Spiridonakis Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Απο τότε που είμαι με skroutz plus 2φορες γύρισα πίσω πράγματα λόγω λάθους μεγέθους και ότι δεν μου άρεσε... Σε δευτερόλεπτα σου έρχεται ειδοποίηση ότι στέλνουν κουριερ να τα παραλάβει την τάδε μέρα και ώρα που θα επιλέξεις χωρίς κανένα κόστος Τα λεφτά δεν θυμάμαι σε πόσες μέρες μπήκαν αλλά πρέπει να ήταν το πολύ σε μια βδομάδα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δυστυχώς επιβεβαιώνεται η αίσθησή μου ότι η μεταφορική Skroutz Last Mile σιγά-σιγά γίνεται τα ίδια χάλια με τους υπόλοιπους. Ή μάλλον, χειρότερα: Παραγγελία στις 28/3. Στις 29/3 μου τηλεφωνούν από Skroutz Plus ότι τελικά δεν θα παραδοθεί το δέμα μου σε Skroutz Point επειδή δεν χωράει στις θυρίδες (χωράει μια χαρά, αλλά τέλος πάντων). Και μου λένε ότι θα το παραλάβω στη διεύθυνσή μου στις 31/3. Από τότε δεν έχω καμμία άλλη ενημέρωση και αυτή είναι η κατάσταση όπως εμφανίζεται στο ιστορικό του Skroutz Last Mile: Αποτυχία παραλαβής από το κατάστημα - 29 Μαρ 2022, 12:23 Παραλαβή από το κατάστημα - 29 Μαρ 2022, 16:01 Δημιουργία επαναδρομολόγησης - 31 Μαρ 2022, 01:17 Αποτυχία παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz - 31 Μαρ 2022, 10:03 Δημιουργία επαναδρομολόγησης - 31 Μαρ 2022, 23:46 Αποτυχία παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz - 1 Απρ 2022, 11:42 Δημιουργία επαναδρομολόγησης - 3 Απρ 2022, 21:39 Αποτυχία παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz - 4 Απρ 2022, 09:44 Μέχρι σήμερα δεν έχω καμμία άλλη πληροφόρηση για το πότε θα έρθει το δέμα. Η "εκτιμώμενη παράδοση" αλλάζει συνεχώς και πάει συνέχεια όλο και αργότερα. Τρεις "αποτυχίες παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz" και τουλάχιστον 8 μέρες για να παραλάβω (αν έρθει αύριο, που δεν είναι καθόλου σίγουρο) ενώ αυτές τις 8 μέρες το δέμα έχει παραδοθεί ήδη από το κατάστημα και είναι στα χέρια της SLM... Το πρόβλημα είναι ότι αν έχεις Skroutz Plus δεν μπορείς να επιλέξεις να ΜΗΝ παραλάβεις με Skroutz Last Mile. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ThanosR92 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 3 ώρες πριν, mic2mic είπε Δυστυχώς επιβεβαιώνεται η αίσθησή μου ότι η μεταφορική Skroutz Last Mile σιγά-σιγά γίνεται τα ίδια χάλια με τους υπόλοιπους. Ή μάλλον, χειρότερα: Παραγγελία στις 28/3. Στις 29/3 μου τηλεφωνούν από Skroutz Plus ότι τελικά δεν θα παραδοθεί το δέμα μου σε Skroutz Point επειδή δεν χωράει στις θυρίδες (χωράει μια χαρά, αλλά τέλος πάντων). Και μου λένε ότι θα το παραλάβω στη διεύθυνσή μου στις 31/3. Από τότε δεν έχω καμμία άλλη ενημέρωση και αυτή είναι η κατάσταση όπως εμφανίζεται στο ιστορικό του Skroutz Last Mile: Αποτυχία παραλαβής από το κατάστημα - 29 Μαρ 2022, 12:23 Παραλαβή από το κατάστημα - 29 Μαρ 2022, 16:01 Δημιουργία επαναδρομολόγησης - 31 Μαρ 2022, 01:17 Αποτυχία παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz - 31 Μαρ 2022, 10:03 Δημιουργία επαναδρομολόγησης - 31 Μαρ 2022, 23:46 Αποτυχία παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz - 1 Απρ 2022, 11:42 Δημιουργία επαναδρομολόγησης - 3 Απρ 2022, 21:39 Αποτυχία παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz - 4 Απρ 2022, 09:44 Μέχρι σήμερα δεν έχω καμμία άλλη πληροφόρηση για το πότε θα έρθει το δέμα. Η "εκτιμώμενη