αγορές 20+ευρώ το χρόνο. Βέβαια από την άλλη γιατί να δεσμευτείς από το Skroutz συμφωνώ, ο καθένας κρίνει με βάση τις ανάγκες του, απλά δεν είναι τόσο τραγικά όσο περνάει μέσα από αυτό το thread τα πράγματα. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Billator είπε

Αλλά νομίζω πλέον το 70-80% των ανθρώπων που αγοράζει Online κάνει σίγουρα 5-6 αγορές 20+ευρώ το χρόνο. Βέβαια από την άλλη γιατί να δεσμευτείς από το Skroutz συμφωνώ, ο καθένας κρίνει με βάση τις ανάγκες του, απλά δεν είναι τόσο τραγικά όσο περνάει μέσα από αυτό το thread τα πράγματα. 

👍

  • Like 2
Δημοσ.

Θυμηθείτε πόσα προϊόντα άνω των 20€ αγοράσατε και είχαν δωρεάν μεταφορικά. Σ'αυτο βάζω πχ τους φακούς επαφής μου.

Και δε γλιτώνω τα υψηλά μεταφορικά του Σκρουτζ. Τα ιδια καταστήματα σε παραγγελίες εκτός καλαθιου χρεώνουν λιγότερα μεταφορικά.

Απο την άλλη, για το φίλο που αγοράζει βαριά προϊόντα. Σε πόσες τέτοιες παραγγελίες βγάζει τα 17€;

Ακόμα κι αν με συνέφερε η τιμή των 17€ δε θα ξανα-ανανέωνα λόγω της νοοτροπίας της πλατφόρμας (προσφορά κραχτης - αν είναι όπως τα λέτε - για να μαζέψει αρχικα πελάτες, λογοκρισία, ψεύτικες κριτικές από bots με την ανοχή τους, κ.α.).

Δημοσ.

Εγω νομιζω οτι το Skroutz plus ειναι οργανωμενο μαρκετινγκ ΥΠΕΡ του shopflix.
Δεν ειναι δυνατον να μην εχουν εξυπηρετηση πελατων με τηλεφωνο. Και αντε ενταξει, δεν απανταει κανεις και στην γραπτη επικοινωνια...

Δημοσ.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ανήκει στην δεκαετία του 90.

Πέραν του ότι χρειάζονται πολλά άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το "σου είπα, μου είπες" του σπασμένου τηλεφώνου.

Για να μην πω για τις ανοησίες που λένε οι πελάτες στα τηλέφωνα μόλις χάσουν λίγο την ψυχραιμία τους.

Όλες οι σοβαρές εταιρείες κάνουν support με γραπτά (emails, chat)

  • Like 2
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ανήκει στην δεκαετία του 90.

Πέραν του ότι χρειάζονται πολλά άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το "σου είπα, μου είπες" του σπασμένου τηλεφώνου.

Για να μην πω για τις ανοησίες που λένε οι πελάτες στα τηλέφωνα μόλις χάσουν λίγο την ψυχραιμία τους.

Όλες οι σοβαρές εταιρείες κάνουν support με γραπτά (emails, chat)

Εσύ καλά τα λες, αλλά όταν οι χρόνοι απόκρισης είναι της τάξεως 3-4 ημερών (ναι μου έτυχε πρόσφατα για επιστροφή ενός προϊόντος που χάλασε εντός εγγύησης), σε κάνει να σκέφτεσαι ότι θα έπρεπε να υπάρχει και ένας πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας. Γι αυτό και πολλές σοβαρές εταιρείες έχουν και live chat support για να βγάλεις άκρη. Στη περίπτωση του σκρουτζ, κάπου θυμάμαι είχε live chat support, αλλά δε το έβρισκες και εύκολα, και όσες φορές έχω δοκιμάσει, μάλλον καλύτερη τύχη είχα με το email. Όπως και να χει, οι μεγάλες εταιρείες έχουν και πολλούς υπαλλήλους στην υποστήριξη. Και έχω περάσει από εταιρεία που ήμασταν 4 άτομα στο support με 24ωρη διαθεσιμότητα, και είχαμε response time λιγότερο από 5 λεπτά σε κάθε αίτημα. Όχι να στέλνεις email και να περιμένεις 4 μέρες αν θα σου απαντήσουν... Χωλαίνει σε αυτό το σημείο το σκρουτζ, όπως και να το κάνουμε, ενώ τουλάχιστον το τηλέφωνο είναι πιο άμεσο σαν επικοινωνία, έστω να ξέρεις ότι κάποιος έχει δει το αίτημά σου και το επεξεργάζεται.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...