Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε δυο αγορες που εκανα απο το απλο skroutz δεν υπηρχε αποδειξη αγορας που ελεγε στο μηνυμα σε viber 

Επισης το link για φιλοδωρημα στον υπαλληλο δεν λειτουργει 

  • Like 1
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/7/2022 στις 11:39 ΜΜ, satsok2 είπε

Δεν είναι τα %$^ένα τα 17ε της συνδρομής. Αν και όπως είπα, σε προϊόντα που κοστίζουν >15-20 ευρώ, τα μεταφορικά είναι κάποιες φορές ήδη δωρεάν.

 

Ε βασικα με 7 καφεδες το χρονο αγοραζεις τα βαλε σε καθε σκρουτζομαγαζο διευθυνσεις, καρτες , να τσεκαρεις αμα εχει δωρεαν μεταφορικα + ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ και ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ με ενα κλικ χωρις μα μου σου του και τηλεφωνα+δωρεαν μεταφορικα μεχρι 14 κιλα το οποιο δε νομιζω οτι ειναι συχνο.

Για οποιον αγοραζει εστω και 5 φορες το χρονο πραγματα πανω απο 20 ευρω συμφερει πολυ και σου γλιτωνει απειρα κλικ.

Αμα εβγαζε κατευθειαν αυτη τη συνδρομη θα ηταν ολα μελι γαλα.

Τωρα αμα εχεις παραπονα απο την πλατφορμα δε χρησιμοποιεις την πλατφορμα

Αλλα να  δυσκολευεις τη ζωη σου χωρις λογο και ρισκαροντας αν ερθει κατι ελλατωματικο μεγαλη ταλαιπωρια ειναι στα ορια του ακτιβισμου.

Τωρα αμα τσιμπησεις και κανα 10αρι απο εκπτωσουλες στα deals ε τα εβγαλες τα λεφτα σου.

Επεξ/σία από flexpick
Δημοσ.
9 ώρες πριν, flexpick είπε

Τωρα αμα εχεις παραπονα απο την πλατφορμα δε χρησιμοποιεις την πλατφορμα

Κρατώ αυτό.

Και αυτό που έγραψα παρακάτω.

9 ώρες πριν, satsok2 είπε

Άρθρο για τη λογοκρισία στο Σκρουτζ.

https://techmaniacs.gr/skroutz-gr-kritikes-o-tropos-me-ton-opoio-to-skroutz-gr-mplokarei-tis-arnitikes-kritikes/

Είχα ακριβώς την ίδια εμπειρία (διόρθωσε - ξαναδιορθωσε - παρακαλούμε ξαναδιορθωσε κ.ο.κ)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Με το καλαθι απλα πατας αντικατασταση προιοντος  και σου ερχεται καινουριο δυο μερες μετα και κανεις τη δουλεια σου. Με την κακια κριτικη δε κανεις τη δουλεια σου. Σημασια εχει να εχεις το προιον.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, flexpick είπε

Με το καλαθι απλα πατας αντικατασταση προιοντος  και σου ερχεται καινουριο δυο μερες μετα και κανεις τη δουλεια σου. Με την κακια κριτικη δε κανεις τη δουλεια σου. Σημασια εχει να εχεις το προιον.

Εε, τοτε να καταργησουνε τις αξιολογησεις καταστηματων. 😋

  • Like 1
Δημοσ.

ή μπορούμε να αγοράζουμε από άλλες πλατφόρμες που δεν έχουν ούτε δείγμα αξιολογήσεων 😛

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, flexpick είπε

Με το καλαθι απλα πατας αντικατασταση προιοντος  και σου ερχεται καινουριο δυο μερες μετα και κανεις τη δουλεια σου. Με την κακια κριτικη δε κανεις τη δουλεια σου. Σημασια εχει να εχεις το προιον.

Δηλαδή προτιμότερο είναι να γίνει μια αντικατάσταση, να κινηθεί ο ανθρώπινος μηχανισμός, να καούν καύσιμα από το να γραφτεί μια αρνητική αξιολόγηση? Που ίσως αυτή η αρνητική αξιολόγηση ήταν αφορμή ώστε να μην γίνει αγορά του προϊόντος εξ αρχής.

Αυτό δεν είναι καν βιώσιμο που προτείνεις. 

Επεξ/σία από Kostasallinone
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Δηλαδή προτιμότερο είναι να γίνει μια αντικατάσταση, να κινηθεί ο ανθρώπινος μηχανισμός, να καούν καύσιμα από τα γραφτεί μια αρνητική αξιολόγηση? Που ίσως αυτή η αρνητική αξιολόγηση ήταν αφορμή ώστε να μην γίνει αγορά του προϊόντος εξ αρχής.

Αυτό δεν είναι καν βιώσιμο που προτείνεις. 