παράδοση" αλλάζει συνεχώς και πάει συνέχεια όλο και αργότερα. Τρεις "αποτυχίες παραλαβής από το κέντρο διαλογής της Skroutz" και τουλάχιστον 8 μέρες για να παραλάβω (αν έρθει αύριο, που δεν είναι καθόλου σίγουρο) ενώ αυτές τις 8 μέρες το δέμα έχει παραδοθεί ήδη από το κατάστημα και είναι στα χέρια της SLM... Το πρόβλημα είναι ότι αν έχεις Skroutz Plus δεν μπορείς να επιλέξεις να ΜΗΝ παραλάβεις με Skroutz Last Mile. Μιλάς για μια μεμονωμένη περίπτωση. Εγώ πάντως με την Skroutz Mile δεν έχω βιώσει ποτέ τις αρρωστημενες καταστάσεις που είχα με την ACS και όλες τις υπόλοιπες. Επίσης όσες φορές χρειάστηκε να θέλω κάτι με την Skroutz Mile, έστειλα απλά 1 (ΕΝΑ) μήνυμα στο Chat τους και μέσα σε μισή ώρα είχα απάντηση πίσω για αλλαγή ώρας πχ η για κάποια σημείωση του τύπου "πάρτε μας Τηλ" που σε αντίθετη περίπτωση με την ACS θα είχα αρρωστήσει περιμένοντας πάνω από το τηλ ΜΗΠΩΣ και το σηκώσουν η αν θα βρω μη κατειλημμένη γραμμή. Άρα μήπως να έδειχνες το ίδιο ενδιαφέρον και εσύ για την αποστολή σου και να έστελνες ένα μήνυμα στο Chat; Γιατί αν δεν το έχεις κάνει ήδη είσαι λάθος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satsok2 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Όχι , η μεταφορική δουλεύει καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostasallinone Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Στο θέμα των δόσεων που λέγαμε πριν καιρό, τελικά η υλοποίηση γίνεται μέσω Εθνική Τράπεζας και ουσιαστικά παίρνεις μικρό δάνεια μέχρι 2.000€. Όχι και τόσο καλό κατά την άποψη μου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l3ft3r1s Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) @Kostasallinone υπάρχει και εναλλακτική με άτοκες, χωρίς ωστόσο να σώζει τρομερά την κατάσταση https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4403778652817 Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από l3ft3r1s Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostasallinone Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 59 λεπτά πριν, l3ft3r1s είπε @Kostasallinone υπάρχει και εναλλακτική με άτοκες, χωρίς ωστόσο να σώζει τρομερά την κατάσταση https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4403778652817 Απλά περιμέναμε μια πιο μοντέρνα υλοποίηση τύπου klarna. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djuan1988 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Έρχεται σύντομα η klarna στην Ελλάδα, οπότε θα δούμε την ίδια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Στις 4/4/2022 στις 3:52 ΜΜ, ThanosR92 είπε Μιλάς για μια μεμονωμένη περίπτωση. Εγώ πάντως με την Skroutz Mile δεν έχω βιώσει ποτέ τις αρρωστημενες καταστάσεις που είχα με την ACS και όλες τις υπόλοιπες. Επίσης όσες φορές χρειάστηκε να θέλω κάτι με την Skroutz Mile, έστειλα απλά 1 (ΕΝΑ) μήνυμα στο Chat τους και μέσα σε μισή ώρα είχα απάντηση πίσω για αλλαγή ώρας πχ η για κάποια σημείωση του τύπου "πάρτε μας Τηλ" που σε αντίθετη περίπτωση με την ACS θα είχα αρρωστήσει περιμένοντας πάνω από το τηλ ΜΗΠΩΣ και το σηκώσουν η αν θα βρω μη κατειλημμένη γραμμή. Άρα μήπως να έδειχνες το ίδιο ενδιαφέρον και εσύ για την αποστολή σου και να έστελνες ένα μήνυμα στο Chat; Γιατί αν δεν το έχεις κάνει ήδη είσαι λάθος. Πρώτα απ'όλα η ACS (στις περιοχές που με ενδιαφέρουν τουλάχιστον) είναι