Ωραια ας το δουμε απο την πλευρα του πελατη

11 ώρες πριν, satsok2 είπε

Άρθρο για τη λογοκρισία στο Σκρουτζ.

https://techmaniacs.gr/skroutz-gr-kritikes-o-tropos-me-ton-opoio-to-skroutz-gr-mplokarei-tis-arnitikes-kritikes/

Είχα ακριβώς την ίδια εμπειρία (διόρθωσε - ξαναδιορθωσε - παρακαλούμε ξαναδιορθωσε κ.ο.κ)

Αγοραζεις κατι και δε σου αρεσει η συσκευασια

ΔΕΝ το αντικαθιστας δωρεαν και να εχεις σε 2-3 μερες την τελεια συσκευασια που θες.

Το κρατας

Και μετα επι μηνες παλευεις να βαλεις 1/5 χωρις να λες ΤΙΠΟΤΑ για το αν λειτουργουν τα φωτιστικα.

Εγω ο επομενος πελατης για το προιον δε μαθαινω τιποτα.

Γραφει για το μαγαζι στην αξιολογηση προιοντος και αναρωτιεται γιατι δε περναει.  Να θελω να συγκρινω προιοντα φωτισμου  και να διαβαζω τις υποθεσεις του αλλου για ενα συγκεκριμενο μαγαζι.

Για να  ειναι βιωσιμο για το σκρουτζ, να τα βρει εκεινο με τα μαγαζια που προκαλουν πολλες επιστροφες.

Επεξ/σία από flexpick
Δημοσ.

Το skroutz είναι γνωστό ότι παλιότερα τουλάχιστον έβαζε review bots με 5 αστέρια. Υπάρχουν σχετικές αναφορές και screenshot εδώ στο forum.

Τι εννοείς δεν μαθαίνεις τίποτα. Για να βάλει ο άλλος 1/5 σημαίνει δεν πληρεί τις προδιαγραφές. Με την ίδια λογική όταν ο άλλος βάλει 5/5 χωρίς σχόλιο μαθαίνεις κάτι για το προϊόν?

Εφόσον δεν υπάρχουν αρνητικές αξιολογήσεις παρά μόνο θετικές είναι από μόνο του ύποπτο. Εμένα ως πελάτης δεν με ενδιαφέρει το κατάστημα αλλά το προϊόν. Τόση ώρα μιλάμε για τις αξιολογήσεις στα προϊόντα όχι στα καταστήματα. Οπότε το τι κάνει το skroutz στο παρασκήνιο με τα κατάστημα εμένα ως πελάτης δεν με ενδιαφέρει και δεν θα πρέπει να με ενδιαφέρει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Το skroutz είναι γνωστό ότι παλιότερα τουλάχιστον έβαζε review bots με 5 αστέρια. Υπάρχουν σχετικές αναφορές και screenshot εδώ στο forum.

Τι εννοείς δεν μαθαίνεις τίποτα. Για να βάλει ο άλλος 1/5 σημαίνει δεν πληρεί τις προδιαγραφές. Με την ίδια λογική όταν ο άλλος βάλει 5/5 χωρίς σχόλιο μαθαίνεις κάτι για το προϊόν?

Εφόσον δεν υπάρχουν αρνητικές αξιολογήσεις παρά μόνο θετικές είναι από μόνο του ύποπτο. Εμένα ως πελάτης δεν με ενδιαφέρει το κατάστημα αλλά το προϊόν. Τόση ώρα μιλάμε για τις αξιολογήσεις στα προϊόντα όχι στα καταστήματα. Οπότε το τι κάνει το skroutz στο παρασκήνιο με τα κατάστημα εμένα ως πελάτης δεν με ενδιαφέρει και δεν θα πρέπει να με ενδιαφέρει.

Ναι με το καλαθι δε σε ενδιαφερει γιατι απλα πατας ενα κουμπι και σου ερχεται αλλο.

7 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Τι εννοείς δεν μαθαίνεις τίποτα. Για να βάλει ο άλλος 1/5 σημαίνει δεν πληρεί τις προδιαγραφές. Με την ίδια λογική όταν ο άλλος βάλει 5/5 χωρίς σχόλιο μαθαίνεις κάτι για το προϊόν?

Αμα ψαχνω φωτιστικα οτι ενα μαγαζι δε του το συσκευασε καλα μου ειναι παντελως αδιαφορο. Με βοηθαει να επιλεξω φωτιστικο?

Ας τα εγραφε στην αξιολογηση του μαγαζιου. Αμα γραφουν αξιολογηση για το μαγαζι στην αξιολογηση του προιοντος ορθως τα κοβουν.

Επεξ/σία από flexpick
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, flexpick είπε

Ναι με το καλαθι δε σε ενδιαφερει γιατι απλα πατας ενα κουμπι και σου ερχεται αλλο.