η χειρότερη. Δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης... ΑΛΛΑ τους τελευταίους 2-3 μήνες έχει βελτιωθεί (και η SLM έχει χειροτερέψει) σε σημείο που πλέον η ACS να είναι καλύτερη από την SLM. Στις περιοχές που με ενδιαφέρουν πάντα. Έχω καλωσορίσει την SLM και τα lockers εδώ και καιρό. Είμαι εντελώς αντικειμενικός κριτής. Ούτε έχω συμφέροντα σε καμμιά μεταφορική ούτε είμαι παντρεμένος με καμμία. Μέχρι πριν λίγο καιρό θα προτιμούσα σαφώς να παραλαμβάνω με SLM. Τώρα πλέον όχι. Δεν πρόκειται για "μια μεμονωμένη περίπτωση". Παράδειγμα: Σε παραγγελία με ACS από μαγαζί στην Κατερίνη που έγινε στις 4/4, σήμερα μου ήρθε SMS ότι θα παραλάβω στην Αθήνα, και ένα link για να αλλάξω ημέρα και ώρα παράδοσης αν θέλω. Επειδή δεν με βολεύει σήμερα, μπήκα στο link και άλλαξα για αύριο μέχρι τις 15:00. ΞΕΡΩ ότι θα παραλάβω αύριο μέχρι τις 15:00. Και μετά από 3 μέρες να ήταν, το σημαντικό για μένα είναι να ξέρω ΑΠΟ ΠΡΙΝ πότε θα παραλάβω. Όχι τελευταία στιγμή όπως συχνά γίνεται με την SLM. Και το πρόβλημα με την SLM είναι ότι συχνά μου αλλάζουν την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, και αυτό πολλές φορές γίνεται την ίδια μέρα που σύμφωνα με το site τους θα παραλάμβανα. Να επικοινωνήσω με το chat και να ρωτήσω τί ακριβώς; Αν μου υπόσχονται στο λόγο της τιμής τους ότι θα παραλάβω αύριο όπως λέει η "εκτιμώμενη παράδοση"; Επίσης μου έχουν κάνει τώρα τελευταία 3 φορές αλλαγή από locker σε επιτόπου παράδοση, τις 2 επειδή "δεν υπήρχε διαθεσιμότητα στα lockers" και την άλλη επειδή "δεν χωρούσε το δέμα στο locker". Με την ανάλογη καθυστέρηση κάθε φορά. Να επικοινωνήσω με το chat και να ρωτήσω τί ακριβώς; Να τους ζητήσω τα ρέστα; ΔΕΝ έχω ούτε το χρόνο ούτε τη διάθεση να κυνηγάω τις εταιρίες για το πότε θα κάνουν τις παραδόσεις. Δεν με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα να είναι γρήγορες παραδόσεις. Αλλά αυτό που θέλω όμως είναι να μου λένε θα παραλάβεις ΤΟΤΕ και να είναι ΤΟΤΕ. Όχι 6 μέρες μετά από τη μέρα που μου είπαν όπως έγινε πρόσφατα με την SLM. Και θα εκτιμούσα και μια ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΈΝΗ επιλογή ημέρας και χρονικού διαστήματος παράδοσης, το οποίο περιέργως αυτήν την περίοδο το έχει η ACS αλλά όχι η SLM. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Μακιαβέλλι Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Είχα και εγώ την πρώτη μου κακή εμπειρία με την SLM. Παραγγελία την προηγούμενη Τετάρτη, εκτιμώμενη Παρασκευή με Δευτέρα. Τους ενημερώνω ότι θα λείπω το ΣΚ οπότε μην έρθουν Σάββατο. Έρχονται Σάββατο. Κάνω reschedule για Δευτέρα, Δευτέρα μπαίνω να δω και μου λέει Τρίτη. Έρχεται η Τρίτη και μου λέει Τετάρτη. Τους παίρνω τηλ, ψιλοκραζω και μου λένε το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να έρθει αύριο. Όλα αυτά για να πάει από Αργυρούπολη - Αθήνα... Με ACS θα το είχα πριν 5 μέρες... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 37 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε Είχα και εγώ την πρώτη μου κακή εμπειρία με την SLM. Παραγγελία την προηγούμενη Τετάρτη, εκτιμώμενη Παρασκευή με Δευτέρα. Τους ενημερώνω ότι θα λείπω το ΣΚ οπότε μην έρθουν Σάββατο. Έρχονται Σάββατο. Κάνω reschedule για Δευτέρα, Δευτέρα μπαίνω να δω και μου λέει Τρίτη. Έρχεται η Τρίτη και μου λέει Τετάρτη. Τους παίρνω τηλ, ψιλοκραζω και μου λένε το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να έρθει αύριο. Όλα αυτά για να πάει από Αργυρούπολη - Αθήνα... Με ACS θα το είχα πριν 5 μέρες... Το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ. 