Αμα ψαχνω φωτιστικα οτι ενα μαγαζι δε του το συσκευασε καλα μου ειναι παντελως αδιαφορο. Με βοηθαει να επιλεξω φωτιστικο?

Ας τα εγραφε στην αξιολογηση του μαγαζιου. Αμα γραφουν αξιολογηση για το μαγαζι στην αξιολογηση του προιοντος ορθως τα κοβουν.

Για να αγοράσω από το καλάθι σημαίνει ότι διάβασα τις αξιολογήσεις πρώτα. Εάν οι αξιολογήσεις είναι παραπλανητικές, όλες θετικά και το προϊόν σκάρτο, τότε έπεσα σε παραπληροφόρηση/ και αθέμιτο ανταγωνισμό από το skroutz που διαγράφει αρνητικές κρητικές.

Οπότε θα μπει σε λειτουργία ο ανθρώπινος παράγοντας, για επιστροφή χρημάτων, διανομέας να παραλάβει το προϊόν, χαμένα καύσιμα και αποτύπωμα co2 στο περιβάλλον που θα μπορούσαν να αποφευχθούν.

Το αν η συσκευασία είναι μικρή ή κοντή ή πράσινη έχω την κριτική να την αξιολογήσω μόνος μου ως προσοδοφόρα ή όχι ώστε να προχωρήσω στη αγορά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Για να αγοράσω από το καλάθι σημαίνει ότι διάβασα τις αξιολογήσεις πρώτα. Εάν οι αξιολογήσεις είναι παραπλανητικές, όλες θετικά και το προϊόν σκάρτο, τότε έπεσα σε παραπληροφόρηση/ και αθέμιτο ανταγωνισμό από το skroutz που διαγράφει αρνητικές κρητικές.

Οπότε θα μπει σε λειτουργία ο ανθρώπινος παράγοντας, για επιστροφή χρημάτων, διανομέας να παραλάβει το προϊόν, χαμένα καύσιμα και αποτύπωμα co2 στο περιβάλλον που θα μπορούσαν να αποφευχθούν.

Το αν η συσκευασία είναι μικρή ή κοντή ή πράσινη έχω την κριτική να την αξιολογήσω μόνος μου ως προσοδοφόρα ή όχι ώστε να προχωρήσω στη αγορά.

Ναι το προιον  οχι το καταστημα

Δεν αξιολογεις την παραγγελια το ΠΡΟΙΟΝ αξιολογεις

αμα θελω iphone13 αμα πας 

επειδη σου αργησε 

επειδη σε σου αρεσε η συσκευασια

το κρατησεις ενω μπορεις δωρεαν να το αλλαξεις

και βαλεις 1/5 στη σελιδα του iphone

Ναι  κανεις κουταμαρα ορθως στην εκοψαν

δεν αξιολογεις παραγγελια αλλα προιον ειναι ξεκαθαρο

 

 

Επεξ/σία από flexpick
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, flexpick είπε

Ναι το προιον  οχι το καταστημα

Δεν αξιολογεις την παραγγελια το ΠΡΟΙΟΝ αξιολογεις

αμα θελω iphone13 αμα πας 

επειδη σου αργησε 

επειδη σε σου αρεσε η συσκευασια

το κρατησεις ενω μπορεις δωρεαν να το αλλαξεις

και βαλεις 1/5 στη σελιδα του iphone

Ναι  κανεις κουταμαρα ορθως στην εκοψαν

δεν αξιολογεις παραγγελια αλλα προιον ειναι ξεκαθαρο

 

 

Μα δεν μιλάμε για τα καταστήματα αλλά για το προϊόν. Εάν ένα προϊόν έρθει σε συσκευασία εργοστασίου και όχι retail οφείλεις να το γράψεις στα σχόλια του προϊόντος. 

Τα αρνητικά σχόλια δεν ειναι μόνο για την συσκευασία ή τον χρόνο παράδοσης αλλά περισσότερο για την λειτουργία του προϊόντος. Αυτά τα σχόλια είναι που διαγράφουν.

Δημοσ.

Έχω γράψει πάνω από 120 κριτικές προϊόντων και πάνω από 30 κριτικές καταστημάτων. Πλέον με το Plus δεν με απασχολούν οι κριτικές του καταστήματος κι ούτε γράφω κριτικές σε αυτά τα καταστήματα.

Ούτε μία φορά δεν μου ζήτησαν να αλλάξω την κριτική μου πόσο δε μάλλον να μην την δημοσιεύσουν Αντίστοιχα στο κιτρινόμαυρο κατάστημα σταμάτησα να γράφω κριτικές όταν δεν μου δημοσίευσαν αρνητική κριτική.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...