1 βδομάδα καθημερινά reschedule, κάνοντας μόνο 1 προσπάθεια παράδοσης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimakos234 Δημοσ. 17 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2022 Για επιστροφες εχει κανεις αποψη? Βλεπω μου ζητανε αποδεικτικό πληρωμής, αλλα εχω μονο τα ηλεκτρονικα που εστειλε το σκρουτζ, αυτα του πακετου τα πεταξα καιρο τωρα. Εκανα πατατα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostasallinone Δημοσ. 17 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, jimakos234 είπε Για επιστροφες εχει κανεις αποψη? Βλεπω μου ζητανε αποδεικτικό πληρωμής, αλλα εχω μονο τα ηλεκτρονικα που εστειλε το σκρουτζ, αυτα του πακετου τα πεταξα καιρο τωρα. Εκανα πατατα? Εννοούν την απόδειξη που βάζει το κατάστημα μέσα στο πακέτο. Εάν το κατάστημα την έστειλε ηλεκτρονικά, δεν βάζεις τίποτα στο πακέτο επιστροφής. Το skroutz το μόνο που στέλνει ηλεκτρονικά είναι η απόδειξη από τα μεταφορικά του, περιττή απόδειξη δηλαδή. Εάν όντως την έχεις χάσει στείλε τους μήνυμα για να σου πουν. Εγώ τις κρατάω και ώσες φορές έκανα επιστροφή όλα κύλησαν ρολόι με το skroutz plus. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nova_centurion Δημοσ. 17 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Κσλημέρα μια και θίξατε το θέμα των επιστροφών, φίλος μου ανέφερε ότι βρήκε "κενό" στο θέμα της εγγύησης των προϊόντων που αγοράστηκαν από το καλάθι το σκρουτζ. Σύμφωνα με όσα διάβασα στο link που μου έστειλε η σκρουτζ είναι ξεκάθαρη για την υποστήριξη στους πρώτους 6 μήνες. Μετά τα πράγματα είναι "θολά" και αυτό είναι ήπιο. Δείτε και εσείς πως διαχωρίζει τις διαδικασίες πριν από τους 6 μήνες και μετά: https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/360018595277-Το-προϊόν-εμφάνισε-βλάβη-πώς-να-το-επιστρέψω- Εχει κανείς εμπειρία; Ιδιαίτερα για ακριβά κινητά, laptop κλπ είναι deal breaker για εμένα. 2 ώρες πριν, jimakos234 είπε Για επιστροφες εχει κανεις αποψη? Βλεπω μου ζητανε αποδεικτικό πληρωμής, αλλα εχω μονο τα ηλεκτρονικα που εστειλε το σκρουτζ, αυτα του πακετου τα πεταξα καιρο τωρα. Εκανα πατατα? Εγώ δήλωσα στο support του σκρουτζ ότι δεν μου είχαν στείλει απόδειξη (ήταν αλήθεια) μέσα στο δέμα και βάσει της ηλεκτρονικής παραγγελίας βρήκαν την απόδειξη από το κατάστημα και έτσι προχώρησα στην επιστροφή (υπαναχώρηση). Επεξ/σία 17 Απριλίου 2022 από nova_centurion Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
razkal Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 23/3/2022 στις 8:56 ΠΜ, Μακιαβέλλι είπε Τα skroutz poins τα έχετε βρει κάπου συγκεντρωτικά; Μόνο η cityzen έχει λίστα αλλά δεν με βολεύει καθόλου. Τα skroutz points κοπηκαν? παω να κανω παραγγελια σημερα και δεν μου το δινει σαν option. UPDATE: πρεπει το καταστημα να ειναι Αθηνα/Θεσσαλονίκη, το βαρος κατω απο 5 κιλα. σε παραγγελια με πανω απο ενα καταστημα, αν εστω κι ενα δεν ειναι σε Αθηνα/Θεσσαλονίκη, "καιγεται" και παλι το skroutz point. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2022 από razkal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα